SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Zou leuk zijn Of jijquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:00 schreef Dotteke het volgende: [..] Hey Greys Het wordt tijd dat @:Haags weer eens zijn bolk kunsten komt laten zien
![]()
tottermansquote:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heb er nog een gelezen die zei deze maand weg te blijvenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:01 schreef aeque het volgende:
[..]![]()
Wilde nog liedje voor hem zingen maar hij neemt het ervan vandaag.Terecht wel.
![]()
Zeggen en doen is twee he.
Maar het is hem gegund een dagje vrij. Kan di emorgen weer hariohop aan de slagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hebben we een leuk Justin bolk/gefeliciteerd plaatje?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Warme karnemelk, gatsie ik vind karnemelk zo stinkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ohw dat had ik niet meegekregen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er nog een gelezen die zei deze maand weg te blijven![]()
Zeggen en doen is twee he.
Maar het is hem gegund een dagje vrij. Kan di emorgen weer hariohop aan de slag
Is duur als je zelf geld hebt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het schijnt dat zo verblijf in een verzorgingshuis niet al te goedkoop is![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:05 schreef aeque het volgende:
Hebben we een leuk Justin bolk/gefeliciteerd plaatje?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar weten ze wel te plukken dusquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is duur als je zelf geld hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gooi ik er ook nog wel bij.quote:
Nee ik niet meer. In de corona tijd en de periode dat ik door mijn rug geen kant op kon had ik de tijd er voor. Kon toch niets anders doen of weg.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou leuk zijn Of jij
[..]
tottermans
Maar nu heb ik genoeg andere dingen te doen dan hier een hele dag te zitten bolken.
Vraag mij nog af hoe ik het voor elkaar heb gekregen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met veel moeite.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik niet meer. In de corona tijd en de periode dat ik door mijn rug geen kant op kon had ik de tijd er voor. Kon toch niets anders doen of weg.
Maar nu heb ik genoeg andere dingen te doen dan hier een hele dag te zitten bolken.
Vraag mij nog af hoe ik het voor elkaar heb gekregen.
Ja mag je belasting betalen over je eigengeld waar je al belatting over betaald heeftquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Sowieso, geld hebben is verboden in NLWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan nog eens belasting als je het op de bank laat staanquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mag je belasting betalen over je eigengeld waar je al belatting over betaald heeft![]()
En mijn variabele hypotheekrente is omhoog gegaan terwijl de daadwerkelijke al maandenlang aan het dalen is![]()
![]()
Hier al niet anders sinds een uurtje of 5. Of nou ja, niet super hard maar wel constant.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja best opgeknapt! Nog wat verkouden en beetje keelpijn en mn stem is nog zoek, maar verder voel ik me wel prima!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Amy,
Hoe is het er mee vandaag? AL opgeknapt?![]()
En jij?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja best opgeknapt! Nog wat verkouden en beetje keelpijn en mn stem is nog zoek, maar verder voel ik me wel prima!![]()
En jij?
Ja hoe ze dat doen, net als met de gasprijs. Is die op de markt aan het dalen en bij de leveranciers gaat het omhoogquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En dan nog eens belasting als je het op de bank laat staan![]()
En mijn variabele hypotheekrente is omhoog gegaan terwijl de daadwerkelijke al maandenlang aan het dalen isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mutskequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: