Gemoedelijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:58 schreef ISVV het volgende:
Ah, Bakayoko wordt alweer racistisch bejegend op Instagram. Triest. Maar zijn spel kan echt niet.
Ik weet niet hoor, maar wat vond je van Lang dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:58 schreef ISVV het volgende:
Ah, Bakayoko wordt alweer racistisch bejegend op Instagram. Triest. Maar zijn spel kan echt niet.
CL winnaar zelfsquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:59 schreef ISVV het volgende:
Als je dat niveau van de eerste helft op de mat legt tegen de toppers in de Eredivisie word je gewoon ongeslagen kampioen.
Erger me groen en geel aan die vent. Altijd verongelijkt doen, niets laten zien. Ik zei in het wedstrijdtopic al dat hij de energie die hij steekt in het forceren van zijn accent beter kan gebruiken om zijn spel te verbeteren. Laat als een jaar niets zien.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar wat vond je van Lang dan?
Precies.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Typische Europese pot van PSV. Ze laten je er wel aan ruiken maar uiteindelijk wordt er maar zelden gewonnen.
Ik verwacht dat hij er ook snel weer staat hoor, maar het gehaat op Bakayoko vind ik niet terecht. Die staat echt nog wel een stuk beter te ballen dan Lang.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:04 schreef ISVV het volgende:
[..]
Erger me groen en geel aan die vent. Altijd verongelijkt doen, niets laten zien. Ik zei in het wedstrijdtopic al dat hij de energie die hij steekt in het forceren van zijn accent beter kan gebruiken om zijn spel te verbeteren. Laat als een jaar niets zien.
Die doet ook maar wat maar minder irritantquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar wat vond je van Lang dan?
Die snap ik niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die doet ook maar wat maar minder irritant
Probeer het tenminste en komt meer gevaar van uit.quote:
Wel blij dat we een jonge degelijke backup hebben in Dams uit het niets. Een keertje tegen rkc uit om ander rust te geven is dan wel fijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:12 schreef VEM2012 het volgende:
Onder de streep stond de verdediging van PSV wel goed, ook al omdat er over het hele veld werd verdedigd.
Maar Flamingo lijkt het in ieder geval goed op te pakken, Mauro is weer terug op niveau. En Dams mag van mij wel weer terug op de bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |