abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215166389
Hoihoi

Redelijk druk spreekuur gehad. Afscheid genomen van een fijne bewoner die er al heel lang wwonde. Een actrice geholpen (heel zielig bij ons doen maar later hoorden we dat ze zich prima kan redden).

Zo meteen komt de hulp en ik ga straks de corona vaccinatie halen.

Ach arme gans, en dat zijn er best veel.

Administratie, hier ligt het nu eel op een uitgezochte stapel. Mijn zus vertelde gisteren dat ze ook aan het opruimen was, van de afgelopen 10-12 jaar. Viel tegen zei ze _O- ze was er dit weekend aan begonnen en wilde het voor haar rugoperatie klaar hebben (ze ligt atm op de operatietafel).
We have far more in common than that which devides us..
pi_215166596
quote:
7s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 12:23 schreef sigme het volgende:
Ik heb een (lekker) rommeldagje.
Gister heel veel kantooruren gemaakt & de augiasstal schapenstal uitgemest.

• Vandaag mocht ik dan uitslapen met mijn lief (die kwam gister om 2u 's nachts thuis)
• En dan in de ochtend kantoorthuiswerken onderbroken door gezellig samen ontbijten
• Dan weer kantoorwerken (nu) onderbroken door fok :D
• Rond 1u ga ik even bij moeders langs, die heeft nog een lelijke terugval gehad maar het gaat nu weer beter en vandaag is ze jarig (75) en ik heb sjieke eierlepeltjes voor haar als kado
• Dan het wekelijkse groentepakket even oppikken en dat naar huis brengen
• Dan eventueel nog wat kantoorwerpen of een wandelingetje maken

Dan weer op pad, voor een bijeenkomst van mijn vakgenoten. Ik heb gepast voor het dagprogramma (rondtuffen in auto'tjes) maar ik ga wel meeëeten. Voor de gezelligheid, ik verwacht dat het niveau van het eten droef is. Kiloknalvlees voor op de bbq, groothandelgeprepareerde tapas en fabrieksijsbuffet.
Maar wie weet valt het mee :)
Wat een ups en downs met je moeder zeg. Dat zal zwaar voor jullie zijn, aangezien ze de makkelijkste niet is.

Het hier mopperen heeft gewerkt. Ik heb mezelf een schop onder de kont weten te geven.
Spoilers!
pi_215167219
De prik zit erin en net bericht dat mijn zus weer bij is.
pi_215167499
Wat een HEERLIE weertje O+
Daardoor wel een té ver wandelrondje gedaan :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215167515
quote:
7s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 12:23 schreef sigme het volgende:
Ik heb een (lekker) rommeldagje.
Gister heel veel kantooruren gemaakt & de augiasstal schapenstal uitgemest.

• Vandaag mocht ik dan uitslapen met mijn lief (die kwam gister om 2u 's nachts thuis)
• En dan in de ochtend kantoorthuiswerken onderbroken door gezellig samen ontbijten
• Dan weer kantoorwerken (nu) onderbroken door fok :D
• Rond 1u ga ik even bij moeders langs, die heeft nog een lelijke terugval gehad maar het gaat nu weer beter en vandaag is ze jarig (75) en ik heb sjieke eierlepeltjes voor haar als kado
• Dan het wekelijkse groentepakket even oppikken en dat naar huis brengen
• Dan eventueel nog wat kantoorwerpen of een wandelingetje maken

Dan weer op pad, voor een bijeenkomst van mijn vakgenoten. Ik heb gepast voor het dagprogramma (rondtuffen in auto'tjes) maar ik ga wel meeëeten. Voor de gezelligheid, ik verwacht dat het niveau van het eten droef is. Kiloknalvlees voor op de bbq, groothandelgeprepareerde tapas en fabrieksijsbuffet.
Maar wie weet valt het mee :)
Voor moeder de en gans -O- :*
pi_215167549
Gisteren mijn o/n coll ingewerkt en mee geluncht..
Ze is scherp op de inhoud en je merkt meteen een bak met ervaring ^O^ maar niks veranderd qua dol op kletsen :')
* Blues was dus weer erg moe _O-

Morgen mag een ander met haar lunchen, ik ga weer in mijn uppie zennen in het 'moord' parkie.
(moord, omdat er een tijd geleden een crimineel vermoord lag in het park, nu hebben we de naam aangepast :D )
pi_215168474
Vorige week gesolliciteerd en vandaag helaas de afwijzing binnen gekregen -O-
Ik had er al rekening meegehouden want ze zochten iemand voor meerdere dagen en ik kon maar 1 dag vanwege de brouwerij. Maar toch het was leuk geweest....
pi_215168548
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 17:05 schreef Sarabi het volgende:
Vorige week gesolliciteerd en vandaag helaas de afwijzing binnen gekregen -O-
Ik had er al rekening meegehouden want ze zochten iemand voor meerdere dagen en ik kon maar 1 dag vanwege de brouwerij. Maar toch het was leuk geweest....
Ach wat jammer.
pi_215168692
Doe eens gek! Wij gingen lunchen bij Vroeg.
De Stadsjochies zijn niet besteed aan mnX, gezien de bloemetjes op het bord.😂

Het was lekker.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat Zus Kaatje weer bij de tijd is. Papieren ordenen komen dan weer wel.

Bij thuiskomst lekker Zen het zand ingeveegd in de bestrating. Leuk werk.
pi_215168719
Ook fijn om te horen, dat moeder Sigme aan de beterende hand is.

Oh ja, Blues, zij is de nieuwe collega uit het oude huis. ;)
Mogelijk lopen jullie werkdagen niet gelijk?
pi_215168751
Oh ja…daarna bij de anwb een gevarendriehoek, hesjes etc gekocht.
Die hadden wij beiden niet in de auto. Wèl oude dekens. w/
pi_215168754
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 17:39 schreef AnneX het volgende:

Oh ja, Blues, zij is de nieuwe collega uit het oude huis. ;)
Mogelijk lopen jullie werkdagen niet gelijk?
Jullie eten ziet er lekker uit!

2 vd 3 lopen gelijk :P
pi_215169213
Oeh wat ziet dat er lekker uit @AnneX

Moeten jullie ook echt veel samenwerken @Blues of ieder eigen werkzaamheden?

@Sarabi kan je bij het bedrijf ook aangeven of ze je sollin portefeuille willen houden, mochten ze een keer ieman voor weinig dagen zoeken?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 oktober 2024 @ 18:39:30 #39
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_215169300
Ziet er goed uit AnneX :)

Weekend!

Morgen aan de wandel in Bloestreg Nog wel even een route uitzoeken. :P
Verder eind vd middag naar opening tentoonstelling van collega 1, eten met groepje en door naar afstudeerfilm collega 2. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_215169369
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 18:31 schreef Kaatje1 het volgende:

Moeten jullie ook echt veel samenwerken @:blues of ieder eigen werkzaamheden?

Als ze eenmaal is ingewerkt werk je samen uiteraard, maar wel zelfstandig.
Je zit(in een normale bezetting) altijd met 2 aan de balie en 2 of 3 in het secretariaat aan een blok bureaus van 4. Daarbij doe je in feite allemaal dezelfde aangeboden werkzaamheden in een goede vaste verdeling en met overleg wie welke klus pakt, maar je hebt je eigen werkplek.
pi_215169776
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 18:31 schreef Kaatje1 het volgende:

@:sarabi kan je bij het bedrijf ook aangeven of ze je sollin portefeuille willen houden, mochten ze een keer ieman voor weinig dagen zoeken?
Tot nu toe werkte alleen de eigenaar in het bedrijf dus ze zullen helaas niet heel snel nog iemand naast deze uitbreiding zoeken.
pi_215170117
1 dag is ook wel echt net niks. Daarmee kom je denk ik al snel bij baantjes uit waar het echt geen enkel verschil maakt welk poppetje er is?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_215170135
Dat is fraai: om 18:07 uur een mail om in te loggen bij Diak.
Gedaan: op vrijdag 3 januari 2025 om 15:20 uur een controle mri. w/
Mooi in de kerstvakantie..dan hoef ik geen dienst te ruilen.

En ik sta als ongehuwd geregisteerd. 🙃
pi_215170180
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 19:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
1 dag is ook wel echt net niks. Daarmee kom je denk ik al snel bij baantjes uit waar het echt geen enkel verschil maakt welk poppetje er is?
True. Ik was ook niet echt op zoek naar werk maar ik kende de eigenaar en het klonk wel leuk dus ik dacht ach ik probeer het eens.
pi_215170230
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 19:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]
True. Ik was ook niet echt op zoek naar werk maar ik kende de eigenaar en het klonk wel leuk dus ik dacht ach ik probeer het eens.
Waarom ook niet! Je hebt nu wat je zonder deze poging ook al had. Zo kun je nog eens wat proberen :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_215170264
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 19:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Zo doe je ook weer ervaring op. T is natuurlijk altijd spannend en dit kan je afstrepen, eerste sollicitatie
  donderdag 3 oktober 2024 @ 21:39:41 #47
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_215171867
21.30 en iedereen ligt te pitten hier in huis, dus ik ga denk ik ook maar eens vroeg onder de wol :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_215171903
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 21:39 schreef Barreltje het volgende:
21.30 en iedereen ligt te pitten hier in huis, dus ik ga denk ik ook maar eens vroeg onder de wol :+
Vertel nog even hoe het met het water staat op jullie gronden.
En is de weg nu weer berijdbaar?
pi_215171914
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 21:39 schreef Barreltje het volgende:
Ik zit er ook over te denken. Maar dan in bed wat lezen en tv. Geen zin om om 5 uur naast mn bed te staan.
  donderdag 3 oktober 2024 @ 21:50:45 #50
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_215172002
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 21:42 schreef AnneX het volgende:

[..]
Vertel nog even hoe het met het water staat op jullie gronden.
En is de weg nu weer berijdbaar?
Ja hoor De rivier is weer binnen de oevers en de stookruimte is weer droog. De grond is op plekken nog wel drassig,maar de schaapjes kunnen op het droge ^O^

Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')