abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215160438
Dank Candaasje aan het duidelijke wolf verhaal! 👍🏼 en sterkte met wachten.

Lucky hebben jullie inmiddels een krant abbo?
Anders: https://www.nrc.nl/nieuws(...)OS054LclNzOoeXmk6n2w
Over de astronauten oa.

Wij aten spruitjes :Y)
pi_215160609
OK.
Ook ik ben gezwicht voor een onbegrijpelijke hype: de jaarlijkse adventskalender.
Daar hou ik het bij: https://depindakaaswinkel(...)nsactionid=ORD173014
  woensdag 2 oktober 2024 @ 19:33:47 #3
63722 z80
I fink you freaky
pi_215160739
quote:
7s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 14:20 schreef Candaasje het volgende:
Oh dat klinkt gaaf @:Lucky_Strike!

Je vroeg trouwens nog naar de ecoloog, zal even in spoiler zetten om niet gelijk weer het halve topic te kapen :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed, verder.... beetje drukke dagen gehad. Vandaag nog op gesprek geweest in @:Kaatjecity. Denk dat het wel goed ging :D
Ik was er nog nooit geweest, maar wat een luxe hebben ze daar. Ik was toch al wat gewend in Brabant, maar je ziet toch wel dat dit ziekenhuis weer echt nieuw gebouwd is en niet verbouwd zoals het onze.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ouderwets schrikdraad met een klikkende paddenstoel voldoet dus prima tegen een wolf.

En deze OP is niets zonder liedje:
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_215160980
Jeeeej flamingo's *O*

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 2 oktober 2024 @ 19:54:42 #5
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_215161127
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 19:26 schreef AnneX het volgende:
OK.
Ook ik ben gezwicht voor een onbegrijpelijke hype: de jaarlijkse adventskalender.
Daar hou ik het bij: https://depindakaaswinkel(...)nsactionid=ORD173014
Oeh die lijkt me ook top :D
pi_215163237
@Dr_Flash, hoe is het eigenlijk in IJsland?
Spoilers!
pi_215164065
‘mogen. Tikkie vroeg, maar zo op pad naar Friesland dus flinke trip voor de boeg.
pi_215164198
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:dr_flash, hoe is het eigenlijk in IJsland?
Weet ik veel? :D Prima denk ik. Koud, donker. Hoezo?
pi_215164237
Ja hallo. Ook vroeg maar uitgeslapen. Erg benieuwd naar vandaag. Of we hebben een tof feestje in de binnenstad, of 23083291 hooligans gaan de boel slopen. Of iets daar tussen in.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_215164238
Sowieso wel intressant vandaag want blijkbaar liggen de treinen eruit en is het de Dag van de Duits eenheid.
pi_215164254
Oh en aan de rand van het plein zit de muziekschool/theater die hun generale repetetie doen vanavond van een of ander belangrijk ding met 600 kinderen en hun ouders. :')
pi_215164332
quote:
10s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 07:05 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Weet ik veel? :D Prima denk ik. Koud, donker. Hoezo?
Of je nog wandelt dus ;)
Spoilers!
pi_215164362
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 08:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Of je nog wandelt dus ;)
Oh jazeker :Y

72 % afstand
68 % tijd *O*

Dit gaat lukken, ik lig voor :Y
pi_215164551
'morgen.

Er is weer een gans minder.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_215164629
quote:
2s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 07:27 schreef Lonaa het volgende:
Sowieso wel intressant vandaag want blijkbaar liggen de treinen eruit en is het de Dag van de Duits eenheid.
Mijn kantoorstad wordt geïnfiltreerd :X
Vaste route naar huis is gedeeltelijk afgesloten voor een maand. Logische omrijroute langs/door Duitsland gaan we vandaag NIET doen.

Ik krijg bezoekers: maar even doorgegeven dat de wegafsluiting bij kantoor niet voor hen geldt. Maar wel voor de zwerm Duitsers die hier anders neerdaalt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_215164891
quote:
2s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 07:31 schreef Lonaa het volgende:
Oh en aan de rand van het plein zit de muziekschool/theater die hun generale repetetie doen vanavond van een of ander belangrijk ding met 600 kinderen en hun ouders. :')
Goeie combi wel daar.

quote:
11s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 08:08 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Oh jazeker :Y

72 % afstand
68 % tijd *O*

Dit gaat lukken, ik lig voor :Y
^O^

quote:
9s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 08:48 schreef sigme het volgende:
'morgen.

Gaat hard volgens mij met die ganzen van jullie ;(
Spoilers!
  donderdag 3 oktober 2024 @ 10:17:32 #17
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215165069
quote:
9s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 08:48 schreef sigme het volgende:
'morgen.

Stropers? Dieven? Vos? Wolf?
  donderdag 3 oktober 2024 @ 11:48:34 #18
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215165719
NOM
Wat is een Full English lekker bij tijd en wijlen
pi_215165809
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 10:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Stropers? Dieven? Vos? Wolf?
Bij gebrek aan (vermoeden van) stropers, dieven en wolf houden we vermoedens van vos over.
Die hebben we onlangs ook op de camera gevangen; met een groot stuk wit gevederte in de bek.

Maar afgezien van vossen willen marters zich ook wel vergrijpen aan een gans en die zitten hier ook veel. Die kunnen een gans niet verplaatsen, dus dan zouden we meer ganzen moeten vinden. Van de zeven ganzen die we dit jaar verloren hebben, hebben we er drie dood gevonden.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_215165939
:Z Slaapverwekkend dagje hier...Ik zit nu twee weken bijna de hele dag onze digitale administratie op te ruimen, vooral zakelijk. Het is wegens diverse redenen de afgelopen jaren een enorme bende geworden. Het ruimt zo lekker op dus op de meeste dagen krijg ik er wel energie van. Vandaag wil ik alleen maar lekker op bed gaan liggen. Het lonkt en staat maar 3 meter bij me vandaan.
Spoilers!
pi_215165955
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 12:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
:Z Slaapverwekkend dagje hier...Ik zit nu twee weken bijna de hele dag onze digitale administratie op te ruimen, vooral zakelijk. Het is wegens diverse redenen de afgelopen jaren een enorme bende geworden. Het ruimt zo lekker op dus op de meeste dagen krijg ik er wel energie van. Vandaag wil ik alleen maar lekker op bed gaan liggen. Het lonkt en staat maar 3 meter bij me vandaan.
Moet
Ik
Dit
Nu
Doen
?
pi_215165988
quote:
3s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 12:16 schreef sigme het volgende:

[..]
Moet
Ik
Dit
Nu
Doen
?
Ja dat moet. Want ik erger me hier al jaren groen en geel aan. Ik heb niets belangrijkers te doen. En hopelijk heb ik hier binnenkort geen tijd meer voor ivm ander werk.

Ik kan overigens ook facturen maken. Daar heb ik al helemaal geen zin in maar dat levert wel geld op. Of kleding passen, wat ook kut is.

Ik denk niet dat dit vandaag aan het werk ligt maar gewoon aan mij :D
Spoilers!
pi_215166009
Ik kan ook nog de btw aangifte gaan doen. Nog wel het allerleukst van alles.

We zijn hier echt in de afrondende fase van het bedrijf (exclusief de kruiden) en dat is te merken. Het zijn vooral de rotklussen die zijn blijven liggen.
Spoilers!
pi_215166011
Ik heb een (lekker) rommeldagje.
Gister heel veel kantooruren gemaakt & de augiasstal schapenstal uitgemest.

• Vandaag mocht ik dan uitslapen met mijn lief (die kwam gister om 2u 's nachts thuis)
• En dan in de ochtend kantoorthuiswerken onderbroken door gezellig samen ontbijten
• Dan weer kantoorwerken (nu) onderbroken door fok :D
• Rond 1u ga ik even bij moeders langs, die heeft nog een lelijke terugval gehad maar het gaat nu weer beter en vandaag is ze jarig (75) en ik heb sjieke eierlepeltjes voor haar als kado
• Dan het wekelijkse groentepakket even oppikken en dat naar huis brengen
• Dan eventueel nog wat kantoorwerpen of een wandelingetje maken

Dan weer op pad, voor een bijeenkomst van mijn vakgenoten. Ik heb gepast voor het dagprogramma (rondtuffen in auto'tjes) maar ik ga wel meeëeten. Voor de gezelligheid, ik verwacht dat het niveau van het eten droef is. Kiloknalvlees voor op de bbq, groothandelgeprepareerde tapas en fabrieksijsbuffet.
Maar wie weet valt het mee :)
  Moderator donderdag 3 oktober 2024 @ 12:56:08 #25
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215166295
Dagje geen kantoor.
Een revisie project loopt ten einde van een lijn die in 2007 is geïnstalleerd. Die moet naar de VS.

De lijn is destijds in AutoCAD ontworpen en in de loop der tijd is er wel es wat gewijzigd. Ook zijn de AutoCAD tekeningen niet geweldig en zijn er soms maar 2 ipv drie aanzichten. Soms mist er ook iets op een aanzicht, bv van boven zie je wel een motor die uitsteekt maar op het zijaanzicht niet 8)7

Dus ik mag van alles opmeten voor transport. Doel is zoveel mogelijk in containers. Één kist verschepen is duurder dan drie containers dus ja, dat kan wel uit dat ik daar even mee bezig ben.

Ik zit nu buiten, in de zon aan de rand van zo te zien stukje hoogveen. Moest het even brood halen bij de winkel, want deze machine staat op een andere locatie en had mn brood niet meegenomen. Ik besloot ook even te tanken maar kon geen drup diesel meer krijgen, alleen nog Esso Supreme 98 (dus ook geen Euro 95). Wat een armoe en dat nog bovenop het olieveld (Schoonebeek).

[ Bericht 20% gewijzigd door derLudolf op 03-10-2024 13:01:44 ]
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_215166389
Hoihoi

Redelijk druk spreekuur gehad. Afscheid genomen van een fijne bewoner die er al heel lang wwonde. Een actrice geholpen (heel zielig bij ons doen maar later hoorden we dat ze zich prima kan redden).

Zo meteen komt de hulp en ik ga straks de corona vaccinatie halen.

Ach arme gans, en dat zijn er best veel.

Administratie, hier ligt het nu eel op een uitgezochte stapel. Mijn zus vertelde gisteren dat ze ook aan het opruimen was, van de afgelopen 10-12 jaar. Viel tegen zei ze _O- ze was er dit weekend aan begonnen en wilde het voor haar rugoperatie klaar hebben (ze ligt atm op de operatietafel).
We have far more in common than that which devides us..
pi_215166596
quote:
7s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 12:23 schreef sigme het volgende:

• Vandaag mocht ik dan uitslapen met mijn lief (die kwam gister om 2u 's nachts thuis)
• En dan in de ochtend kantoorthuiswerken onderbroken door gezellig samen ontbijten
• Rond 1u ga ik even bij moeders langs, die heeft nog een lelijke terugval gehad maar het gaat nu weer beter en vandaag is ze jarig (75) en ik heb sjieke eierlepeltjes voor haar als kado

Dan weer op pad, voor een bijeenkomst van mijn vakgenoten. Ik heb gepast voor het dagprogramma (rondtuffen in auto'tjes) maar ik ga wel meeëeten. Voor de gezelligheid, ik verwacht dat het niveau van het eten droef is. Kiloknalvlees voor op de bbq, groothandelgeprepareerde tapas en fabrieksijsbuffet.
Wat een ups en downs met je moeder zeg. Dat zal zwaar voor jullie zijn, aangezien ze de makkelijkste niet is.

Het hier mopperen heeft gewerkt. Ik heb mezelf een schop onder de kont weten te geven.
Spoilers!
pi_215167219
De prik zit erin en net bericht dat mijn zus weer bij is.
pi_215167499
Wat een HEERLIE weertje O+
Daardoor wel een té ver wandelrondje gedaan :D
SPOILER
pi_215167515
quote:
7s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 12:23 schreef sigme het volgende:

Voor moeder de en gans -O- :*
pi_215167549
Gisteren mijn o/n coll ingewerkt en mee geluncht..
Ze is scherp op de inhoud en je merkt meteen een bak met ervaring ^O^ maar niks veranderd qua dol op kletsen :')
* Blues was dus weer erg moe _O-

Morgen mag een ander met haar lunchen, ik ga weer in mijn uppie zennen in het 'moord' parkie.
(moord, omdat er een tijd geleden een crimineel vermoord lag in het park, nu hebben we de naam aangepast :D )
pi_215168474
Vorige week gesolliciteerd en vandaag helaas de afwijzing binnen gekregen -O-
Ik had er al rekening meegehouden want ze zochten iemand voor meerdere dagen en ik kon maar 1 dag vanwege de brouwerij. Maar toch het was leuk geweest....
pi_215168548
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 17:05 schreef Sarabi het volgende:
Vorige week gesolliciteerd en vandaag helaas de afwijzing binnen gekregen -O-
Ik had er al rekening meegehouden want ze zochten iemand voor meerdere dagen en ik kon maar 1 dag vanwege de brouwerij. Maar toch het was leuk geweest....
Ach wat jammer.
pi_215168692
Doe eens gek! Wij gingen lunchen bij Vroeg.
De Stadsjochies zijn niet besteed aan mnX, gezien de bloemetjes op het bord.😂

Het was lekker.
SPOILER
Fijn dat Zus Kaatje weer bij de tijd is. Papieren ordenen komen dan weer wel.

Bij thuiskomst lekker Zen het zand ingeveegd in de bestrating. Leuk werk.
pi_215168719
Ook fijn om te horen, dat moeder Sigme aan de beterende hand is.

Oh ja, Blues, zij is de nieuwe collega uit het oude huis. ;)
Mogelijk lopen jullie werkdagen niet gelijk?
pi_215168751
Oh ja…daarna bij de anwb een gevarendriehoek, hesjes etc gekocht.
Die hadden wij beiden niet in de auto. Wèl oude dekens. w/
pi_215168754
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 17:39 schreef AnneX het volgende:

Oh ja, Blues, zij is de nieuwe collega uit het oude huis. ;)
Mogelijk lopen jullie werkdagen niet gelijk?
Jullie eten ziet er lekker uit!

2 vd 3 lopen gelijk :P
pi_215169213
Oeh wat ziet dat er lekker uit @AnneX

Moeten jullie ook echt veel samenwerken @Blues of ieder eigen werkzaamheden?

@Sarabi kan je bij het bedrijf ook aangeven of ze je sollin portefeuille willen houden, mochten ze een keer ieman voor weinig dagen zoeken?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 oktober 2024 @ 18:39:30 #39
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_215169300
Ziet er goed uit AnneX :)

Weekend!

Morgen aan de wandel in Bloestreg Nog wel even een route uitzoeken. :P
Verder eind vd middag naar opening tentoonstelling van collega 1, eten met groepje en door naar afstudeerfilm collega 2. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_215169369
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 18:31 schreef Kaatje1 het volgende:

Moeten jullie ook echt veel samenwerken @:blues of ieder eigen werkzaamheden?

Als ze eenmaal is ingewerkt werk je samen uiteraard, maar wel zelfstandig.
Je zit(in een normale bezetting) altijd met 2 aan de balie en 2 of 3 in het secretariaat aan een blok bureaus van 4. Daarbij doe je in feite allemaal dezelfde aangeboden werkzaamheden in een goede vaste verdeling en met overleg wie welke klus pakt, maar je hebt je eigen werkplek.
pi_215169776
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 18:31 schreef Kaatje1 het volgende:

@:sarabi kan je bij het bedrijf ook aangeven of ze je sollin portefeuille willen houden, mochten ze een keer ieman voor weinig dagen zoeken?
Tot nu toe werkte alleen de eigenaar in het bedrijf dus ze zullen helaas niet heel snel nog iemand naast deze uitbreiding zoeken.
pi_215170117
1 dag is ook wel echt net niks. Daarmee kom je denk ik al snel bij baantjes uit waar het echt geen enkel verschil maakt welk poppetje er is?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_215170135
Dat is fraai: om 18:07 uur een mail om in te loggen bij Diak.
Gedaan: op vrijdag 3 januari 2025 om 15:20 uur een controle mri. w/
Mooi in de kerstvakantie..dan hoef ik geen dienst te ruilen.

En ik sta als ongehuwd geregisteerd. 🙃
pi_215170180
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 19:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
1 dag is ook wel echt net niks. Daarmee kom je denk ik al snel bij baantjes uit waar het echt geen enkel verschil maakt welk poppetje er is?
True. Ik was ook niet echt op zoek naar werk maar ik kende de eigenaar en het klonk wel leuk dus ik dacht ach ik probeer het eens.
pi_215170230
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 19:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]
True. Ik was ook niet echt op zoek naar werk maar ik kende de eigenaar en het klonk wel leuk dus ik dacht ach ik probeer het eens.
Waarom ook niet! Je hebt nu wat je zonder deze poging ook al had. Zo kun je nog eens wat proberen :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_215170264
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 19:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Zo doe je ook weer ervaring op. T is natuurlijk altijd spannend en dit kan je afstrepen, eerste sollicitatie
  donderdag 3 oktober 2024 @ 21:39:41 #47
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_215171867
21.30 en iedereen ligt te pitten hier in huis, dus ik ga denk ik ook maar eens vroeg onder de wol :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_215171903
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 21:39 schreef Barreltje het volgende:
21.30 en iedereen ligt te pitten hier in huis, dus ik ga denk ik ook maar eens vroeg onder de wol :+
Vertel nog even hoe het met het water staat op jullie gronden.
En is de weg nu weer berijdbaar?
pi_215171914
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 21:39 schreef Barreltje het volgende:
Ik zit er ook over te denken. Maar dan in bed wat lezen en tv. Geen zin om om 5 uur naast mn bed te staan.
  donderdag 3 oktober 2024 @ 21:50:45 #50
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_215172002
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 21:42 schreef AnneX het volgende:

[..]
Vertel nog even hoe het met het water staat op jullie gronden.
En is de weg nu weer berijdbaar?
Ja hoor De rivier is weer binnen de oevers en de stookruimte is weer droog. De grond is op plekken nog wel drassig,maar de schaapjes kunnen op het droge ^O^

Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')