Gemoedelijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:58 schreef ISVV het volgende:
Ah, Bakayoko wordt alweer racistisch bejegend op Instagram. Triest. Maar zijn spel kan echt niet.
Ik weet niet hoor, maar wat vond je van Lang dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:58 schreef ISVV het volgende:
Ah, Bakayoko wordt alweer racistisch bejegend op Instagram. Triest. Maar zijn spel kan echt niet.
CL winnaar zelfsquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:59 schreef ISVV het volgende:
Als je dat niveau van de eerste helft op de mat legt tegen de toppers in de Eredivisie word je gewoon ongeslagen kampioen.
Erger me groen en geel aan die vent. Altijd verongelijkt doen, niets laten zien. Ik zei in het wedstrijdtopic al dat hij de energie die hij steekt in het forceren van zijn accent beter kan gebruiken om zijn spel te verbeteren. Laat als een jaar niets zien.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar wat vond je van Lang dan?
Precies.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Typische Europese pot van PSV. Ze laten je er wel aan ruiken maar uiteindelijk wordt er maar zelden gewonnen.
Ik verwacht dat hij er ook snel weer staat hoor, maar het gehaat op Bakayoko vind ik niet terecht. Die staat echt nog wel een stuk beter te ballen dan Lang.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:04 schreef ISVV het volgende:
[..]
Erger me groen en geel aan die vent. Altijd verongelijkt doen, niets laten zien. Ik zei in het wedstrijdtopic al dat hij de energie die hij steekt in het forceren van zijn accent beter kan gebruiken om zijn spel te verbeteren. Laat als een jaar niets zien.
Die doet ook maar wat maar minder irritantquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar wat vond je van Lang dan?
Die snap ik niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die doet ook maar wat maar minder irritant
Probeer het tenminste en komt meer gevaar van uit.quote:
Wel blij dat we een jonge degelijke backup hebben in Dams uit het niets. Een keertje tegen rkc uit om ander rust te geven is dan wel fijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:12 schreef VEM2012 het volgende:
Onder de streep stond de verdediging van PSV wel goed, ook al omdat er over het hele veld werd verdedigd.
Maar Flamingo lijkt het in ieder geval goed op te pakken, Mauro is weer terug op niveau. En Dams mag van mij wel weer terug op de bank.
Dat teruglopen vooral idd. Kwam je nog paar keer mee in de problemen ook op het eind. Geen energie en sjokte wat terug. Maar daar heeft tilman soms ook handje van.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:18 schreef PSVCL het volgende:
Baka heeft concurrentie nodig anders wordt ie te gemakzuchtig en krijgt ie vedetten nijgingen, verdedigende vandaag ook amper mee itt de andere aanvallers.
Hij was anders heel gevaarlijk in de tweede helft. Lang heb ik niets zien doen waar ik vrolijk van word.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Probeer het tenminste en komt meer gevaar van uit.
Baka vertraagt alles zo erg en komt alleen nog maar in de bal ipv diep. Je hoort in t stadion elke keer als die de bal krijgt alweer zucht bij Baka omdat je weet dat die zich weer vastloopt of verkeerde keus maakt.
Lang heeft nog wel even wat krediet tot die in de basis staat.
Als backup prima, maar voor de basis te licht. Zeker op dit niveau.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wel blij dat we een jonge degelijke backup hebben in Dams uit het niets. Een keertje tegen rkc uit om ander rust te geven is dan wel fijn.
De clouquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Laat me raden, zaterdag heeft iemand jou een mop verteld en je begrijpt nu ineens de clou?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De clou![]()
@:coco @:ggmm @:fok-it @:onlogisch @:psvcl @:de_boswachter @:caland @:kingroland @:bezsen @:dombogod @:elan
@:derestvanvbl
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De clou![]()
@:coco @:ggmm @:fok-it @:onlogisch @:psvcl @:de_boswachter @:caland @:kingroland @:bezsen @:dombogod @:elan
feyenoord is ook een kut clubquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:cr7![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
terug naar het feyenooit topic
Nee, het is gewoon clou.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nog nooit gehoord sorry
het is toch clue
Clou is niet goed. Het is cluequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon clou.
Wat ben je toch ongelooflijk stompzinnig
HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nog nooit gehoord sorry
het is toch clue
Ach, Tjackaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De clou![]()
In de eerste helft ja. In de tweede helft niet.quote:
Eens hoor, al werd die knakker hier weer erg snel afgeschreven en als miskoop weggezet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:21 schreef Buitendam het volgende:
Flamingo wordt wel echt een topper. Wat een inzicht heeft die gozer
Man man man hoog opgeven over Flamingo om vervolgens te zeuren om een 1-1 die komt door diezelfde Flamingo. Daarom blijven we in Nederland zo klein. Blij zijn als iemand een keer thuis een leuk potje speelt tegen de nummer 30 van Europa.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:32 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Potverdorie wat waren Flamingo, Schouten en Tillman op de brommer gisteren. Flamingo was natuurlijk het meest opvallend en knap, wat werd ik blij van die jongen. Ik heb het vaak opgenomen voor Johan maar ik begin toch al een tijdje chagrijn te voelen bij die jongen. 1-1 was volledig onterecht en zo’n typisch avondje PSV in de CL waarvan we er wel meer hebben gehad. Toch ondanks dat gegeven ben ik vooral blij het PSV te hebben gezien dat weer sterk deed denken aan de pracht van vorig jaar.
Ja, door wat hier gepost wordt blijven we in Nederland zo klein? Wat een stront komt er uit jouw toetsenbord. Je mag niet eens positief zijn over een speler of jij komt weer met een handvol dooddoeners aanzetten.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Man man man hoog opgeven over Flamingo om vervolgens te zeuren om een 1-1 die komt door diezelfde Flamingo. Daarom blijven we in Nederland zo klein. Blij zijn als iemand een keer thuis een leuk potje speelt tegen de nummer 30 van Europa.
Viel wel mee toch? De grootste kansen werden door PSV zelf om zeep geholpen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ze hadden meer verdiend maar wanneer je over open goal mist dan weet je dat die nog gaat vallen aan de andere kant. Die keeper van sporting was wel echt goed.
Wat een ongelofelijke kneus ben jij ook zegquote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Man man man hoog opgeven over Flamingo om vervolgens te zeuren om een 1-1 die komt door diezelfde Flamingo. Daarom blijven we in Nederland zo klein. Blij zijn als iemand een keer thuis een leuk potje speelt tegen de nummer 30 van Europa.
Er werd best vaak niet op goal geschoten of een hommage aan Malen gedaan jaquote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:50 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Viel wel mee toch? De grootste kansen werden door PSV zelf om zeep geholpen.
Waarom reageer je nog op @CR7quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke kneus ben jij ook zegFlamingo was gisteren gewoon ontzettend goed; dat je constant bakken met kritiek hebt (alleen op PSV schijnbaar) is prima; maar belicht dan voor de verandering ook eens de momenten/spelers die wél goed uit de verf komen.
Schouten zit je ook altijd op te zeuren, die speelde gisteren toch ook een dijk van een wedstrijd? Maakte nota bene nog een prachtige goal van afstand. Waarom horen we daar niks over dan?
Peter Bosz die trots is op een 1-1 tegen Sporting thuis. Nogmaals de nummer 30 35 van Europa. Ja dan ben je enorm klein, want dan ben je schijnbaar niet zo goed als dat je je eigen team omschrijft.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, door wat hier gepost wordt blijven we in Nederland zo klein? Wat een stront komt er uit jouw toetsenbord. Je mag niet eens positief zijn over een speler of jij komt weer met een handvol dooddoeners aanzetten.
Doen de Ligt adepten ook altijd. Hij mag alle wedstrijden blunderen, maar als er een keer met toeval een bal invliegt dan is het weer een wereldtopper. Alsof dat zijn rol is.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke kneus ben jij ook zegFlamingo was gisteren gewoon ontzettend goed; dat je constant bakken met kritiek hebt (alleen op PSV schijnbaar) is prima; maar belicht dan voor de verandering ook eens de momenten/spelers die wél goed uit de verf komen.
Schouten zit je ook altijd op te zeuren, die speelde gisteren toch ook een dijk van een wedstrijd? Maakte nota bene nog een prachtige goal van afstand. Waarom horen we daar niks over dan?
Gisteren beweerde je nog dat het de schuld was van Schouten…quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja man, Juventus nummer 22, Sporting nummer 35. Conclusie PSV staat net onder de top 10!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:02 schreef Solispolar het volgende:
OT: prima wedstrijd; jammer van de 2 punten die je laat liggen. Maar dat je het tegen dit soort tegenstanders wel kunt laten zien biedt wel perspectief natuurlijk. Sure, tegen de top 10 van Europa leg je het 'gewoon' af, maar daaronder kun je gewoon ontzettend goed meekomen en dat is goed om te zien.
Praat eens niet zo achterlijkquote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:15 schreef CR7 het volgende:
[..]
Peter Bosz die trots is op een 1-1 tegen Sporting thuis. Nogmaals de nummer 30 35 van Europa. Ja dan ben je enorm klein, want dan ben je schijnbaar niet zo goed als dat je je eigen team omschrijft.
[..]
Doen de Ligt adepten ook altijd. Hij mag alle wedstrijden blunderen, maar als er een keer met toeval een bal invliegt dan is het weer een wereldtopper. Alsof dat zijn rol is.
Bekend trauma tegen Portugese ploegen, zelf de beste kansen hebben en dan valt hij aan de andere kantquote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ze hadden meer verdiend maar wanneer je over open goal mist dan weet je dat die nog gaat vallen aan de andere kant. Die keeper van sporting was wel echt goed.
Pepi vond ik wel goed invallen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:24 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Praat eens niet zo achterlijkHet heeft niks te maken met blunderen of aan de andere kant een wereldtopper zijn. 1 wedstrijd of 1 moment maakt niet meteen dat je top of flop bent. Maar hoe moeilijk is het voor jou om gewoon eens te zeggen dat iets bij PSV goed is? Waar komt dat toch vandaan?
Kijk, ik heb niks met Feyenoord en nog minder met Ajax. Maar ik kan prima constateren dat gasten als Hancko en Timber met enige regelmaat goede wedstrijden spelen. Zelfde geldt voor wat Ajax spelers. Waarom altijd dat negatieve gezeik?
Op basis waarvan is Sporting de nummer 35 van Europa? De UEFA teams ranking? Op die ranking staat zelfs Ajax nog boven PSV. Niet echt afspiegeling van hoe de krachtsverhoudingen NU liggen toch?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:15 schreef CR7 het volgende:
[..]
Peter Bosz die trots is op een 1-1 tegen Sporting thuis. Nogmaals de nummer 30 35 van Europa. Ja dan ben je enorm klein, want dan ben je schijnbaar niet zo goed als dat je je eigen team omschrijft.
[..]
Doen de Ligt adepten ook altijd. Hij mag alle wedstrijden blunderen, maar als er een keer met toeval een bal invliegt dan is het weer een wereldtopper. Alsof dat zijn rol is.
Matig clubje man dat Sporting, met alleen een paar goede spelers waaronder de spits. Afgelopen jaren hebben ze punten verloren tegen Raków Częstochowa, Mietjesland, Young Boys, Frankfurt, Basaksehir en zijn ze anaal genomen door Lask en Ajax.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Op basis waarvan is Sporting de nummer 35 van Europa? De UEFA teams ranking? Op die ranking staat zelfs Ajax nog boven PSV. Niet echt afspiegeling van hoe de krachtsverhoudingen NU liggen toch?
Je bent klein omdat je niet elke transferperiode 50-100 miljoen kunt investeren in je selectie zoals de grote teams dat wel kunnen. Als zelfs een Premier league ploeg uit het rechterrijtje doodleuk 100 miljoen plus in de selectie kan pompen, dan ben je gewoon niet een topclub in Europa nee.
1 Blik op de stand in de competitie geeft volgens mij een aardig beeld hoe goed PSV op dit moment is. Ga lekker jezelf focussen op je eigen club in plaats van bagger te droppen hier.
Ah ja, je bent aan het trollen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:40 schreef CR7 het volgende:
[..]
Matig clubje man dat Sporting, met alleen een paar goede spelers waaronder de spits. Afgelopen jaren hebben ze punten verloren tegen Raków Częstochowa, Mietjesland, Young Boys, Frankfurt, Basaksehir en zijn ze anaal genomen door Lask en Ajax.
Maar als jullie hier trots op willen zijn dan mag dat uiteraard gewoon. Vind het alleen een beetje opzienbarend. Hoorde jullie nog roepen dat jullie de wereldtop willen aanvallen.
Precies wat ik zeg. Ze hebben 4 spelers die een totale marktwaarde van 200+ miljoen vormen. Waaronder Diomande die uit de wedstrijd werd geschopt. Verder een hele matige selectie.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ah ja, je bent aan het trollen.
De selectie van Sporting heeft een hogere marktwaarde dan die van PSV, ook als die van Feyenoord en Ajax trouwens. Matig ploegje ja.
Anaal genomen door Ajax? Blijf je vooral richten op resultaten van een aantal jaar geleden, want dat is o zo representatief van hoe de krachtsverhoudingen NU liggen.
Ik denk dat niemand hier blij is met een gelijkspel, je bent nu echt aan het overdrijven om een punt te maken. Je faalt erin, best hard…
Matig ploegje is kampioen van Portugal en staat stijf bovenaan in de competitie.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:00 schreef CR7 het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg. Ze hebben 4 spelers die een totale marktwaarde van 200+ miljoen vormen. Waaronder Diomande die uit de wedstrijd werd geschopt. Verder een hele matige selectie.
En je leest het toch zelf? Iedereen is hier dolblij. Bosz heeft gisteren zelf na de wedstrijd de slingers opgehangen.
Stijf bovenaan...quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Matig ploegje is kampioen van Portugal en staat stijf bovenaan in de competitie.
En 4 spelers die 200 miljoen vertegenwoordigen? Dan blijft er nog steeds een kleine 200 miljoen over voor de rest van de selectie. Je praat echt poep met je matige selectie.
Zoals ik al eerder zei, je zit te trollen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
Stijf bovenaan...
3 punten voorsprong.
Geloof mij nou maar, ze kunnen er echt vrij weinig van.
Ja en nee. Gezien de spelopvatting van Sporting stond hij gigantisch geïsoleerd. In het eerste half uur nam hij een aantal lange ballen prachtig aan, waarbij hij in duel direct wegdraaide bij Flamingo. Maar door een gebrek aan aansluiting kon er niet doorgevoetbald worden. Flamingo moest echt even aanpassen en dat deed hij goed, door met name fysiek een stap bij te zetten. Maar het eerste half uur hield ik m'n hart wel vast af en toe.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:58 schreef Buitendam het volgende:
Ik had vooraf gedacht dat die spits van Sporting even ging laten zien wat het verschil is met spitsen in de Eredivisie, maar die werd me een partij uit de wedstrijd gespeeld.
Is gewoon raar. Jullie gaan van "thuis kunnen we iedereen verslaan" naar blij zijn met een punt thuis tegen een Europese middenmoter.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, je zit te trollen.
Beter richt jij je op de ellende bij je eigen clubje
Het is moeilijk om niet te happen op zoveel dommigheid; i knowquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Matig ploegje is kampioen van Portugal en staat stijf bovenaan in de competitie.
En 4 spelers die 200 miljoen vertegenwoordigen? Dan blijft er nog steeds een kleine 200 miljoen over voor de rest van de selectie. Je praat echt poep met je matige selectie.
Volgens mij is niemand echt tevreden met een puntquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Is gewoon raar. Jullie gaan van "thuis kunnen we iedereen verslaan" naar blij zijn met een punt thuis tegen een Europese middenmoter.
Reageer nou niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is niemand echt tevreden met een punt
Nou ik denk dat de Portugezen niet geheel in zak en as zitten anders.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is niemand echt tevreden met een punt
Denk het ook. Die weten ook dat ze er vrij weinig van kunnen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou ik denk dat de Portugezen niet geheel in zak en as zitten anders.
Oh nou dat doet mij wel wat.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je bent heel treurig, ik schaam me kapot als mede-Feyenoord user.
quote:
Ja dom van mij, ik trapte er inquote:
Ja was even een Flamingootje wat je deed.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dom van mij, ik trapte er in
Je zegt helemaal niet waar het op staat, want dan zou je dat alle richtingen op doen; positief/negatief ongeacht clubvoorkeur. Jij bent gewoon aan het zuigen en dat weet je heel goedquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:59 schreef CR7 het volgende:
[..]
Oh nou dat doet mij wel wat.
En verder stel je aan ofzo. Ik zeg gewoon waar het op staat en loop niet mee in de polonaise.
Ja wat moet ik doen dan, alle 600 clubs uit Europa analyseren?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:42 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je zegt helemaal niet waar het op staat, want dan zou je dat alle richtingen op doen; positief/negatief ongeacht clubvoorkeur. Jij bent gewoon aan het zuigen en dat weet je heel goed
Maar dat zelfs je mede-Feyenoorders je uitkotsen zegt genoeg denk ik.
NIemand is blij met het resultaat, wel met het vertoonde spel tot min 70. Daarna was de tank leeg/quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Is gewoon raar. Jullie gaan van "thuis kunnen we iedereen verslaan" naar blij zijn met een punt thuis tegen een Europese middenmoter.
Ja klinkt wel plausibelquote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:58 schreef PSVCL het volgende:
Ach , CR7
[..]
Als de KNVB de wedstrijd WIllem II-PSV naar vrijdag had verschoven had PSV gister gewonnen.
Zo geweldig was het toch ook weer niet qua spel, wel qua inzet, dat was wel een verbetering tov de vorige CL wedstrijd.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:58 schreef PSVCL het volgende:
Ach , CR7
[..]
NIemand is blij met het resultaat, wel met het vertoonde spel tot min 70. Daarna was de tank leeg/
Als de KNVB de wedstrijd WIllem II-PSV naar vrijdag had verschoven had PSV gister gewonnen.
Alleen voor ajax blijkbaar:
Vrijdag 6 december 2019 om 20.15 uur: Ajax – Willem II
Heb wel genoten van het voetbal (het eerste uur), geeft hoop voor de rest van de CL..quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo geweldig was het toch ook weer niet qua spel, wel qua inzet, dat was wel een verbetering tov de vorige CL wedstrijd.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo geweldig was het toch ook weer niet qua spel, wel qua inzet, dat was wel een verbetering tov de vorige CL wedstrijd.
Nog steeds vies mad dat Bakayoko hem niet in een open doel weet te schieten. Echt heel matig, zoals eigenlijk al het hele seizoen van hem. Jaja, seizoen is nog helemaal niet zo ver, weet ik ook wel. Maar ik ben erg blij met Perisic in ieder geval, Bakayoko verprutst mij teveel kansen en aanvallen in het algemeen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:36 schreef ISVV het volgende:
Jongens, ik gooi hem er even in: kansen afmaken is ook een kwaliteit
Ben je nou op je eigen cloon aan het reageren?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:58 schreef PSVCL het volgende:
Ach , CR7
[..]
NIemand is blij met het resultaat, wel met het vertoonde spel tot min 70. Daarna was de tank leeg/
Alleen voor ajax blijkbaar:
Vrijdag 6 december 2019 om 20.15 uur: Ajax – Willem II
Nee hoor, maar wel gewoon een (voor Nederlandse begrippen) pot waarin een redelijk hoog niveau werd behaald. En ik moet altijd een beetje lachen om lieden als Tarado, Litmanen en jij die heel subtiel (nou ja, met uitzondering van jou dan) proberen te benadrukken dat ze helemaal niet zo onder de indruk waren van het spel.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je vond het oprecht een speciale pot he.
Bakayoko is een prima ventje/voetballer, zit momenteel in een mindere fase, maar is verder precies zo grillig als we misschien wel konden verwachtenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nog steeds vies mad dat Bakayoko hem niet in een open doel weet te schieten. Echt heel matig, zoals eigenlijk al het hele seizoen van hem. Jaja, seizoen is nog helemaal niet zo ver, weet ik ook wel. Maar ik ben erg blij met Perisic in ieder geval, Bakayoko verprutst mij teveel kansen en aanvallen in het algemeen.
Vind het dan ook bijzonder jammer dat we hem niet hebben weten te verkopen afgelopen zomer. Prima gozer lijkt het, maar als voetballer ben ik niet per se onder de indruk van hem, veel teveel kansen nodig.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 08:24 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Bakayoko is een prima ventje/voetballer, zit momenteel in een mindere fase, maar is verder precies zo grillig als we misschien wel konden verwachtenAls je daar na dit seizoen nog een mooie pot met geld voor kan krijgen dan moet je inderdaad zachtjes aan eens doorselecteren.
Maar dat geldt eigenlijk sowieso wel voor de selectie in de wat bredere zin van het woord. Alles bij elkaar houden is leuk maar zorgt ook weer vrij snel voor een soort gezapigheid in de selectie. Af en toe even fris bloed is wel lekker.. ik denk dat zo'n Perisic met zijn ervaring en status van dienst daar ook wel een goede rol in kan spelen.
Eens. Maar blijft jong en in principe behoorlijk talentvol. Daarnaast vertegenwoordigd hij behoorlijk wat transferwaarde en is hij (mits redelijk in vorm) wel een plaag voor zijn directe tegenstander. Zo heel veel spelers van zijn leeftijd die beter zijn ken ik ook niet (buiten de bekende toppers om).quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vind het dan ook bijzonder jammer dat we hem niet hebben weten te verkopen afgelopen zomer. Prima gozer lijkt het, maar als voetballer ben ik niet per se onder de indruk van hem, veel teveel kansen nodig.
Potentie heeft die natuurlijk genoeg, maar het is allemaal veel te wisselvallig. Hoop wel dat dit een dip is waar die snel uitkomt, anders krijg je dalijk dat je misschien niet om Perisic heen kan en zie je vrij veel transferwaarde verdampen als Bakayoko vaker op de bank plaats kan gaan nemen.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Eens. Maar blijft jong en in principe behoorlijk talentvol. Daarnaast vertegenwoordigd hij behoorlijk wat transferwaarde en is hij (mits redelijk in vorm) wel een plaag voor zijn directe tegenstander. Zo heel veel spelers van zijn leeftijd die beter zijn ken ik ook niet (buiten de bekende toppers om).
Dat is inderdaad het risico.. het welbekend Jorgensen-scenario bij Feyenoordquote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Potentie heeft die natuurlijk genoeg, maar het is allemaal veel te wisselvallig. Hoop wel dat dit een dip is waar die snel uitkomt, anders krijg je dalijk dat je misschien niet om Perisic heen kan en zie je vrij veel transferwaarde verdampen als Bakayoko vaker op de bank plaats kan gaan nemen.
Allemaal leuk en aardig, maar ik zag gisteren bij Feyenoord dat er maar liefst 2 penalty's gemist worden. Die bal van Baka is theoretische lastiger dan een penalty. Want je kan wel meer naar rechts schieten, maar teveel en de doelman kan er weer aan (die blijft niet heel kalm staan om te kijken).quote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nog steeds vies mad dat Bakayoko hem niet in een open doel weet te schieten. Echt heel matig, zoals eigenlijk al het hele seizoen van hem. Jaja, seizoen is nog helemaal niet zo ver, weet ik ook wel. Maar ik ben erg blij met Perisic in ieder geval, Bakayoko verprutst mij teveel kansen en aanvallen in het algemeen.
Dat is inmiddels Signify... Off topic.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:46 schreef KingRoland het volgende:
Boys ik heb philips hue lampen besteld
Als je iemand corrigeert zorg er dan wel voor dat het kloptquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is inmiddels Signify... Off topic.
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 07:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ben je nou op je eigen cloon aan het reageren?
Wieffer is 2 dagen fit en gelijk gooit Koeman Schouten eruit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
Jerdy Schouten niet opgeroepen voor het NL elftal.
(@:cr7)
Nu vind ik de hype rondom Schouten wel wat overdreven, maar dat hij niet is opgeroepen vind ik dan toch ietwat vreemd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
Jerdy Schouten niet opgeroepen voor het NL elftal.
(@:cr7)
Ja ik neem aan dat er contact is geweest en hij last heeft, laatste wedstrijden onder Koeman natuurlijk gewoon basis. J. Timber zal er daarom ook niet bij zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Nu vind ik de hype rondom Schouten wel wat overdreven, maar dat hij niet is opgeroepen vind ik dan toch ietwat vreemd.
Signify mag de naam gebruiken tot 2028 (met optie tot verlenging overigens). Maar Signify is nauwelijks nog verbonden aan PSV. Ze mogen lampjes leveren. Maar als we zo gaan redeneren, dan gaan er straks nog mensen melden dat ze gereserveerd hebben bij Ikigai (overigens: doen!).quote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als je iemand corrigeert zorg er dan wel voor dat het klopt![]()
Philips is een verlichtingsmerk van Signify. Philips Hue is dus gewoon juist
Wat gek dat je dat gaat horen, aangezien hij alleen maar geblesseerd is...quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wieffer is 2 dagen fit en gelijk gooit Koeman Schouten eruit.
Zal nu wel horen dat die zogenaamd geblesseerd is.
Ja man, opeens komt nu net nadat hij niet is opgeroepen naar buiten dat die geblesseerd is.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat gek dat je dat gaat horen, aangezien hij alleen maar geblesseerd is...
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja man, opeens komt nu net nadat hij niet is opgeroepen naar buiten dat die geblesseerd is.
Laat ik het dan maar toegeven... Schouten is inderdaad niet geblesseerd, maar speciaal om jou een hak te zetten speelt hij niet mee tegen Sparta.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja man, opeens komt nu net nadat hij niet is opgeroepen naar buiten dat die geblesseerd is.
Nee om gezichtsverlies te voorkomen natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Laat ik het dan maar toegeven... Schouten is inderdaad niet geblesseerd, maar speciaal om jou een hak te zetten speelt hij niet mee tegen Sparta.
Goed dat hij dan ook voor de sier de wedstrijd tegen Sparta overslaat!quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Is voor PSV an sich wel positief ja. Ik had het al gezegd. Zet de huifkar maar vast klaar.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Goed dat hij dan ook voor de sier de wedstrijd tegen Sparta overslaat!
Jij zet jezelf wel erg graag voor lul, is het niet?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:45 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nee om gezichtsverlies te voorkomen natuurlijk.
Richt jij je woede nou maar lekker op Koeman.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij zet jezelf wel erg graag voor lul, is het niet?
je hebt toch iets minder invloed dan je dacht.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom gaan mensen steeds in op user CR7?
Land. Als je Boscagli naar het middenveld haalt mis je de patronen die er nu zijn in het centrum van de verdediging.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Land of Boscagli als DM? Saibari-Til-Tillman lijkt me zelfs tegen Sparta onmogelijk
Het is een beetje als jeuk. Je weet dat je niet moet krabben, maar een zwak moment en...quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom gaan mensen steeds in op user CR7?
Het is "platte kar".quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:51 schreef CR7 het volgende:
[..]
Is voor PSV an sich wel positief ja. Ik had het al gezegd. Zet de huifkar maar vast klaar.
Is al eens onderzocht hoe de blessures van PSV zich verhouden tot die van andere clubs met een vergelijkbaar schema? Ik heb ook het gevoel dat wij bovengemiddeld veel (korte) blessures hebben.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:34 schreef GotenSSJ het volgende:
Zo vermoeiend de hoeveelheid (kleine) blessures er bij PSV ieder jaar lijken te zijn.
Flamingo neem ik aan en Nagalo als CV. Mag toch aannemen dat we niet 7 miljoen hebben gelapt voor iemand die zelfs onder deze omstandigheden niet kan spelen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Land of Boscagli als DM? Saibari-Til-Tillman lijkt me zelfs tegen Sparta onmogelijk
Mauro.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dat ook een liedje van Genesis?quote:
Zou wel een serieuze verbetering tov Veerman zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:31 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Psv had hem moet halen toen ie bij ado speelde, toen kon je zijn kwaliteiten al zien. Was een goedkope gok gewe3st. Nu betaal je 4x zoveel
Alleen is de vraag of dat voor Steijn destijds een goede optie was geweest. Heeft bij Twente ook wel even geduurd voor hij vaste basisspeler werdquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:31 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Psv had hem moet halen toen ie bij ado speelde, toen kon je zijn kwaliteiten al zien. Was een goedkope gok gewe3st. Nu betaal je 4x zoveel
Kenner.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:47 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Mauro.
Volgend jaar Flamingo (als Schouten & Veerman verkocht zijn).
Driouech-Jong-Perisic
Tillman-Saibari-Flamingo
Dest-Dams-Nagalo-Karsdorp
Olij
Is daar nu ook al iets mis mee?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 19:35 schreef Pablo84 het volgende:
Dams...daar blijft die ook maar mee komen
Waarom zou je die eruit halen..?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 19:35 schreef Pablo84 het volgende:
Dams...daar blijft die ook maar mee komen
Daar ben ik ook wel aan toe jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 19:55 schreef AmenhotepIV het volgende:
Wordt weer eens tijd voor kopgoaltjes van de Jong.
Til is de nieuwe Ali express Malenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:24 schreef tompsv18 het volgende:
Middenveld kan echt niet. Nog amper een kans gehad. Sparta is dichter bij de 0-2.
Voegt voetballend niets toe, als hij dan dit soort kansen mist, dan heb je er helemaal niets aan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Til is de nieuwe Ali express Malen
Bedankt maatquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:33 schreef CR7 het volgende:
Wordt gewoon 5-1 jongens, geloof mij nou maar. Ze moeten nog even wennen aan het spelen zonder die 2 verlepte poffertjes. Na de rust gaat het los.
Daar is je antwoordquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 19:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom zou je die eruit halen..?
Miskoop die gozer, is meer bezig mer randzaken dan met PSVquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:06 schreef tompsv18 het volgende:
Die invalbeurten van Bakayoko en Lang waren te schandalig voor woorden.
Til kopt weer twee keer recht op de doelman…quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Miskoop die gozer, is meer bezig mer randzaken dan met PSV
Vorig seizoen maakte hij zulke ballen wel af. Als dat ook niet lukt heb je er helemaal niks aan, loopt alleen maar in de weg.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Til kopt weer twee keer recht op de doelman…
Precies. Hoe vaak heeft PSV dit soort buitenspel situatie gehad. Maar goed, 3 punten en snel vergeten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:06 schreef VEM2012 het volgende:
Duidelijk buitenspel en bij ESPN blijven ze denken dat het eigenlijk geen buitenspel is.
Die hebben kennelijk ook even gedacht dat het 2-2 was en meteen een kurk laten ploffen.
Na de rode prent was het 40 minuten prima.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De tyfus, van begin tot eind onder de maat, 15 jaar levensduur verloren maar wel 3 punten
Vergeet de actie van Karsdorp er voorafgaand niet. Die moet gewoon al die bal de hoek van het veld in peuren. Zou hij met al zijn ervaring toch ook moeten snappen. Verder viel Karsdorp wel bloedfanatiek in. Dat was mooi om te zien iig.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:58 schreef Pablo84 het volgende:
Je verliest bijna weer punten door een dommigheid van baka
Dat kon echt niet. Lang ook weer mokerdom.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:58 schreef Pablo84 het volgende:
Je verliest bijna weer punten door een dommigheid van baka
Volgend jaar doet ie de eerste helft van dit filmpje gewoon vaker in net even een ander shirt.quote:
Dat ligt natuurlijk een beetje aan de gebleseerden/afwezigen. Zonder Veerman/Schouten is het hele hart van je voetbalspel afwezig, als je dan ook nog een helft moet voetballen met 10 man tegen een (redelijk) goed Sparta dan is 2-1 winst gewoon prima. Mensen hebben het nu alleen over de momenten van Sparta, maar volgens mij kwam PSV ook nog 2x 1 op 1 en schoot Til nog op de lat, dan is de wedstrijd ook gewoon voorbij natuurlijk.quote:Op zondag 6 oktober 2024 09:32 schreef VEM2012 het volgende:
Ik vond dat nog wel het mooiste van de wedstrijd. Ik zag direct dat het buitenspel was (op tv was het goed te zien), dus ik lag al te rollen van het lachen toen ik ze de dugout uit zag komen.
Dat gezegd hebbende: de volgende tegen AZ zie ik PSV niet winnen. Het zal toch niet zo makkelijk gaan als afgelopen jaar.
Sparta of PSV? Want volgens mij kwam PSV nog 2x 1 op 1 en schoot Til nog op de lat.. of werkt geluk maar in 1 richting?quote:
Met name die eerste.. ik zat Bakayoko echt te vervloeken na die goede actie van Karsdorp aan de zijlijnquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:06 schreef tompsv18 het volgende:
Die invalbeurten van Bakayoko en Lang waren te schandalig voor woorden.
PSV begint te slecht aan de wedstrijden in Nederland, waardoor je de tegenstander in het zadel helpt.quote:Op zondag 6 oktober 2024 11:50 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk een beetje aan de gebleseerden/afwezigen. Zonder Veerman/Schouten is het hele hart van je voetbalspel afwezig, als je dan ook nog een helft moet voetballen met 10 man tegen een (redelijk) goed Sparta dan is 2-1 winst gewoon prima. Mensen hebben het nu alleen over de momenten van Sparta, maar volgens mij kwam PSV ook nog 2x 1 op 1 en schoot Til nog op de lat, dan is de wedstrijd ook gewoon voorbij natuurlijk.
Met 11 man (en Schouten weer terug) zie ik geen enkele reden waarom PSV niet van AZ zou kunnen winnen, zo'n goed elftal is dat ook niet.
Die loopt overduidelijk te trollen. En wij maar happen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 12:05 schreef Solispolar het volgende:
En dan te bedenken dat er een user is (ik zal geen namen noemen, straks komt hij weer) die denkt dat PSV beter af is zonder Veerman en SchoutenDan ben je rijp voor een enkeltje PG hoor.
Bakayoko speelde tot dat moment gewoon prima. Hij had nog voor die rode kaart een uitstekende voorzet waarmee de wedstrijd in het slot gegooid had kunnen worden.quote:Op zondag 6 oktober 2024 12:15 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Sparta of PSV? Want volgens mij kwam PSV nog 2x 1 op 1 en schoot Til nog op de lat.. of werkt geluk maar in 1 richting?
[..]
Met name die eerste.. ik zat Bakayoko echt te vervloeken na die goede actie van Karsdorp aan de zijlijnMaar ook een inschattingsfout van Bosz hoor.. dat zijn bij uitstek jongens die je dergelijke verantwoordelijkheden niet kan toevertrouwen in zo'n fase van deze wedstrijd.
Dan hebben we denk ik een andere wedstrijd gekeken. Ik vond Bakayoko juist onwijs slecht spelen.. vooral verdedigend echt compleet clueless. Dat je niet kunt verdedigen is niet zo'n ramp; maar je voelt toch aan elke vezel in je lijf dat dit geen potje is om dom balverlies te lijden op het middenveld terwijl je 4 man voor de bal hebt? Ik las dat hij graag naar een topclub wilde; als je dit 1x flikt bij Guardiola dan zit je gewoon 3 maanden op de bank he.quote:Op zondag 6 oktober 2024 12:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bakayoko speelde tot dat moment gewoon prima. Hij had nog voor die rode kaart een uitstekende voorzet waarmee de wedstrijd in het slot gegooid had kunnen worden.
Moet je makkelijk kunnen winnen. Je zag zonder Veerman (tegen Sporting( al dat het veel beter liep. Tegen Sparta liep het zonder die 2 verlepte poffertjes nog veel beter. Het is alleen dat die waardeloze verdediger alle plannen door de war schopte.quote:Op zondag 6 oktober 2024 09:32 schreef VEM2012 het volgende:
Ik vond dat nog wel het mooiste van de wedstrijd. Ik zag direct dat het buitenspel was (op tv was het goed te zien), dus ik lag al te rollen van het lachen toen ik ze de dugout uit zag komen.
Dat gezegd hebbende: de volgende tegen AZ zie ik PSV niet winnen. Het zal toch niet zo makkelijk gaan als afgelopen jaar.
Ook nog oppassen voor Barry van Galen?quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:15 schreef CR7 het volgende:
[..]
Moet je makkelijk kunnen winnen. Je zag zonder Veerman (tegen Sporting( al dat het veel beter liep. Tegen Sparta liep het zonder die 2 verlepte poffertjes nog veel beter. Het is alleen dat die waardeloze verdediger alle plannen door de war schopte.
Ik denk 5-2/2-5 voor PSV. Weet even niet wie er thuis speelt. Alleen uitkijken voor Karlsson en Pavlidis.
Geen idee wat hij ermee te maken heeft.quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:24 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ook nog oppassen voor Barry van Galen?![]()
Een beetje trollen is leuk maar dit..
Die laatste actie was inderdaad dom en had dodelijk kunnen zijn, maar hij had die bal daar ook nooit mogen krijgen.quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dan hebben we denk ik een andere wedstrijd gekeken. Ik vond Bakayoko juist onwijs slecht spelen.. vooral verdedigend echt compleet clueless. Dat je niet kunt verdedigen is niet zo'n ramp; maar je voelt toch aan elke vezel in je lijf dat dit geen potje is om dom balverlies te lijden op het middenveld terwijl je 4 man voor de bal hebt? Ik las dat hij graag naar een topclub wilde; als je dit 1x flikt bij Guardiola dan zit je gewoon 3 maanden op de bank he.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:43 schreef CR7 het volgende:
[..]
Geen idee wat hij ermee te maken heeft.
Vreemd dat je blijft geloven in je verzinsels. Soms lijkt het wel alsof je niet wil dat je club doorgroeit.
Ja idd, want geld betekent automatisch groei.quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]het is nog nooit zo simpel geweest om door te groeien, Hans. Drie jaar op rij CL-miljoentjes harken.
Inderdaad. Je snapt het principe van een commercieel bedrijf.quote:Op zondag 6 oktober 2024 16:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja idd, want geld betekent automatisch groei.
Gr. Marc Dickpick!
Ik ben voor PSV, maar hier mogen we gezien de gebeurtenissen in de blessuretijd (+ die lucky goal van Boscagli) gewoon van geluk spreken. Is niet erg, maar een gelijkspel was hier doodnormaal geweest.quote:Op zondag 6 oktober 2024 12:15 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Sparta of PSV? Want volgens mij kwam PSV nog 2x 1 op 1 en schoot Til nog op de lat.. of werkt geluk maar in 1 richting?
[..]
Met name die eerste.. ik zat Bakayoko echt te vervloeken na die goede actie van Karsdorp aan de zijlijnMaar ook een inschattingsfout van Bosz hoor.. dat zijn bij uitstek jongens die je dergelijke verantwoordelijkheden niet kan toevertrouwen in zo'n fase van deze wedstrijd.
Oke, dat mag je vinden natuurlijk. Maar nogmaals: je benadrukt nu de pluspunten van de tegenstander en de minpunten van PSV. Als het andersom nou ook eens doet? Het is nou ook niet dat Sparta stormde en kans op kans bij elkaar speelde he.. En daarnaast mogen ze ook van geluk spreken dat ze een helft tegen 10 mogen. Dat de scheidsrechter hier de overtreding geeft kan ik ergens wel inkomen (anders krijgt hij heel Nederland weer over zich heen), maar de herhaling laat vrij duidelijk zien dat het vasthouden echt van 2 kanten gebeurde.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:15 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik ben voor PSV, maar hier mogen we gezien de gebeurtenissen in de blessuretijd (+ die lucky goal van Boscagli) gewoon van geluk spreken. Is niet erg, maar een gelijkspel was hier doodnormaal geweest.
Wat een droevige toevoeging weer (van de armoede)quote:Op maandag 7 oktober 2024 00:08 schreef De_Pel het volgende:
Vandaag was wel vrij gelukkig, maargoed, zo ben je natuurlijk wel kampioen (van de armoede) in februari.
Eredivisieseizoen is al wel zo’n beetje klaar, ben hooguit nog benieuwd of we met z’n nog wat gaan klaarspelen op Europees niveau.
Niemand jankt hoor.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:03 schreef Buitendam het volgende:
Kampioen van de armoedetotdat de Champions League gelden worden overgemaakt. Dan is het straks weer janken over en oneerlijk competitie met zulke financiële verschillen.
En vergeet niet dat PSV ook een pingel had mogen hebben. Nee: moeten. Het was een overtreding.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:23 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Oke, dat mag je vinden natuurlijk. Maar nogmaals: je benadrukt nu de pluspunten van de tegenstander en de minpunten van PSV. Als het andersom nou ook eens doet? Het is nou ook niet dat Sparta stormde en kans op kans bij elkaar speelde he.. En daarnaast mogen ze ook van geluk spreken dat ze een helft tegen 10 mogen. Dat de scheidsrechter hier de overtreding geeft kan ik ergens wel inkomen (anders krijgt hij heel Nederland weer over zich heen), maar de herhaling laat vrij duidelijk zien dat het vasthouden echt van 2 kanten gebeurde.
Kampioen van de armoede slaat helemaal nergens op. Hoogstens kan men zeggen "kampioen van het armoedig middenveld" of iets. Verder is PSV natuurlijk meer dan de terechte kampioen.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:26 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat een droevige toevoeging weer (van de armoede)Zeg dan gewoon niks.
Ajax wint überhaupt alleen maar met geluk en Feyenoord heeft ook nog nauwelijks een fatsoenlijke pot op de mat gelegd. PSV speelt weliswaar niet zo flitsend als vorig seizoen (door afwezigheid van een aantal bepalende spelers, zo ook vandaag en met Dest je natuurlijk aanvallend ook veel heeft gebracht) maar op eergisteren na alles vrij makkelijk gewonnen natuurlijk.
En gisteren (tegen een goed Sparta, eerlijk is eerlijk) zonder je complete verdedigende middenveld en een helft tegen 10 man; waarin je zelf ook nog 3 goede kansen creëert om de 3-1 te maken.
Bedankt vriendquote:Op maandag 7 oktober 2024 12:51 schreef CR7 het volgende:
[..]
Kampioen van de armoede slaat helemaal nergens op. Hoogstens kan men zeggen "kampioen van het armoedig middenveld" of iets. Verder is PSV natuurlijk meer dan de terechte kampioen.
Lars Windhorst has entered the chat. dacht met 100 miljoen per jaar in Hertha BSC te investeren een Bundesliga te kunnen kopen. na vier jaar was er behalve een bak slecht samenwerkende spelers, grote afkoopsommen voor elke ontslagen trainer en twee bijna degradaties vóór de echte degradatie in 2023 weinig gepresteerd , wel 400 miljoen weg. De buren in Köpenick hadden met maar 1 miljoen in vier jaar genoeg om na promotie naar de Bundesliga achtereenvolgens lijfsbehoud, Conference League, Europa League en Champions League deelname af te dwingen. geld is niks zonder goede scoutingquote:Op zondag 6 oktober 2024 16:46 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja idd, want geld betekent automatisch groei.
Gr. Marc Dickpick!
Dat is exact wat ik er mee bedoel. PSV heeft een prima team, maar heeft ook simpelweg geen serieuze competitie. Zegt dus niets over jullie clubje. Zelfs het ManU van EtH zou hier om de prijzen spelen - als je ze zou ruilen met PSV.quote:Op maandag 7 oktober 2024 11:26 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat een droevige toevoeging weer (van de armoede)Zeg dan gewoon niks.
Ajax wint überhaupt alleen maar met geluk en Feyenoord heeft ook nog nauwelijks een fatsoenlijke pot op de mat gelegd.
Denk dat user @De_Pel blij is dat hij weer eens serieus wordt genomen, maar hij is toch gewoon een armoedige act.quote:Op maandag 7 oktober 2024 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah de jaarlijkse kampioen van de armoede act
Zin in om de beker weer een troostprijs te noemen als we daar uitgeschakeld zouden worden
Misschien moet je armoedige moeder weer eens serieus genomen worden. Loopt ze niet heel de dag pischagrijnig op jou af te reageren, hoef jij niet zo bijdehand te gaan zitten doen hier.quote:Op maandag 7 oktober 2024 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat user @:De_Pel blij is dat hij weer eens serieus wordt genomen, maar hij is toch gewoon een armoedige act.
Nette cijfers. Opmerkelijk dat er toch gehint zou worden op transfers, gezien de nieuwe opzet van de CL ook aardig wat pecunias oplevert. Volgens mij kom je nu in de poulefase, zeker als je wat punten pakt, wel zo’n beetje op een vergelijkbaar bedrag als afgelopen jaar met overwintering.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:14 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
En dat zonder grote uitgaande transferers
Goh, nog niet nuchter, al ben je dat waarschijnlijk nooit.quote:Op maandag 7 oktober 2024 19:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Misschien moet je armoedige moeder weer eens serieus genomen worden. Loopt ze niet heel de dag pischagrijnig op jou af te reageren, hoef jij niet zo bijdehand te gaan zitten doen hier.
Mij niet gezien, maar denk dat @:PSVCL wel bereid is.
Kleine vergissing, je haalt me door de war met vriend @Wotte, de baco-baas.quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goh, nog niet nuchter, al ben je dat waarschijnlijk nooit.
Ik vind @Tarado ook niet meer lief. Hij sneerde venijnig dat ik veinsde verstand van voetbal te hebben. Het wordt je gewoon maar gezegd.quote:Op maandag 7 oktober 2024 20:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kleine vergissing, je haalt me door de war met vriend @:Wotte, de baco-baas.
Wat een naar ventje zegquote:Op maandag 7 oktober 2024 21:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind @:Tarado ook niet meer lief. Hij sneerde venijnig dat ik veinsde verstand van voetbal te hebben. Het wordt je gewoon maar gezegd.
Verder alleen cola voor de kleur inderdaad. Liefst wel van de kapitein. Bruin.
Ik stem PSV, met in het kielzog forumuser @PSVCL.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:03 schreef Wotte het volgende:
Daarnaast ben ik er nog niet over uit wat me meer op de zenuwen werkt @:CR7 of PSV dat het goed doet. Wellicht een poll waardig.
Ik ben er ook nog niet over uit welke uitspraak ik belachelijker vind. Jouw vergelijking van Forbs met Robben of die van @Solispolar met Schouten/Veerman vs Kroos/Modric.quote:Op maandag 7 oktober 2024 21:03 schreef Wotte het volgende:
Daarnaast ben ik er nog niet over uit wat me meer op de zenuwen werkt @:CR7 of PSV dat het goed doet. Wellicht een poll waardig.
En al een keuze kunnen maken maat?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 00:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog niet over uit welke uitspraak ik belachelijker vind. Jouw vergelijking van Forbs met Robben of die van @:solispolar met Schouten/Veerman vs Kroos/Modric.
Moet ik nog even goed over nadenken.
Wel terecht hoor. Even los van dat het allemaal niet zo heftig is moet hij dit gewoon niet doen, dat hoort simpelweg niet als trainer. Die scheidsrechters krijgen al van alles naar hun hoofd (letterlijk en figuurlijk) en dit soort onzin draagt daar alleen maar aan bij.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:03 schreef tja77 het volgende:
Vooronderzoek naar uitspraken van Peter Bosz
Wat heeft hij feitelijk gezien, verkeerd gezegd?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:15 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wel terecht hoor. Even los van dat het allemaal niet zo heftig is moet hij dit gewoon niet doen, dat hoort simpelweg niet als trainer. Die scheidsrechters krijgen al van alles naar hun hoofd (letterlijk en figuurlijk) en dit soort onzin draagt daar alleen maar aan bij.
Kinderachtig van Bosz, kinderachtig van Makkelie en vervolgens kinderachtig van de KNVB.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:03 schreef tja77 het volgende:
Het gaat meer om de onderliggende boodschap toch? Bosz is wat dat betreft een beetje hetzelfde als Slot; echt zogenaamde nette mannen, maar als het een wedstrijdje wat minder loopt dan halen ze uit. Dit was gewoon onnodig en moet Bosz gewoon niet doen, klaar.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat heeft hij feitelijk gezien, verkeerd gezegd?
Ik vind het echt een storm in een glas water.
Halen ze uit….was inderdaad een enorme uithaal van Bosz, echt schandalig. Minimaal 3 wedstrijden schorsen!quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:27 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het gaat meer om de onderliggende boodschap toch? Bosz is wat dat betreft een beetje hetzelfde als Slot; echt zogenaamde nette mannen, maar als het een wedstrijdje wat minder loopt dan halen ze uit. Dit was gewoon onnodig en moet Bosz gewoon niet doen, klaar.
De KNVB vindt het kennelijk verschrikkelijk belangrijk om hun partijdigheid altijd weer op de voorgrond te zetten. Tenminste, bij vergelijkbare uitspraken van Slot heb ik nooit gehoord van een vooronderzoek.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:03 schreef tja77 het volgende:
Slot is vooral communicatief een stukje sterker, dus die speelde nooit dusdanig kansloos op de man maar wat meer met een omweg.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De KNVB vindt het kennelijk verschrikkelijk belangrijk om hun partijdigheid altijd weer op de voorgrond te zetten. Tenminste, bij vergelijkbare uitspraken van Slot heb ik nooit gehoord van een vooronderzoek.
Het slaat ook nergens op. Een journalist vraagt hem naar wat hij van Makkelie vindt. En hij zegt dat hij het niets vindt. Nou, het is wat… Begrijp ik goed dat je verplicht bent om nu te zeggen dat het gemankeerde scheidsrechterscorps in Nederland helemaal top is?
Idioot gedoe dit.
Maar mag hij niet gewoon eerlijk zeggen dat hij Makkelie niets vindt als daar naar wordt gevraagd?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Slot is vooral communicatief een stukje sterker, dus die speelde nooit dusdanig kansloos op de man maar wat meer met een omweg.
Ik vind de reactie van de KNVB dan ook net zo kansloos als de reactie van professor doctorandus Bosz.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar mag hij niet gewoon eerlijk zeggen dat hij Makkelie niets vindt als daar naar wordt gevraagd?
Sturen 'm verplicht naar je dagbesteding als maatschappelijke taakstraf.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:05 schreef klaasweetalles het volgende:
5 wedstrijden schorsing lijkt mij wel op zijn plaats
arrogantie bosz denk dat hij een toptrainer is
Slot is zelfs in Engeland de beste trainer op dat gebied. Dus tja, niet echt eerlijk vergelijkingsmateriaal.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Slot is vooral communicatief een stukje sterker, dus die speelde nooit dusdanig kansloos op de man maar wat meer met een omweg.
Op alle frontenquote:
Je ziet aan Ajax wel dat omzet eigenlijk ook niet gek veel zegt.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:46 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Op alle frontenen Feyenoord staat niet eens in de buurt. Die moeten ook nog aardig oppassen want die hebben m.i. niet al te veel kapitaal op het veld.. Ze hopen al 2 seizoenen op de hoofdprijs voor Hancko bijvoorbeeld, maar vooralsnog willen clubs gewoon niet lappen voor hem. Beetje een Veerman scenario.
Het gat met ajax leek een paar jaar terug niet meer in te halen, ze zouden het Bayern van NL wordenquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:46 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Op alle frontenen Feyenoord staat niet eens in de buurt. Die moeten ook nog aardig oppassen want die hebben m.i. niet al te veel kapitaal op het veld.. Ze hopen al 2 seizoenen op de hoofdprijs voor Hancko bijvoorbeeld, maar vooralsnog willen clubs gewoon niet lappen voor hem. Beetje een Veerman scenario.
Dat ligt er natuurlijk maar net aan. Je hoeft niet meteen financieel expert te zijn om wat meer te weten over de jaarcijfers van voetbalclubs; bij PSV ziet het er over de gehele linie toch vrij rooskleurig uit. Omzet an sich zegt dat inderdaad minder over.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Je ziet aan Ajax wel dat omzet eigenlijk ook niet gek veel zegt.
*Veerman/Schouten/Bakayoko/Benitez/Pepi/Boscagli scenarioquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:46 schreef Solispolar het volgende:
[..]
He je hapt, welkom vriendquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:51 schreef CR7 het volgende:
[..]
*Veerman/Schouten/Bakayoko/Benitez/Pepi/Boscagli scenario
Dat eerste zei ik ookquote:Op woensdag 9 oktober 2024 18:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het gat met ajax leek een paar jaar terug niet meer in te halen, ze zouden het Bayern van NL worden![]()
Feyenoord moet je sowieso niet serieus nemen. Met 3 titels in 35 jaar is dat gewoon een subtopper joh. Die vallen altijd weer terug na een leuke periode van maximaal 2/3 jaar. Die zijn te dom om stabiel beleid te voeren.
quote:Op woensdag 9 oktober 2024 19:10 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nouja elk moment dat ik het jou extra kan benadrukken is winst. Winst is winst! Ook al weet ik hoe pijn ik je doe door je weer met je neus op de feiten te drukken.
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Ach PSVquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
Schouten dus last van zijn knie ipv 'algehele vermoeidheid'.
[ x ]
Soms is het wellicht overmacht, maar die medische staf van ons wordt wel een hoofdpijndossier.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
Schouten dus last van zijn knie ipv 'algehele vermoeidheid'.
[ x ]
In dit geval niet zo gek natuurlijk. 2 (?) weken ‘vakantie’ gehad door het EK, waar hij volgens mij alles gespeeldquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:41 schreef ISVV het volgende:
[..]
Soms is het wellicht overmacht, maar die medische staf van ons wordt wel een hoofdpijndossier.
Vraag me af of het erger is dan bij andere clubs.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:41 schreef ISVV het volgende:
[..]
Soms is het wellicht overmacht, maar die medische staf van ons wordt wel een hoofdpijndossier.
schouten verteld gewoon de waarheid en moet met psv gaan pratenquote:NOS Voetbal
•
vandaag, 13:46
PSV niet blij met uitspraken geblesseerde Schouten, club wil snel met hem om tafel
PSV is niet blij met uitlatingen van Jerdy Schouten in De Telegraaf. De middenvelder vertelde dat hij de Nations League-wedstrijden van het Nederlands elftal niet mist vanwege vermoeidheid, maar vanwege een botkneuzing in zijn knie.
De Eindhovense club wil snel met Schouten rond de tafel gaan zitten om dergelijke zaken in de toekomst te voorkomen.
Met pijnstillers gespeeld
Voor het eerst dit jaar is Schouten afwezig bij wedstrijden van Oranje, dat vanavond om 20.45 uur tegen Hongarije speelt. Vanwege algehele vermoeidheid, liet PSV-coach Peter Bosz vorige week vrijdag weten.
Schouten meldt vandaag dus dat zijn knie het probleem is.
Hij gaat die schorsing gewoon krijgen. Niet omdat hij die verdient, maar omdat het nu eenmaal altijd zo gaat.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:43 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Laat de bond zich kapotschamen.
Ik heb eigenlijk geen beeld van hoe diep die tuchtcommissie in de reet van de aanklager zitten momenteel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij gaat die schorsing gewoon krijgen. Niet omdat hij die verdient, maar omdat het nu eenmaal altijd zo gaat.
Peter mag zichzelf ook wel een beetje schamen, want het is een domme opmerking.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:43 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Laat de bond zich kapotschamen.
3 met nog eens 3 voorwaardelijk, dat had pas goed de zwaarte van dit wangedrag duidelijk gemaakt dunkt me.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:36 schreef klaasweetalles het volgende:
1 wedstrijd maar
minimaal 2 was reëel geweest
Hij zei Februari.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:30 schreef tja77 het volgende:
Dest gisteren in een interview aangegeven dat hij voor de winterstop niet terug is, maar hij mikt op januari. Zou mooi zijn, dan pikt ie nog wat wedstrijden mee dit seizoen.
Is ook al eerder bekend gemaakt. Maar ja, terug op het veld is niet hetzelfde als weer terug op niveau.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:30 schreef tja77 het volgende:
Dest gisteren in een interview aangegeven dat hij voor de winterstop niet terug is, maar hij mikt op januari. Zou mooi zijn, dan pikt ie nog wat wedstrijden mee dit seizoen.
Hoe danquote:
Wat is een gebeurd tussen de loting en nu dat rechtvaardigt om dit op zo’n korte termijn te besluiten? Niet welkom is een, maar op zulke korte termijn is gewoon mensen op kosten jagen en supportertje pesten.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:36 schreef CR7 het volgende:
Tja helaas terecht. Als je ziet wat voor ellende de PSV supporters elke keer achterlaten kan je toch moeilijk zeggen dat dit als een verrassing komt?
Kijk op wie je reageert. Die knul is nota bene zelf voor Feyenoord..quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat is een gebeurd tussen de loting en nu dat rechtvaardigt om dit op zo’n korte termijn te besluiten? Niet welkom is een, maar op zulke korte termijn is gewoon mensen op kosten jagen en supportertje pesten.
We lijken als Nederland wel gekke henkie met dit soort dingen. Veel laagdrempeliger gaan weigeren.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als PSG naar Eindhoven had moeten komen hadden ze dit niet geflikt.
Wat heeft dat eerste (laat staan dat tweede) er mee te maken? PSV'ers laten altijd een enorme ravage achter. Of ze vernederen zwervers tot op het bot. Ja dan snap ik dat ze dat in Parijs niet willen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:43 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Kijk op wie je reageert. Die knul is nota bene zelf voor Feyenoord..
Daarover gesproken: die Timber is voorlopig wel klaar in Oranje toch? Mijn hemel wat slecht.
Volgens mij valt dat nog wel mee. Misschien ben je in de war met de fonteinslopers van Feyenoord?quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat heeft dat eerste (laat staan dat tweede) er mee te maken? PSV'ers laten altijd een enorme ravage achter. Of ze vernederen zwervers tot op het bot. Ja dan snap ik dat ze dat in Parijs niet willen.
Lens uit vorig seizoen was trammelantquote:Op maandag 14 oktober 2024 21:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat nog wel mee. Misschien ben je in de war met de fonteinslopers van Feyenoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |