Nu je het zegt.. Nee! Hij heeft wel de ijsblokjesmachine en de robot stofzuiger gedemonstreerd....quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oh heerlijk, dan heb je dit weekend nog het verschil kunnen proeven.
Bij gebrek aan crème fraïchequote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pastawoensdag!![]()
Klinkt ook lekker, vooral met dat beetje Boursin nog erdoor.
Barbaar!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. Nee! Hij heeft wel de ijsblokjesmachine en de robot stofzuiger gedemonstreerd....
We hebben zeker een half uur die stofzuiger gevolgd en besproken. We hebben er nog om gelachen.. dat zou ons vroeger niet gebeuren
Ziet er heerlijk uitquote:
Domni, ben jij ook thuis in reptielen?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ziet er heerlijk uitIs dat varken?
Dan heb ik een tip: zorg dat je niet besmet raaktquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
Oh wow, we hebben weer een ECHT virus in Europa,
hier gaat dus wel 80% van de besmette personen aan dood
https://www.hln.be/buiten(...)rburgvirus~abdc0084/
Voornamelijk schildpadden. Andere reptielen wat minder.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Domni, ben jij ook thuis in reptielen?
Ik zat wat slangen te bestuderen voor een projectje en toen viel me iets op...quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voornamelijk schildpadden. Andere reptielen wat minder.
Hoezo?
DE tip van het huis?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan heb ik een tip: zorg dat je niet besmet raakt
Ah. Ja, dat geldt voor reptielen in het algemeen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zat wat slangen te bestuderen voor een projectje en toen viel me iets op...
Een slang is altijd schoon! Hij glijd door water, zand, bomen.. modder... Maar hij is altijd schoon!
Waarom plakt er geen vuil aan een slang.Dat vroeg ik me plots af.
Heb er weleens een om me nek gehad.. dat voelde koud, glad.. ook stroef.. niet slijmerig.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah. Ja, dat geldt voor reptielen in het algemeen.
Ze hebben een gladde huid. Geen haren. Geen zweetklieren. Daar blijft niks aan plakken.
Koenquote:
Jouw auto heeft geen schubbenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Zo simpel kan het toch niet zijn?
Mijn auto is ook geschoren, zweet niet en glad gepoetst... Helpt niets !
Shiiquote:
Dat kan alleen jij beantwoordenquote:
quote:
Cheers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het o de klonje?quote:
Ha die Koenquote:
* Aoibhin reanimeert het topicquote:
ehquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
Oh wow, we hebben weer een ECHT virus in Europa,
hier gaat dus wel 80% van de besmette personen aan dood
https://www.hln.be/buiten(...)rburgvirus~abdc0084/
Arme jijquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:27 schreef maily het volgende:
[..]
ik ga nooit met de trein, dusssss .....
| Forum Opties | |
|---|---|