Ahaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:49 schreef Mike het volgende:
Dat is een parodie-account he?
Lees ook vooral z'n andere posts...het is af en toe best grappig.
Troost je, aan de reacties te zien zijn we niet de enigen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:00 schreef Sabata het volgende:
[..]
oef, blij toe. zou de schaamte voorbij zijn geweest
Maar dat soort accounts moesten toch expliciet aangeven dat het parodie is anders worden ze gebandquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:49 schreef Mike het volgende:
Dat is een parodie-account he?
Lees ook vooral z'n andere posts...het is af en toe best grappig.
Ik ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:53 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Echt waar? Dan ben ik er lekker ingetrapt.
Gaat lekker zo te zien in Biden/Kamala's Amerika, de wereld durft weer oorlogen te starten met zulke zwakke leiders aan de macht in Amerika. Er komen toch geen reprimandes.quote:
Je kunt wel goed talking points in je eigen woorden vertalen, moet ik je na geven.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:01 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Gaat lekker zo te zien in Biden/Kamala's Amerika, de wereld durft weer oorlogen te starten met zulke zwakke leiders aan de macht in Amerika. Er komen toch geen reprimandes.
Torenhoge inflatie, het gefaalde BBB plan, de afwezigheid bij de dodelijkste storm in jaren en het WH komt alleen met statements zoals "we zeiden toch dat klimaatverandering zou zorgen voor ergere stormen"
Miljoenen illegale vluchtelingen, huisdieren die niet veilig zijn en ga zo maar door.
En dan ook nog herkozen willen worden, op basis van geen plan. Alleen een beetje kackelen en hysterisch lachen, vertellen dat ze uit middle class komt terwijl haar moeder een huis kocht in de jaren 70 van 1.37 miljoen. Uhuh.
Ja, en de conservatieven slikken het als groupies sperma slikken, vol overgave.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De sneuneuzerij is echt oorverdovend he
Klopt idd.quote:
Nou! Ik zet een bakje pinda's klaar!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:16 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Voormalig president Jimmy Carter is vandaag 100 jaar geworden.
Terechte kritiek bestaat. Dit lijkt me alleen niet zulke terechte kritiek. Ja-ja, geopolitiek is er een hoop aan de hand en de VS is bijzonder zwak op het moment. De hele (nou ja, toch een groot deel ervan) houdt de adem in tot volgende maand wat er dan uit de verkiezingen zal komen rollen. Vertel me nu toch eens: hoe en waarom zou Trump dat allemaal beter hebben gedaan, of gaan doen? Vanaf de zijlijn pissen is al te gemakkelijk, weet je wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:01 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Gaat lekker zo te zien in Biden/Kamala's Amerika, de wereld durft weer oorlogen te starten met zulke zwakke leiders aan de macht in Amerika. Er komen toch geen reprimandes.
Torenhoge inflatie, het gefaalde BBB plan, de afwezigheid bij de dodelijkste storm in jaren en het WH komt alleen met statements zoals "we zeiden toch dat klimaatverandering zou zorgen voor ergere stormen"
Miljoenen illegale vluchtelingen, huisdieren die niet veilig zijn en ga zo maar door.
En dan ook nog herkozen willen worden, op basis van geen plan. Alleen een beetje kackelen en hysterisch lachen, vertellen dat ze uit middle class komt terwijl haar moeder een huis kocht in de jaren 70 van 1.37 miljoen. Uhuh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |