Yup.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is dit een betrouwbaar account?
Ik zet er alvast geld op in dat de Iraanse tegentegentegentegentegentegentegentegentegentegentegenaanval (en de Israëlische daarna) ook heel serieus en zwaar zal zijn!quote:
Oog om oog maakt de hele wereld blind.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 12:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zet er alvast geld op in dat de Iraanse tegentegentegentegentegentegentegentegentegentegentegenaanval (en de Israëlische daarna) ook heel serieus en zwaar zal zijn!
Heb je al vaten benzine opgeslagen, want 20% van de wereldproductie aardolie gaat door de straat van Hormuz. Aardolie kan zo naar boven de $300 per vat doorschieten als dat gaat wegvallen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 12:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zet er alvast geld op in dat de Iraanse tegentegentegentegentegentegentegentegentegentegentegenaanval (en de Israëlische daarna) ook heel serieus en zwaar zal zijn!
Ik heb geen auto, dus ik zou het een beetje zonde van mijn geld vinden om nu vaten benzine in te slaan. En ik ben te lui om dat te doen met het oog op het voor meer verkopen straks.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 12:11 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Heb je al vaten benzine opgeslagen, want 20% van de wereldproductie aardolie gaat door de straat van Hormuz. Aardolie kan zo naar boven de $300 per vat doorschieten als dat gaat wegvallen.
All the Jews Biden has tapped for top roles in his new administrationquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 12:11 schreef Confetti het volgende:
Ik vraag me af hoe serieus we de VS moeten nemen. Voor de schermen stribbelen ze tegen maar de wapenleveranties gaan volop door zonder beperkingen. Heb het idee dat het pure PR is vanwege de verkiezingen, maar dat ze achter de schermen vierkant achter Netanyahu staan.
Ze hadden die Hussein daar gewoon moeten laten zitten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
IS is aardig uitgeroeid. Niet helemaal natuurlijk, maar het 'Kalifaat' is history. Nu we het toch over IS hebben.. waar waren de protesten toen die psychopaten als beesten tekeer gingen.. ik kan mij geen protest herinneren.
Grootste zionist is Biden himself. En Trump is geen haar beter:quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 12:35 schreef Akathisia het volgende:
Dan Shapiro Adviser on Iran (2021-2023), Senior Advisor for Regional Integration (2023), Deputy Assistant Secretary of Defense for Middle East Policy (2023-2024)
Hier nog een lijst;
https://www.jewishvirtual(...)biden-administration
Heck, zelfs de Amerikaanse ambassadeur in Israël.
Mag ik U erop wijzen dat Israel waarschijnlijk ook over H-bommer beschikt, Edward Teller was immers zelf joods.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 12:56 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Grootste zionist is Biden himself. En Trump is geen haar beter:
[ x ]
Heel Israël wordt in de fik gezet als ze dat doen. Dat is de enige taal die ze begrijpen.
Klopt, w.b. Israël is er maar één smaak in de Amerikaanse politiek, maar neuh, Amerika zal tot haar laatste soldaat gaan om dat te voorkomen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 12:56 schreef Triggershott het volgende:
0s.gif
Op zaterdag 5 oktober 2024 12:35 schreef Akathisia het volgende:
Dan Shapiro Adviser on Iran (2021-2023), Senior Advisor for Regional Integration (2023), Deputy Assistant Secretary of Defense for Middle East Policy (2023-2024)
Hier nog een lijst;
https://www.jewishvirtual(...)biden-administration
Heck, zelfs de Amerikaanse ambassadeur in Israël.
Heel Israël wordt in de fik gezet als ze dat doen. Dat is de enige taal die ze begrijpen.
Ik heb ook geen auto, wel een rijbewijs maar ik kan het prima af zonder autobezit. Benzine opslaan zonder het zelf te gebruiken is inderdaad lastig en doe ik zelf dus ook niet. Als kind vond ik de autoloze zondagen erg tof en mogelijk zien we dat weer terugkerenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 12:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb geen auto, dus ik zou het een beetje zonde van mijn geld vinden om nu vaten benzine in te slaan. En ik ben te lui om dat te doen met het oog op het voor meer verkopen straks.
Ik denk dat dit iets is dat onderbelicht blijft. Israël heeft in feite nu de touwtjes in handen, want nog een tegenaanval "tegoed". Die gaan ze niet verspillen aan een lukraak bombardementje, maar die gaan deze joker inzetten zodra hun inlichtingen laten zien dat Iran te ver komt met hun militaire atoomprogramma.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 12:24 schreef pokkerdepok het volgende:
oh en over de nukes in iran; het lijkt me dat israel precies weet hoe ver ze zijn. en als het echt een gevaar wordt, vallen ze aan, en doeltreffend. dus ik denk dat iran nog helemaal niet zo ver is, eigenlijk. er is een hoop angst voor, mensen zeggen maar wat, sensatie pers.
dat zou een goed idee zijn, en de VS en GB houden er al rekening mee, door publiekelijk israel te waarschuwen het niet te doen. mafkezen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk dat dit iets is dat onderbelicht blijft. Israël heeft in feite nu de touwtjes in handen, want nog een tegenaanval "tegoed". Die gaan ze niet verspillen aan een lukraak bombardementje, maar die gaan deze joker inzetten zodra hun inlichtingen laten zien dat Iran te ver komt met hun militaire atoomprogramma.
Dat zouden ze sowieso gedaan hebben, maar de mogelijkheden om dit openlijker en harder te doen zijn nu natuurlijk een stuk minder beperkt.
Lol door wie dan? Ze liggen mijlenver voor op alles en iedereen in die zandbak daar, het waren joodse wetenschappers die überhaupt de eerste nucleaire bom ontwikkeld hebben in de VS. Oppenheimer was ook joods, dat land ligt vol met nucleaire koppen en ze hebben genoeg ballistische raketten ze overal daar heen te schieten. En bovendien ligt er ook nog een airstrike carrier group van de VS voor de kust die meer vuurkracht heeft dan álle landen daar bij elkaar, inclusief Turkije en Iran. En er kan binnen no time een tweede groep bijkomen mocht het nodig zijn, zoals ook gebeurde na 7 oktober.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 12:56 schreef Triggershott het volgende:
[..]
[ x ]
Niets meer dan Rambo-Hollywood-propaganda en psychologische oorlogsvoering om de tegenpartij bij voorbaat af te schrikken. Israeli pussy's moeten vooral aanvallen, fuck around, find out.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:38 schreef Eagles89 het volgende:
Lol door wie dan? Ze liggen mijlenver voor op alles en iedereen in die zandbak daar, het waren joodse wetenschappers die überhaupt de eerste nucleaire bom ontwikkeld hebben in de VS. Oppenheimer was ook joods, dat land ligt vol met nucleaire koppen en ze hebben genoeg ballistische raketten ze overal daar heen te schieten. En bovendien ligt er ook nog een airstrike carrier group van de VS voor de kust die meer vuurkracht heeft dan álle landen daar bij elkaar, inclusief Turkije en Iran. En er kan binnen no time een tweede groep bijkomen mocht het nodig zijn, zoals ook gebeurde na 7 oktober.
Ik snap echt niet hoe mensen in die illusie leven dat er ook maar een enkel land daar genoeg technologische kennis en vuurkracht heeft iets te betekenen. Misschien dezelfde mensen die zeiden dat een inval in Gaza een bloedbad voor Israel zou worden (Hamas bijna uitgeroeid inmiddels) en dat Hezbollah (in een week al volledig verworden tot wat groepjes eenlingen zonder enige aansturing met de eliminatie van de volledige top en daar de vervangers van) dat Hezbollah toch echt hele andere koek zou zijn dan Hamas. En nu weer Iran die al een jaar op social media roept dat de rode lijn is overschreden met tikkende klokjes etc bijna komisch als het niet zo triest zou zijn.
En nu las ik net dat Iran alweer openstaat voor onderhandelingen, die hebben hun kruit verschoten en zijn doodsbang voor de wraak van Israel en die gaan deze kans echt niet laten lopen hoor, die nuke faciliteiten van Iran gaan er gewoon aan, en dan is het antwoord wederom niets, zoals al die tig vorige keren. Iran beschikt niet eens over een luchtmacht, en ook geen noemenswaardige anti air. Alleen wat verouderde Russische zooi die echt geen enkele partij voor de F35 is die daar volledig onzichtbaar voor is.
Die Israeli pussy's die je noemt... zijn die hier in deze kamer aanwezig?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:47 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Niets meer dan Rambo-Hollywood-propaganda en psychologische oorlogsvoering om de tegenpartij bij voorbaat af te schrikken. Israeli pussy's moeten vooral aanvallen, fuck around, find out.
Je schetst nu exact de haatbaardgekkies. Projectie heet dat geloof ikquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:47 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Niets meer dan Rambo-Hollywood-propaganda en psychologische oorlogsvoering om de tegenpartij bij voorbaat af te schrikken. Israeli pussy's moeten vooral aanvallen, fuck around, find out.
[quote]quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 14:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk dat dit iets is dat onderbelicht blijft. Israël heeft in feite nu de touwtjes in handen, want nog een tegenaanval "tegoed". Die gaan ze niet verspillen aan een lukraak bombardementje, maar die gaan deze joker inzetten zodra hun inlichtingen laten zien dat Iran te ver komt met hun militaire atoomprogramma.
Dat zouden ze sowieso gedaan hebben, maar de mogelijkheden om dit openlijker en harder te doen zijn nu natuurlijk een stuk minder beperkt.
Op zaterdag 5 oktober 2024 14:33 schreef Qarrad het volgende:| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |