quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:20 schreef Candaasje het volgende:
Oh dat klinkt gaaf @:Lucky_Strike!
Je vroeg trouwens nog naar de ecoloog, zal even in spoiler zetten om niet gelijk weer het halve topic te kapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed, verder.... beetje drukke dagen gehad. Vandaag nog op gesprek geweest in @:Kaatjecity. Denk dat het wel goed ging
Ik was er nog nooit geweest, maar wat een luxe hebben ze daar. Ik was toch al wat gewend in Brabant, maar je ziet toch wel dat dit ziekenhuis weer echt nieuw gebouwd is en niet verbouwd zoals het onze.Ouderwets schrikdraad met een klikkende paddenstoel voldoet dus prima tegen een wolf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En deze OP is niets zonder liedje:
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Oeh die lijkt me ook topquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:26 schreef AnneX het volgende:
OK.
Ook ik ben gezwicht voor een onbegrijpelijke hype: de jaarlijkse adventskalender.
Daar hou ik het bij: https://depindakaaswinkel(...)nsactionid=ORD173014
Weet ik veel?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:dr_flash, hoe is het eigenlijk in IJsland?
Of je nog wandelt dusquote:Op donderdag 3 oktober 2024 07:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel?Prima denk ik. Koud, donker. Hoezo?
Oh jazekerquote:
Mijn kantoorstad wordt geïnfiltreerdquote:Op donderdag 3 oktober 2024 07:27 schreef Lonaa het volgende:
Sowieso wel intressant vandaag want blijkbaar liggen de treinen eruit en is het de Dag van de Duits eenheid.
Goeie combi wel daar.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 07:31 schreef Lonaa het volgende:
Oh en aan de rand van het plein zit de muziekschool/theater die hun generale repetetie doen vanavond van een of ander belangrijk ding met 600 kinderen en hun ouders.
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jazeker![]()
72 % afstand
68 % tijd![]()
Dit gaat lukken, ik lig voor
Gaat hard volgens mij met die ganzen van julliequote:
Bij gebrek aan (vermoeden van) stropers, dieven en wolf houden we vermoedens van vos over.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Stropers? Dieven? Vos? Wolf?
Moetquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Slaapverwekkend dagje hier...Ik zit nu twee weken bijna de hele dag onze digitale administratie op te ruimen, vooral zakelijk. Het is wegens diverse redenen de afgelopen jaren een enorme bende geworden. Het ruimt zo lekker op dus op de meeste dagen krijg ik er wel energie van. Vandaag wil ik alleen maar lekker op bed gaan liggen. Het lonkt en staat maar 3 meter bij me vandaan.
Ja dat moet. Want ik erger me hier al jaren groen en geel aan. Ik heb niets belangrijkers te doen. En hopelijk heb ik hier binnenkort geen tijd meer voor ivm ander werk.quote:
Wat een ups en downs met je moeder zeg. Dat zal zwaar voor jullie zijn, aangezien ze de makkelijkste niet is.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:23 schreef sigme het volgende:
Ik heb een (lekker) rommeldagje.
Gister heel veel kantooruren gemaakt & de augiasstal schapenstal uitgemest.
• Vandaag mocht ik dan uitslapen met mijn lief (die kwam gister om 2u 's nachts thuis)
• En dan in de ochtend kantoorthuiswerken onderbroken door gezellig samen ontbijten
• Dan weer kantoorwerken (nu) onderbroken door fok
• Rond 1u ga ik even bij moeders langs, die heeft nog een lelijke terugval gehad maar het gaat nu weer beter en vandaag is ze jarig (75) en ik heb sjieke eierlepeltjes voor haar als kado
• Dan het wekelijkse groentepakket even oppikken en dat naar huis brengen
• Dan eventueel nog wat kantoorwerpen of een wandelingetje maken
Dan weer op pad, voor een bijeenkomst van mijn vakgenoten. Ik heb gepast voor het dagprogramma (rondtuffen in auto'tjes) maar ik ga wel meeëeten. Voor de gezelligheid, ik verwacht dat het niveau van het eten droef is. Kiloknalvlees voor op de bbq, groothandelgeprepareerde tapas en fabrieksijsbuffet.
Maar wie weet valt het mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor moeder de en gansquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:23 schreef sigme het volgende:
Ik heb een (lekker) rommeldagje.
Gister heel veel kantooruren gemaakt & de augiasstal schapenstal uitgemest.
• Vandaag mocht ik dan uitslapen met mijn lief (die kwam gister om 2u 's nachts thuis)
• En dan in de ochtend kantoorthuiswerken onderbroken door gezellig samen ontbijten
• Dan weer kantoorwerken (nu) onderbroken door fok
• Rond 1u ga ik even bij moeders langs, die heeft nog een lelijke terugval gehad maar het gaat nu weer beter en vandaag is ze jarig (75) en ik heb sjieke eierlepeltjes voor haar als kado
• Dan het wekelijkse groentepakket even oppikken en dat naar huis brengen
• Dan eventueel nog wat kantoorwerpen of een wandelingetje maken
Dan weer op pad, voor een bijeenkomst van mijn vakgenoten. Ik heb gepast voor het dagprogramma (rondtuffen in auto'tjes) maar ik ga wel meeëeten. Voor de gezelligheid, ik verwacht dat het niveau van het eten droef is. Kiloknalvlees voor op de bbq, groothandelgeprepareerde tapas en fabrieksijsbuffet.
Maar wie weet valt het mee
Ach wat jammer.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:05 schreef Sarabi het volgende:
Vorige week gesolliciteerd en vandaag helaas de afwijzing binnen gekregen![]()
Ik had er al rekening meegehouden want ze zochten iemand voor meerdere dagen en ik kon maar 1 dag vanwege de brouwerij. Maar toch het was leuk geweest....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat Zus Kaatje weer bij de tijd is. Papieren ordenen komen dan weer wel.
Bij thuiskomst lekker Zen het zand ingeveegd in de bestrating. Leuk werk.
Jullie eten ziet er lekker uit!quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:39 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, Blues, zij is de nieuwe collega uit het oude huis.![]()
Mogelijk lopen jullie werkdagen niet gelijk?
Als ze eenmaal is ingewerkt werk je samen uiteraard, maar wel zelfstandig.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Moeten jullie ook echt veel samenwerken @:blues of ieder eigen werkzaamheden?
Tot nu toe werkte alleen de eigenaar in het bedrijf dus ze zullen helaas niet heel snel nog iemand naast deze uitbreiding zoeken.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:31 schreef Kaatje1 het volgende:
@:sarabi kan je bij het bedrijf ook aangeven of ze je sollin portefeuille willen houden, mochten ze een keer ieman voor weinig dagen zoeken?
True. Ik was ook niet echt op zoek naar werk maar ik kende de eigenaar en het klonk wel leuk dus ik dacht ach ik probeer het eens.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
1 dag is ook wel echt net niks. Daarmee kom je denk ik al snel bij baantjes uit waar het echt geen enkel verschil maakt welk poppetje er is?
Waarom ook niet! Je hebt nu wat je zonder deze poging ook al had. Zo kun je nog eens wat proberenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
True. Ik was ook niet echt op zoek naar werk maar ik kende de eigenaar en het klonk wel leuk dus ik dacht ach ik probeer het eens.
Zo doe je ook weer ervaring op. T is natuurlijk altijd spannend en dit kan je afstrepen, eerste sollicitatiequote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
True. Ik was ook niet echt op zoek naar werk maar ik kende de eigenaar en het klonk wel leuk dus ik dacht ach ik probeer het eens.
Vertel nog even hoe het met het water staat op jullie gronden.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:39 schreef Barreltje het volgende:
21.30 en iedereen ligt te pitten hier in huis, dus ik ga denk ik ook maar eens vroeg onder de wol
Ik zit er ook over te denken. Maar dan in bed wat lezen en tv. Geen zin om om 5 uur naast mn bed te staan.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:39 schreef Barreltje het volgende:
21.30 en iedereen ligt te pitten hier in huis, dus ik ga denk ik ook maar eens vroeg onder de wol
Ja hoor De rivier is weer binnen de oevers en de stookruimte is weer droog. De grond is op plekken nog wel drassig,maar de schaapjes kunnen op het drogequote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vertel nog even hoe het met het water staat op jullie gronden.
En is de weg nu weer berijdbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |