SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Hmm moet wel een beetje vertrouwde naam zijn.quote:
valt mee, ik lees het ongeveer als: Grumbulquote:
Beetje luisteren met kromme tenen iddquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb vorige week Schoof horen speechen in het Engels en vandaag dan weer Rutte. Wat een verschil zit daartussen.
Met Schoof hebben we eindelijk een leider die wel fatsoenlijk Engels kan spreken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:03 schreef Xilia het volgende:
[..]
Beetje luisteren met kromme tenen idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Was Rutte z'n Engels niet goed? Kan me dat niet meer goed herinneren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met Schoof hebben we eindelijk een leider die wel fatsoenlijk Engels kan spreken.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:12 schreef Ama het volgende:
Oh vriendin komt weer rond etenstijd vanavond en nee ze eet niet mee (al zou ik dat aanbieden). Wat een kut tijd ook weer.Wel kut zeg, vriendinnen die zo gebruik van je maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel kut zeg, vriendinnen die zo gebruik van je maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Oh ik dacht juist andersomquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met Schoof hebben we eindelijk een leider die wel fatsoenlijk Engels kan spreken.
Proef het sarcasme.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
?
ze komt de monstera mee helpen te verpotten nadat ze een nieuwe pot heeft gegeven...
hoe is dat gebruik maken?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:57 schreef Xilia het volgende:
[..]
Hmm moet wel een beetje vertrouwde naam zijn.
Buda of Modus zoiets.
nee dat proefde ik nietquote:
Ik vroeg vorige week die vriend eens die mij wel eens helpt met kleine klusjes of de tuin of ik misbruik maak van hem of alleen met hem om ga zodat hij dingen kan doen voor me.quote:
Beter dan Louis van gaalquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:14 schreef Ama het volgende:
Rutte praat toch wel goed Engels? Je hoort wel beetje zijn Nederlandse accent maar het kan veel erger.
dan JMP die Duits redetquote:
Er is een Belgische voetbalster die haar hond Jean Marie Waff heeft genoemdquote:
Ik heb het gordijn dicht, zodat ik dat niet kan zien en dat ie de tocht tegenhoudt.quote:
Laatste is hier ook geen gek idee maar ik doe dat wel als het minder lang licht is buiten. Ik gun mijn ratten ook nog wat daglicht.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het gordijn dicht, zodat ik dat niet kan zien en dat ie de tocht tegenhoudt.
je ratten achter het gordijn plaatsen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Laatste is hier ook geen gek idee maar ik doe dat wel als het minder lang licht is buiten. Ik gun mijn ratten ook nog wat daglicht.
😂quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:55 schreef mschol het volgende:
[..]
je ratten achter het gordijn plaatsen?
buiten zettenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:55 schreef mschol het volgende:
[..]
je ratten achter het gordijn plaatsen?
welk licht?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Laatste is hier ook geen gek idee maar ik doe dat wel als het minder lang licht is buiten. Ik gun mijn ratten ook nog wat daglicht.
quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het gordijn dicht, zodat ik dat niet kan zien en dat ie de tocht tegenhoudt.
Begint?quote:
quote:
quote:Kienen
Kienen is een kansspel voor meerdere spelers. Ondanks essentiële verschillen noemen veel mensen dit spel ten onrechte bingo.
Ok. Maar wat zijn die essentiële verschillen dan?quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:14 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een nieuwe airfryer (iboodhunt FTW) en gister uitgeprobeerd.
Oorspronkelijk is de temperatuur in Fahrenheit, maar je kunt hem gewoon instellen op Celsius.
Maar..
Blijkbaar gebruikt ie voor de stapjes in de temperatuur dus wel nog steeds Fahrenheit. Dus hij gaat van max 205 graden Celsius naar 202, 199..
Ik kan hem niet instellen op 200![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo uit mn hoofd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok. Maar wat zijn die essentiële verschillen dan?
quote:Kienen: Men speelt voor een lijn, daarna twee lijnen en dan voor een volle kaart. Bingo: Men speelt voor een lijn, daarna twee lijnen en dan pas voor een volle kaart. Enkel bij de halve hoofdprijs speelt men direct voor een volle kaart.
Jad hem op 202 gezet, dat ziet er beter uit dan 199quote:
quote:
Maar 199 zit dichterbij het doel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jad hem op 202 gezet, dat ziet er beter uit dan 199
nu al binnen? netjes!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:14 schreef essnhills het volgende:
Oorspronkelijk is de temperatuur in Fahrenheit, maar je kunt hem gewoon instellen op Celsius.
Maar..
Blijkbaar gebruikt ie voor de stapjes in de temperatuur dus wel nog steeds Fahrenheit. Dus hij gaat van max 205 graden Celsius naar 202, 199..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Staat nauwelijks wind.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:17 schreef Nattekat het volgende:
Iemand in WKN is aan het klagen over de wind. Even lachen @:Haags
die met de 2 raampjes?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:14 schreef essnhills het volgende:
Maar..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar zijn de buien in de zomer vaak wel van goed niveau.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is zo'n Limburger die niets gewend is.
Ja ging snel iddquote:
Nee een heel kleintjequote:
Ja, maar dan staat 199 in beeldquote:
Ah ja, die is wel erg miniquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee een heel kleintje
Vortex mini ofzo
Staat gelinkt in het hunt topic
Freddie?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bijna thuis. Madame Tussauds was best leuk voor een keer. Natuurlijk op de foto met het beeld van 1 van mijn helden.
Het is wel superhandig iddquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:27 schreef Ama het volgende:
Lijkt me best handig maar ik heb gewoon echt geen plek om hem ergens op te bergen of standaard ergens neer te zetten.
dat zou voor mij ideaal zijn, mijn wekker staat nooit op 0 of 5quote:
Maar heb ook niet echt meer nodig voor me myself and Iquote:
Foto?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is wel superhandig idd
En de mijne is dus erg klein
Ja hier is alles wel vol tenzij ik ooit besluit de magnetron weg te doen. Maar goed gelukkig werkt een oven ook prima voor snacks.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is wel superhandig idd
En de mijne is dus erg klein
Voor een vaatwasser zou ik zeker plaatsmakenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:30 schreef Nizno het volgende:
ik heb een deel van mn aanrecht opgeofferd voor de mini vaatwasser.
Hierdoor heb ik nog maar een kleine anderhalve meter over naast de wasbak... maar het gemak dat ik van het ding heb mis ik die ruimte niet meer
Dat lukt hier echt niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:31 schreef Xilia het volgende:
[..]
Voor een vaatwasser zou ik zeker plaatsmaken
als vaatwasser?quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Ja, staat prima daar ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:36 schreef Ama het volgende:
Ik wil gewoon dat mijn aanrecht zo leeg mogelijk blijft.op de oven past die mini vortex wel 10 keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Lastig koken danquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
op de oven past die mini vortex wel 10 keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |