Thanks pino-gptquote:Op maandag 7 oktober 2024 07:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk dat je misschien Courtney Love bedoelt (van de band Hole) of misschien Meredith Brooks? Ze waren beide actief in de jaren ’90 en passen qua stijl een beetje in dezelfde alternatieve rockhoek als Alanis Morissette. Een andere mogelijkheid zou Jewel kunnen zijn, die ook een soortgelijke vibe had, al was ze iets minder rauw. Helpt dit?
Ik hoop met je mee! Nog plannen voor die verlofperiode?quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Verlof aangevraagd voor eind van de maand.
Nu hopen op mooi weer.
Als het droog/mooi weer is, wil ik wel een pretpark bezoeken. Maar ik ben er nog niet uit welke. 😅quote:Op maandag 7 oktober 2024 15:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee! Nog plannen voor die verlofperiode?
quote:
Ik heb ook nog spierpijn van zondag.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 08:22 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat ook, maar ook de afgelopen 2,5 jaar vrij weinig gedaan.
Ook goed bezig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 08:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ook nog spierpijn van zondag.
Staan ze ook in de Top van de jaren 90?quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 10:10 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
En daar gaan we weer met de ochtendgymnastiek!
Ow, irritantquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:22 schreef AgnesGru het volgende:
PostNL zou vanmiddag wat bezorgen, is de tijd ineens aangepast naar onbekend
Fok knokploeg sturenquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 12:22 schreef AgnesGru het volgende:
PostNL zou vanmiddag wat bezorgen, is de tijd ineens aangepast naar onbekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |