quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:20 schreef Candaasje het volgende:
Oh dat klinkt gaaf @:Lucky_Strike!
Je vroeg trouwens nog naar de ecoloog, zal even in spoiler zetten om niet gelijk weer het halve topic te kapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed, verder.... beetje drukke dagen gehad. Vandaag nog op gesprek geweest in @:Kaatjecity. Denk dat het wel goed ging
Ik was er nog nooit geweest, maar wat een luxe hebben ze daar. Ik was toch al wat gewend in Brabant, maar je ziet toch wel dat dit ziekenhuis weer echt nieuw gebouwd is en niet verbouwd zoals het onze.Ouderwets schrikdraad met een klikkende paddenstoel voldoet dus prima tegen een wolf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En deze OP is niets zonder liedje:
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Oeh die lijkt me ook topquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:26 schreef AnneX het volgende:
OK.
Ook ik ben gezwicht voor een onbegrijpelijke hype: de jaarlijkse adventskalender.
Daar hou ik het bij: https://depindakaaswinkel(...)nsactionid=ORD173014
Weet ik veel?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:dr_flash, hoe is het eigenlijk in IJsland?
Of je nog wandelt dusquote:Op donderdag 3 oktober 2024 07:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel?Prima denk ik. Koud, donker. Hoezo?
Oh jazekerquote:
Mijn kantoorstad wordt geīnfiltreerdquote:Op donderdag 3 oktober 2024 07:27 schreef Lonaa het volgende:
Sowieso wel intressant vandaag want blijkbaar liggen de treinen eruit en is het de Dag van de Duits eenheid.
Goeie combi wel daar.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 07:31 schreef Lonaa het volgende:
Oh en aan de rand van het plein zit de muziekschool/theater die hun generale repetetie doen vanavond van een of ander belangrijk ding met 600 kinderen en hun ouders.
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jazeker![]()
72 % afstand
68 % tijd![]()
Dit gaat lukken, ik lig voor
Gaat hard volgens mij met die ganzen van julliequote:
Bij gebrek aan (vermoeden van) stropers, dieven en wolf houden we vermoedens van vos over.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Stropers? Dieven? Vos? Wolf?
Moetquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Slaapverwekkend dagje hier...Ik zit nu twee weken bijna de hele dag onze digitale administratie op te ruimen, vooral zakelijk. Het is wegens diverse redenen de afgelopen jaren een enorme bende geworden. Het ruimt zo lekker op dus op de meeste dagen krijg ik er wel energie van. Vandaag wil ik alleen maar lekker op bed gaan liggen. Het lonkt en staat maar 3 meter bij me vandaan.
Ja dat moet. Want ik erger me hier al jaren groen en geel aan. Ik heb niets belangrijkers te doen. En hopelijk heb ik hier binnenkort geen tijd meer voor ivm ander werk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |