SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Hmm moet wel een beetje vertrouwde naam zijn.quote:
valt mee, ik lees het ongeveer als: Grumbulquote:
Beetje luisteren met kromme tenen iddquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb vorige week Schoof horen speechen in het Engels en vandaag dan weer Rutte. Wat een verschil zit daartussen.
Met Schoof hebben we eindelijk een leider die wel fatsoenlijk Engels kan spreken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:03 schreef Xilia het volgende:
[..]
Beetje luisteren met kromme tenen idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Was Rutte z'n Engels niet goed? Kan me dat niet meer goed herinneren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met Schoof hebben we eindelijk een leider die wel fatsoenlijk Engels kan spreken.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:12 schreef Ama het volgende:
Oh vriendin komt weer rond etenstijd vanavond en nee ze eet niet mee (al zou ik dat aanbieden). Wat een kut tijd ook weer.Wel kut zeg, vriendinnen die zo gebruik van je maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel kut zeg, vriendinnen die zo gebruik van je maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Oh ik dacht juist andersomquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met Schoof hebben we eindelijk een leider die wel fatsoenlijk Engels kan spreken.
Proef het sarcasme.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
?
ze komt de monstera mee helpen te verpotten nadat ze een nieuwe pot heeft gegeven...
hoe is dat gebruik maken?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:57 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hmm moet wel een beetje vertrouwde naam zijn.
Buda of Modus zoiets.
nee dat proefde ik nietquote:
Ik vroeg vorige week die vriend eens die mij wel eens helpt met kleine klusjes of de tuin of ik misbruik maak van hem of alleen met hem om ga zodat hij dingen kan doen voor me.quote:
Beter dan Louis van gaalquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:14 schreef Ama het volgende:
Rutte praat toch wel goed Engels? Je hoort wel beetje zijn Nederlandse accent maar het kan veel erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |