Het ziet er hetzelfde uit bij mods.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben geen mod en heb die nieuwe op dark staan
Ik kan niet tegen de white mode ... ondanks mn oog-operatie gaat mn voorkeur uit naar darkquote:Op donderdag 3 oktober 2024 01:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Het ziet er hetzelfde uit bij mods.
Ik kan niet tegen darkmode dus daar heb ik geen ervaring mee.
Vind je het niet leuk meer, @Monitor ?quote:
Ik denk dat hij er geen zin meer in heeftquote:Op donderdag 3 oktober 2024 09:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vind je het niet leuk meer, @:Monitor ?
Waar zijn ze nu weer een kuil aan het graven?quote:
Overal?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Waar zijn ze nu weer een kuil aan het graven?
Oh ja dat is vervelendquote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Overal?
Het is een feestdag, alles dicht daar
Gaat mijn Bratwurst
Ben maar begonnen met op-/puinruimen. Ook wel eens nodig.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 12:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja dat is vervelend![]()
Morgen is het ook nog goed weer om op pad te gaan, zelfs beter dan vandaag. Kan je vandaag nog lekker Mestreechs zuurvlees knagen en thuis blijven
Luik is wel achterstands gebied hoorquote:
Het gemiddelde frietkot in Belgie blinkt ook niet uit in zijn moderne architectuurquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Luik is wel achterstands gebied hoor
Klopt, en Luik binnengaan is een beetje als Libanon present day. En dan nog een frietkot zoekenquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Het gemiddelde frietkot in Belgie blinkt ook niet uit in zijn moderne architectuur
Ow, toch nietquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
Oh wow, we hebben weer een ECHT virus in Europa,
hier gaat dus wel 80% van de besmette personen aan dood
https://www.hln.be/buiten(...)rburgvirus~abdc0084/
Naja zeg Ik vond Luik best fijn hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, en Luik binnengaan is een beetje als Libanon present day. En dan nog een frietkot zoeken
Nopequote:
Ze hebben wel een heel mooi station daarquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja zeg Ik vond Luik best fijn hoor
Godsamme wat een paniekschoppersquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, toch niet
https://www.ad.nl/buitenl(...)rburgvirus~a0bd123c/
Ja dat heeft me vorig jaar ook verbaasdquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben wel een heel mooi station daar
Ik kom alleen op de goede subforaquote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hoe lang zit jij in godsnaam op FOK!
Waarom is dit de schuld van het AD?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Godsamme wat een paniekschoppers
AD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |