abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215151641
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 21:27 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat dit hele conflict je geen flikker interesseert, dat het enkel het religieuze aspect is dat je uberhaupt doet beseffen dat er ergens zoiets als een Palestina bestaat.
Hoe weet jij nou of ik religieus ben of niet?

Het conflict interesseert jou ook niet. Het gaat je om grond afpakken van de inheemse Palestijnse bevolking. Dat omdat je good dat heeft gezegd in een boekje.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 21:30:47 #177
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_215151661
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 21:27 schreef Chadi het volgende:

Ik blijf hier. Bevalt het je niet dan ga je lekker weg. Ga je naar israel
Weer bewust geen hoofdletter bij Israël.
Je wordt wel voorspelbaar met jouw nep-terroristen vlag.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_215151662
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Mij bevalt het wel, scheiding van kerk en staat.

Bij anderen ligt dat kennelijk wat gevoeliger.
Geloof je in nog meer sprookjes?
pi_215151671
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 21:30 schreef golfer het volgende:

[..]
Weer bewust geen hoofdletter bij Israël.
Je wordt wel voorspelbaar met jouw nep-terroristen vlag.
Zit het je dwars? Waarom?
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 21:31:33 #180
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215151675
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 21:29 schreef Chadi het volgende:

[..]

Het conflict interesseert jou ook niet. Het gaat je om grond afpakken van de inheemse Palestijnse bevolking. Dat omdat je good dat heeft gezegd in een boekje.
Good?

Ik heb geen boekje nodig om te vertellen wat goed en kwaad is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 21:32:09 #181
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215151687
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 21:30 schreef Chadi het volgende:

[..]
Geloof je in nog meer sprookjes?
Als iets een sprookje is, zijn het al die georganiseerde religies bij elkaar.

Zie hier het resultaat.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215151691
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 21:29 schreef Chadi het volgende:

[..]

Wat hebben heeft de Nederlandse politie hiermee te maken? Zij hebben een opdracht uit te voeren.

Overigens tijdens de sollicitatieprocedure wordt hier uitvoerig over gesproken. Dat je in situaties terecht komt die moreel bezwaarlijk voor de diender kunnen zijn.
pi_215151709
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Als iets een sprookje is, zijn het al die georganiseerde religies bij elkaar.

Zie hier het resultaat.
Een genocide omdat het land je belooft is volgens je religie?
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 21:36:34 #184
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215151746
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 21:34 schreef Chadi het volgende:

[..]
Een genocide omdat het land je belooft is volgens je religie?
Wat is mijn religie?

Verder kan ik me herinneren dat ik nergens heb gesteld dat Israël 'lekker' bezig is, dat Netayahu wél een ongelooflijke enorme lul is en kolonisten helemaal, of dat Palestijnen niet mogen bestaan. Dat vernietigen van 'entiteiten' kwam uit jouw koker. Evenals je onsmakelijke vergelijkingen met nazisme.

Het resultaat is vooral godsdienstwaanzinnige fundamentalisten die met boekjes in de hand dood en verderf zaaien, al eeuwen. In naam van God, ook nog.

Verschil is, ik gebruik die boekjes niet voor mijn 'moreel juist kompas'; jij hebt laatst nog een eeuwenoude bloeddorstige tekst uit de hadith proberen 'in context' te zetten. Dan rijst bij mij de vraag wat je kwalijk neemt in orthodoxe Joden die hetzelfde doen met hun teksten... Barst los, Chadi
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215151771
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 21:26 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ze doen gewoon hun werk. Ze dienen het publieke domein en beschermen de normen en waarden van mensen met een juist kompas.
Nu snap ik wel het hele kech verhaal beter.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_215151834
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Wat is mijn religie?

Verder kan ik me herinneren dat ik nergens heb gesteld dat Israël 'lekker' bezig, of dat Palestijnen niet mogen bestaan. Dat vernietigen van 'entiteiten' kwam uit jouw koker.

Het resultaat is vooral godsdienstwaanzinnige fundamentalisten die met boekjes in de hand dood en verderf zaaien, al eeuwen. In naam van God, ook nog.
Waarom reageer je dan zo fel als er gezegd wordt dat het niet juist is om mensen bescherming te geven die niet zo lekker bezig zijn met een hoop andere medemensen?

Als ik het had geschreven over de mullah van Afghanistan had je er dan ook zo ingestaan? Had je mij die verwijten ook gemaakt?
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 21:43:28 #187
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215151861
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 21:41 schreef Chadi het volgende:

[..]
Waarom reageer je dan zo fel als er gezegd wordt dat het niet juist is om mensen bescherming te geven die niet zo lekker bezig zijn met een hoop andere medemensen?

Als ik het had geschreven over de mullah van Afghanistan had je er dan ook zo ingestaan? Had je mij die verwijten ook gemaakt?
Omdat, lieve Chadi, we hier in Nederland als afspraak hebben dat de politie ongeacht eigen politieke of morele voorkeuren dient te doen waarvoor het is opgericht en waarvoor het wordt betaald: het beschermen van de rechtsorde en de veiligheid van haar burgers. Daar valt het beschermen van de Israëlische ambassade ook onder.

Ik reageer fel omdat ik die stuitende, weerzinwekkende, religieus gedreven hypocrisie onderhand schijtziek ben. Universiteiten slopen, wetenschappers weren, synagoges en Joodse scholen moeten afzetten, ceremonies in stilte verrichten, en dat allemaal omdat er een roedel haatbaarden op missie is en die achterlijke haatzaaierij onder het mom van 'solidariteit met Palestina' nu al een jaar probeert te slijten als iets moreel verhevens.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 21:47:20 #188
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215151920
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 21:22 schreef Chadi het volgende:

[..]
Je kan je ook ziek melden. Krijg je deze discussie niet.
Natuurlijk wel
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_215151931
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Omdat, lieve Chadi, we hier in Nederland als afspraak hebben dat de politie ongeacht eigen politieke of morele voorkeuren dient te doen waarvoor het is opgericht en waarvoor het wordt betaald: het beschermen van de rechtsorde en de veiligheid van haar burgers.

Ik reageer fel omdat ik die stuitende, weerzinwekkende, religieus gedreven hypocrisie onderhand schijtziek ben.
Nou nee je geeft het invulling vanuit jouw vooroordelen dat ik vanuit geloofsovertuiging handel.
Ik zou de agenten ook verdedigen als ze de mullahs en de andere teringzooi niet willen beveiligen. Aan het einde van de dag wil je jezelf nog wel in de spiegel aan kunnen kijken. Dat is wel wat meer waard dan dat slappe gelul van doen omdat je baas je die opdracht geeft.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 21:50:39 #190
13456 AchJa
Shut up!!!
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 21:51:05 #191
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215151961
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 21:48 schreef Chadi het volgende:

[..]
Nou nee je geeft het invulling vanuit jouw vooroordelen dat ik vanuit geloofsovertuiging handel.
Ik zou de agenten ook verdedigen als ze de mullahs en de andere teringzooi niet willen beveiligen. Aan het einde van de dag wil je jezelf nog wel in de spiegel aan kunnen kijken. Dat is wel wat meer waard dan dat slappe gelul van doen omdat je baas je die opdracht geeft.
Oh zo. Dus dan mogen politieagenten ook weigeren moskeeën, XR-protesten, miljonairsbeurzen, extreem-rechtse marsen, Amerikaanse fundi-predikanten op tournee en ga zo maar even door bescherming te verlenen, afhankelijk van hun 'moreel juiste kompas'.

Waarom uberhaupt politie hebben?

Oh en de 'normen en waarden' van dat Pro-Palestina kamp alhier, dat voor 99% bestaat uit woke gehersenspoelden en islamisten, zijn niet mijn normen en waarden.

[ Bericht 4% gewijzigd door EttovanBelgie op 01-10-2024 22:02:50 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 21:55:03 #192
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_215152011
quote:

[..]
Ik zal mijn "baas" eens vragen hoe dat zit... Dat ik selectief mag gaan winkelen uit opdrachten omdat een bepaalde club mij niet aan staat.
pi_215152015
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 21:51 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Oh zo. Dus dan mogen politieagenten ook weigeren moskeeën, XR-protesten, miljonairsbeurzen, extreem-rechtse marsen, Amerikaanse fundi-predikanten op tournee en ga zo maar even door bescherming te verlenen, afhankelijk van hun 'moreel juiste kompas'.

Waarom uberhaupt politie hebben?

Oh en de 'normen en waarden' van dat Pro-Palestina kamp, dat voor 99% bestaat uit woke gehersenspoelden en islamisten, zijn niet mijn normen en waarden.
Woke ben je als he en pro israel demo houdt en de realiteit niet onder ogen wil zien. De pro Palestina demonstranten zijn goed bezig. Die moet je juist koste wat kost verdedigen. Niemand heeft hier een synagoge niet verdedigen genoemd dus waarom benoem je specifiek een moskee?
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 21:58:14 #194
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215152047
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 21:55 schreef Chadi het volgende:

[..]
Woke ben je als he en pro israel demo houdt en de realiteit niet onder ogen wil zien. De pro Palestina demonstranten zijn goed bezig. Die moet je juist koste wat kost verdedigen. Niemand heeft hier een synagoge niet verdedigen genoemd dus waarom benoem je specifiek een moskee?
Omdat ik die al genoemd had. Zie #187.

Woke ben je als je enerzijds loopt te blaten dat het patriarchaat echt heel erg is, vrouwen- en homorechten belangrijk zijn en enge conservatieve religie niet thuishoort in een moderne samenleving, anderzijds hand in hand meemarcheert met salafisten en islamisten die vooral bezig zijn met het opkomen voor een Ummah waarin vooral vrouwen en homo's de lul zullen zijn.

Van die paarsharige non-binaire genderstudenten met sjaal, intifada-krijsend. Dat is woke ten voeten uit.

Al helemaal wanneer je verder in geen velden of wegen te bekennen bent om op te komen voor onderdrukte vrouwen en homo's in Saudi-Arabië, Palestina, Iran, Irak, Syrië, Afghanistan, Pakistan en al die andere plekken op aarde waar het al een paar eeuwen niet zo nauw genomen wordt met rechten voor mensen, zeker voornoemde groepen.

Verder breek je inderdaad je nek over al die pro-Israel demonstraties hier.

[ Bericht 6% gewijzigd door EttovanBelgie op 01-10-2024 22:05:41 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215152060
quote:

[..]
Als soort van buitenlander ben ik me altijd wel bewust van stereotypes, maar dit kan ook natuurlijk :+
pi_215152095
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 21:55 schreef Chadi het volgende:

[..]
De UvA (zelf) zal het waarschijnlijk anders zien :D
pi_215153641
twitter

Ze heeft gelijk.
pi_215153654
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Omdat ik die al genoemd had. Zie #187.

Woke ben je als je enerzijds loopt te blaten dat het patriarchaat echt heel erg is, vrouwen- en homorechten belangrijk zijn en enge conservatieve religie niet thuishoort in een moderne samenleving, anderzijds hand in hand meemarcheert met salafisten en islamisten die vooral bezig zijn met het opkomen voor een Ummah waarin vooral vrouwen en homo's de lul zullen zijn.

Van die paarsharige non-binaire genderstudenten met sjaal, intifada-krijsend. Dat is woke ten voeten uit.

Al helemaal wanneer je verder in geen velden of wegen te bekennen bent om op te komen voor onderdrukte vrouwen en homo's in Saudi-Arabië, Palestina, Iran, Irak, Syrië, Afghanistan, Pakistan en al die andere plekken op aarde waar het al een paar eeuwen niet zo nauw genomen wordt met rechten voor mensen, zeker voornoemde groepen.

Verder breek je inderdaad je nek over al die pro-Israel demonstraties hier.
pi_215153664
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 00:20 schreef moby_jones het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
:')
pi_215153703
De politie als organisatie moet gewoon zijn wettelijke taken uitvoeren. Tegelijkertijd vindt ik de lijn van de korpsleiding niet zo gek. Als het kan dan zorgen we dat iedereen zich op z’n gemak voelt op het werk. Maar als puntje bij paaltje komt wordt je wel geacht er te staan. Dat is mijns inziens prima, mits dat uitgangspunt ook in andere situaties gehandhaafd blijft.
zie email 27 oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')