SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Hmm moet wel een beetje vertrouwde naam zijn.quote:
valt mee, ik lees het ongeveer als: Grumbulquote:
Beetje luisteren met kromme tenen iddquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb vorige week Schoof horen speechen in het Engels en vandaag dan weer Rutte. Wat een verschil zit daartussen.
Met Schoof hebben we eindelijk een leider die wel fatsoenlijk Engels kan spreken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:03 schreef Xilia het volgende:
[..]
Beetje luisteren met kromme tenen idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Was Rutte z'n Engels niet goed? Kan me dat niet meer goed herinneren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met Schoof hebben we eindelijk een leider die wel fatsoenlijk Engels kan spreken.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:12 schreef Ama het volgende:
Oh vriendin komt weer rond etenstijd vanavond en nee ze eet niet mee (al zou ik dat aanbieden). Wat een kut tijd ook weer.Wel kut zeg, vriendinnen die zo gebruik van je maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel kut zeg, vriendinnen die zo gebruik van je maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Oh ik dacht juist andersomquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met Schoof hebben we eindelijk een leider die wel fatsoenlijk Engels kan spreken.
Proef het sarcasme.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
?
ze komt de monstera mee helpen te verpotten nadat ze een nieuwe pot heeft gegeven...
hoe is dat gebruik maken?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:57 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hmm moet wel een beetje vertrouwde naam zijn.
Buda of Modus zoiets.
nee dat proefde ik nietquote:
Ik vroeg vorige week die vriend eens die mij wel eens helpt met kleine klusjes of de tuin of ik misbruik maak van hem of alleen met hem om ga zodat hij dingen kan doen voor me.quote:
Beter dan Louis van gaalquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:14 schreef Ama het volgende:
Rutte praat toch wel goed Engels? Je hoort wel beetje zijn Nederlandse accent maar het kan veel erger.
dan JMP die Duits redetquote:
Er is een Belgische voetbalster die haar hond Jean Marie Waff heeft genoemdquote:
Ik heb het gordijn dicht, zodat ik dat niet kan zien en dat ie de tocht tegenhoudt.quote:
Laatste is hier ook geen gek idee maar ik doe dat wel als het minder lang licht is buiten. Ik gun mijn ratten ook nog wat daglicht.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het gordijn dicht, zodat ik dat niet kan zien en dat ie de tocht tegenhoudt.
je ratten achter het gordijn plaatsen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Laatste is hier ook geen gek idee maar ik doe dat wel als het minder lang licht is buiten. Ik gun mijn ratten ook nog wat daglicht.
😂quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:55 schreef mschol het volgende:
[..]
je ratten achter het gordijn plaatsen?
buiten zettenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:55 schreef mschol het volgende:
[..]
je ratten achter het gordijn plaatsen?
welk licht?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Laatste is hier ook geen gek idee maar ik doe dat wel als het minder lang licht is buiten. Ik gun mijn ratten ook nog wat daglicht.
quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het gordijn dicht, zodat ik dat niet kan zien en dat ie de tocht tegenhoudt.
Begint?quote:
quote:
quote:Kienen
Kienen is een kansspel voor meerdere spelers. Ondanks essentiële verschillen noemen veel mensen dit spel ten onrechte bingo.
Ok. Maar wat zijn die essentiële verschillen dan?quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:14 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een nieuwe airfryer (iboodhunt FTW) en gister uitgeprobeerd.
Oorspronkelijk is de temperatuur in Fahrenheit, maar je kunt hem gewoon instellen op Celsius.
Maar..
Blijkbaar gebruikt ie voor de stapjes in de temperatuur dus wel nog steeds Fahrenheit. Dus hij gaat van max 205 graden Celsius naar 202, 199..
Ik kan hem niet instellen op 200![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo uit mn hoofd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok. Maar wat zijn die essentiële verschillen dan?
quote:Kienen: Men speelt voor een lijn, daarna twee lijnen en dan voor een volle kaart. Bingo: Men speelt voor een lijn, daarna twee lijnen en dan pas voor een volle kaart. Enkel bij de halve hoofdprijs speelt men direct voor een volle kaart.
Jad hem op 202 gezet, dat ziet er beter uit dan 199quote:
quote:
Maar 199 zit dichterbij het doel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jad hem op 202 gezet, dat ziet er beter uit dan 199
nu al binnen? netjes!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:14 schreef essnhills het volgende:
Oorspronkelijk is de temperatuur in Fahrenheit, maar je kunt hem gewoon instellen op Celsius.
Maar..
Blijkbaar gebruikt ie voor de stapjes in de temperatuur dus wel nog steeds Fahrenheit. Dus hij gaat van max 205 graden Celsius naar 202, 199..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Staat nauwelijks wind.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:17 schreef Nattekat het volgende:
Iemand in WKN is aan het klagen over de wind. Even lachen @:Haags
die met de 2 raampjes?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:14 schreef essnhills het volgende:
Maar..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar zijn de buien in de zomer vaak wel van goed niveau.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is zo'n Limburger die niets gewend is.
Ja ging snel iddquote:
Nee een heel kleintjequote:
Ja, maar dan staat 199 in beeldquote:
Ah ja, die is wel erg miniquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee een heel kleintje
Vortex mini ofzo
Staat gelinkt in het hunt topic
Freddie?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bijna thuis. Madame Tussauds was best leuk voor een keer. Natuurlijk op de foto met het beeld van 1 van mijn helden.
Het is wel superhandig iddquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:27 schreef Ama het volgende:
Lijkt me best handig maar ik heb gewoon echt geen plek om hem ergens op te bergen of standaard ergens neer te zetten.
dat zou voor mij ideaal zijn, mijn wekker staat nooit op 0 of 5quote:
Maar heb ook niet echt meer nodig voor me myself and Iquote:
Foto?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is wel superhandig idd
En de mijne is dus erg klein
Ja hier is alles wel vol tenzij ik ooit besluit de magnetron weg te doen. Maar goed gelukkig werkt een oven ook prima voor snacks.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is wel superhandig idd
En de mijne is dus erg klein
Voor een vaatwasser zou ik zeker plaatsmakenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:30 schreef Nizno het volgende:
ik heb een deel van mn aanrecht opgeofferd voor de mini vaatwasser.
Hierdoor heb ik nog maar een kleine anderhalve meter over naast de wasbak... maar het gemak dat ik van het ding heb mis ik die ruimte niet meer
Dat lukt hier echt niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:31 schreef Xilia het volgende:
[..]
Voor een vaatwasser zou ik zeker plaatsmaken
als vaatwasser?quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Ja, staat prima daar ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:36 schreef Ama het volgende:
Ik wil gewoon dat mijn aanrecht zo leeg mogelijk blijft.op de oven past die mini vortex wel 10 keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Lastig koken danquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
op de oven past die mini vortex wel 10 keer
Het is een glasplaat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
op de oven past die mini vortex wel 10 keer
dan zet ze hem tijdens het koken even op het aanrechtquote:
ja? die breekt niet onder het gewicht van een vortex miniquote:
Na ben liever voorzichtig. En ik moet het weer opbergen als ik wil koken en ik zou niet weten waar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja? die breekt niet onder het gewicht van een vortex mini
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Na ben liever voorzichtig. En ik moet het weer opbergen als ik wil koken en ik zou niet weten waar.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zet ze hem tijdens het koken even op het aanrecht
Want tijdens het koken ben ik mijn mini aanrecht niet nodig?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan zet ze hem tijdens het koken even op het aanrecht
als jij twee meter aanrecht nodig hebt tijdens het koken dan denk ik..... dat ik blij ben met mijn beperkte ruimtequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Want tijdens het koken ben ik mijn mini aanrecht niet nodig?
Lotgenootquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:25 schreef Ama het volgende:
Soms voelt het alsof ik de enige ben die geen airfryer heeft (van mijn generatie dan).
Ja dat doe je dan in de mini vortex natuurlijkquote:
Daar groei je van als mens. Voor je het weet kan je dan ook de radio op een oneven volume zetten.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
Daar groei je van als mens. Voor je het weet kan je dan ook de radio op een oneven volume zetten.
Waar heb jij het nu over?quote:
Hier een lego airfryer voor op je boekenkastquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:44 schreef Ama het volgende:
Ik heb alleen nog plek voor LEGO (en een boekenkast). Verder is mijn huisje vol.
Mijn wekker staat op 51, 42, 21 of 12.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zou voor mij ideaal zijn, mijn wekker staat nooit op 0 of 5
ik wel, ook al ben ik veelal voor de wekker wakker...quote:
Boekenkast komt ooit nog hoor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier een lego airfryer voor op je boekenkast [ afbeelding ]
Doe normaal.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
als jij twee meter aanrecht nodig hebt tijdens het koken dan denk ik..... dat ik blij ben met mijn beperkte ruimte
Ow dat ding heet echt zoquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat doe je dan in de mini vortex natuurlijk
nee heb net gedouchtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe normaal.
Heeft iedereen zand in de vagijn vandaag.
Jaquote:
De uitvinder van het papiergeld?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bijna thuis. Madame Tussauds was best leuk voor een keer. Natuurlijk op de foto met het beeld van 1 van mijn helden.
guusje meeuwisquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De uitvinder van het papiergeld?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe normaal.
Nee, die heeft geen papiergeld uitgevonden.quote:
Ik vind een airfryer op het aanrecht niet echt random maar okquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:50 schreef Ama het volgende:
Sowieso iedereen hier die mij beetje goed kent weet dat ik er absoluut niet van hou om dingen random ergens neer te zetten.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe normaal.
mijn airfryer staat in de garagequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind een airfryer op het aanrecht niet echt random maar ok
een prullebakje, standaard een fles limonadesiroop, vaatwasblokjes schuin achter de vaatwasser. handzeep in een spuitflesdingetjequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt me onhandig tijdens het koken, iedere keer naar de garagequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
mijn airfryer staat in de garage
dat is te ver lopen met zand in de vaginaquote:
Misschien als een soort rem, want anders loop je er te makkelijk naartoe.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt me onhandig tijdens het koken, iedere keer naar de garage
klopt, maar vroegah stond de vetvijver in de garage om zo de stinkende frituurlucht buitenshuis te houden, dus op die plek is ook de airfryer gekomenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt me onhandig tijdens het koken, iedere keer naar de garage
Hmm slimquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien als een soort rem, want anders loop je er te makkelijk naartoe.
een vriezer er naast waar de patatjes en snacks in gevriest liggen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar vroegah stond de vetvijver in de garage om zo de stinkende frituurlucht buitenshuis te houden, dus op die plek is ook de airfryer gekomen
Ahjaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar vroegah stond de vetvijver in de garage om zo de stinkende frituurlucht buitenshuis te houden, dus op die plek is ook de airfryer gekomen
nee, die staat dan weer in de kelderquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
een vriezer er naast waar de patatjes en snacks in gevriest liggen?
Als ik de ruimte had en een geschikt stopcontact daar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
ow ja logisch. dan vreet je ook niet te vaak vettebek anders moet je veel te veel slepenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, die staat dan weer in de kelder
dat was wel een kreng om schoon te makenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja
Ik heb zelf nooit zo'n vetvijver in huis gehad (wel bij ouders thuis)
En ook geen garage
Dus tja
neuh, 1x per maand of zo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja logisch. dan vreet je ook niet te vaak vettebek anders moet je veel te veel slepen
ja dat kan wel maar dat is veel te veel loopwerk met zand hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, 1x per maand of zo.
maar groente of sommige vlees dingen kunnen ook in de airfryer
Ik weetquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat was wel een kreng om schoon te maken
wat dat betreft is een airfryer wel echt 10x beter.
en dit huis is in principe ook "bij mijn ouders thuis "
Ik pleur die vegaschijven er altijd in. Ik heb ook een oven maar ben gewoon lui.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, 1x per maand of zo.
maar groente of sommige vlees dingen kunnen ook in de airfryer
Hmm nu heb ik zin in bamischijvenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik pleur die vegaschijven er altijd in. Ik heb ook een oven maar ben gewoon lui.
ik heb dan ook geen vagijn om zand in te doenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat kan wel maar dat is veel te veel loopwerk met zand hoor
ik heb geen echte oven. wel een combi magnetron, maar dan is de airfryer efficiënter, want kleiner, dus sneller warm en zoquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik pleur die vegaschijven er altijd in. Ik heb ook een oven maar ben gewoon lui.
muffins uit de vriezer?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:03 schreef essnhills het volgende:
Ik doe ook weleens afbakbroodjes in de airfryer
Of als ik een muffin oid uit de vriezer heb gehaald
lekker, een paar jaar oud vetquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:04 schreef Crack_ het volgende:
Mijn friteuse staat ook al jaren in de kelder. Mag wel weg, hoop dat ie leeg is
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:04 schreef Crack_ het volgende:
figuurlijke vagijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb dan ook geen vagijn om zand in te doen
Ja, als ik iets heb gebakken doe ik meestal een deel in de vriezerquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Al die muffins in de supermarkt komen uit de vriezer
poah, dus ik kan gewoon een vriezer voorraad donuts aanleggen?quote:
Hier staat de wc in de bijkeukenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Friteuse staat in de bijkeuken. En airfryer in een kastje in de eetkamer en wordt naar de keuken verplaatst wanneer ie gebruikt gaat worden.
Als ie niet leeg was is ie misschien inmiddels zelf weggelopenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:04 schreef Crack_ het volgende:
op wat voor temperatuur gaan die dan in de fryer?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, als ik iets heb gebakken doe ik meestal een deel in de vriezer
verplaats je die ook elke keer naar de keuken?quote:
niet op 200quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op wat voor temperatuur gaan die dan in de fryer?
Neequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
verplaats je die ook elke keer naar de keuken?
Even testen. Niet zo hoog.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang ze er al uit zijn. Meestal niet meer stijfbevroren. Maar niet heel hoog, 100 graden oid.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En poffertjes.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang ze er al uit zijn. Meestal niet meer stijfbevroren. Maar niet heel hoog, 100 graden oid.
Dat werkt ook goed met oliebollen weer opwarmen
Wc-ception!quote:
Nee, daar heb ik wel ooit een boek over gelezenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De uitvinder van het papiergeld?
Hier is het blijkbaar normaal dat de wc boven is, dat is hier ook zo maar ze hebben er nog eentje bijgeplaatst in de bijkeukenquote:
die eet ik sowieso nietquote:
Maar dan zit je in de bijkeuken te kakken, naast je eten?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:11 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hier is het blijkbaar normaal dat de wc boven is, dat is hier ook zo maar ze hebben er nog eentje bijgeplaatst in de bijkeuken![]()
ben er wel blij mee want anders steeds trappen lopen, maar het is niet in een afgesloten hokje zeg maar
mijn fietsen, schoenen en gereedschap staan in de bijkeukenquote:
Rechterplantje hoeft volgens mij niks aan te gebeuren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:12 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Plantjes maar alvast klaargezet.
Ik wil die verpotten naar de huidige pot van de Monstera.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rechterplantje hoeft volgens mij niks aan te gebeuren.
Nee er is wel een deur tussen de keuken en bijkeukenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan zit je in de bijkeuken te kakken, naast je eten?
wc boven prima maar dan als tweede wcquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:11 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hier is het blijkbaar normaal dat de wc boven is, dat is hier ook zo maar ze hebben er nog eentje bijgeplaatst in de bijkeuken![]()
ben er wel blij mee want anders steeds trappen lopen, maar het is niet in een afgesloten hokje zeg maar
Ook dat jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
wc boven prima maar dan als tweede wc
zodat ik daar 384 rollen op voorraad kan neerzetten
das nou wel iets dat ik te random vindt om op het aanrecht neer te zettenquote:
Ondanks dat ik redelijk klein woon heb ik wel een apart hok voor de wasmachine.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:21 schreef Xilia het volgende:
Ja er staat ook een wasmachine en droger naast de wc
Daar is keukenrol sowieso handigerquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
das nou wel iets dat ik te random vindt om op het aanrecht neer te zetten
Die monstera gaat ook echt veeeel groter blad krijgen in de zon!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:12 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Plantjes maar alvast klaargezet.
Ja dat mis ik hier dan weer, er zijn van die dingen voor boven de wasmachine maar aangezien we de droger daar hebben gaat dat ook niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ondanks dat ik redelijk klein woon heb ik wel een apart hok voor de wasmachine.En er past precies nog een stellingkast in wat echt perfect is.
Ja dat lukt voorlopig nog even niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die monstera gaat ook echt veeeel groter blad krijgen in de zon!
Oh, nouja zo is ie ook leuk en mooi groenquote:
Wooow, dat zijn mega bladeren!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
M'n monstera vorig jaar na de kaalslag.
Gesjelligquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vader heeft er ook een maar er zitten volgens mij nog twee stengels aan en die zien er ook meer dood dan levend uit maar ik bedenk mij net hij staat bij hem in de keuken en het is er altijd vrij donker dus ik denk dat die plant daarom het loodje legt?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nouja zo is ie ook leuk en mooi groen![]()
Mijn eerste gekochte monstera zag er ook zo uit. En om die reden gekocht want wilde geen monstera en wist niet dat dat er een was, oeps
pumpin latte er bij?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe the fuck ga ik ooit alles tot 1 stok binden? Het groeit zo random.quote:
Dit zijn twee stokken op elkaarquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe the fuck ga ik ooit alles tot 1 stok binden? Het groeit zo random.
dan neem je een warme chocomelquote:
Hij was ook te groot, dus ik was hem wel zat. Op de eerste foto was ik er wel content mee.quote:
Zou kunnenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn vader heeft er ook een maar er zitten volgens mij nog twee stengels aan en die zien er ook meer dood dan levend uit maar ik bedenk mij net hij staat bij hem in de keuken en het is er altijd vrij donker dus ik denk dat die plant daarom het loodje legt?
Ja oke maar niet zoals ik nu heb drie naast elkaar.quote:
Oh, dan is het niet zo vervelendquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij was ook te groot, dus ik was hem wel zat. Op de eerste foto was ik er wel content mee.
Ik heb hem door jouw berichtje geappt dat ik vermoed waarom zijn plant dood is/gaat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou kunnenmijne ging ooit ook dood van de kou (denk ik)
Die van mij staat nog buitenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zelf hadden we alles waarschijnlijk anders ingedeeld hoor, maar is huurhuisjequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:28 schreef Nizno het volgende:
mijn wasmachine staat in de badkamer, maar de badkamer is ruim 3,5 meter lang en 2 meter breed dus ruimte genoeg
Ja staat al een paar weken buiten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dan is het niet zo vervelend
Leeftie nog?
Gewoon die mosstok in het midden proppen, alles eromheen binden, vastmaken, klaar. Iemand houdt de takken vast en de ander bindt het touwtje eromheen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja oke maar niet zoals ik nu heb drie naast elkaar.Dat bedoelde ik.
snap ik, hier ook huurhuis maar gelukkig zat de wasmachine aansluiting al in de badkamerquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:37 schreef Xilia het volgende:
[..]
Zelf hadden we alles waarschijnlijk anders ingedeeld hoor, maar is huurhuisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:39 schreef Nizno het volgende:
ik ben gestopt met roken, mag ik nu een pompoen die rookt in huis zetten?Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Kan ik dit beter binnenkort al doen? Of is dat handiger tijdens het verpotten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon die mosstok in het midden proppen, alles eromheen binden, vastmaken, klaar. Iemand houdt de takken vast en de ander bindt het touwtje eromheen.
En nu verplaatst?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb hem door jouw berichtje geappt dat ik vermoed waarom zijn plant dood is/gaat.Hij zegt net ook dat die plant geen zonlicht krijgt.
Waarom buitenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja staat al een paar weken buiten.
Oh maar mijn vader woont tussen bejaarde mensen dus het is daar in de winter zonder verwarming gewoon 23 graden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben gestopt met roken, mag ik nu een pompoen die rookt in huis zetten?Ik vind 73 euro voor een rookmachine niet duur. Althans ik had het idee dat die dingen veel duurder waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik krijg geen reactie terug. Wellicht druk met werk maar ik gok dat die plant de volgende keer nog steeds stervende op de keukentafel staat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En nu verplaatst?hopen dat ie wat opleeft
[..]
Waarom buiten
ja maar zo'n ding gebruik ik waarschijnlijk alleen dit keer met dat maskertje en dat maskertje raakt zoek en dan doe ik niets meer met die machinequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind 73 euro voor een rookmachine niet duur. Althans ik had het idee dat die dingen veel duurder waren.
Man, wat lekker. Jaloersquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh maar mijn vader woont tussen bejaarde mensen dus het is daar in de winter zonder verwarming gewoon 23 graden.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik krijg geen reactie terug. Wellicht druk met werk maar ik gok dat die plant de volgende keer nog steeds stervende op de keukentafel staat.
Ja en nee. Als ik in de winter daar binnen stap is het wel echt bloedje warm. Ben daar ook nooit opgekleed dan.quote:
Kun je nu gewoon doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan ik dit beter binnenkort al doen? Of is dat handiger tijdens het verpotten.
Trips.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En nu verplaatst?hopen dat ie wat opleeft
[..]
Waarom buiten
Ik heb niet zo'n ding dus moet ik eerst binnenkort dan kopen.quote:
Had ik ook wel handig gevonden, maar nu is het wel weer makkelijk als ik iets buiten wil hangen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
snap ik, hier ook huurhuis maar gelukkig zat de wasmachine aansluiting al in de badkamer
ik ben gestopt met roken, mag ik nu een pompoen die rookt in huis zetten?Met led is wel leuk, maar rook nah en zeker ook de prijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's weird being the same age as old people
☺smilies
Die overstap van buiten naar binnen in de winter lijkt me ook wel even intens. Maar daarnaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en nee. Als ik in de winter daar binnen stap is het wel echt bloedje warm. Ben daar ook nooit opgekleed dan.
Pffquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
Hoi, een dekbed van 8 kilo is dan weer te zwaar als je het mij vraagt
Ohh hmmquote:
ja als ik buiten wil hangen moet ik eerst sjouwen met de schone was...quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:48 schreef Xilia het volgende:
[..]
Had ik ook wel handig gevonden, maar nu is het wel weer makkelijk als ik iets buiten wil hangen.
Ik ga hem omruilen voor eentje die ongeveer de helft weegt denk ik. Want met 8 kilo bovenop was het lastig adem halenquote:
Tis gewoon altijd watquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als ik buiten wil hangen moet ik eerst sjouwen met de schone was...
Gewoon batterij vervangenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:54 schreef Nizno het volgende:
ik ben trouwens ook afgekickt van dat ik nu al een nieuwe telefoon wil. Heb telefoonhoesjes voor de nothingphone gekeken en er zijn geen hoesjes waar ik normaal mijn muntgeld ook in kwijt zou kunnen en pasjes in een hoesje die tegen het scherm komen houd ik ook niet van
kortom... we modderen nog even een half jaar aan
Lees ik dit goed. Je wil muntgeld kwijt kunnen in je telefoonhoesje?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:54 schreef Nizno het volgende:
ik ben trouwens ook afgekickt van dat ik nu al een nieuwe telefoon wil. Heb telefoonhoesjes voor de nothingphone gekeken en er zijn geen hoesjes waar ik normaal mijn muntgeld ook in kwijt zou kunnen en pasjes in een hoesje die tegen het scherm komen houd ik ook niet van
Jemigquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga hem omruilen voor eentje die ongeveer de helft weegt denk ik. Want met 8 kilo bovenop was het lastig adem halen
nee das gewoon een S22 probleem niet een batterijprobleemquote:
ja mijn huidige hoesje is ook mijn portemoneequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Lees ik dit goed. Je wil muntgeld kwijt kunnen in je telefoonhoesje?
Wat een hel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:57 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
onder die rits kan mn geld (ook briefgeld) maar eigenlijk is dat pasjesverhaal voor mij een grotere dealbreker, met eerdere hoesjes dat de pasjes tegen het scherm komen dat heb je met deze niet
ja klopt, maar ik hoef maar om 1 ding te denken dat ik mee moet nemen en heb ik ook echt alles meequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:58 schreef CherryLips het volgende:
Als dan je portemonnee gejat wordt ben je ook echt alles kwijt.
Ik vind dit persoonlijk echt 10 keer niks sorry.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:57 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
onder die rits kan mn geld (ook briefgeld) maar eigenlijk is dat pasjesverhaal voor mij een grotere dealbreker, met eerdere hoesjes dat de pasjes tegen het scherm komen dat heb je met deze niet
Voor pasjes vind ik de secrid echt heel fijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:54 schreef Nizno het volgende:
hoeft ook niet. zolang ik het maar iets vindquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dit persoonlijk echt 10 keer niks sorry.
Ik heb mijn portemonnee altijd in mijn rugtas en die neem ik altijd wel mee als ik op pad ga. En anders kan ik nog betalen via mijn telefoon.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja klopt, maar ik hoef maar om 1 ding te denken dat ik mee moet nemen en heb ik ook echt alles mee
onee dat zou niks voor mij zijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:57 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Komt de rits nu niet tegen je scherm aan dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:57 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
nee die zit aan de zijkant van het hoesje... komt niet bij het schermquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt de rits nu niet tegen je scherm aan dan?
Leuke vriend heb je.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:57 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
dat gebruik ik dus als portemoneequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:02 schreef Ama het volgende:
En ik zie plek voor oortjes. Eigenlijk is het dus een mini tasje.
hmmm ik houd het wel bij mijn portomonee en telefoonhoesje in 1quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmmm ik houd het wel bij mijn portomonee en telefoonhoesje in 1
en hij heeft ook zin in jou?quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:12 schreef CherryLips het volgende:
De fuck
https://www.instagram.com/p/DAlZaTBMIXN/
Hoezut?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:12 schreef CherryLips het volgende:
De fuck
Tsjongequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:12 schreef CherryLips het volgende:
De fuck
Zo erg?quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:20 schreef Xilia het volgende:
[..]
Zo erg?
ik klik nooit, altijd bang dat ik Los weer tegenkom
Nee dit is Los nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:20 schreef Xilia het volgende:
[..]
Zo erg?
ik klik nooit, altijd bang dat ik Los weer tegenkom
Het was 1.40 bij 2.00. Ik zal laten weten hoe en of een lichtere beter bevaltquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 15:55 schreef Xilia het volgende:
[..]
Jemig![]()
Was het een 2persoons?
Ik ga er maar niet aan beginnen als ik het zo lees, lig heerlijk eigenlijk onder ons lichte dons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |