SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Zou leuk zijn Of jijquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:00 schreef Dotteke het volgende: [..] Hey Greys Het wordt tijd dat @:Haags weer eens zijn bolk kunsten komt laten zien
![]()
tottermansquote:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heb er nog een gelezen die zei deze maand weg te blijvenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:01 schreef aeque het volgende:
[..]![]()
Wilde nog liedje voor hem zingen maar hij neemt het ervan vandaag.Terecht wel.
![]()
Zeggen en doen is twee he.
Maar het is hem gegund een dagje vrij. Kan di emorgen weer hariohop aan de slagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hebben we een leuk Justin bolk/gefeliciteerd plaatje?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Warme karnemelk, gatsie ik vind karnemelk zo stinkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ohw dat had ik niet meegekregen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er nog een gelezen die zei deze maand weg te blijven![]()
Zeggen en doen is twee he.
Maar het is hem gegund een dagje vrij. Kan di emorgen weer hariohop aan de slag
Is duur als je zelf geld hebt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het schijnt dat zo verblijf in een verzorgingshuis niet al te goedkoop is![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:05 schreef aeque het volgende:
Hebben we een leuk Justin bolk/gefeliciteerd plaatje?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar weten ze wel te plukken dusquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is duur als je zelf geld hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gooi ik er ook nog wel bij.quote:
Nee ik niet meer. In de corona tijd en de periode dat ik door mijn rug geen kant op kon had ik de tijd er voor. Kon toch niets anders doen of weg.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou leuk zijn Of jij
[..]
tottermans
Maar nu heb ik genoeg andere dingen te doen dan hier een hele dag te zitten bolken.
Vraag mij nog af hoe ik het voor elkaar heb gekregen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met veel moeite.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik niet meer. In de corona tijd en de periode dat ik door mijn rug geen kant op kon had ik de tijd er voor. Kon toch niets anders doen of weg.
Maar nu heb ik genoeg andere dingen te doen dan hier een hele dag te zitten bolken.
Vraag mij nog af hoe ik het voor elkaar heb gekregen.
Ja mag je belasting betalen over je eigengeld waar je al belatting over betaald heeftquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Sowieso, geld hebben is verboden in NLWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan nog eens belasting als je het op de bank laat staanquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mag je belasting betalen over je eigengeld waar je al belatting over betaald heeft![]()
En mijn variabele hypotheekrente is omhoog gegaan terwijl de daadwerkelijke al maandenlang aan het dalen is![]()
![]()
Hier al niet anders sinds een uurtje of 5. Of nou ja, niet super hard maar wel constant.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja best opgeknapt! Nog wat verkouden en beetje keelpijn en mn stem is nog zoek, maar verder voel ik me wel prima!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Amy,
Hoe is het er mee vandaag? AL opgeknapt?![]()
En jij?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja best opgeknapt! Nog wat verkouden en beetje keelpijn en mn stem is nog zoek, maar verder voel ik me wel prima!![]()
En jij?
Ja hoe ze dat doen, net als met de gasprijs. Is die op de markt aan het dalen en bij de leveranciers gaat het omhoogquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En dan nog eens belasting als je het op de bank laat staan![]()
En mijn variabele hypotheekrente is omhoog gegaan terwijl de daadwerkelijke al maandenlang aan het dalen isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mutskequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom lekker dynamisch energiecontract nemenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoe ze dat doen, net als met de gasprijs. Is die op de markt aan het dalen en bij de leveranciers gaat het omhoog![]()
![]()
O gelukkig, niet moe?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja best opgeknapt! Nog wat verkouden en beetje keelpijn en mn stem is nog zoek, maar verder voel ik me wel prima!![]()
En jij?
Ik ben na corona zo moe gebleven.
Hopelijk gaat dat ooit een keer overWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Omdat ze pas later de prijs kunnen doorberekenen omdat ze wat jij 'nu' verbruikt, al tegen oudere, hogere prijs hebben ingekocht. Ergens logisch, maar het staat wel raar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoe ze dat doen, net als met de gasprijs. Is die op de markt aan het dalen en bij de leveranciers gaat het omhoog
Zodra energieleveranciers weer aanbiedingen gaan geven om langetermijncontracten af te sluiten, dan weet je dat de energieprijzen gaan dalen![]()
Oh ik ben altijd moe, ik ben een vermoeiend persoonquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gelukkig, niet moe?
Ik ben na corona zo moe gebleven.
Hopelijk gaat dat ooit een keer over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik ben altijd moe, ik ben een vermoeiend persoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ohw.quote:Wacht, moet ik even een foto maken. Is wel gelijk een super maan dan.quote:
SUPERquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Ohw.
[..]
Wacht, moet ik even een foto maken. Is wel gelijk een super maan dan.![]()
![]()
Ik straks ook als ik naar buiten ben geweest.quote:
Zoveel regen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik straks ook als ik naar buiten ben geweest.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ja maar is eigenlijk niet erg, ik hou er wel van.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Het zit allemaal bij ons.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nog geen regen verwacht volgens buienradar
De middelste heeft geen zin.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
De bel ging, dacht wie is dat toch zo vroeg.
Iemand van de gemeente, waar ik mee om tafel zit voor de prestatieafspraken kwam stukken brengen en bracht dit mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Birdie en Moon![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
Iemand van de gemeente, waar ik mee om tafel zit voor de prestatieafspraken kwam stukken brengen en bracht dit mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand van de gemeente, waar ik mee om tafel zit voor de prestatieafspraken kwam stukken brengen en bracht dit mee.Ach wat lief, en is je helemaal gegundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Iemand van de gemeente, waar ik mee om tafel zit voor de prestatieafspraken kwam stukken brengen en bracht dit mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ontzettend lief en attent!
Smile, it's free therapy.![]()
O das kudt, snel naar de fysio of acupunctuur Mutskequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dotteke![]()
Linkerschouder doet weer kutWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zeer zeker. ik was echt verbaasd, ben wel heel benieuwd hoe ze het wist.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Wat ontzettend lief en attent!
ja dat is ook wel apart omdat je haar zo lang niet gezien hebt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeer zeker. ik was echt verbaasd, ben wel heel benieuwd hoe ze het wist.Smile, it's free therapy.![]()
Ja, nu zitten er natuurlijk meer mensen om de tafel met die prestatieafspraken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat is ook wel apart omdat je haar zo lang niet gezien hebt.
Maar dan nog geen idee van wie het zou moeten komen.
Maar goed ook niet belangrijk. Er werden alleen positieve dingen over mij gezegd wat ik zo hoorde.
Of... de negatieve heeft ze niet benoemd dat kan ook natuurlijk
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik had gisteren acupunctuurquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das kudt, snel naar de fysio of acupunctuur MutskeWerewolf
En wie heeft mij ingehaald?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:45 schreef Sally het volgende:
Oei.
Had ik bijna @:marc0871 ingehaald![]()
[ code verwijderd ]
Ik stond 7![]()
![]()
Iemand van de gemeente, waar ik mee om tafel zit voor de prestatieafspraken kwam stukken brengen en bracht dit mee.1 bloem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een bosje kon er niet af bij de gemeente
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:
Ik las het gisteren, misschien heeft ze de punten voor je schouder niet meegenomen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het gaat om het gebaar Drakin, een mooie roos met een hele lieve boodschapquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:01 schreef drakin het volgende:
[..]
1 bloem?
Een bosje kon er niet af bij de gemeente
Het gaat niet om de grote van een cadeau maar om de intentie en die is zeer lief.goed bedoeldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat om het gebaar Drakin, een mooie roos met een hele lieve boodschap
Het gaat niet om de grote van een cadeau maar om de intentie en die is zeer lief en goed bedoeldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat wel. Volgens mij komt het door het verkeerd slapen. Ik ben een woelwater.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las het gisteren, misschien heeft ze de punten voor je schouder niet meegenomen?Werewolf
Ik dacht een weerwolfquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat wel. Volgens mij komt het door het verkeerd slapen. Ik ben een woelwater.![]()
Klein gebaartjequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat om het gebaar Drakin, een mooie roos met een hele lieve boodschap
Het gaat niet om de grote van een cadeau maar om de intentie en die is zeer lief.goed bedoeld
Of hoorde dat grappige mannetje erbij?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
O ja dat kan, vooral als het al een gevoelige plaats isquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat wel. Volgens mij komt het door het verkeerd slapen. Ik ben een woelwater.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja die hoorde er ook bij.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Klein gebaartje
Of hoorde dat grappige mannetje erbij?
Maar ook een klein gebaar kan voor iemand een groot gebaar zijn. En het gebaar is bij mij niet de roos, maar de gedachte die er achter zit
Ze had ook niets hoeven doen he.
Ik vind het een groot gebaar dat iemand zoiets doet, zeker als het geen familie of kennis is, maar iemand is waar je af en toe mee om een vergadertafel zit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dus dat, ik ben er heel blij mee. Al was het alleen maar een knuffel geweest en de woorden die ze zei was al voldoende geweest.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:12 schreef Lovely het volgende:
Wie het kleine niet eert is het grote niet weerdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:12 schreef Lovely het volgende:
Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd![]()
![]()
Ja zo is dat..quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus dat, ik ben er heel blij mee. Al was het alleen maar een knuffel geweest en de woorden die ze zei was al voldoende geweest.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Nee dankje hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb de inschrijfformulieren bij me![]()
![]()
Niks aanquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:30 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Hier nu de hele dag tot aan het avond eten
Ik moet er zo door. Dat word de regenjas aan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een date!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Even bij de kapper langs voor een afspraak![]()
Om een afspraak te makenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Oh ik dacht al. Ik ga naar de kapper voor een knipbeurt maar jij voor een afspraak
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Krip krip zei mijn grote neef (zoon van zus)
![]()
Wat ga jij doen vandaag?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Oei dat is wel een hele directe vraagquote:![]()
Paar dingen op de planning staan.
Jij?Smile, it's free therapy.![]()
Wel eens iets zoals macrogol gehad? (is niet schadelijk voor de darmen).quote:Smile, it's free therapy.![]()
Fappen en beetje bolken denk ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oei dat is wel een hele directe vraag![]()
Paar dingen op de planning staan.
Jij?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nooit gezien, helaas zijn er geen pruimen meer te koopquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
pruimenmoes kan ook maar weet niet of je dat overal kunt kopen.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een lekker glaasje pruimensap
Ik weet dat ze dat in het ziekenhuis geven aan mensen die te harde ontlasting hebben. Zijn cupjes net zoals appelmoes cupjes.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nooit gezien, helaas zijn er geen pruimen meer te koopSmile, it's free therapy.![]()
Ah ok..quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik weet dat ze dat in het ziekenhuis geven aan mensen die te harde ontlasting hebben. Zijn cupjes net zoals appelmoes cupjes.
[..]
Een lekker glaasje pruimensap
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ik zou het niet weten, volgens mij nog nooit gehad.quote:
Wel eens pruimenvlaai gehad, dat was wel lekker
Als je flink wat tijd en energie in de voorbereiding stopt, dan is het heel lekker en blijft het maar komenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, volgens mij nog nooit gehad.
Wel eens pruimenvlaai gehad, dat was wel lekker![]()
Ik moest aan het mopje denken:
In de Noordzee zwemmen twee vissen een Britse en een Nederlandse. De britse vis begroet de Nederlandse: hi. Zegt de Nederlandse: waar?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dotteke wordt meegeteld in de lijst van de STATS (zie de link in de OP), want ik stond in de OP 8equote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:00 schreef marc0871 het volgende:
[..]
En wie heeft mij ingehaald?
Ik stond 7
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Hmm geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als je flink wat tijd en energie in de voorbereiding stopt, dan is het heel lekker en blijft het maar komen
Ik vond sinaasappels persen altijd veel werk, tot een ex me ooit versgeperst sinaasappelsap wilde maken bij mij thuis. Ik had alleen zo'n handpersding, wist ik veel dat er ook van die handige apparaten daarvoor waren, dat had niet in mn opvoeding gezetentoen kocht hij er eentje voor mij
apparaat heb ik nog, man niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm geen idee waar je het over hebt
Ik vond sinaasappels persen altijd veel werk, tot een ex me ooit versgeperst sinaasappelsap wilde maken bij mij thuis. Ik had alleen zo'n handpersding, wist ik veel dat er ook van die handige apparaten daarvoor waren, dat had niet in mn opvoeding gezetentoen kocht hij er eentje voor mij
De beste uitkomstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
administratie gedaan, tijd om te gaan shoppen![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm geen idee waar je het over hebt
Dus een man heeft je met wat fijne dingetjes van het leven kennis laten maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Een lekker glaasje pruimensap![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een paar dagen per maand is het inderdaad een drankje voor echte strijders![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat gaat dan een stuk makkelijker![]()
![]()
Ja, was wel schokkend, dat hij me nog iets kon lerenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dus een man heeft je met wat fijne dingetjes van het leven kennis laten maken.
Ik zoek nog van die zakjes oploskoffie met melkpoeder erin en dan zonder suiker(s) toegevoegd...quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is helemaal een dure hobby als je alleen maar uit die zakjes drinkt
IK had gisteren vergadering ,daar hebben ze geen decaf. Dan is het fijn dat die zakjes er zijn. Heb er standaard twee in mijn tas zitten.
Maar dan wel wat betaalbare - want ik weet dat geloof ik Starbucks een variant heeft?![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
WORSTIE!quote:
Vind je dat ding lekker smaken of wil je hem graag in je lichaamsopeningen hebben?quote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
wat is mousse foam?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
hallo,mouusse foam heb ik van
daniela gekregt,van thommy hilfigerUw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind je dat ding lekker smaken of wil je hem graag in je lichaamsopeningen hebben?![]()
![]()
en geen idee waarom het zo belangrijk is dat je dat mij twee keer heb moet laten weten mario
Uw ADH vitamine Worst
Ik vertel ook alles twee keer
Ik vertel ook alle twee keerTrotste mama van Ambar
Was ik bijna over AardappelSchotel heen, pakt hij weer puntjes
Het kan maar duidelijk zijn wat hij bedoeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat je nog geen dikke vriendjes ben geworden met marioquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vertel ook alles twee keer
Ik vertel ook alle twee keerUw ADH vitamine Worst
het is douchgel en heb van daniela gekregtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:57 schreef hemarookworst het volgende:
en geen idee waarom het zo belangrijk is dat je dat mij twee keer heb moet laten weten mario![]()
Als nu vraagt welke kapper, wanneer en hoe laat kan jij ook die kapper bellen voor een knipbeurt en een toevallig ontmoeting met Lovely regelenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Oh ik dacht al. Ik ga naar de kapper voor een knipbeurt maar jij voor een afspraak
Boh. En dan samen onder de douche gebruikenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is douchgel en heb van daniela gekregt![]()
![]()
ooh, ze vond je stinken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is douchgel en heb van daniela gekregt
Uw ADH vitamine Worst
Ohquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:58 schreef Lovely het volgende:
Was ik bijna over AardappelSchotel heen, pakt hij weer puntjes![]()
![]()
Maar dat zie je niet in de lijst hiero.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Dotteke wordt meegeteld in de lijst van de STATS (zie de link in de OP), want ik stond in de OP 8e
Ik ben in de stats op de derde plek geeindigsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan er maar één zijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als nu vraagt welke kapper, wanneer en hoe laat kan jij ook die kapper bellen voor een knipbeurt en een toevallig ontmoeting met Lovely regelen![]()
Shopse, jij liever dan ik. Moest naar de fysio en heb 2x een flink pak nattigheid op mijn dak gekregen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:59 schreef DJMO het volgende:
administratie gedaan, tijd om te gaan shoppen
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: