Thanks pino-gptquote:Op maandag 7 oktober 2024 07:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk dat je misschien Courtney Love bedoelt (van de band Hole) of misschien Meredith Brooks? Ze waren beide actief in de jaren ’90 en passen qua stijl een beetje in dezelfde alternatieve rockhoek als Alanis Morissette. Een andere mogelijkheid zou Jewel kunnen zijn, die ook een soortgelijke vibe had, al was ze iets minder rauw. Helpt dit?
Ik hoop met je mee! Nog plannen voor die verlofperiode?quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Verlof aangevraagd voor eind van de maand.
Nu hopen op mooi weer.
Als het droog/mooi weer is, wil ik wel een pretpark bezoeken. Maar ik ben er nog niet uit welke. 😅quote:Op maandag 7 oktober 2024 15:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee! Nog plannen voor die verlofperiode?
quote:
Ik heb ook nog spierpijn van zondag.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 08:22 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat ook, maar ook de afgelopen 2,5 jaar vrij weinig gedaan.
Ook goed bezig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 08:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ook nog spierpijn van zondag.
Staan ze ook in de Top van de jaren 90?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:10 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
En daar gaan we weer met de ochtendgymnastiek!
Ow, irritantquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:22 schreef AgnesGru het volgende:
PostNL zou vanmiddag wat bezorgen, is de tijd ineens aangepast naar onbekend
Fok knokploeg sturenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:22 schreef AgnesGru het volgende:
PostNL zou vanmiddag wat bezorgen, is de tijd ineens aangepast naar onbekend
Nee.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:39 schreef NailQueen het volgende:
Durf te vragen; rijden jullie weleens eerste klas in de trein?
Ja, als upgrade bij NS Flex Weekend Vrij. Dan kost het vrij weinig extra per maandquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:39 schreef NailQueen het volgende:
Ja, zakelijk sowieso en soms privé als ik een leuke aanbiedind vind.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:39 schreef NailQueen het volgende:
En minder mensen om je heenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, zakelijk sowieso en soms privé als ik een leuke aanbiedind vind.
Heerlijk die extra ruimte
Nee, eigenlijk niet. Ik heb voor de laatste drie maanden van het jaar ook NS Flex Weekend Vrij, maar geen upgrade voor 1ste klas genomen. Het kost inderdaad niet veel meer, maar ach, de tweede klasse zit ook goedquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:39 schreef NailQueen het volgende:
Nee, maar ook niet tweedeklasquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:39 schreef NailQueen het volgende:
Ja, indien werkreis. Dus op kosten van de baas, en dan niet voor woon-werkverkeer maar als ik ergens anders naartoe moet voor mn werk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:39 schreef NailQueen het volgende:
Owja das wel chill! Lekker ruim zitten, telefoon opladen onderweg, dat soort ongein.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:26 schreef NailQueen het volgende:
Ik twijfelde even of het moest doen vandaar mijn vraag. Maar ik heb voor volgende week (Käärijä concert) een mooie deal gevonden om 1e klas te reizen
Het zit wel prettiger, maar het moet ook het prijsverschil waard zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:26 schreef NailQueen het volgende:
Ik twijfelde even of het moest doen vandaar mijn vraag. Maar ik heb voor volgende week (Käärijä concert) een mooie deal gevonden om 1e klas te reizen
Als je van tevoren boekt, kan de eerste klas best goedkoop zijn inderdaad. Al is “een paar euro” prijsverschil ook wel het maximum dat ik er voor over heb.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:26 schreef NailQueen het volgende:
Soms is er ook nog een goede deal te scoren door via Spoordeelwinkel iets te boeken als een retourtje met broodje of toegang naar het een of ander, zelfs als je dan het broodje of de toegang negeertquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je van tevoren boekt, kan de eerste klas best goedkoop zijn inderdaad. Al is “een paar euro” prijsverschil ook wel het maximum dat ik er voor over heb.
Alleen voor werk dat buiten mijn standplaats isquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 13:39 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Het zit wel prettiger, maar het moet ook het prijsverschil waard zijnVoor 50 euro extra over 1 ritje zou ik het niet doen
Met deze korting ben ik goedkoper uit dan wanneer ik normaal met 2e klas reisquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je van tevoren boekt, kan de eerste klas best goedkoop zijn inderdaad. Al is “een paar euro” prijsverschil ook wel het maximum dat ik er voor over heb.
Ja, dat heb je soms ook met vliegtickets. Bijvoorbeeld van het buitenland naar Brussel, via Amsterdam en dan met een treinticket naar Brussel. Dan kan je soms beter dat pakket nemen als je naar Amsterdam moet, dan een vlucht naar Amsterdam zelf.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 16:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Soms is er ook nog een goede deal te scoren door via Spoordeelwinkel iets te boeken als een retourtje met broodje of toegang naar het een of ander, zelfs als je dan het broodje of de toegang negeert
Een keertje maar. Toen ik naar Groningen ging en goede deal ervoor kreeg. Was toch wel fijn voor die 2:30u.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:26 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb er zelfs ooit een gevonden die van Dusseldorf naar ver weg ging, met overstap in Schiphol. Zelfs als je daar een retourtje Schiphol-Dusseldorf bij kocht en je dus vier totaal zinloze extra vluchten deed was je goedkoper uit dan gewoon vanaf Schiphol met dezelfde maatschappijquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 17:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat heb je soms ook met vliegtickets. Bijvoorbeeld van het buitenland naar Brussel, via Amsterdam en dan met een treinticket naar Brussel. Dan kan je soms beter dat pakket nemen als je naar Amsterdam moet, dan een vlucht naar Amsterdam zelf.
De intentie was goed!quote:
Ik heb ooit weleens oprecht overwogen om Brussel-Amsterdam met Easyjet te doen, met een overstap in Geneve. Dat was de goedkoopste manier om die trip te maken. Uiteindelijk niet gedaan omdat de eerste vlucht vrij vroeg was, en we ‘s avonds in Amsterdam een bruiloft hadden, en daar niet gesloopt wilden aankomen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 18:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs ooit een gevonden die van Dusseldorf naar ver weg ging, met overstap in Schiphol. Zelfs als je daar een retourtje Schiphol-Dusseldorf bij kocht en je dus vier totaal zinloze extra vluchten deed was je goedkoper uit dan gewoon vanaf Schiphol met dezelfde maatschappij
Ik heb ook wel eens overwogen een pakket van 500 paar sokken te kopen op eBay zodat je je daar anderhalf jaar lang geen zorgen over hoeft te maken. Ook maar niet gedaanquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb ooit weleens oprecht overwogen om Brussel-Amsterdam met Easyjet te doen, met een overstap in Geneve. Dat was de goedkoopste manier om die trip te maken. Uiteindelijk niet gedaan omdat de eerste vlucht vrij vroeg was, en we ‘s avonds in Amsterdam een bruiloft hadden, en daar niet gesloopt wilden aankomen.
Dat is alleen interessant voor duizendpoten inderdaadquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens overwogen een pakket van 500 paar sokken te kopen op eBay zodat je je daar anderhalf jaar lang geen zorgen over hoeft te maken. Ook maar niet gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |