Vorig jaarquote:De 97e editie van de wereldkampioenschappen wielrennen wordt tussen 22 en 29 september 2024 gehouden in het Zwitserse Zürich. Alle wedstrijden finishen in Zürich. De start daarentegen verschilt per race. We zoeken opvolgers voor Mathieu van der Poel en Remco Evenepoel en natuurlijk ook opvolgers in alle andere categorieën.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mannen elite
Televisie
Eurosport/HBO Max
Sporza
NOS
Wel op Eurosport, dus een reden om wel Sporza te kijken.quote:Op zondag 29 september 2024 12:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb nog niets over Kopecky gehoord.
Lindt.quote:
Dat lijkt mij wat te vroegquote:Op zondag 29 september 2024 12:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk straks de eerste prikjes op de Bergstrasse
Ze komen er nog een paar keer langs.quote:
Het was genieten.quote:Op zondag 29 september 2024 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kon gisteren helaas niets zien maar de meisjes hebben er weer een enorme puinzooi van gemaakt?
Het was nog erger/beter dan je van ze zou verwachten.quote:Op zondag 29 september 2024 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kon gisteren helaas niets zien maar de meisjes hebben er weer een enorme puinzooi van gemaakt?
Is maar net aan wie je het vraagt. Volgens iedereen hebben ze nog nooit zo'n shitshow gezien en volgens @VoMy was het volkomen logisch.quote:Op zondag 29 september 2024 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kan je de In Het Wiel podcast van gisteravond aanraden, waarin Thijs Z. in een 15 minuten durende rant Vollering he-le-maal kapot maakt.quote:Op zondag 29 september 2024 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
Op het gebied van tactiek vaar ik op de wijsheid van @Pistolero, wat vond die?quote:Op zondag 29 september 2024 12:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is maar net aan wie je het vraagt. Volgens iedereen hebben ze nog nooit zo'n shitshow gezien en volgens @:vomy was het volkomen logisch.
Op z’n verjaardag nog welquote:Op zondag 29 september 2024 13:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik kan je de In Het Wiel podcast van gisteravond aanraden, waarin Thijs Z. in een 15 minuten durende rant Vollering he-le-maal kapot maakt.
Die zegt dat de wedstrijd in het Slot zit?quote:Op zondag 29 september 2024 13:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op het gebied van tactiek vaar ik op de wijsheid van @:Pistolero, wat vond die?
Dommi Vollering moet opgeheven worden. Gewoon nooit meer over hebben en het bestaan ervan negeren.quote:Op zondag 29 september 2024 13:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 29 september 2024 13:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Landa dus ook al uit koers.
Zijn @VoMy en @Pistolero dezelfde user?quote:Op zondag 29 september 2024 12:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is maar net aan wie je het vraagt. Volgens iedereen hebben ze nog nooit zo'n shitshow gezien en volgens @:vomy was het volkomen logisch.
Ik denk niet dat hij vandaag een rol van betekenis had gespeeld, nee. Maar wel een grote naam, of niet dan?quote:
Schuld van Slot?quote:Op zondag 29 september 2024 13:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeker!quote:Op zondag 29 september 2024 13:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij vandaag een rol van betekenis had gespeeld, nee. Maar wel een grote naam, of niet dan?
Omdat de BV Poels een mol is in een landenwedstrijdquote:Op zondag 29 september 2024 13:13 schreef TheArt het volgende:
Bax is drinken gaan halen, maar gaat op deze manier nooit meer vooraan komen.
Kan iemand me trouwens uitleggen waarom Poels op dit parcours niet is geselecteerd?
Dit is niet leuk.quote:Op zondag 29 september 2024 13:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Pedersen schijnt ook geblesseerd te zijn, aan de schouder.
Dat zeg ik niet, maar Vos als vooruitgeschoven pion vond ik een grotere fout dan dat je beste renster Kopecky losrijdt op een klimmetje.quote:Op zondag 29 september 2024 12:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
POR TU GALquote:Op zondag 29 september 2024 13:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Afzichtelijke shirtjes van POR TU GAL
Wie moet je dan vooruit sturen als Nederland?quote:Op zondag 29 september 2024 13:41 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar Vos als vooruitgeschoven pion vond ik een grotere fout dan dat je beste renster Kopecky losrijdt op een klimmetje.
Superlatieven aan het zoeken voor de 'dubbel dubbel' van Hemquote:Op zondag 29 september 2024 13:46 schreef Felagund het volgende:
Op Sporza zijn ze trouwens lekker stil.
Heeft hij al omgekeken?quote:Op zondag 29 september 2024 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Castrillo in de aanval. Dit is gespeeld.
Nu!quote:
Twan zit lachend voor de tv.quote:Op zondag 29 september 2024 14:12 schreef TheArt het volgende:
Matje heeft zo nog maar met 1 of 2 landgenoten om zich heen, omdat de rest achter breuken komt te zitten.
Ze kunnen hopen dat Tadej zoals Demi gaat rijdenquote:Op zondag 29 september 2024 14:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Tratnik en De Plus zijn mee, dus het is in principe aan Nederland.
Ijdele hoop, want Pog is niet dom en egoïstisch.quote:Op zondag 29 september 2024 14:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze kunnen hopen dat Tadej zoals Demi gaat rijden
Dat 2e lijkt me een twijfelgevalquote:Op zondag 29 september 2024 14:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ijdele hoop, want Pog is niet dom en egoïstisch.
Die zal niet achter de regieknoppem zitten op zondagquote:Op zondag 29 september 2024 14:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Geef een beeld van de kop van het peloton dan, jezus.
Op zich geen gekke tactiek. Laat België ook maar zenuwachtig worden* want die gaan echt niet alles op De Plus zetten.quote:
En Slovenië niet alles op Tratnik.quote:Op zondag 29 september 2024 14:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Op zich geen gekke tactiek. Laat België ook maar zenuwachtig worden* want die gaan echt niet alles op De Plus zetten.
Stressfractuur in zijn voet houdt hem al bijna hele seizoen aan de kantquote:Op zondag 29 september 2024 14:24 schreef Marcoss het volgende:
Vorig jaar werd Matthew Dinham nog 7e, die is dit jaar volledig van de aardbodem verdwenen
Alleen maar geblesseerd sinds de winterperiode.quote:Op zondag 29 september 2024 14:24 schreef Marcoss het volgende:
Vorig jaar werd Matthew Dinham nog 7e, die is dit jaar volledig van de aardbodem verdwenen
Van een silent ban krijg je wel stress ja.quote:Op zondag 29 september 2024 14:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Stressfractuur in zijn voet houdt hem al bijna hele seizoen aan de kant
Mwah, die zouden daar wel op durven gokken.quote:Op zondag 29 september 2024 14:25 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
En Slovenië niet alles op Tratnik.
Tadej geeft wel een Tourrit weg, geen wereldtitelquote:Op zondag 29 september 2024 14:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, die zouden daar wel op durven gokken.
Een keer versnellen en hij is er bij.quote:Op zondag 29 september 2024 14:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Tadej geeft wel een Tourrit weg, geen wereldtitel
En ook een Tourrit vast maar aan een paar rennersquote:Op zondag 29 september 2024 14:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Tadej geeft wel een Tourrit weg, geen wereldtitel
De Nederlanders moeten gaan rijden!quote:Op zondag 29 september 2024 14:33 schreef Van_Poppel het volgende:
José en Karrel beginnen nerveus te worden.
En die mocht gisteren ook al zo goed als haar eigen ding doen, die is echt nog niet goed genoeg om daar alle ballen op te zetten.quote:Op zondag 29 september 2024 11:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die wil ook blijven mountainbiken, dus afwachten hoeveel focus er op de weg ligt de komende jaren
Remco en Van der Poel zijn al eens wereldkampioen geweest, die hoeven niet per se. Gewoon keihard bluffen zeg ik.quote:Op zondag 29 september 2024 14:36 schreef DiegoFuser het volgende:
Karrel komt nu tot de ontdekking dat de Belgen moeten gaan rijden.
Laat de Belgen maar rijden.quote:Op zondag 29 september 2024 14:36 schreef Marcoss het volgende:
Gisteren in 3 groepen tegelijk rijden, vandaar nergens.. daar is geen balans
Als je naar de meisjes kijkt zegt de tijdrit vrij weinig. Kopecky, Dygert en Labous reden een matige tijdrit, Lippert kon amper overnemen van Niedermaier in de relay. Een Brown die in topvorm was in de tijdritten viel dan weer tegen.quote:Op zondag 29 september 2024 10:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Na zijn tijdrit zou ik het een wonder vinden als hij hier wel top-10 rijdt.
Precies. Laat Tadej het maar uitzoeken. Zet Primoz maar op kopquote:Op zondag 29 september 2024 14:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Remco en Van der Poel zijn al eens wereldkampioen geweest, die hoeven niet per se. Gewoon keihard bluffen zeg ik.
Effe een nieuw motortje geplaatst.quote:Op zondag 29 september 2024 14:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dillier die alsof het een veldrit is iedere ronde van fiets wisselt.
Spanje niet vergeten!quote:Op zondag 29 september 2024 14:39 schreef TheArt het volgende:
Er wordt vaak geklaagd over de Italiaanse regie, maar dit is nog 10 tandjes erger.
De laatste ronde neemt hij de fiets van Femke.quote:Op zondag 29 september 2024 14:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En Matthews komt er in de laatste centimeter over.quote:Op zondag 29 september 2024 13:59 schreef DeeBee het volgende:
Matje hangt achterin en komt straks a la Sagan in Bergen alleen de laatste 5 meter op kop
Gaat het toch nog regenen?quote:Op zondag 29 september 2024 14:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Feliciteer hier Stevie Williams met de wereldtitel.
1969 sowieso.quote:Op zondag 29 september 2024 14:40 schreef hhh38 het volgende:
Zijn er eerdere WKs geweest waar zo'n groep uiteindelijk om de zege reed?
Zou een prima winnaar zijn.quote:Op zondag 29 september 2024 14:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Feliciteer hier Stevie Williams met de wereldtitel.
Die heeft veel liever dat Tratnik z’n kans gaatquote:Op zondag 29 september 2024 14:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Precies. Laat Tadej het maar uitzoeken. Zet Primoz maar op kop
Lappartient is al aan het bellen.quote:Op zondag 29 september 2024 14:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Hij gelooft niet dat de controles waterdicht zijn en maakt zich zorgen over de vele fietswissels.
“Ik wil er zeker van zijn dat de fiets die aan het einde van een wedstrijd wordt getest, ook de fiets is die is gebruikt. Het lijkt me dat het proces niet 100 procent waterdicht is. Soms weet je niet waarom renners tien kilometer voor de finish nog van fiets wisselen.
Nou, nee.quote:
Evenepoel won ook vanuit een vrij vroege ontsnapping, al was het niet zo vroeg als nu, denk ikquote:Op zondag 29 september 2024 14:40 schreef hhh38 het volgende:
Zijn er eerdere WKs geweest waar zo'n groep uiteindelijk om de zege reed?
Kiesenhofer won zo op de Olympische Spelen.quote:Op zondag 29 september 2024 14:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Evenepoel won ook vanuit een vrij vroege ontsnapping, al was het niet zo vroeg als nu, denk ik
Waarom moeten we 'hier' Williams dan feliciteren?quote:
Blijkt maar weer dat het WK een goede weerspiegeling is van het seizoen.quote:Op zondag 29 september 2024 14:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Meintjes in laatste wiel!
Quimmons ookquote:Op zondag 29 september 2024 14:54 schreef wimderon het volgende:
Benno gaat de motor ouderwets opblazen.
Dit lijkt mij vrij dom ja.quote:Op zondag 29 september 2024 14:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik sta op het punt om Pogacar te onderschatten, maar op deze manier, met nog knechten erachter, kan hij zichzelf wel gaan tegenkomen.
De kans dat dit een solo van 5+ minuten voorsprong gaat worden lijkt me een stuk groter.quote:Op zondag 29 september 2024 14:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik sta op het punt om Pogacar te onderschatten, maar op deze manier, met nog knechten erachter, kan hij zichzelf wel gaan tegenkomen.
quote:Op zondag 29 september 2024 14:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat is heel plausibel. Ze moeten hem wel inrekenen voor hij Tratnik bereikt, in ieder geval.quote:Op zondag 29 september 2024 14:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De kans dat dit een solo van 5+ minuten voorsprong gaat worden lijkt me een stuk groter.
Hij heeft wel Tratnik voorin.quote:Op zondag 29 september 2024 14:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er reed al een Belg op kopquote:Op zondag 29 september 2024 14:59 schreef Mansjester het volgende:
Waarom geven ze hem nu ruimte. Organiseer je nu gelijk
Hij wil wel naar Tratnik toe, maar ik denk dat hij had verwacht dat Matje en Remco nog wel even konden volgen, met nog een dikke 100k te gaan.quote:Op zondag 29 september 2024 14:57 schreef TAmaru het volgende:
Pogi had dit ook niet verwacht denk ik
Jazeker.quote:Op zondag 29 september 2024 14:59 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ging Van Vleuten trouwens ook niet ooit met 100+km ervandoor op een WK?
https://www.procyclingsta(...)nship-we/2019/resultquote:Op zondag 29 september 2024 14:59 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ging Van Vleuten trouwens ook niet ooit met 100+km ervandoor op een WK?
Dat had al veel eerder moeten gebeuren. Maar Van Gils wilde nog even in zijn achterzak frommelen.quote:
Dit kan een groots nummer worden of het recept voor een plof het laatste uur. Dus als je hem wil verslaan kan dit ook de manier blijken te zijn.quote:Op zondag 29 september 2024 15:00 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hij wil wel naar Tratnik toe, maar ik denk dat hij had verwacht dat Matje en Remco nog wel even konden volgen, met nog een dikke 100k te gaan.
Dat gebeurt dus niet.
Nu is wel het enige moment dat je nog iets aan die gasten hebt.quote:Op zondag 29 september 2024 15:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Op Matje en Wilco na was iedereen op hangen en wurgen mee net.
Ja maar enige vorm van organisatie is er nu niet.quote:Op zondag 29 september 2024 15:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Op Matje en Wilco na was iedereen op hangen en wurgen mee net.
Wie dan ook op kop... het zal momenteel verdraaid weinig uitmaken.quote:Op zondag 29 september 2024 15:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Quinten Hermans op kop, de voorsprong zal snel oplopen.
Matje is dan ook een Belgquote:Op zondag 29 september 2024 15:02 schreef Szura het volgende:
Karrel wil dat ook de Nederlandse mannen een Belg naar de titel rijden
Die hebben nog ene P. Roglic.quote:Op zondag 29 september 2024 15:02 schreef -XOR- het volgende:
Mocht dit mislukken dan is Slovenie wel meteen uitgespeeld.
Als Mathieu echt enkel voor de titel rijdt vandaag, moet hij dit ook laten gaan. Als hij meegaat, wordt hij sowieso gesloopt door Pogi, nu is er nog een kansquote:Op zondag 29 september 2024 15:00 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hij wil wel naar Tratnik toe, maar ik denk dat hij had verwacht dat Matje en Remco nog wel even konden volgen, met nog een dikke 100k te gaan.
Dat gebeurt dus niet.
De carriere van Bokkema bondig samengevat.quote:
Zaten véél te ver om mee te zitten.quote:Op zondag 29 september 2024 15:03 schreef TAmaru het volgende:
Evenepoel en VdPoel zijn gewoon niet top, anders zaten ze heus wel mee
Ik verwijt Matje ook niets.quote:Op zondag 29 september 2024 15:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als Mathieu echt enkel voor de titel rijdt vandaag, moet hij dit ook laten gaan. Als hij meegaat, wordt hij sowieso gesloopt door Pogi, nu is er nog een kans
Gaat gebeuren natuurlijkquote:Op zondag 29 september 2024 15:04 schreef Steven184 het volgende:
Ik ga wel lachen als heel de kopgroep zo mee gaat draaien
Heb jij al gezien hoe veel ploegmaten Pogi daar heeftquote:Op zondag 29 september 2024 15:04 schreef Steven184 het volgende:
Ik ga wel lachen als heel de kopgroep zo mee gaat draaien
Oliveira ook nog.quote:Op zondag 29 september 2024 15:05 schreef The_Undertone het volgende:
Jay Vine en Sivakov lekker op kop boren straks.
Oliveira ook nogquote:Op zondag 29 september 2024 15:05 schreef The_Undertone het volgende:
die zullen niet weigeren neequote:Op zondag 29 september 2024 15:05 schreef The_Undertone het volgende:
Dat bedoel ikquote:Op zondag 29 september 2024 15:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb jij al gezien hoe veel ploegmaten Pogi daar heeftdat wordt een ploegentijdrit door de landenkleuren heen
Wat heeft iedereen uit je wiel kletsen met tactiek te maken?quote:Op zondag 29 september 2024 15:06 schreef Slobeend het volgende:
Pogacar is tactisch ook altijd uitstekend.
Ziedendquote:Op zondag 29 september 2024 15:06 schreef Xylos het volgende:
Wat zitten die domme hollanders toch weer te klootviolen zeg
Gewoon de beste renner met zowel de benen als de kop. En zorgt bijna altijd voor een topkoers. Genotsrennerquote:Op zondag 29 september 2024 15:06 schreef Slobeend het volgende:
Nou ja, hij heeft zich in het verleden wel eens al te driest opgeblazen.quote:Op zondag 29 september 2024 15:06 schreef Slobeend het volgende:
Dat is makkelijk als je iedereen uit het wiel rijdt. Vooral de andere landen falen in hun tactiekquote:Op zondag 29 september 2024 15:06 schreef Slobeend het volgende:
Ga lekker wat anders kijken dan.quote:Op zondag 29 september 2024 15:07 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie een smerige renner die vol aan het infuus zit.
quote:Op zondag 29 september 2024 15:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen uit je wiel kletsen met tactiek te maken?
Vooral dat begint stilaan strontvervelend te worden.quote:Op zondag 29 september 2024 15:08 schreef franklop het volgende:
Geheel in lijn met dit seizoen dus. Alle grote koersen al beslist voordat het begonnen is
Flikker gewoon op uit dit topic danquote:Op zondag 29 september 2024 15:07 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Naar de Granon was het iets minderquote:Op zondag 29 september 2024 15:06 schreef Slobeend het volgende:
Bepaal ik zelf welquote:Op zondag 29 september 2024 15:08 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ga lekker wat anders kijken dan.
Waarvan akte.quote:Op zondag 29 september 2024 15:07 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Het niet doen zou tactisch onbenullig zijn.quote:Op zondag 29 september 2024 15:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Belgen hebben nog 5/6 knechten. Dit is nog niet gespeeld.quote:Op zondag 29 september 2024 15:08 schreef franklop het volgende:
Geheel in lijn met dit seizoen dus. Alle grote koersen al beslist voordat het begonnen is
Remco en Mathieu zag dit niet echt aankomen he.quote:Op zondag 29 september 2024 15:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als ze bij de volgende klim er direct naar toe proberen springen en dat mislukt, dan is het wel klaarquote:Op zondag 29 september 2024 15:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De Belgen hebben nog 5/6 knechten. Dit is nog niet gespeeld.
Dit is zeer zeker gespeeld.quote:Op zondag 29 september 2024 15:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De Belgen hebben nog 5/6 knechten. Dit is nog niet gespeeld.
Dat nu gaan proberen zou wel heel dom zijn.quote:Op zondag 29 september 2024 15:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Als ze bij de volgende klim er direct naar toe proberen springen en dat mislukt, dan is het wel klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |