Gewoon iets teveel werkervaring bij normale werkgevers, denk ik. Zeker wanneer die werkgever de overheid is.quote:
En heel islamitisch en woke Nederland kijkt al jaren weg van wat er gebeurt in Saudi-Arabië, Iran, Afghanistan, Pakistan, Jemen, Westelijke Sahara en ga zo maar even door.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:54 schreef WheatWaffles het volgende:
[..]
Oh, is that so.
Alsof Israel het er in de decennia voorafgaand aan die aanslagen het er zelf niet naar heeft gemaakt?
Het kan me eerlijk niet schelen wie daar wint hoor. Het is wel feit dat Israel nu ongestraft genocide pleegt en VS en nederland kijken de andere kant op. We moeten ons meer gaan afvragen waarom kijken 'we' de andere kant op? Elk ander volk zou hel over zich heen krijgen. Alleen israel krijgt carte blanche. En wapens. En geld. En allerlei speciale behandeling.
To serve and partially protectquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat mag. Je hoeft niet blind te acteren.
Alles voor religie broer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
To serve and partially protect
Haha neequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gewoon iets teveel werkervaring bij normale werkgevers, denk ik. Zeker wanneer die werkgever de overheid is.
Oke en dat is?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed wat er in die post over de beveiliging van kleuterscholen staat.
Je hoeft geen nazi's te beschermen. Nergens voor nodig. Je hoeft ze ook niet in staat te stellen om hun propaganda voort te zetten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ach, dit soort reacties verbaast me niet eens meer.
En bevestigt vooral wat ik al bijna een jaar zeg.
Religie maakt meer kapot dan je lief is.
Je kan je ook ziek melden. Krijg je deze discussie niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
Snap ik
[..]
Als er collega's zien die het over willen nemen prima, zo niet dan heb je gewoon te gaan en heb je gewoon je werk te doen
Precies.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je hoeft geen nazi's te beschermen. Nergens voor nodig. Je hoeft ze ook niet in staat te stellen om hun propaganda voort te zetten.
Nog beter, je zegt je werk op, verkast naar Saudi-Arabië en meld je aan bij de zedenpolitie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je kan je ook ziek melden. Krijg je deze discussie niet.
Wilders maakt zich dan wel weer schuldig aan zich opwinden over daarquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het blijft apart hoe er continu belachelijke situaties blijven opstapelen naar aanleiding van iets wat 8 uur vliegen verder gaande is.
En dat Wilders hier dan garen bij spint door te roepen dat de grenzen dicht moeten. Alsof het hele pro-Palestina volk vrijwillig even vertrekt.....
Ze doen gewoon hun werk. Ze dienen het publieke domein en beschermen de normen en waarden van mensen met een juist kompas.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
To serve and partially protect
Vertel welke vooroordelen heb je?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies.
Werkelijk alle vooroordelen worden waarheid.
Mijn goedheid...quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze doen gewoon hun werk. Ze dienen het publieke domein en beschermen de normen en waarden van mensen met een juist kompas.
Als jij een beetje begrijpend leert lezen, kan je zien wat er bedoelt wordt en wat mijn mening hierover is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:20 schreef Origami94 het volgende:
Oke en dat is?
Wat is jouw mening hierover? Of ga je vaker discussies aan waarvan een onbekende moet ruiken hoe jij ergens over denkt.
Dat dit hele conflict je geen flikker interesseert, dat het enkel het religieuze aspect is dat je uberhaupt doet beseffen dat er ergens zoiets als een Palestina bestaat.quote:
Ik blijf hier. Bevalt het je niet dan ga je lekker weg. Ga je naar israelquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog beter, je zegt je werk op, verkast naar Saudi-Arabië en meld je aan bij de zedenpolitie.
Veel beter. Jij blij, wij blij.
Mij bevalt het wel, scheiding van kerk en staat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik blijf hier. Bevalt het je niet dan ga je lekker weg. Ga je naar israel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |