abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215177761
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 17:17 schreef sp3c het volgende:

[..]
Denk niet dat ze op ons spugen daar maar Iran is hoe dan ook niet ons probleem

En als je denkt dat het heerlijk is om de boel in puin te gooien dan ben je imo compleet gek
Ja, dat sowieso, maar het is nog gekker, en daar haak ik op in, dat dit soort lui die natte droom het liefst verwezenlijken door er weet-ik-veel-hoeveel westerlingen tegenaan te gooien.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Moderator vrijdag 4 oktober 2024 @ 17:32:18 #202
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215177773
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 17:28 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
[..]
;)
Ik gok zomaar dat moshe dayan liever twee ogen en minder oorlog had gehad
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 18:01:40 #203
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_215178054
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 17:08 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Waarom zouden wij goj dat moeten doen? Laat dat suprematiestaatje dat gewoon lekker zelf proberen.
Opmerkelijke termen gebruik je daar. Of je het wilt of niet, Israël is een bondgenoot van het Westen en het religieuze regime van Iran een vijand van het Westen. Daarom heeft het Westen er baat bij een bondgenoot te steunen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 17:17 schreef sp3c het volgende:

[..]
Denk niet dat ze op ons spugen daar maar Iran is hoe dan ook niet ons probleem

En als je denkt dat het heerlijk is om de boel in puin te gooien dan ben je imo compleet gek
Dat mag jij natuurlijk vinden, maar realiseer je wel dat er zelfs een grote groep Iraniërs is die dit willen. Die willen maar wat graag af van het onderdrukkende religieuze regime dat hun hele leven controleert op soms de meest gewelddadige manieren.

twitter

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215178059
Vrijdagavond, kom maar op jongens. Chips en bier in huis. Pleur die haatpaleizen en haatbaarden maar plat. #zinan
Zonder wrijving geen glans
pi_215178129
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 16:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Rusland en China heulen met Iran vanwege economische/geopolitieke redenen. Een daadwerkelijk gedeelde ideologie is geen sprake van.
[..]
Haha, Iran. Denken dat men even honderden ballistische raketten op een land kan afvuren en dan met dreigen een tegenreactie proberen af te wenden. Het zou heerlijk zijn als het Westen dat religieuze regime terug naar het stenen tijdperk zou sturen.
[..]
Die had je in de Tweede Wereldoorlog toch ook? Het doet er niet of dat een religie is of een ideologie. Denk aan de Japanse kamikazepiloten of Banzai-aanvallen. Daar zit een duidelijke overlap met wat we zien bij Islamisten, de bereidheid zichzelf op te offeren via terrorisme.

De voedingsbodem die Islamisten tot radicalisme zet, is de Islam zelf. Paradoxaal maar wel de realiteit. Hun leer is gebaseerd op de meest letterlijke interpretaties van de Islamtische teksten. Dat heeft dus niets met externe factoren te maken.

Wat zowel Japan als Duitsland op de knieën heeft gekregen was simpelweg brute kracht. Denk aan Dresden, Hiroshima en Nagasaki. Zo zou er ook moeten worden gestreden tegen Islamtische regimes. Het idee dat je met deze mensen dingen kan uitpraten is een utopie. En mocht Rusland niet over kernwapens beschikken zou dat ook de strijdwijze tegen hen moeten zijn.
Yep. Dit is de enige manier. Beuk ze murw.

Ook moslims zijn mensen. Ze kunnen zo standvastig zijn en zo bereid om alles op te offeren, op een gegeven moment houdt het op.
Intolerant voor intolerantie
  Moderator vrijdag 4 oktober 2024 @ 18:38:34 #206
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215178419
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 18:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Opmerkelijke termen gebruik je daar. Of je het wilt of niet, Israël is een bondgenoot van het Westen en het religieuze regime van Iran een vijand van het Westen. Daarom heeft het Westen er baat bij een bondgenoot te steunen.
[..]
Dat mag jij natuurlijk vinden, maar realiseer je wel dat er zelfs een grote groep Iraniërs is die dit willen. Die willen maar wat graag af van het onderdrukkende religieuze regime dat hun hele leven controleert op soms de meest gewelddadige manieren.

[ twitter ]
[ twitter ]
Tot de bommen om hun eigen oren vliegen anders zouden ze er zelf wel wat aan doen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215178462
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  vrijdag 4 oktober 2024 @ 19:42:30 #208
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215179072
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 12:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, als men zulke bewegingen stevig aanpakt en daarna onder controle de gebieden waarin die groeperingen actief waren opnieuw gaat opbouwen is het uitstekend mogelijk zulke te elimineren. Als Japan en Duitsland op de knieën zijn gekregen in de Tweede Wereldoorlog, waarom dan niet partijen die veel minder sterk zijn?
Hebben ze Afghanistan op de knieën gekregen? Irak? Dat laatste hebben ze IS voor terug gekregen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_215181001
Two Israeli Soldiers Killed in Drone Strike From Iraq in Northern Israel
According to the IDF, two drones were fired from Iraq toward northern Israel. One was intercepted, while the other exploded at a base in the Golan Heights, resulting in the deaths of Staff Sergeant Daniel Aviv Haim Sofer and Corporal Tal Dror and injuries to the additional 24 soldiers
https://www.haaretz.com/i(...)6b-a1f6-7f7fd6ff0000
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 02:20:00 #210
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_215181699
quote:
Israel may launch symbolic attack on Iran nuclear-related facilities, says Ehud Barak

Israeli former prime minister says in interview it is too late to significantly set back Tehran’s nuclear ambitions, and that a ‘massive’ attack on Iran’s oil facilities is likely

Israel is likely to mount a large-scale airstrike against Iran’s oil industry and possibly a symbolic attack on a military target related to its nuclear programme, former Israeli prime minister Ehud Barak has predicted.

Barak said there was no doubt there would be an Israeli military response to Iran’s assault on Tuesday with over 180 ballistic missiles, most of which were intercepted, but some landed on and around densely populated areas and Israeli military bases.

“Israel has a compelling need, even an imperative, to respond. I think that no sovereign nation on Earth could fail to respond,” Barak said in an interview.

The former prime minister, who also served as defence minister, foreign minister and army chief of staff, said the model for the Israeli response could be seen in Sunday’s reprisal airstrikes against Houthi-controlled oil facilities, power plants and docks in the Yemeni port of Hodeidah, a day after Houthi fired missiles aimed at Israel’s international airport outside Tel Aviv.

“I think we might see something like that. It might be a massive attack, and it could be repeated more than once,” he told the Guardian. Joe Biden said on Thursday there had been discussions in Washington about a possible Israeli attack on Iran’s oil sector, but it not give any details or make clear whether the US would support such an assault.

Barak, now aged 82, said there had also been suggestions in Israel that it should make use of this opportunity, in reprisal for the Iranian attack, to bomb Iran’s nuclear facilities, but he argued it would not significantly set back the Iranian programme.

When Barak served as defence minister from 2007 to 2013, under both Ehud Olmert and Benjamin Netanyahu, he was among Israel’s most vociferous advocates for bombing the Iranian nuclear facilities, trying and failing to convince presidents George Bush and then Barack Obama, to contribute US military might to the campaign.

[..]
https://www.theguardian.c(...)ties-says-ehud-barak
are we infinite or am I alone
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 02:27:05 #211
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_215181709
quote:
Iran ‘could have ten nuclear warheads by April’

The missiles that were fired at Israel could be adapted to carry the weapons, expert warns — but a strike by Netanyahu on Iran’s nuclear sites would not be supported by the US

Iran could be just six months away from having ten nuclear warheads ready to aim at its enemies, according to an expert who has visited the regime’s sites on several occasions.

Olli Heinonen, a former deputy director of the International Atomic Energy Agency (IAEA) who oversaw its efforts to monitor and contain Iran’s nuclear programme in the past, said that if Iran “rushed” it could have the arsenal ready by next April.

“You cannot wipe out a country with those missiles, but you can threaten it and be in a much stronger position in negotiations,” he told The Times over the phone from New York.

[..]
https://www.thetimes.com/(...)s-by-april-s2k0jp95m

Kan de rest van het artikel niet lezen (betaalmuur).
are we infinite or am I alone
pi_215181908
Zojuist bevestigd dat die nieuwe Hezbollah leider afgelopen nacht is omgekomen samen met nog wat hoge figuren tijdens een meeting. Was dat dan niet de vervanger van de vervanger van die Nasrallah inmiddels?
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 09:19:21 #213
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215182375
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 04:34 schreef Eagles89 het volgende:
Zojuist bevestigd dat die nieuwe Hezbollah leider afgelopen nacht is omgekomen samen met nog wat hoge figuren tijdens een meeting. Was dat dan niet de vervanger van de vervanger van die Nasrallah inmiddels?
Ja. Het waren 3 mooie dagen… :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215182387
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_215182391
Iran ordered armed attacks on Israeli embassies in Sweden and Denmark
https://www.iranintl.com/en/202410041497
pi_215182406
Iranian foreign minister arrives in Damascus for talks with Syrian officials
https://www.timesofisrael(...)th-syrian-officials/
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 09:58:50 #217
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_215182529
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 09:25 schreef Aether het volgende:
Iran ordered armed attacks on Israeli embassies in Sweden and Denmark
https://www.iranintl.com/en/202410041497
Nou, duidelijk, gooi die ambassades maar dicht en alle diplomaten eruit. Wat mij betreft uit solidariteit in de hele EU
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_215182756
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 09:58 schreef nixxx het volgende:

[..]
Nou, duidelijk, gooi die ambassades maar dicht en alle diplomaten eruit. Wat mij betreft uit solidariteit in de hele EU
Helemaal mee eens. Hadden ze tientallen jaren geleden al moeten doen. Ook onze eigen ambassadeur terug roepen en onze ambassade in Tel Aviv dichtgooien.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 5 oktober 2024 @ 10:32:32 #219
284411 crew  heywoodu
pi_215182839
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 09:58 schreef nixxx het volgende:

[..]
Het diplomatieke contact kan inderdaad prima telefonisch, lijkt me?
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 10:40:39 #220
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_215182902
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 10:26 schreef MaximumRush het volgende:

[..]
Helemaal mee eens. Hadden ze tientallen jaren geleden al moeten doen. Ook onze eigen ambassadeur terug roepen en onze ambassade in Tel Aviv dichtgooien.
Ok copium.

Dat Iraanse regime moet onder de grond en de Iraniërs vrij
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_215183364
Israël begint Iraanse trekjes te vertonen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215183374
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 19:42 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Hebben ze Afghanistan op de knieën gekregen? Irak? Dat laatste hebben ze IS voor terug gekregen.
IS is aardig uitgeroeid. Niet helemaal natuurlijk, maar het 'Kalifaat' is history. Nu we het toch over IS hebben.. waar waren de protesten toen die psychopaten als beesten tekeer gingen.. ik kan mij geen protest herinneren.
pi_215183399
quote:
18s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 11:31 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
Alleen niemand twijfelt aan de kunde van Israël :P

Ik vraag me af waarom Israël wacht. En ook ben ik wel benieuwd naar de door Iran aangerichte schade, daar is toch wel veel onduidelijk over (wat ook wel begrijpelijk is natuurlijk)
pi_215183490
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 10:40 schreef nixxx het volgende:

[..]
Ok copium.

Dat Iraanse regime moet onder de grond en de Iraniërs vrij
100% eens hiermee. Alleen krijg je dat niet voor elkaar door het gewone volk nog verder te isoleren en richting hun "leiders" te sturen.
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 11:48:05 #225
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215183497
quote:
18s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 11:31 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
Is dit een betrouwbaar account?
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties