abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 12:01:01 #226
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215183610
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 11:48 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Is dit een betrouwbaar account?
Yup.
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 12:03:39 #227
38496 Perrin
pi_215183629
Ze zullen wel wachten tot 7 oktober.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 5 oktober 2024 @ 12:05:10 #228
284411 crew  heywoodu
pi_215183643
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 12:01 schreef Perrin het volgende:

[..]
Yup.
[ x ]
Ik zet er alvast geld op in dat de Iraanse tegentegentegentegentegentegentegentegentegentegentegenaanval (en de Israëlische daarna) ook heel serieus en zwaar zal zijn!
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 12:10:14 #229
38496 Perrin
pi_215183699
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 12:05 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik zet er alvast geld op in dat de Iraanse tegentegentegentegentegentegentegentegentegentegentegenaanval (en de Israëlische daarna) ook heel serieus en zwaar zal zijn!
Oog om oog maakt de hele wereld blind.
pi_215183712
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 12:05 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Heb je al vaten benzine opgeslagen, want 20% van de wereldproductie aardolie gaat door de straat van Hormuz. Aardolie kan zo naar boven de $300 per vat doorschieten als dat gaat wegvallen.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_215183713
Ik vraag me af hoe serieus we de VS moeten nemen. Voor de schermen stribbelen ze tegen maar de wapenleveranties gaan volop door zonder beperkingen. Heb het idee dat het pure PR is vanwege de verkiezingen, maar dat ze achter de schermen vierkant achter Netanyahu staan.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 5 oktober 2024 @ 12:12:20 #232
284411 crew  heywoodu
pi_215183721
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 12:11 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Heb je al vaten benzine opgeslagen, want 20% van de wereldproductie aardolie gaat door de straat van Hormuz. Aardolie kan zo naar boven de $300 per vat doorschieten als dat gaat wegvallen.
Ik heb geen auto, dus ik zou het een beetje zonde van mijn geld vinden om nu vaten benzine in te slaan. En ik ben te lui om dat te doen met het oog op het voor meer verkopen straks.
pi_215183800
israel laat zich teveel meeslepen in dit spelletje vind ik. bommetjes heen, bommetjes terug.
israel kan beter gewoon zeggen; nou is het klaar, we vergeveniran de laatste aanval, die leek toch helemaal nergens op. maar vanaf nu is elke iranees in proxy gebied vogelvrij, je hebt 24 uur om al je connecties met hezbollah en hamas etc af te breken en je mensen naar huis te halen. zien we dat je doorgaat zo israel indirect aan te vallen dan bombarderen we je hele land plat. dit is je enige waarschuwing.

en dan verder met hamas en hezbollah uitschakelen
pi_215183814
oh en over de nukes in iran; het lijkt me dat israel precies weet hoe ver ze zijn. en als het echt een gevaar wordt, vallen ze aan, en doeltreffend. dus ik denk dat iran nog helemaal niet zo ver is, eigenlijk. er is een hoop angst voor, mensen zeggen maar wat, sensatie pers.
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 12:27:52 #235
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215183833
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 12:03 schreef Perrin het volgende:
Ze zullen wel wachten tot 7 oktober.
Na 7 oktober.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215183863
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 12:11 schreef Confetti het volgende:
Ik vraag me af hoe serieus we de VS moeten nemen. Voor de schermen stribbelen ze tegen maar de wapenleveranties gaan volop door zonder beperkingen. Heb het idee dat het pure PR is vanwege de verkiezingen, maar dat ze achter de schermen vierkant achter Netanyahu staan.
All the Jews Biden has tapped for top roles in his new administration

David Cohen, CIA Deputy Director
Avril Haines, Director of National Intelligence
Alejandro Mayorkas, Secretary of Homeland Security
Anne Neuberger, National Security Agency cybersecurity director
Anthony Blinken, Secretary of State
Wendy Sherman, deputy secretary of state
Janet Yellen, Treasury secretary

Goh, hoe zou het nou komen dat we denken dat we bondgenoten zijn :')

[ Bericht 22% gewijzigd door Akathisia op 05-10-2024 12:38:39 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_215183879
Dan Shapiro Adviser on Iran (2021-2023), Senior Advisor for Regional Integration (2023), Deputy Assistant Secretary of Defense for Middle East Policy (2023-2024)
:')

Hier nog een lijst;

https://www.jewishvirtual(...)biden-administration

Heck, zelfs de Amerikaanse ambassadeur in Israël.

[ Bericht 3% gewijzigd door Akathisia op 05-10-2024 12:46:14 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 12:51:09 #238
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215183997
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 11:32 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
IS is aardig uitgeroeid. Niet helemaal natuurlijk, maar het 'Kalifaat' is history. Nu we het toch over IS hebben.. waar waren de protesten toen die psychopaten als beesten tekeer gingen.. ik kan mij geen protest herinneren.
Ze hadden die Hussein daar gewoon moeten laten zitten.

Er waren gewoon protesten tegen IS hoor.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_215184017
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 12:35 schreef Akathisia het volgende:
Dan Shapiro Adviser on Iran (2021-2023), Senior Advisor for Regional Integration (2023), Deputy Assistant Secretary of Defense for Middle East Policy (2023-2024)

Hier nog een lijst;

Grootste zionist is Biden himself. En Trump is geen haar beter:

twitter

Heel Israël wordt in de fik gezet als ze dat doen. Dat is de enige taal die ze begrijpen.
pi_215184042
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 12:56 schreef Triggershott het volgende:

[..]

[ x ]

Heel Israël wordt in de fik gezet als ze dat doen. Dat is de enige taal die ze begrijpen.
Mag ik U erop wijzen dat Israel waarschijnlijk ook over H-bommer beschikt, Edward Teller was immers zelf joods.
pi_215184117
quote:

0s.gif
Op zaterdag 5 oktober 2024 12:35 schreef Akathisia het volgende:

Hier nog een lijst;

Klopt, w.b. Israël is er maar één smaak in de Amerikaanse politiek, maar neuh, Amerika zal tot haar laatste soldaat gaan om dat te voorkomen.
pi_215184294
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 12:12 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik heb geen auto, dus ik zou het een beetje zonde van mijn geld vinden om nu vaten benzine in te slaan. En ik ben te lui om dat te doen met het oog op het voor meer verkopen straks.
Ik heb ook geen auto, wel een rijbewijs maar ik kan het prima af zonder autobezit. Benzine opslaan zonder het zelf te gebruiken is inderdaad lastig en doe ik zelf dus ook niet. Als kind vond ik de autoloze zondagen erg tof en mogelijk zien we dat weer terugkeren ;)

zaterdag 5 oktober 2024 @ 14:33:25 #243
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215184668
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 12:24 schreef pokkerdepok het volgende:
oh en over de nukes in iran; het lijkt me dat israel precies weet hoe ver ze zijn. en als het echt een gevaar wordt, vallen ze aan, en doeltreffend. dus ik denk dat iran nog helemaal niet zo ver is, eigenlijk. er is een hoop angst voor, mensen zeggen maar wat, sensatie pers.
Ik denk dat dit iets is dat onderbelicht blijft. Israël heeft in feite nu de touwtjes in handen, want nog een tegenaanval "tegoed". Die gaan ze niet verspillen aan een lukraak bombardementje, maar die gaan deze joker inzetten zodra hun inlichtingen laten zien dat Iran te ver komt met hun militaire atoomprogramma.

Dat zouden ze sowieso gedaan hebben, maar de mogelijkheden om dit openlijker en harder te doen zijn nu natuurlijk een stuk minder beperkt.
pi_215185007
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 14:33 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik denk dat dit iets is dat onderbelicht blijft. Israël heeft in feite nu de touwtjes in handen, want nog een tegenaanval "tegoed". Die gaan ze niet verspillen aan een lukraak bombardementje, maar die gaan deze joker inzetten zodra hun inlichtingen laten zien dat Iran te ver komt met hun militaire atoomprogramma.

Dat zouden ze sowieso gedaan hebben, maar de mogelijkheden om dit openlijker en harder te doen zijn nu natuurlijk een stuk minder beperkt.
dat zou een goed idee zijn, en de VS en GB houden er al rekening mee, door publiekelijk israel te waarschuwen het niet te doen. mafkezen.
maar goed, we zullen zien. misschien wil israel niet te lang wachten met een tegenaanval. ik las geloof ik dat ze waarschijnlijk een niet al te erg iets gaan doen. als dat zo is, kan je alleen maar concluderen dat iran nog niet zo ver is.
pi_215185083
Israël mag nu ook wel effe terugslaan. Of ze doen het niet meer vanwege escalatiegevaar.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215185115
quote:

[..]

[ x ]

Lol door wie dan? Ze liggen mijlenver voor op alles en iedereen in die zandbak daar, het waren joodse wetenschappers die überhaupt de eerste nucleaire bom ontwikkeld hebben in de VS. Oppenheimer was ook joods, dat land ligt vol met nucleaire koppen en ze hebben genoeg ballistische raketten ze overal daar heen te schieten. En bovendien ligt er ook nog een airstrike carrier group van de VS voor de kust die meer vuurkracht heeft dan álle landen daar bij elkaar, inclusief Turkije en Iran. En er kan binnen no time een tweede groep bijkomen mocht het nodig zijn, zoals ook gebeurde na 7 oktober.
Ik snap echt niet hoe mensen in die illusie leven dat er ook maar een enkel land daar genoeg technologische kennis en vuurkracht heeft iets te betekenen. Misschien dezelfde mensen die zeiden dat een inval in Gaza een bloedbad voor Israel zou worden (Hamas bijna uitgeroeid inmiddels) en dat Hezbollah (in een week al volledig verworden tot wat groepjes eenlingen zonder enige aansturing met de eliminatie van de volledige top en daar de vervangers van) dat Hezbollah toch echt hele andere koek zou zijn dan Hamas. En nu weer Iran die al een jaar op social media roept dat de rode lijn is overschreden met tikkende klokjes etc bijna komisch als het niet zo triest zou zijn.
En nu las ik net dat Iran alweer openstaat voor onderhandelingen, die hebben hun kruit verschoten en zijn doodsbang voor de wraak van Israel en die gaan deze kans echt niet laten lopen hoor, die nuke faciliteiten van Iran gaan er gewoon aan, en dan is het antwoord wederom niets, zoals al die tig vorige keren. Iran beschikt niet eens over een luchtmacht, en ook geen noemenswaardige anti air. Alleen wat verouderde Russische zooi die echt geen enkele partij voor de F35 is die daar volledig onzichtbaar voor is. Het enige wat Iran heeft is een enorm rakkettenarsenaal, maar niemand weet hoeveel, misschien hebben ze dat ook wel sterk overdreven zoals met alle andere zaken, maar die aanval van een paar dagen geleden zullen ze in elk geval niet heel erg vaak kunnen herhalen, al is het alleen al om het feit dat de lanceerinstallaties nu bekend zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door Eagles89 op 05-10-2024 15:45:24 ]
pi_215185173
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 15:38 schreef Eagles89 het volgende:
Lol door wie dan? Ze liggen mijlenver voor op alles en iedereen in die zandbak daar, het waren joodse wetenschappers die überhaupt de eerste nucleaire bom ontwikkeld hebben in de VS. Oppenheimer was ook joods, dat land ligt vol met nucleaire koppen en ze hebben genoeg ballistische raketten ze overal daar heen te schieten. En bovendien ligt er ook nog een airstrike carrier group van de VS voor de kust die meer vuurkracht heeft dan álle landen daar bij elkaar, inclusief Turkije en Iran. En er kan binnen no time een tweede groep bijkomen mocht het nodig zijn, zoals ook gebeurde na 7 oktober.
Ik snap echt niet hoe mensen in die illusie leven dat er ook maar een enkel land daar genoeg technologische kennis en vuurkracht heeft iets te betekenen. Misschien dezelfde mensen die zeiden dat een inval in Gaza een bloedbad voor Israel zou worden (Hamas bijna uitgeroeid inmiddels) en dat Hezbollah (in een week al volledig verworden tot wat groepjes eenlingen zonder enige aansturing met de eliminatie van de volledige top en daar de vervangers van) dat Hezbollah toch echt hele andere koek zou zijn dan Hamas. En nu weer Iran die al een jaar op social media roept dat de rode lijn is overschreden met tikkende klokjes etc bijna komisch als het niet zo triest zou zijn.
En nu las ik net dat Iran alweer openstaat voor onderhandelingen, die hebben hun kruit verschoten en zijn doodsbang voor de wraak van Israel en die gaan deze kans echt niet laten lopen hoor, die nuke faciliteiten van Iran gaan er gewoon aan, en dan is het antwoord wederom niets, zoals al die tig vorige keren. Iran beschikt niet eens over een luchtmacht, en ook geen noemenswaardige anti air. Alleen wat verouderde Russische zooi die echt geen enkele partij voor de F35 is die daar volledig onzichtbaar voor is.
Niets meer dan Rambo-Hollywood-propaganda en psychologische oorlogsvoering om de tegenpartij bij voorbaat af te schrikken. Israeli pussy's moeten vooral aanvallen, fuck around, find out.
pi_215185220
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 15:47 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Niets meer dan Rambo-Hollywood-propaganda en psychologische oorlogsvoering om de tegenpartij bij voorbaat af te schrikken. Israeli pussy's moeten vooral aanvallen, fuck around, find out.
Die Israeli pussy's die je noemt... zijn die hier in deze kamer aanwezig?
Intolerant voor intolerantie
pi_215185256
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 15:47 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Je schetst nu exact de haatbaardgekkies. Projectie heet dat geloof ik
pi_215185554
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 14:33 schreef Qarrad het volgende:

[..]

[quote]0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 14:33 schreef Qarrad het volgende:

Lijkt mij dat je juist niet moet wachten en het hele atoomprogramma nu plat moet gooien. Want stel dat je ernaast zit met je inlchtingen en ze verkrijgen wel die wapens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')