Ze houden zich aan hun belofte als het ziekenhuis ook daadwerkelijk op niveau blijft. En dat zie ik niet snel gebeuren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Houdt PVV zich een keer aan hun belofte, is het weer niet goed
Ik sta er een beetje dubbel in. Het risico van sluiten (van voorzieningen) is een neerwaartse spiraal van krimp.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:16 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Een regio met 300.000 inwoners hoort een eigen ziekenhuis te hebben. Hoe doet er niet toe.
De regio heeft een ziekenhuis voor 's nachts en dit ziekenhuis zou open blijven voor poliklinische zorg. De SEH zit nu vooral duimen te draaien, met enorme kosten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:16 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Een regio met 300.000 inwoners hoort een eigen ziekenhuis te hebben. Hoe doet er niet toe.
Lijkt me stug, Wilders wil toch vooral terug achter de dijken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:49 schreef klaasweetalles het volgende:
Iran gaat raketten op Israël vuren...
benieuwd of wilders nederlandse troepen richting midden oosten wil sturen
Dat wisten we toch al?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:10 schreef HiDiHo het volgende:
De gewone burger gaat dus opdraaien voor het WIA fiasco
Ja, wie anders?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:10 schreef HiDiHo het volgende:
Ik mag toch hopen dat er iemand verantwoordelijk voor wordt gehoudenquote:
Is er iemand verantwoordelijk gehouden bij toeslagenaffaire?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat er iemand verantwoordelijk voor wordt gehouden
Amateurs
Wie je ook verantwoordelijk houdt, die kun je niet een tikkie van 300 miljoen sturen. Dit is altijd voor rekening van de belastingbetaler, hoe onterecht dat eigenlijk ook is, maar het kan niet anders.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat er iemand verantwoordelijk voor wordt gehouden
Amateurs
Ik mag toch hopen dat er op zijn minst wat ontslagen gaan vallen bij diegene die verantwoordelijk zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wie je ook verantwoordelijk houdt, die kun je niet een tikkie van 300 miljoen sturen. Dit is altijd voor rekening van de belastingbetaler, hoe onterecht dat eigenlijk ook is, maar het kan niet anders.
Wat veel vervelender is: van de totale kosten van dit soort correctie-operaties komt misschien een derde terecht bij de benadeelden, en de rest gaat op aan overhead. Dus degenen die de teringzooi gemaakt hebben, creëren voor zichzelf uiteindelijk een heleboel inkomen. Er worden wat middenmanagers geslachtofferd en de top blijft zitten, of krijgt een nieuwe ABD-baan.
Waar reageer je op? Linkje?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:10 schreef HiDiHo het volgende:
Hoop is uitgestelde teleurstelling.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat er op zijn minst wat ontslagen gaan vallen bij diegene die verantwoordelijk zijn.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zit eenvandaag te kijken
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
https://eenvandaag.avrotr(...)os-meer-dan-gedacht/
Het zou belachelijk zijn om mensen bij het UWV verantwoordelijk te houden voor een probleem dat ontstaan doordat de politiek een hallucinant arbeidsongeschiktheidsstelsel heeft opgetuigd. Daar zit het echte probleem niet bij het UWV zelf. Het is precies hetzelfde verhaal als bij de Belastingdienst.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:21 schreef HiDiHo het volgende:
Ik mag toch hopen dat er op zijn minst wat ontslagen gaan vallen bij diegene die verantwoordelijk zijn.
Het UWV is al vele jaren een volstrekt incompetente organisatie, waar de top de schuld aan alles en iedereen geeft behalve zichzelf. Dat ze met onwerkbare Haagse wetgeving moesten werken doet daar niets aan af.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het zou belachelijk zijn om mensen bij het UWV verantwoordelijk te houden voor een probleem dat ontstaan doordat de politiek een hallucinant arbeidsongeschiktheidsstelsel heeft opgetuigd. Daar zit het echte probleem niet bij het UWV zelf. Het is precies hetzelfde verhaal als bij de Belastingdienst.
Weten jullie nog dat de notulen van de ministerraad over de toeslagenaffaire werden vrijgegeven? Wat het meeste bleef hangen was het sensibiliseren van Omtzigt (Hoekstra).quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:10 schreef HiDiHo het volgende:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het zou belachelijk zijn om mensen bij het UWV verantwoordelijk te houden voor een probleem dat ontstaan doordat de politiek een hallucinant arbeidsongeschiktheidsstelsel heeft opgetuigd. Daar zit het echte probleem niet bij het UWV zelf. Het is precies hetzelfde verhaal als bij de Belastingdienst.
Jullie hebben allebei gelijk. Tenminste als ik @Kowloon goed interpreteer. Namelijk dat hij het niet noodzakelijkerwijs over de top van het UWV heeft. Maar meer over de lagen daaronder, tot aan de uitvoerend medewerkers.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het UWV is al vele jaren een volstrekt incompetente organisatie, waar de top de schuld aan alles en iedereen geeft behalve zichzelf. Dat ze met onwerkbare Haagse wetgeving moesten werken doet daar niets aan af.
Dat stelsel dateert van Balkenende-1, met de LPF (en CDA/VVD). Toen is het ontwerp gemaakt. Het is uiteindelijk ingevoerd tijdens Balkenende-2quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
https://speld.nl/2024/10/(...)n-15-jaar-uitgehold/quote:NAVO-baas Rutte kritisch op Nederland: ‘Defensie is afgelopen 15 jaar uitgehold’
Een uitbrander voor Nederland vanuit Brussel: de nieuwe NAVO-leider Mark Rutte is niet te spreken over de bijdrage van ons land aan de internationale veiligheid. "Nederland heeft de afgelopen 15 jaar structureel te weinig gedaan aan defensie."
Rutte is kritisch op de staat van het Nederlandse leger: "Als je ziet hoe het ervoor staat qua munitie, tanks, artillerie… Hoe denkt Nederland op deze manier een volwaardige samenwerkingspartner voor de Noord-Atlantische veiligheid te kunnen zijn?"
Rutte maant het kabinet om vaart te maken met oplossingen: "Ruim de puinhopen van jarenlang wanbeleid op, of artikel 5 geldt niet meer voor Nederland."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |