https://www.thetimes.com/(...)s-by-april-s2k0jp95mquote:Iran ‘could have ten nuclear warheads by April’
The missiles that were fired at Israel could be adapted to carry the weapons, expert warns — but a strike by Netanyahu on Iran’s nuclear sites would not be supported by the US
Iran could be just six months away from having ten nuclear warheads ready to aim at its enemies, according to an expert who has visited the regime’s sites on several occasions.
Olli Heinonen, a former deputy director of the International Atomic Energy Agency (IAEA) who oversaw its efforts to monitor and contain Iran’s nuclear programme in the past, said that if Iran “rushed” it could have the arsenal ready by next April.
“You cannot wipe out a country with those missiles, but you can threaten it and be in a much stronger position in negotiations,” he told The Times over the phone from New York.
[..]
Ja. Het waren 3 mooie dagen…quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 04:34 schreef Eagles89 het volgende:
Zojuist bevestigd dat die nieuwe Hezbollah leider afgelopen nacht is omgekomen samen met nog wat hoge figuren tijdens een meeting. Was dat dan niet de vervanger van de vervanger van die Nasrallah inmiddels?
Nou, duidelijk, gooi die ambassades maar dicht en alle diplomaten eruit. Wat mij betreft uit solidariteit in de hele EUquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 09:25 schreef Aether het volgende:
Iran ordered armed attacks on Israeli embassies in Sweden and Denmark
https://www.iranintl.com/en/202410041497
Helemaal mee eens. Hadden ze tientallen jaren geleden al moeten doen. Ook onze eigen ambassadeur terug roepen en onze ambassade in Tel Aviv dichtgooien.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 09:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nou, duidelijk, gooi die ambassades maar dicht en alle diplomaten eruit. Wat mij betreft uit solidariteit in de hele EU
Het diplomatieke contact kan inderdaad prima telefonisch, lijkt me?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 09:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nou, duidelijk, gooi die ambassades maar dicht en alle diplomaten eruit. Wat mij betreft uit solidariteit in de hele EU
Ok copium.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:26 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Hadden ze tientallen jaren geleden al moeten doen. Ook onze eigen ambassadeur terug roepen en onze ambassade in Tel Aviv dichtgooien.
IS is aardig uitgeroeid. Niet helemaal natuurlijk, maar het 'Kalifaat' is history. Nu we het toch over IS hebben.. waar waren de protesten toen die psychopaten als beesten tekeer gingen.. ik kan mij geen protest herinneren.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hebben ze Afghanistan op de knieën gekregen? Irak? Dat laatste hebben ze IS voor terug gekregen.
Alleen niemand twijfelt aan de kunde van Israëlquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:31 schreef Ali_boo het volgende:
Israël begint Iraanse trekjes te vertonen
[ x ]
100% eens hiermee. Alleen krijg je dat niet voor elkaar door het gewone volk nog verder te isoleren en richting hun "leiders" te sturen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 10:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ok copium.
Dat Iraanse regime moet onder de grond en de Iraniërs vrij
Is dit een betrouwbaar account?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:31 schreef Ali_boo het volgende:
Israël begint Iraanse trekjes te vertonen
[ x ]
Yup.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is dit een betrouwbaar account?
Ik zet er alvast geld op in dat de Iraanse tegentegentegentegentegentegentegentegentegentegentegenaanval (en de Israëlische daarna) ook heel serieus en zwaar zal zijn!quote:
Oog om oog maakt de hele wereld blind.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 12:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zet er alvast geld op in dat de Iraanse tegentegentegentegentegentegentegentegentegentegentegenaanval (en de Israëlische daarna) ook heel serieus en zwaar zal zijn!
Heb je al vaten benzine opgeslagen, want 20% van de wereldproductie aardolie gaat door de straat van Hormuz. Aardolie kan zo naar boven de $300 per vat doorschieten als dat gaat wegvallen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 12:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zet er alvast geld op in dat de Iraanse tegentegentegentegentegentegentegentegentegentegentegenaanval (en de Israëlische daarna) ook heel serieus en zwaar zal zijn!
Ik heb geen auto, dus ik zou het een beetje zonde van mijn geld vinden om nu vaten benzine in te slaan. En ik ben te lui om dat te doen met het oog op het voor meer verkopen straks.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 12:11 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Heb je al vaten benzine opgeslagen, want 20% van de wereldproductie aardolie gaat door de straat van Hormuz. Aardolie kan zo naar boven de $300 per vat doorschieten als dat gaat wegvallen.
All the Jews Biden has tapped for top roles in his new administrationquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 12:11 schreef Confetti het volgende:
Ik vraag me af hoe serieus we de VS moeten nemen. Voor de schermen stribbelen ze tegen maar de wapenleveranties gaan volop door zonder beperkingen. Heb het idee dat het pure PR is vanwege de verkiezingen, maar dat ze achter de schermen vierkant achter Netanyahu staan.
Ze hadden die Hussein daar gewoon moeten laten zitten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
IS is aardig uitgeroeid. Niet helemaal natuurlijk, maar het 'Kalifaat' is history. Nu we het toch over IS hebben.. waar waren de protesten toen die psychopaten als beesten tekeer gingen.. ik kan mij geen protest herinneren.
Grootste zionist is Biden himself. En Trump is geen haar beter:quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 12:35 schreef Akathisia het volgende:
Dan Shapiro Adviser on Iran (2021-2023), Senior Advisor for Regional Integration (2023), Deputy Assistant Secretary of Defense for Middle East Policy (2023-2024)
Hier nog een lijst;
https://www.jewishvirtual(...)biden-administration
Heck, zelfs de Amerikaanse ambassadeur in Israël.
Mag ik U erop wijzen dat Israel waarschijnlijk ook over H-bommer beschikt, Edward Teller was immers zelf joods.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 12:56 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Grootste zionist is Biden himself. En Trump is geen haar beter:
[ x ]
Heel Israël wordt in de fik gezet als ze dat doen. Dat is de enige taal die ze begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |