Iets met een ontwerper die ook veel in Valencia (???) gedaan heeft blijkbaar.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat heeft me vorig jaar ook verbaasdPrachtig

Die roeptoeteren het niet in de rondtequote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom is dit de schuld van het AD?
Die hebben daar het station niet ontruimt

Ja klopt, kleurig geheelquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets met een ontwerper die ook veel in Valencia (???) gedaan heeft blijkbaar.

Uh ja, juist wel, hard zelfs, iedereen moest wel weg toenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Die roeptoeteren het niet in de rondte

Tast toequote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:50 schreef marcb1974 het volgende:
Is het al tijd voor ontbijt/lunch?
[ afbeelding ]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Archieffoto)Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;

quote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:14 schreef Domnivoor het volgende:
Die zit er weer in.Ik ga hem ook nog laten zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Archieffoto)
Denk voor het laatste jaarBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.

Calatrava geloof ikquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets met een ontwerper die ook veel in Valencia (???) gedaan heeft blijkbaar.

quote:

Hoe gaan ze die wereldbevolking halveren? Met een kettingzaag?quote:

Het station is ook schoon en kleurigquote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:27 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog van vorig jaarAlles schoon en kleurig

Ik ken natuurlijk de Valenciaanse creatiesquote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Internetz zegt u heeft gelijk
https://historiek.net/het(...)tion-van-luik/51643/

Eigenlijk is bijna niks pittig. Heel af en toe iets dat een klein beetje pittig is. Het is vooral heel veel kaas overal opquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zag er goed uit, was het een beetje pittig ook of valt het eten in Argentinië qua pittigheid wel mee.
Ik moet erg wennen aan de nieuwe layout, heb het de afgelopen tijd al een paar keer geprobeerd, maar val toch telkens terug op de oude, al komt dat vooral omdat ik me er niet in verdiep. Ik vind het wel lastig dat de nieuwe layout niet (altijd) automatisch update, maar daar wordt aan gewerkt. En dat van die foto's klinkt inderdaad handig, al weet ik nog niet hoe dat precies werkt

Jammer, ik hou namelijk wel van pittig, maar de kaas maakt dat wel weer goedquote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:14 schreef engine het volgende:
[..]
Eigenlijk is bijna niks pittig. Heel af en toe iets dat een klein beetje pittig is. Het is vooral heel veel kaas overal op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |