Ariquote:
Ik doe mn best!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 17:03 schreef H_T het volgende:
[..]
In november willen ze nog wel eens een invasie plegen. Hou het scherp in de gaten!
Ze zingen toch?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:10 schreef H_T het volgende:
Ik ga uitvinden of de nieuwe Mean Girls ergens voor nodig is
Jazekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:40 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
Heb net wat stoms meegemaakt:Is het bij jou duidelijk zichtbaar als je zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Ja. Meer zichtbaar dan bij de ander.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is het bij jou duidelijk zichtbaar als je zit?
Wazig verhaal dan, kan me voorstellen dat het raar overkomt. Maarja om dan te gaan roepen 'hé en ik dan , ik ben ook zwanger'..kan me ook wel weer voorstellen dat je dat niet doetquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 22:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja. Meer zichtbaar dan bij de ander.
Maar die zijn 6 december wel weer weg. Dus dat is even de tijd uitzitten en dan kunnen we weer opgelucht ademhalen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 17:03 schreef H_T het volgende:
[..]
In november willen ze nog wel eens een invasie plegen. Hou het scherp in de gaten!
Nou precies. Het gaat me niet eens om het krijgen, maar om het verschil wat gemaakt wordt tussen gasten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wazig verhaal dan, kan me voorstellen dat het raar overkomt. Maarja om dan te gaan roepen 'hé en ik dan , ik ben ook zwanger'..kan me ook wel weer voorstellen dat je dat niet doet
Het is ook stom als zoiets gebeurt. Mjah, de kans is groot dat het niet expres gegaan is, maar goed, het voelt toch oneerlijk. Waarschijnlijk ga je nu ook niet snel weer terug naar het restaurant?quote:Op zondag 6 oktober 2024 09:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nou precies. Het gaat me niet eens om het krijgen, maar om het verschil wat gemaakt wordt tussen gasten.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 12:55 schreef Momo het volgende:
Donderdag komt Kirk bij ons allemaal op bezoek
Ik vind het sowieso gek dat er iets wordt gegeven.quote:Op zondag 6 oktober 2024 09:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nou precies. Het gaat me niet eens om het krijgen, maar om het verschil wat gemaakt wordt tussen gasten.
En wanneer komt Picard?quote:Op zondag 6 oktober 2024 12:55 schreef Momo het volgende:
Vooral in de nacht van woensdag op donderdag toch?quote:Op zondag 6 oktober 2024 12:55 schreef Momo het volgende:
Dat klinkt minder wenselijkquote:Op zondag 6 oktober 2024 17:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik had zin om deze zondag actief te zijn. Dus ik heb mijn hele badkamer schoongemaakt. Schimmel weghalen (rotklus), douchekop ontkalken, roest weghalen en muren en tegels reinigen. De badkamer is de komende tijd weer spin & span
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |