Dat guitige koppiequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:25 schreef D. het volgende:
https://www.facebook.com/reel/1873332146504613
Schattig
Mode accessoirequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:25 schreef D. het volgende:
https://www.facebook.com/reel/1873332146504613
Schattig
Niet die mini keffer maar de TTquote:
Het is een hont, geen accessoire.quote:
Dit is niet ONZ of KLB, hier heet het hondquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
Het is een hont, geen accessoire.
Wedden dat dat beestje nooit eens lekker in de modder mag rollen of sowieso zelf buiten lopen?
Beter dan een chiwawa iig, heb ooit opgepast op honden en één ervan was zo'n hond. Ik werd er bloed nerveus van.quote:
Hier heet het vervelend irritant blafbeestquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Dit is niet ONZ of KLB, hier heet het hond
Het is hont en kad jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Dit is niet ONZ of KLB, hier heet het hond
Even lezen wat het inhoudquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:03 schreef Domnivoor het volgende:
Doe mee met de FOK!tober-challenge![]()
FEE / Fok!-tober
Oh ik doe nu al vanzelf mee geloof ikquote:
Goed bezigquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ik doe nu al vanzelf mee geloof ik![]()
Dan ga ik een broodje kroket eten voor de lunch
Hm, ideetje…quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ik doe nu al vanzelf mee geloof ik![]()
Dan ga ik een broodje kroket eten voor de lunch
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:14 schreef Danny het volgende:
[warning]Alphatest nieuwe layout voor abohouders
(abohouders only)[/warning]
Ik doe net al mee met die Fok challenge, niet te veel tegelijk hoorquote:
Die challenge loopt al 3 jaar, dat wordt niets meerquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik doe net al mee met die Fok challenge, niet te veel tegelijk hoor![]()
Het mist ook mooie prijzen @mailyquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die challenge loopt al 3 jaar, dat wordt niets meer
quote:
Vakantie dus, waar ga je heen?quote:
Nog niets geboekt.quote:
Altijd leuk, Duitsland en Luxemburg. Alvast veel plezier.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog niets geboekt.
Duitsland en Luxemburg ga ik in ieder geval in belanden
Dank uquote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Altijd leuk, Duitsland en Luxemburg. Alvast veel plezier.
Sowieso al leukquote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog niets geboekt.
Duitsland en Luxemburg ga ik in ieder geval in belanden
Daarom,quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom,
en ik wil weer eens een goede echte schnitzel
De Salat die er altijd bij zit.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom,
en ik wil weer eens een goede echte schnitzel
Krautsalatquote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:24 schreef Shii het volgende:
[..]
De Salat die er altijd bij zit.![]()
Zoveel lekkerder dan een kaal blaadje sla en een tomaatje.
Aber bitte nein,quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:24 schreef Shii het volgende:
[..]
De Salat die er altijd bij zit.![]()
Zoveel lekkerder dan een kaal blaadje sla en een tomaatje.
Frites erbij, altijd goed. Maar ik ben wel fan van de Duitse salades hoor.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aber bitte nein,
Alleen een heul grote schnitzel,
misschien wat pommes frites erbij
Dan mag jij die, neem ik die extra grote schnitzelquote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Frites erbij, altijd goed. Maar ik ben wel fan van de Duitse salades hoor.
Deal!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan mag jij die, neem ik die extra grote schnitzel
Kan ook in Duitsland wel,quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:36 schreef Deisyy het volgende:
Zo'n jammetje erbij vind ik ook erg lekker, of is dat meer iets Oostenrijks?
Een jammetje erbij? Zegt mij niets in ieder geval.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:36 schreef Deisyy het volgende:
Preiselbeerenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:36 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Een jammetje erbij? Zegt mij niets in ieder geval.
Plaatje bij het praatjequote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Een jammetje erbij? Zegt mij niets in ieder geval.
Als ik in Duitsland boodschappen doe, ongeveer 1x in de maand, neem ik altijd een paar diepgevroren XXL Schnitsels meequote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan ook in Duitsland wel,
ligt er wel aan wat voor schnitzel je neemt
Kan allemaalquote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Aha, ook lekker bij een gebakken camembert.
Das best een goed idee wel jaquote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als ik in Duitsland boodschappen doe, ongeveer 1x in de maand, neem ik altijd een paar diepgevroren XXL Schnitsels mee
Lekker!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als ik in Duitsland boodschappen doe, ongeveer 1x in de maand, neem ik altijd een paar diepgevroren XXL Schnitsels mee
Bohhhh!!!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:45 schreef Shii het volgende:
[..]
quote:
Imagine een warm afgebakken croissantje ....quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Smakelijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zit ondertussen aan de Bami
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:52 schreef maily het volgende:
[..]
Imagine een warm afgebakken croissantje ....
Met een paar plakjes camembert (geen brie!!)
En een beetje aardbeienjam ....
En dan dichtvouwen en met je ogen dicht oppeuzelen .... mmmmm
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik las even Bambiquote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Reerug ... daar kan ook prima een jammetje bijquote:
Met cranberryjamquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Reerug ... daar kan ook prima een jammetje bij![]()
Mooie tijd die Herfst
Hmm groene asperges... heerlijk! Roomsaus.. aaaah..... gaat weer lekker die Pullupquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:08 schreef pullup het volgende:
Ok ik ga ook maar wat maken nu
Iets met pasta en groene asperges in roomsaus
Klinkt ook goed, eet smakelijk alvast!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:08 schreef pullup het volgende:
Verse pasta?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:08 schreef pullup het volgende:
Was het wiekend bij een vriend en die was helemaal blij met zijn verse pasta machinequote:
Dank jullie en ja verse pastaquote:
Ook heerlijkquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:12 schreef maily het volgende:
Ik heb spaghetti gekookt.
Lief heeft een heerlijke tomatensaus gesudderd met groenten en gehakt en een restje rode wijn.
Op mijn bord een beetje Boursin erdoor
Oh heerlijk, dan heb je dit weekend nog het verschil kunnen proeven.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was het wiekend bij een vriend en die was helemaal blij met zijn verse pasta machine
Water.. deeg... kiezen welke vorm en knopje drukken
Je kunt niet zeggen dat wij 40+ ers niet goed etenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:12 schreef maily het volgende:
Lief heeft een heerlijke tomatensaus gesudderd met groenten en gehakt en een restje rode wijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Pastawoensdag!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:12 schreef maily het volgende:
Lekkah!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Dank jullie en ja verse pastaNieuw zaakje heerlijkheden hier op de hoek
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je kunt niet zeggen dat wij 40+ ers niet goed eten
Wij pochen hier met etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooiweereters
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Nu je het zegt.. Nee! Hij heeft wel de ijsblokjesmachine en de robot stofzuiger gedemonstreerd....quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oh heerlijk, dan heb je dit weekend nog het verschil kunnen proeven.
Bij gebrek aan crème fraïchequote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pastawoensdag!![]()
Klinkt ook lekker, vooral met dat beetje Boursin nog erdoor.
Barbaar!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. Nee! Hij heeft wel de ijsblokjesmachine en de robot stofzuiger gedemonstreerd....
We hebben zeker een half uur die stofzuiger gevolgd en besproken. We hebben er nog om gelachen.. dat zou ons vroeger niet gebeuren
Domni, ben jij ook thuis in reptielen?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ziet er heerlijk uitIs dat varken?
Dan heb ik een tip: zorg dat je niet besmet raaktquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
Oh wow, we hebben weer een ECHT virus in Europa,
hier gaat dus wel 80% van de besmette personen aan dood
https://www.hln.be/buiten(...)rburgvirus~abdc0084/
Voornamelijk schildpadden. Andere reptielen wat minder.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Domni, ben jij ook thuis in reptielen?
Ik zat wat slangen te bestuderen voor een projectje en toen viel me iets op...quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voornamelijk schildpadden. Andere reptielen wat minder.
Hoezo?
DE tip van het huis?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan heb ik een tip: zorg dat je niet besmet raakt
Ah. Ja, dat geldt voor reptielen in het algemeen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zat wat slangen te bestuderen voor een projectje en toen viel me iets op...
Een slang is altijd schoon! Hij glijd door water, zand, bomen.. modder... Maar hij is altijd schoon!
Waarom plakt er geen vuil aan een slang.Dat vroeg ik me plots af.
Heb er weleens een om me nek gehad.. dat voelde koud, glad.. ook stroef.. niet slijmerig.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah. Ja, dat geldt voor reptielen in het algemeen.
Ze hebben een gladde huid. Geen haren. Geen zweetklieren. Daar blijft niks aan plakken.
Jouw auto heeft geen schubbenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Zo simpel kan het toch niet zijn?
Mijn auto is ook geschoren, zweet niet en glad gepoetst... Helpt niets !
Dat kan alleen jij beantwoordenquote:
quote:
Cheers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha die Koenquote:
* Aoibhin reanimeert het topicquote:
ehquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
Arme jijquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:27 schreef maily het volgende:
[..]
ik ga nooit met de trein, dusssss .....
Ik alleen als ik de auto niet hebquote:
Nijnquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik alleen als ik de auto niet heb
Ik minstens 4 keer per week.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:27 schreef maily het volgende:
[..]
ik ga nooit met de trein, dusssss .....
Ja hoorquote:
Er in blijven liggen dusquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hoorMaar het was vooral heel leuk. Alleen die storm op vrijdag was vermoeiend; de hele dag hebben Domni en ik er van alles aan gedaan om te voorkomen dat de tent weg zou waaien
De eerste paar uur sliep ik er gewoon doorheenquote:
Waar was dat dan?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ernaast staan en de tent vasthouden, anders was hij uit elkaar gescheurd. Het was heftig.
Spanning ende sensatiequote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hoorMaar het was vooral heel leuk. Alleen die storm op vrijdag was vermoeiend; de hele dag hebben Domni en ik er van alles aan gedaan om te voorkomen dat de tent weg zou waaien
Zekerquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Hopelijk hebben jullie ondanks de storm een fijne tijd gehad daar.
Dat was zeker zoquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Hopelijk hebben jullie ondanks de storm een fijne tijd gehad daar.
quote:
Ik heb een gewone Grolsch gepakt.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:07 schreef pullup het volgende:
[..]Ook net een bokbiertje op Een van de Texelse brouwerij
Ik probeer altijd wat verschillende bokbiertjes, meestal zijn ze niet perse lekker, zo ook deze. Niet bijzonderquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een gewone Grolsch gepakt.
Oeh lekker!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:21 schreef D. het volgende:
Mijn dag was kroketloos
Wel een gehaktbal met satésaus bij de lunch
Ik kijk helemaal niets met de opmerking 'Vrouwen achter het stuur.............. 'quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
Vrouwen achter het stuur ................![]()
![]()
Kijk even af, geluid aan!!
Morgen weer een kansquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:21 schreef D. het volgende:
Mijn dag was kroketloos
Wel een gehaktbal met satésaus bij de lunch
Dit is gewoon ronduitquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kijk helemaal niets met de opmerking 'Vrouwen achter het stuur.............. '![]()
![]()
![]()
En een Bratwurst?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Morgen weer een kans
Alhoewel dat ook gewoon prima klinkt
Ja?quote:
Ook lekkerquote:
Ik bedoelde ook morgen jaquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook lekker![]()
Maar dan morgen wellicht want zo laat eet ik eigenlijk niets meer
Als het een man was geweest was het een idioot geweestquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja?Maar 'vrouwen'? Er zijn er genoeg die gewoon prima rijden. Houd niet zo van dat denigrerende 'vrouwen achter het stuur'.
Nu heb ik ook zin in een gehaktbal. Maar die moet dan maar volgende week gaan maken.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kon me als kroketloze daar prima mee redden idd
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ziet er heerlijk uitIs dat varken?
Kipquote:
Lekkerder nog, denk ikquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Morgen weer een kans
Alhoewel dat ook gewoon prima klinkt
Helemaal zuidelijk zie ik. Sowieso bewolkt vandaag hier.quote:
Ja zag het ook ... misschien een stukje dan , maar achter de wolken kun je niet kijkenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:29 schreef engine het volgende:
[..]
Helemaal zuidelijk zie ik. Sowieso bewolkt vandaag hier.
Zag er goed uit, was het een beetje pittig ook of valt het eten in Argentinië qua pittigheid wel mee.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:14 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Kip. Het stond op de menukaart onder wraps/taco’s dus zoiets denk ik
![]()
Handig dat je in de nieuwe layout meteen je eigen foto’s kunt uploaden maar bijv de notificaties komen nog niet echt goed door. Verder kan ik er wel aan wennen als dat ook goed werkt.
Dat zie je als je met je muis over moderator gaat.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:40 schreef Shii het volgende:
Er zijn echt wel veel leuke toevoegingen met de nieuwe layout, zoals de dm chat, afbeeldingen uploaden, zien welke mods er in een bepaald deel modden en meteen aan te klikken zijn voor dm. Dat is wel handig. Normaal moet ik nog weleens zoeken wie er eigenlijk in een bepaald forumonderdeel de mod is.
Dm heeft echt een hele goede upgrade gehad, je kan er nu ook veel meer tekens in kwijt.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:40 schreef Shii het volgende:
Er zijn echt wel veel leuke toevoegingen met de nieuwe layout, zoals de dm chat, afbeeldingen uploaden, zien welke mods er in een bepaald deel modden en meteen aan te klikken zijn voor dm. Dat is wel handig. Normaal moet ik nog weleens zoeken wie er eigenlijk in een bepaald forumonderdeel de mod is.
Waar ga je dan met je muis over moderator?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zie je als je met je muis over moderator gaat.
Voor de datum bij een mod (blauw moderator)quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Waar ga je dan met je muis over moderator?
met je muis over het tekstwolkje bovenaan de post naast de naam rechts van het midden.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Waar ga je dan met je muis over moderator?
In de nieuwe lay-out is dat linksquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:46 schreef tonja het volgende:
[..]
met je muis over het tekstwolkje bovenaan de post naast de naam rechts van het midden.
Het ziet er hetzelfde uit bij mods.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben geen mod en heb die nieuwe op dark staan
Ik kan niet tegen de white mode ... ondanks mn oog-operatie gaat mn voorkeur uit naar darkquote:Op donderdag 3 oktober 2024 01:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Het ziet er hetzelfde uit bij mods.
Ik kan niet tegen darkmode dus daar heb ik geen ervaring mee.
Ik denk dat hij er geen zin meer in heeftquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vind je het niet leuk meer, @:Monitor ?
Wie is dat danquote:
Waar zijn ze nu weer een kuil aan het graven?quote:
Overal?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Waar zijn ze nu weer een kuil aan het graven?
Oh ja dat is vervelendquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Overal?
Het is een feestdag, alles dicht daar
Gaat mijn Bratwurst
Ben maar begonnen met op-/puinruimen. Ook wel eens nodig.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja dat is vervelend![]()
Morgen is het ook nog goed weer om op pad te gaan, zelfs beter dan vandaag. Kan je vandaag nog lekker Mestreechs zuurvlees knagen en thuis blijven
Luik is wel achterstands gebied hoorquote:
Het gemiddelde frietkot in Belgie blinkt ook niet uit in zijn moderne architectuurquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Luik is wel achterstands gebied hoor
Klopt, en Luik binnengaan is een beetje als Libanon present day. En dan nog een frietkot zoekenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Het gemiddelde frietkot in Belgie blinkt ook niet uit in zijn moderne architectuur
Ow, toch nietquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
Naja zeg Ik vond Luik best fijn hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, en Luik binnengaan is een beetje als Libanon present day. En dan nog een frietkot zoeken
Nopequote:
Ze hebben wel een heel mooi station daarquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja zeg Ik vond Luik best fijn hoor
Godsamme wat een paniekschoppersquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, toch niet
https://www.ad.nl/buitenl(...)rburgvirus~a0bd123c/
Ja dat heeft me vorig jaar ook verbaasdquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben wel een heel mooi station daar
Ik kom alleen op de goede subforaquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hoe lang zit jij in godsnaam op FOK!
Waarom is dit de schuld van het AD?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Godsamme wat een paniekschoppers
AD
Iets met een ontwerper die ook veel in Valencia (???) gedaan heeft blijkbaar.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat heeft me vorig jaar ook verbaasdPrachtig
Die roeptoeteren het niet in de rondtequote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom is dit de schuld van het AD?
Die hebben daar het station niet ontruimt
Ja klopt, kleurig geheelquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets met een ontwerper die ook veel in Valencia (???) gedaan heeft blijkbaar.
Uh ja, juist wel, hard zelfs, iedereen moest wel weg toenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Die roeptoeteren het niet in de rondte
Tast toequote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:50 schreef marcb1974 het volgende:
Is het al tijd voor ontbijt/lunch?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Archieffoto)
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:14 schreef Domnivoor het volgende:
Die zit er weer in.Ik ga hem ook nog laten zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Archieffoto)
Denk voor het laatste jaarBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Calatrava geloof ikquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets met een ontwerper die ook veel in Valencia (???) gedaan heeft blijkbaar.
quote:
Het station is ook schoon en kleurigquote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:27 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog van vorig jaarAlles schoon en kleurig
Ik ken natuurlijk de Valenciaanse creatiesquote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Internetz zegt u heeft gelijk
https://historiek.net/het(...)tion-van-luik/51643/
Eigenlijk is bijna niks pittig. Heel af en toe iets dat een klein beetje pittig is. Het is vooral heel veel kaas overal opquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zag er goed uit, was het een beetje pittig ook of valt het eten in Argentinië qua pittigheid wel mee.
Ik moet erg wennen aan de nieuwe layout, heb het de afgelopen tijd al een paar keer geprobeerd, maar val toch telkens terug op de oude, al komt dat vooral omdat ik me er niet in verdiep. Ik vind het wel lastig dat de nieuwe layout niet (altijd) automatisch update, maar daar wordt aan gewerkt. En dat van die foto's klinkt inderdaad handig, al weet ik nog niet hoe dat precies werkt
Jammer, ik hou namelijk wel van pittig, maar de kaas maakt dat wel weer goedquote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:14 schreef engine het volgende:
[..]
Eigenlijk is bijna niks pittig. Heel af en toe iets dat een klein beetje pittig is. Het is vooral heel veel kaas overal op
Monitor is geen user hè, het is een server die de stats genereertquote:
Dat weet iedereen toch?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Monitor is geen user hè, het is een server die de stats genereert
Toch kun je gewoon naar hem dm’en.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Monitor is geen user hè, het is een server die de stats genereert
Wel een foute uitleg, moeder reageert wel.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:38 schreef pullup het volgende:
Dit is tenminste duidelijke uitleg
[ x ]
Krijg je dan ook een dm terug?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toch kun je gewoon naar hem dm’en.
Dus nog geen SkyNet-achtige acties te verwachten?quote:
Je weet maar nooit als er een virus binnendringt....quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus nog geen SkyNet-achtige acties te verwachten?
Het virus is er toch alquote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je weet maar nooit als er een virus binnendringt....
Ohw ja, laten we hem snel vaccineren dan maar.quote:
Begin jij ook al met bangmakerijquote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je weet maar nooit als er een virus binnendringt....
Het badeenden virus is wel super hoor.quote:
Dat kan toch heul niet, dan gaan we er pas echt aanquote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw ja, laten we hem snel vaccineren dan maar.
We are all doomed.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan toch heul niet, dan gaan we er pas echt aan
Laten we er op gaan zuipen.quote:
Beetje besmettelijk ook?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het badeenden virus is wel super hoor.
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 17:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laten we er op gaan zuipen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:15 schreef Soury het volgende:
Begonnen aan de 1000 wasgij, nou ja de randen gesorteerd.
Lekker! Die ken ik nog niet, heb je die van Action? Daar waren ze 7,95, ik heb nu 5 nieuwe in de kast liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Weet ik niet was een cadeau'tje.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Die ken ik nog niet, heb je die van Action? Daar waren ze 7,95, ik heb nu 5 nieuwe in de kast liggen.
ik ben benieuwd, ik vind je nog niet erg enthousiastquote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik niet was een cadeau'tje.
Eerst deze maar eens afmaken, kijk ik een keer bij de action. Da's niet duur![]()
Oh jawel hoor, wilde er al eerder aan beginnen. Maar heb gewacht tot het geen balkon/boek weer meer was.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ben benieuwd, ik vind je nog niet erg enthousiast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |