SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alle mogelijkheden liggen nog open.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
In elk geval 1 punt!![]()
Maar ga zo slapen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Truste. Ik blijf nog even punten pakken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou ja... dankzij jullie natuurlijkquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oh. Is dat zo?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
En weer een punt!quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
klopt. bolk die dev
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou ja... dankzij jullie natuurlijkGraag gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, er zijn vast mensen even bijkomen dan wel gewoon helemaal afgehaakt. Na het gedoe van laatst en zo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Meestal zijn er in de eerste paar uur van de maand totaal geen punten te pakken
Ik was er ook wel zo een, maar als het in de avonduren hier wat eenzaam is in huis, dan is lekker kletsen - en puntjes pakken ook nog- in deze topicreeks wel weer leuk.
Totdat er weer (wéér...) gezeik is![]()
Er zullen vast zo ook wel mensen weer binnen vallen die niet kunnen slapen![]()
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:41 schreef Sally het volgende:
[..]
als het in de avonduren hier wat eenzaam is in huis, dan is lekker kletsen - en puntjes pakken ook nog- in deze topicreeks wel weer leuk.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oei.
Had ik bijna @marc0871 ingehaald![]()
1
2
3
4
5<?php
nr gebruiker punten aant. posts
#8 marc0871 618 538
#9 Sally 617 829
?>Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Laten we hopen dat het topic deze maand gewoon open blijftquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, er zijn vast mensen even bijkomen dan wel gewoon helemaal afgehaakt. Na het gedoe van laatst en zo.
Ik was er ook wel zo een, maar als het in de avonduren hier wat eenzaam is in huis, dan is lekker kletsen - en puntjes pakken ook nog- in deze topicreeks wel weer leuk.
Totdat er weer (wéér...) gezeik is![]()
Vroeger had je verdacht veel mensen die rond 3 uur wakker werden om "een plasje te doen" en dan bleven hangen voor de downtime rond 3:37. Die kunnen nu ineens weer de hele nacht slapenquote:Er zullen vast zo ook wel mensen weer binnen vallen die niet kunnen slapen![]()
Het is nu nog maar een enkeling die 's nachts vroeg wakker wordt omdat ze niet kunnen slapen
![]()
#1 gebrokenglas
#2 hemarookworst
#3 Sally
#4 devzero
#5 Shii
#6 FranticDJAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Kunnen we je alvast feliciteren?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:47 schreef gebrokenglas het volgende:
#1 gebrokenglas
#2 hemarookworst
#3 Sally
#4 devzero
#5 Shii
#6 FranticDJ![]()
Het was soms heel druk, zo rond 3:37 uur. Geen idee wat er was.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het topic deze maand gewoon open blijft
[..]
Vroeger had je verdacht veel mensen die rond 3 uur wakker werden om "een plasje te doen" en dan bleven hangen voor de downtime rond 3:37. Die kunnen nu ineens weer de hele nacht slapenHet is nu nog maar een enkeling die 's nachts vroeg wakker wordt omdat ze niet kunnen slapen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik probeer even te genieten van dit ene moment dat ik op nr 1 sta.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En soms slaap ik nog niet tegen die tijdquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het topic deze maand gewoon open blijft
[..]
Vroeger had je verdacht veel mensen die rond 3 uur wakker werden om "een plasje te doen" en dan bleven hangen voor de downtime rond 3:37. Die kunnen nu ineens weer de hele nacht slapenHet is nu nog maar een enkeling die 's nachts vroeg wakker wordt omdat ze niet kunnen slapen
![]()
Maar de laatste weken toch wel moeOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Maar ik moet morgen, ach, straks werken. Dus om de hele nacht te blijven hangen is vast een slecht idee.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ivm dat ik me nog steeds niet lekker voel, de baas al eerder op de avond geappt dat ik thuis werk morgen. Voordeeltje dat ik de werklaptop nog steeds hier hebquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar ik moet morgen, ach, straks werken. Dus om de hele nacht te blijven hangen is vast een slecht idee.
Da's wel fijn ja, dat je niet naar kantoor moet ook....quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Ivm dat ik me nog steeds niet lekker voel, de baas al eerder op de avond geappt dat ik thuis werk morgen. Voordeeltje dat ik de werklaptop nog steeds hier heb
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb nu bijna elke dag in de vroege ochtend teams meeting
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:51 schreef hemarookworst het volgende:
Heb nu bijna elke dag in de vroege ochtend teams meeting![]()
Join the club....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik merk hier dat sinds covid het veel geaccepteerder (en makkelijker) is geworden om thuis te werken. Nu kijkt er niemand meer raar op als je zegt dat je hybride werkt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 00:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Ivm dat ik me nog steeds niet lekker voel, de baas al eerder op de avond geappt dat ik thuis werk morgen. Voordeeltje dat ik de werklaptop nog steeds hier heb![]()
Ja, we mogen nu meerdere dagen per week thuiswerken, we hoeven niet meer verplicht elke dag naar kantoor. Het heeft absoluut voordelen. Het scheelt enorm veel reistijd, en ik doe thuis veel meer dan op kantoor.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou ja, voor nu doe ik tussendoor een dutje (ik werk niet 8 uur maar minder op een dag, en ik kan mijn tijd heen taken heel flexibel indelenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 01:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, we mogen nu meerdere dagen per week thuiswerken, we hoeven niet meer verplicht elke dag naar kantoor. Het heeft absoluut voordelen. Het scheelt enorm veel reistijd, en ik doe thuis veel meer dan op kantoor.)
Oh nog even bolk dan.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 01:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou ja, voor nu doe ik tussendoor een dutje (ik werk niet 8 uur maar minder op een dag, en ik kan mijn tijd heen taken heel flexibel indelen)
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het scheelt mij 40 of 80 minuten reizen per dag (afhankelijk of ik met de auto of fiets). Alleen merkte ik tijdens covid dat ik wel een stuk langer werkte: ik kwam bijna niet buiten en bleef vaak langer werken. Maar ik let daar nu een stuk beter op.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 01:08 schreef hemarookworst het volgende:
Met thuiswerken kan ik beetje uitslapen en zo
En daarmee, afwas is gedaan, dus even een wandelingetje maken![]()
Ja, en bedtijd hier. fijne avond en nacht iedereen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
zzzz
Oh - ben jij dan nu de mazzelaar...?
GG had net al 8, 9 punten weer![]()
Maar goed, ik moet echt gaan pitten
toch nog plassen
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: