SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alle mogelijkheden liggen nog open.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
In elk geval 1 punt!![]()
Maar ga zo slapen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Truste. Ik blijf nog even punten pakken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou ja... dankzij jullie natuurlijkquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oh. Is dat zo?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
En weer een punt!quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
klopt. bolk die dev
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou ja... dankzij jullie natuurlijkGraag gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, er zijn vast mensen even bijkomen dan wel gewoon helemaal afgehaakt. Na het gedoe van laatst en zo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Meestal zijn er in de eerste paar uur van de maand totaal geen punten te pakken
Ik was er ook wel zo een, maar als het in de avonduren hier wat eenzaam is in huis, dan is lekker kletsen - en puntjes pakken ook nog- in deze topicreeks wel weer leuk.
Totdat er weer (wéér...) gezeik is![]()
Er zullen vast zo ook wel mensen weer binnen vallen die niet kunnen slapen![]()
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:41 schreef Sally het volgende:
[..]
als het in de avonduren hier wat eenzaam is in huis, dan is lekker kletsen - en puntjes pakken ook nog- in deze topicreeks wel weer leuk.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oei.
Had ik bijna @marc0871 ingehaald![]()
1
2
3
4
5<?php
nr gebruiker punten aant. posts
#8 marc0871 618 538
#9 Sally 617 829
?>Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Laten we hopen dat het topic deze maand gewoon open blijftquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, er zijn vast mensen even bijkomen dan wel gewoon helemaal afgehaakt. Na het gedoe van laatst en zo.
Ik was er ook wel zo een, maar als het in de avonduren hier wat eenzaam is in huis, dan is lekker kletsen - en puntjes pakken ook nog- in deze topicreeks wel weer leuk.
Totdat er weer (wéér...) gezeik is![]()
Vroeger had je verdacht veel mensen die rond 3 uur wakker werden om "een plasje te doen" en dan bleven hangen voor de downtime rond 3:37. Die kunnen nu ineens weer de hele nacht slapenquote:Er zullen vast zo ook wel mensen weer binnen vallen die niet kunnen slapen![]()
Het is nu nog maar een enkeling die 's nachts vroeg wakker wordt omdat ze niet kunnen slapen
![]()
#1 gebrokenglas
#2 hemarookworst
#3 Sally
#4 devzero
#5 Shii
#6 FranticDJAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Kunnen we je alvast feliciteren?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:47 schreef gebrokenglas het volgende:
#1 gebrokenglas
#2 hemarookworst
#3 Sally
#4 devzero
#5 Shii
#6 FranticDJ![]()
Het was soms heel druk, zo rond 3:37 uur. Geen idee wat er was.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het topic deze maand gewoon open blijft
[..]
Vroeger had je verdacht veel mensen die rond 3 uur wakker werden om "een plasje te doen" en dan bleven hangen voor de downtime rond 3:37. Die kunnen nu ineens weer de hele nacht slapenHet is nu nog maar een enkeling die 's nachts vroeg wakker wordt omdat ze niet kunnen slapen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik probeer even te genieten van dit ene moment dat ik op nr 1 sta.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En soms slaap ik nog niet tegen die tijdquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het topic deze maand gewoon open blijft
[..]
Vroeger had je verdacht veel mensen die rond 3 uur wakker werden om "een plasje te doen" en dan bleven hangen voor de downtime rond 3:37. Die kunnen nu ineens weer de hele nacht slapenHet is nu nog maar een enkeling die 's nachts vroeg wakker wordt omdat ze niet kunnen slapen
![]()
Maar de laatste weken toch wel moeOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Maar ik moet morgen, ach, straks werken. Dus om de hele nacht te blijven hangen is vast een slecht idee.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ivm dat ik me nog steeds niet lekker voel, de baas al eerder op de avond geappt dat ik thuis werk morgen. Voordeeltje dat ik de werklaptop nog steeds hier hebquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar ik moet morgen, ach, straks werken. Dus om de hele nacht te blijven hangen is vast een slecht idee.
Da's wel fijn ja, dat je niet naar kantoor moet ook....quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Ivm dat ik me nog steeds niet lekker voel, de baas al eerder op de avond geappt dat ik thuis werk morgen. Voordeeltje dat ik de werklaptop nog steeds hier heb
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb nu bijna elke dag in de vroege ochtend teams meeting
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:51 schreef hemarookworst het volgende:
Heb nu bijna elke dag in de vroege ochtend teams meeting![]()
Join the club....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik merk hier dat sinds covid het veel geaccepteerder (en makkelijker) is geworden om thuis te werken. Nu kijkt er niemand meer raar op als je zegt dat je hybride werkt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Ivm dat ik me nog steeds niet lekker voel, de baas al eerder op de avond geappt dat ik thuis werk morgen. Voordeeltje dat ik de werklaptop nog steeds hier heb![]()
Ja, we mogen nu meerdere dagen per week thuiswerken, we hoeven niet meer verplicht elke dag naar kantoor. Het heeft absoluut voordelen. Het scheelt enorm veel reistijd, en ik doe thuis veel meer dan op kantoor.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou ja, voor nu doe ik tussendoor een dutje (ik werk niet 8 uur maar minder op een dag, en ik kan mijn tijd heen taken heel flexibel indelenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 01:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, we mogen nu meerdere dagen per week thuiswerken, we hoeven niet meer verplicht elke dag naar kantoor. Het heeft absoluut voordelen. Het scheelt enorm veel reistijd, en ik doe thuis veel meer dan op kantoor.)
Oh nog even bolk dan.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 01:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou ja, voor nu doe ik tussendoor een dutje (ik werk niet 8 uur maar minder op een dag, en ik kan mijn tijd heen taken heel flexibel indelen)
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het scheelt mij 40 of 80 minuten reizen per dag (afhankelijk of ik met de auto of fiets). Alleen merkte ik tijdens covid dat ik wel een stuk langer werkte: ik kwam bijna niet buiten en bleef vaak langer werken. Maar ik let daar nu een stuk beter op.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 01:08 schreef hemarookworst het volgende:
Met thuiswerken kan ik beetje uitslapen en zo
En daarmee, afwas is gedaan, dus even een wandelingetje maken![]()
Ja, en bedtijd hier. fijne avond en nacht iedereen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
zzzz
Oh - ben jij dan nu de mazzelaar...?
GG had net al 8, 9 punten weer![]()
Maar goed, ik moet echt gaan pitten
toch nog plassen
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-10-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Sally / 35 / +0 / +35 / 8 / 17
2. gebrokenglas / 33 / +0 / +33 / 16 / 23
3. devzero / 23 / +0 / +23 / 8 / 13
4. hemarookworst / 18 / +0 / +18 / 2 / 6
5. KillemWieft / 5 / +0 / +5 / 0 / 1
6. Shii / 0 / +0 / +0 / 0 / 1
7. FranticDJ / 0 / +0 / +0 / 4 / 5
8. mario390 / 0 / +0 / +0 / 0 / 1Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 02:30 schreef Monitor het volgende:
1. Sally / 35 / +0 / +35 / 8 / 17
2. gebrokenglas / 33 / +0 / +33 / 16 / 23![]()
![]()
Mijn verleden laat me niet los. Ik ben zwaar gepest en vernederd. Dat kwam effe zwaar terug.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 03:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom neem je dan ook een weerwolf als UIWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Klote. Hopelijk kom je er langzaam van af.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 04:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mijn verleden laat me niet los. Ik ben zwaar gepest en vernederd. Dat kwam effe zwaar terug.![]()
Hoop het ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 04:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Klote. Hopelijk kom je er langzaam van af.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Dus die ga je direct in elkaar zetten als ze aankomen? Wat voor sets zijn het?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 04:12 schreef KoningWouter het volgende:
Vandaag komen er twee Lego sets binnen. Zin in!![]()
Star Wars sets.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 04:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus die ga je direct in elkaar zetten als ze aankomen? Wat voor sets zijn het?
Een R2D2 van 1000 stukjes
En
De Millenium Falcon van 8500 stukjes
Die laatste is echt huge en gaaf maar ik begin met de R2D2![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 04:29 schreef KoningWouter het volgende:
Kan even geen plaatje plakken want zit mobiel. Even buiten aan de koffie.
Die? Tof ding. Hoe lang ben je nou bezig met die in elkaar zetten?![]()
Ja die!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 04:32 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die? Tof ding. Hoe lang ben je nou bezig met die in elkaar zetten?
Ja weet niet precies. Ben pas net begonnen met de hobby.
Ik had een auto van 1200 stukjes waarvan ik dacht: dat doe ik in een uurtje. Daar was ik ruim 24 uur mee bezig. (Lego Technic)
Maar bij deze moet je ook door veel meer steentjes zoeken dus ik denk toch zeker wel anderhalve week fulltime. ( Wat ik niet ga doen, moet ook nog aan de app werken)![]()
Slaap lekker dev!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 04:33 schreef devzero het volgende:
If you're not in it for LEGO
I'm outta here![]()
Ik zie op Amazon dat er 2 versies zijn: de Millennium Falcon voor $135.99 en de Ultimate Millennium Falcon voor $849.95. Zou inderdaad zonde zijn om zoveel geld uit te geven en dan in een uurtje klaar te zijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 04:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja die!
Ja weet niet precies. Ben pas net begonnen met de hobby.
Ik had een auto van 1200 stukjes waarvan ik dacht: dat doe ik in een uurtje. Daar was ik ruim 24 uur mee bezig. (Lego Technic)
Maar bij deze moet je ook door veel meer steentjes zoeken dus ik denk toch zeker wel anderhalve week fulltime. ( Wat ik niet ga doen, moet ook nog aan de app werken)![]()
Ik neem aan dat je die niet direct weer gaat afbreken als je klaar bent? (zoals ik doe met legpuzzels)
![]()
Ja ik heb die grote maar dan van Ali Expressquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 04:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie op Amazon dat er 2 versies zijn: de Millennium Falcon voor $135.99 en de Ultimate Millennium Falcon voor $849.95. Zou inderdaad zonde zijn om zoveel geld uit te geven en dan in een uurtje klaar te zijn![]()
Ik neem aan dat je die niet direct weer gaat afbreken als je klaar bent? (zoals ik doe met legpuzzels)
scheelt 4/5e.
Maar nee breek ze zeker niet af. Deze komt prominent in de woonkamer te staan
Hoe showcase jij je legpuzzels dan? Lijst je ze in?![]()
Als ik een puzzel af heb, dan neem ik een foto en laat ik het een dag liggen. En daarna gaat het weer in de doosquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 04:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik heb die grote maar dan van Ali Expressscheelt 4/5e.
Maar nee breek ze zeker niet af. Deze komt prominent in de woonkamer te staan
Hoe showcase jij je legpuzzels dan? Lijst je ze in?![]()
![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Waar blijft de ochtendploeg?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
De restDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb stiekem slaapmiddel in hun drinken gedaan zodat ze wat later zijn vandaag.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
ODo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
![]()
![]()
Is standaard hoor.
Of ik slaap op tijd en vroeg wakker of ik slaap laat en ben normaal tijdstip wakker.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Boos kun je toch niet blijven. Kijk nou naar dat schattige lachende gezichtje van Pedro.
Zie ik er daarom zo oud uit.
![]()
Dan hoor je te zeggen: nee joh, je ziet er nog harstikke jong uit!
![]()
Dat weet ik toch niet![]()
Maar ik zal het wel ff zeggen: Wat zie je er nog jong uit zeg!
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Tis eigenlijk wel verdacht stil.
Zullen ze stiekem een feestje hebben denk je?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Misschien gisteravond begonnen en gaan ze gewoon de hele dag door.
Die zijn beter ja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh nee die wil ik niet
Aardbeien dan weer wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Die zijn beter ja.
Poedersuiker er op deed ik weleensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Oeh dat moet ik een keer proberen dan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Oeh dat moet ik een keer proberen dan.
Wacht ik wel tot ik weer oliebollen haal met o&n anders zit ik hier weer met een bus poedersuiker waar ik verder niks mee doen.
Je hebt ook een kleine bus poedersuikerquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:27 schreef aeque het volgende:
Wacht ik wel tot ik weer oliebollen haal met o&n anders zit ik hier weer met een bus poedersuiker waar ik verder niks mee doen.
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-10-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 113 / +0 / +113 / 39 / 43
2. mario390 / 67 / +0 / +67 / 2 / 12
3. devzero / 44 / +0 / +44 / 17 / 32
4. Sally / 35 / +0 / +35 / 8 / 17
5. gebrokenglas / 33 / +0 / +33 / 16 / 23
6. KoningWouter / 26 / +0 / +26 / 3 / 8
7. hemarookworst / 18 / +0 / +18 / 2 / 6
8. KillemWieft / 17 / +0 / +17 / 0 / 4
9. Pinnenmutske / 3 / +0 / +3 / 1 / 4
10. Lovely / 3 / +0 / +3 / 22 / 28
11. Shii / 0 / +0 / +0 / 0 / 1
12. FranticDJ / 0 / +0 / +0 / 4 / 5
13. drakin / 0 / +0 / +0 / 6 / 12
14. AardappelSchotel / 0 / +0 / +0 / 2 / 5
15. Paul / 0 / +0 / +0 / 0 / 1Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Grote jongenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vroeger welnu eet ik aardbeien puur
![]()
Soms zijn ze wat zuur,dan is het wrl lekkerder met poedersuikerMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Die kocht ik ook maar dan alsnog bleef het staan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je hebt ook een kleine bus poedersuiker
Ja?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Doe het op poffertjes of pannenkoek en het is wel lang houdbaar dacht ikMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Jawel maar die eet ik eigenlijk ook nooit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:31 schreef Lovely het volgende:
Doe het op poffertjes of pannenkoek en het is wel lang houdbaar dacht ik
Heyquote:. Als dat zo was kon ik mijn bed verkopen Maar nee ik was al even op. Had eerst wat anders te doen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik laat ze lekker wat doorrijpen aan de plantquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Grote jongen![]()
Soms zijn ze wat zuur,dan is het wrl lekkerder met poedersuiker![]()
![]()
quote:
Moet ook gebeuren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey. Als dat zo was kon ik mijn bed verkopen Maar nee ik was al even op. Had eerst wat anders te doen
Hey Assiequote:
Helloquote:. Jou had ik nog niet verwacht zo vroeg.
Lekker. Thnxquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zelf ook nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Assie
[..]
Hello. Jou had ik nog niet verwacht zo vroeg.
![]()
Ah ja die van mij alleen met haat en nijd. Hele bittere koffie.quote:
Ik ergens wel. Maar je was stellig gisteren. Ik dacht al. Als je eenmaal goed de smaak te pakken hebt laat je het moeilijkquote:
LosWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot doet mee deze maandquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ergens wel. Maar je was stellig gisteren. Ik dacht al. Als je eenmaal goed de smaak te pakken hebt laat je het moeilijk
Los![]()
![]()
Jij ook alquote:
Misschien met veel melk erin, dat het wel smaaktquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah ja die van mij alleen met haat en nijd. Hele bittere koffie.
Nou het is nog maar dag 1 hé..quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ergens wel. Maar je was stellig gisteren. Ik dacht al. Als je eenmaal goed de smaak te pakken hebt laat je het moeilijk
Los
Er zit soms wel wat wits in.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien met veel melk erin, dat het wel smaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Hij smaakt lekker hoor. Niets bitterquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah ja die van mij alleen met haat en nijd. Hele bittere koffie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan is die van gg aangekomen ipv van die van mij.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij smaakt lekker hoor. Niets bitter
Eigenlijk zit er in mijn koffie altijd suiker. Ik heb alleen maar oploskoffie met vanillesmaak.
Soms wel té omdat als ik normaal koffie drink ergens anders, ik het gewoon zwart drink.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
A jakkie oploskoffiequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:44 schreef aeque het volgende:
Eigenlijk zit er in mijn koffie altijd suiker. Ik heb alleen maar oploskoffie met vanillesmaak.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uit zo'n pakje kan op zich wel okee zijn, zoals amaretto enzo.quote:
Toch drink ik het liever zwart, van verse bonen.![]()
quote:
Die met smaakjes vallen nog wel mee. Maar ik drink thuis eigenlijk zelden koffie. Dus dan is het een goede oplossing. No pun intended.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Uit zo'n pakje kan op zich wel okee zijn, zoals amaretto enzo.
Toch drink ik het liever zwart, van verse bonen.
M'n moeder drinkt echt alleen maar van die amaretto koffie uit die zakjes.
Heeft haar Senseo in geen jaren meer aangeraakt!
"Maar ik doe hem niet weg, hoor! Misschien krijg ik een keer weer zin in gewone koffie!"
Tuurlijk mam!![]()
![]()
Heerlijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat ging deze keer wel goed!
En jij?![]()
Ja maar toch, je weet het maar nooit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:50 schreef ToT het volgende:
"Maar ik doe hem niet weg, hoor! Misschien krijg ik een keer weer zin in gewone koffie!"
Tuurlijk mam!
Senseo echte koffie noemenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:50 schreef ToT het volgende:
Tuurlijk mam!![]()
![]()
Morguh ToTquote:
Zo ben ik ook opgevoed, met als gevolg dat mijn zolder vaak compleet uitpuilde met allemaal onnodige zooi.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar toch, je weet het maar nooit.
Serieus, echt ernstig!
Ik ben nu na de verhuizing ook kritisch aan het kijken naar wat ik wil houden en wat niet.![]()
Ik ken het. Al heb ik op een gegeven moment meuk die ik al 2/3 jaar niet had aangeraakt weggegooid. Maar er liggen her en der in kasten nog wel kleine dingen. Want je zal het maar nodig hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo ben ik ook opgevoed, met als gevolg dat mijn zolder vaak compleet uitpuilde met allemaal onnodige zooi.
Serieus, echt ernstig!
Ik ben nu na de verhuizing ook kritisch aan het kijken naar wat ik wil houden en wat niet.
Ooit over 10 jaar.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Die zakjes decaf capucinno heb ik ook altijd in mijn tas zitten als ik ergens ben waar de geen decaf hebbenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Uit zo'n pakje kan op zich wel okee zijn, zoals amaretto enzo.
Toch drink ik het liever zwart, van verse bonen.
IK drink ook altijd zwart, maar die zakjes zwart vind ik niet lekker en dit gaat wel
Ik dronk vroeger ook wel eens oplos koffie. Maar dan maakte ik het met warme melk anders was het niet te drinken (vond ik dan)
Kreeg het van de week b ij mijn dochter, heb nog niet eens de helft opgedronken. Wat een bocht is datWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ieder heeft zijn eigen smaak, is ook niets mis meequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Die met smaakjes vallen nog wel mee. Maar ik drink thuis eigenlijk zelden koffie. Dus dan is het een goede oplossing. No pun intended.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Senseo echte koffie noemen
Dit is anders best goed te hachelen!![]()
![]()
Meer dat ik het zonde vind en ook de ruimte niet heb voor een apparaat. Dus dan maar zo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ieder heeft zijn eigen smaak, is ook niets mis mee
Dat is helemaal een dure hobby als je alleen maar uit die zakjes drinktquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:50 schreef ToT het volgende:
Tuurlijk mam!
IK had gisteren vergadering ,daar hebben ze geen decaf. Dan is het fijn dat die zakjes er zijn. Heb er standaard twee in mijn tas zitten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Greys![]()
Ook maar een bakkie dan?
En dat vind ik dus wel lekker. Ik zet als ik visite krijg gewone koffie in een koffiezet apparaat. Ik vind het niet meer lekker ben helemaal gewend aan senseo. Maar jij vindt koffie toch helemaal niet lekker?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Senseo echte koffie noemenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik heb hier ook nog allemaal spullen van Mini-ToT van toen hij een jaar of 3 - 4 was en ik wil toch ooit wel weer een nieuw gezin hebben, maar dat zal echt nog wel een paar jaar duren en om al die zooi al die tijd te blijven bewaren terwijl er natuurlijk ook absoluut geen zekerheid is?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ken het. Al heb ik op een gegeven moment meuk die ik al 2/3 jaar niet had aangeraakt weggegooid. Maar er liggen her en der in kasten nog wel kleine dingen. Want je zal het maar nodig hebben.
Ooit over 10 jaar.
Ik denk dat ik het beter allemaal weg kan doen.![]()
Gewone koffie ben ik geen fan vanquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat vind ik dus wel lekker. Ik zet als ik visite krijg gewone koffie in een koffiezet apparaat. Ik vind het niet meer lekker ben helemaal gewend aan senseo. Maar jij vindt koffie toch helemaal niet lekker?![]()
Die potten oploskoffie.....ik proef totaal geen overeenkomsten met echte koffie!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zakjes decaf capucinno heb ik ook altijd in mijn tas zitten als ik ergens ben waar de geen decaf hebben
IK drink ook altijd zwart, maar die zakjes zwart vind ik niet lekker en dit gaat wel
Ik dronk vroeger ook wel eens oplos koffie. Maar dan maakte ik het met warme melk anders was het niet te drinken (vond ik dan)
Kreeg het van de week b ij mijn dochter, heb nog niet eens de helft opgedronken. Wat een bocht is dat
Wat een gore bittere zooi is dat zeg!![]()
![]()
quote:
Goedemorgen! Ik wens u alleen een fijne dag, met of zonder koffie.
@JustinK gefeliciteerd nog met je overwinning!Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Als het nog iets kan opleveren kun je het altijd nog proberen te verkopen en dan in een potje stoppen. Scheelt tegen die tijd weer en als er niks van komt kun je op je ouwe dag een blitse rollator ervan kopen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb hier ook nog allemaal spullen van Mini-ToT van toen hij een jaar of 3 - 4 was en ik wil toch ooit wel weer een nieuw gezin hebben, maar dat zal echt nog wel een paar jaar duren en om al die zooi al die tijd te blijven bewaren terwijl er natuurlijk ook absoluut geen zekerheid is?
Ik denk dat ik het beter allemaal weg kan doen.
Vind koffie met veel opschuim melk wel lekkerquote:
Maar gewone koffie ook wel af en toe..Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Greys
Het wordt tijd dat @:Haags weer eens zijn bolk kunsten komt laten zien
Ze zit in een verzorgingshuis en heeft verder eigenlijk geen andere kosten buiten de boodschappen en het verblijf daar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is helemaal een dure hobby als je alleen maar uit die zakjes drinkt
IK had gisteren vergadering ,daar hebben ze geen decaf. Dan is het fijn dat die zakjes er zijn. Heb er standaard twee in mijn tas zitten.![]()
Goedemorgen Amyquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:59 schreef MizzezAmy het volgende:
@:JustinK gefeliciteerd nog met je overwinning!![]()
![]()
Jij ook een fijne dag..Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Zou je nog meer kinderen willen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb hier ook nog allemaal spullen van Mini-ToT van toen hij een jaar of 3 - 4 was en ik wil toch ooit wel weer een nieuw gezin hebben, maar dat zal echt nog wel een paar jaar duren en om al die zooi al die tijd te blijven bewaren terwijl er natuurlijk ook absoluut geen zekerheid is?
Ik denk dat ik het beter allemaal weg kan doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Wilde nog liedje voor hem zingen maar hij neemt het ervan vandaag.Terecht wel.
Ik las het al in een vorige post. Dacht dat jij helemaal niet van warme dranken hield. Dan verwar ik je schijnbaar met iemand andersquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewone koffie ben ik geen fan van
AMIEquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja echt, vies spulquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Die potten oploskoffie.....ik proef totaal geen overeenkomsten met echte koffie!
Wat een gore bittere zooi is dat zeg!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Overdag hou ik niet van warme dranken iddquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las het al in een vorige post. Dacht dat jij helemaal niet van warme dranken hield. Dan verwar ik je schijnbaar met iemand anders![]()
Het schijnt dat zo verblijf in een verzorgingshuis niet al te goedkoop isquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze zit in een verzorgingshuis en heeft verder eigenlijk geen andere kosten buiten de boodschappen en het verblijf daar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iemand gisteren, niet hier, had het over warme karnemelk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las het al in een vorige post. Dacht dat jij helemaal niet van warme dranken hield. Dan verwar ik je schijnbaar met iemand anders
Wel saai, zulke standaard werktijdenquote:Op maandag 30 september 2024 22:57 schreef devzero het volgende:
Laatste vergadering van de dag is net afgelopen. Gewoon vlak voor 17:00 klaar. Zoals het hoort @:mizzezamy
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Morguh Amy,quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 07:59 schreef MizzezAmy het volgende:
@:JustinK gefeliciteerd nog met je overwinning!
Hoe is het er mee vandaag? AL opgeknapt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij was hier toch niet in de tijd dat @Haags hier was?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meer in de zin van: ik ben net lekker bezig.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij was hier toch niet in de tijd dat @:Haags hier was?
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: