Gemoedelijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:58 schreef ISVV het volgende:
Ah, Bakayoko wordt alweer racistisch bejegend op Instagram. Triest. Maar zijn spel kan echt niet.
Ik weet niet hoor, maar wat vond je van Lang dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:58 schreef ISVV het volgende:
Ah, Bakayoko wordt alweer racistisch bejegend op Instagram. Triest. Maar zijn spel kan echt niet.
CL winnaar zelfsquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:59 schreef ISVV het volgende:
Als je dat niveau van de eerste helft op de mat legt tegen de toppers in de Eredivisie word je gewoon ongeslagen kampioen.
Erger me groen en geel aan die vent. Altijd verongelijkt doen, niets laten zien. Ik zei in het wedstrijdtopic al dat hij de energie die hij steekt in het forceren van zijn accent beter kan gebruiken om zijn spel te verbeteren. Laat als een jaar niets zien.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar wat vond je van Lang dan?
Precies.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Typische Europese pot van PSV. Ze laten je er wel aan ruiken maar uiteindelijk wordt er maar zelden gewonnen.
Ik verwacht dat hij er ook snel weer staat hoor, maar het gehaat op Bakayoko vind ik niet terecht. Die staat echt nog wel een stuk beter te ballen dan Lang.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:04 schreef ISVV het volgende:
[..]
Erger me groen en geel aan die vent. Altijd verongelijkt doen, niets laten zien. Ik zei in het wedstrijdtopic al dat hij de energie die hij steekt in het forceren van zijn accent beter kan gebruiken om zijn spel te verbeteren. Laat als een jaar niets zien.
Die doet ook maar wat maar minder irritantquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar wat vond je van Lang dan?
Die snap ik niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die doet ook maar wat maar minder irritant
Probeer het tenminste en komt meer gevaar van uit.quote:
Wel blij dat we een jonge degelijke backup hebben in Dams uit het niets. Een keertje tegen rkc uit om ander rust te geven is dan wel fijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:12 schreef VEM2012 het volgende:
Onder de streep stond de verdediging van PSV wel goed, ook al omdat er over het hele veld werd verdedigd.
Maar Flamingo lijkt het in ieder geval goed op te pakken, Mauro is weer terug op niveau. En Dams mag van mij wel weer terug op de bank.
Dat teruglopen vooral idd. Kwam je nog paar keer mee in de problemen ook op het eind. Geen energie en sjokte wat terug. Maar daar heeft tilman soms ook handje van.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:18 schreef PSVCL het volgende:
Baka heeft concurrentie nodig anders wordt ie te gemakzuchtig en krijgt ie vedetten nijgingen, verdedigende vandaag ook amper mee itt de andere aanvallers.
Hij was anders heel gevaarlijk in de tweede helft. Lang heb ik niets zien doen waar ik vrolijk van word.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Probeer het tenminste en komt meer gevaar van uit.
Baka vertraagt alles zo erg en komt alleen nog maar in de bal ipv diep. Je hoort in t stadion elke keer als die de bal krijgt alweer zucht bij Baka omdat je weet dat die zich weer vastloopt of verkeerde keus maakt.
Lang heeft nog wel even wat krediet tot die in de basis staat.
Als backup prima, maar voor de basis te licht. Zeker op dit niveau.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wel blij dat we een jonge degelijke backup hebben in Dams uit het niets. Een keertje tegen rkc uit om ander rust te geven is dan wel fijn.
De clouquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Laat me raden, zaterdag heeft iemand jou een mop verteld en je begrijpt nu ineens de clou?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De clou![]()
@:coco @:ggmm @:fok-it @:onlogisch @:psvcl @:de_boswachter @:caland @:kingroland @:bezsen @:dombogod @:elan
@:derestvanvbl
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De clou![]()
@:coco @:ggmm @:fok-it @:onlogisch @:psvcl @:de_boswachter @:caland @:kingroland @:bezsen @:dombogod @:elan
feyenoord is ook een kut clubquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:cr7![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
terug naar het feyenooit topic
Nee, het is gewoon clou.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nog nooit gehoord sorry
het is toch clue
Clou is niet goed. Het is cluequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon clou.
Wat ben je toch ongelooflijk stompzinnig
HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nog nooit gehoord sorry
het is toch clue
Ach, Tjackaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De clou![]()
In de eerste helft ja. In de tweede helft niet.quote:
Eens hoor, al werd die knakker hier weer erg snel afgeschreven en als miskoop weggezet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:21 schreef Buitendam het volgende:
Flamingo wordt wel echt een topper. Wat een inzicht heeft die gozer
Man man man hoog opgeven over Flamingo om vervolgens te zeuren om een 1-1 die komt door diezelfde Flamingo. Daarom blijven we in Nederland zo klein. Blij zijn als iemand een keer thuis een leuk potje speelt tegen de nummer 30 van Europa.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:32 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Potverdorie wat waren Flamingo, Schouten en Tillman op de brommer gisteren. Flamingo was natuurlijk het meest opvallend en knap, wat werd ik blij van die jongen. Ik heb het vaak opgenomen voor Johan maar ik begin toch al een tijdje chagrijn te voelen bij die jongen. 1-1 was volledig onterecht en zo’n typisch avondje PSV in de CL waarvan we er wel meer hebben gehad. Toch ondanks dat gegeven ben ik vooral blij het PSV te hebben gezien dat weer sterk deed denken aan de pracht van vorig jaar.
Ja, door wat hier gepost wordt blijven we in Nederland zo klein? Wat een stront komt er uit jouw toetsenbord. Je mag niet eens positief zijn over een speler of jij komt weer met een handvol dooddoeners aanzetten.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Man man man hoog opgeven over Flamingo om vervolgens te zeuren om een 1-1 die komt door diezelfde Flamingo. Daarom blijven we in Nederland zo klein. Blij zijn als iemand een keer thuis een leuk potje speelt tegen de nummer 30 van Europa.
Viel wel mee toch? De grootste kansen werden door PSV zelf om zeep geholpen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ze hadden meer verdiend maar wanneer je over open goal mist dan weet je dat die nog gaat vallen aan de andere kant. Die keeper van sporting was wel echt goed.
Wat een ongelofelijke kneus ben jij ook zegquote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Man man man hoog opgeven over Flamingo om vervolgens te zeuren om een 1-1 die komt door diezelfde Flamingo. Daarom blijven we in Nederland zo klein. Blij zijn als iemand een keer thuis een leuk potje speelt tegen de nummer 30 van Europa.
Er werd best vaak niet op goal geschoten of een hommage aan Malen gedaan jaquote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:50 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Viel wel mee toch? De grootste kansen werden door PSV zelf om zeep geholpen.
Waarom reageer je nog op @CR7quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke kneus ben jij ook zegFlamingo was gisteren gewoon ontzettend goed; dat je constant bakken met kritiek hebt (alleen op PSV schijnbaar) is prima; maar belicht dan voor de verandering ook eens de momenten/spelers die wél goed uit de verf komen.
Schouten zit je ook altijd op te zeuren, die speelde gisteren toch ook een dijk van een wedstrijd? Maakte nota bene nog een prachtige goal van afstand. Waarom horen we daar niks over dan?
Peter Bosz die trots is op een 1-1 tegen Sporting thuis. Nogmaals de nummer 30 35 van Europa. Ja dan ben je enorm klein, want dan ben je schijnbaar niet zo goed als dat je je eigen team omschrijft.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, door wat hier gepost wordt blijven we in Nederland zo klein? Wat een stront komt er uit jouw toetsenbord. Je mag niet eens positief zijn over een speler of jij komt weer met een handvol dooddoeners aanzetten.
Doen de Ligt adepten ook altijd. Hij mag alle wedstrijden blunderen, maar als er een keer met toeval een bal invliegt dan is het weer een wereldtopper. Alsof dat zijn rol is.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke kneus ben jij ook zegFlamingo was gisteren gewoon ontzettend goed; dat je constant bakken met kritiek hebt (alleen op PSV schijnbaar) is prima; maar belicht dan voor de verandering ook eens de momenten/spelers die wél goed uit de verf komen.
Schouten zit je ook altijd op te zeuren, die speelde gisteren toch ook een dijk van een wedstrijd? Maakte nota bene nog een prachtige goal van afstand. Waarom horen we daar niks over dan?
Gisteren beweerde je nog dat het de schuld was van Schouten…quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja man, Juventus nummer 22, Sporting nummer 35. Conclusie PSV staat net onder de top 10!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:02 schreef Solispolar het volgende:
OT: prima wedstrijd; jammer van de 2 punten die je laat liggen. Maar dat je het tegen dit soort tegenstanders wel kunt laten zien biedt wel perspectief natuurlijk. Sure, tegen de top 10 van Europa leg je het 'gewoon' af, maar daaronder kun je gewoon ontzettend goed meekomen en dat is goed om te zien.
Praat eens niet zo achterlijkquote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:15 schreef CR7 het volgende:
[..]
Peter Bosz die trots is op een 1-1 tegen Sporting thuis. Nogmaals de nummer 30 35 van Europa. Ja dan ben je enorm klein, want dan ben je schijnbaar niet zo goed als dat je je eigen team omschrijft.
[..]
Doen de Ligt adepten ook altijd. Hij mag alle wedstrijden blunderen, maar als er een keer met toeval een bal invliegt dan is het weer een wereldtopper. Alsof dat zijn rol is.
Bekend trauma tegen Portugese ploegen, zelf de beste kansen hebben en dan valt hij aan de andere kantquote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ze hadden meer verdiend maar wanneer je over open goal mist dan weet je dat die nog gaat vallen aan de andere kant. Die keeper van sporting was wel echt goed.
Pepi vond ik wel goed invallen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:24 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Praat eens niet zo achterlijkHet heeft niks te maken met blunderen of aan de andere kant een wereldtopper zijn. 1 wedstrijd of 1 moment maakt niet meteen dat je top of flop bent. Maar hoe moeilijk is het voor jou om gewoon eens te zeggen dat iets bij PSV goed is? Waar komt dat toch vandaan?
Kijk, ik heb niks met Feyenoord en nog minder met Ajax. Maar ik kan prima constateren dat gasten als Hancko en Timber met enige regelmaat goede wedstrijden spelen. Zelfde geldt voor wat Ajax spelers. Waarom altijd dat negatieve gezeik?
Op basis waarvan is Sporting de nummer 35 van Europa? De UEFA teams ranking? Op die ranking staat zelfs Ajax nog boven PSV. Niet echt afspiegeling van hoe de krachtsverhoudingen NU liggen toch?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:15 schreef CR7 het volgende:
[..]
Peter Bosz die trots is op een 1-1 tegen Sporting thuis. Nogmaals de nummer 30 35 van Europa. Ja dan ben je enorm klein, want dan ben je schijnbaar niet zo goed als dat je je eigen team omschrijft.
[..]
Doen de Ligt adepten ook altijd. Hij mag alle wedstrijden blunderen, maar als er een keer met toeval een bal invliegt dan is het weer een wereldtopper. Alsof dat zijn rol is.
Matig clubje man dat Sporting, met alleen een paar goede spelers waaronder de spits. Afgelopen jaren hebben ze punten verloren tegen Raków Częstochowa, Mietjesland, Young Boys, Frankfurt, Basaksehir en zijn ze anaal genomen door Lask en Ajax.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Op basis waarvan is Sporting de nummer 35 van Europa? De UEFA teams ranking? Op die ranking staat zelfs Ajax nog boven PSV. Niet echt afspiegeling van hoe de krachtsverhoudingen NU liggen toch?
Je bent klein omdat je niet elke transferperiode 50-100 miljoen kunt investeren in je selectie zoals de grote teams dat wel kunnen. Als zelfs een Premier league ploeg uit het rechterrijtje doodleuk 100 miljoen plus in de selectie kan pompen, dan ben je gewoon niet een topclub in Europa nee.
1 Blik op de stand in de competitie geeft volgens mij een aardig beeld hoe goed PSV op dit moment is. Ga lekker jezelf focussen op je eigen club in plaats van bagger te droppen hier.
Ah ja, je bent aan het trollen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:40 schreef CR7 het volgende:
[..]
Matig clubje man dat Sporting, met alleen een paar goede spelers waaronder de spits. Afgelopen jaren hebben ze punten verloren tegen Raków Częstochowa, Mietjesland, Young Boys, Frankfurt, Basaksehir en zijn ze anaal genomen door Lask en Ajax.
Maar als jullie hier trots op willen zijn dan mag dat uiteraard gewoon. Vind het alleen een beetje opzienbarend. Hoorde jullie nog roepen dat jullie de wereldtop willen aanvallen.
Precies wat ik zeg. Ze hebben 4 spelers die een totale marktwaarde van 200+ miljoen vormen. Waaronder Diomande die uit de wedstrijd werd geschopt. Verder een hele matige selectie.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ah ja, je bent aan het trollen.
De selectie van Sporting heeft een hogere marktwaarde dan die van PSV, ook als die van Feyenoord en Ajax trouwens. Matig ploegje ja.
Anaal genomen door Ajax? Blijf je vooral richten op resultaten van een aantal jaar geleden, want dat is o zo representatief van hoe de krachtsverhoudingen NU liggen.
Ik denk dat niemand hier blij is met een gelijkspel, je bent nu echt aan het overdrijven om een punt te maken. Je faalt erin, best hard…
Matig ploegje is kampioen van Portugal en staat stijf bovenaan in de competitie.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:00 schreef CR7 het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg. Ze hebben 4 spelers die een totale marktwaarde van 200+ miljoen vormen. Waaronder Diomande die uit de wedstrijd werd geschopt. Verder een hele matige selectie.
En je leest het toch zelf? Iedereen is hier dolblij. Bosz heeft gisteren zelf na de wedstrijd de slingers opgehangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |