Vorig jaarquote:De 97e editie van de wereldkampioenschappen wielrennen wordt tussen 22 en 29 september 2024 gehouden in het Zwitserse Zürich. Alle wedstrijden finishen in Zürich. De start daarentegen verschilt per race. We zoeken opvolgers voor Mathieu van der Poel en Remco Evenepoel en natuurlijk ook opvolgers in alle andere categorieën.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mannen elite
Televisie
Eurosport/HBO Max
Sporza
NOS
Wel op Eurosport, dus een reden om wel Sporza te kijken.quote:Op zondag 29 september 2024 12:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb nog niets over Kopecky gehoord.
Lindt.quote:
Dat lijkt mij wat te vroegquote:Op zondag 29 september 2024 12:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk straks de eerste prikjes op de Bergstrasse
Ze komen er nog een paar keer langs.quote:
Het was genieten.quote:Op zondag 29 september 2024 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kon gisteren helaas niets zien maar de meisjes hebben er weer een enorme puinzooi van gemaakt?
Het was nog erger/beter dan je van ze zou verwachten.quote:Op zondag 29 september 2024 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kon gisteren helaas niets zien maar de meisjes hebben er weer een enorme puinzooi van gemaakt?
Is maar net aan wie je het vraagt. Volgens iedereen hebben ze nog nooit zo'n shitshow gezien en volgens @VoMy was het volkomen logisch.quote:Op zondag 29 september 2024 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kan je de In Het Wiel podcast van gisteravond aanraden, waarin Thijs Z. in een 15 minuten durende rant Vollering he-le-maal kapot maakt.quote:Op zondag 29 september 2024 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
Op het gebied van tactiek vaar ik op de wijsheid van @Pistolero, wat vond die?quote:Op zondag 29 september 2024 12:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is maar net aan wie je het vraagt. Volgens iedereen hebben ze nog nooit zo'n shitshow gezien en volgens @:vomy was het volkomen logisch.
Op z’n verjaardag nog welquote:Op zondag 29 september 2024 13:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik kan je de In Het Wiel podcast van gisteravond aanraden, waarin Thijs Z. in een 15 minuten durende rant Vollering he-le-maal kapot maakt.
Die zegt dat de wedstrijd in het Slot zit?quote:Op zondag 29 september 2024 13:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op het gebied van tactiek vaar ik op de wijsheid van @:Pistolero, wat vond die?
Dommi Vollering moet opgeheven worden. Gewoon nooit meer over hebben en het bestaan ervan negeren.quote:Op zondag 29 september 2024 13:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 29 september 2024 13:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Landa dus ook al uit koers.
Zijn @VoMy en @Pistolero dezelfde user?quote:Op zondag 29 september 2024 12:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is maar net aan wie je het vraagt. Volgens iedereen hebben ze nog nooit zo'n shitshow gezien en volgens @:vomy was het volkomen logisch.
Ik denk niet dat hij vandaag een rol van betekenis had gespeeld, nee. Maar wel een grote naam, of niet dan?quote:
Schuld van Slot?quote:Op zondag 29 september 2024 13:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeker!quote:Op zondag 29 september 2024 13:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij vandaag een rol van betekenis had gespeeld, nee. Maar wel een grote naam, of niet dan?
Omdat de BV Poels een mol is in een landenwedstrijdquote:Op zondag 29 september 2024 13:13 schreef TheArt het volgende:
Bax is drinken gaan halen, maar gaat op deze manier nooit meer vooraan komen.
Kan iemand me trouwens uitleggen waarom Poels op dit parcours niet is geselecteerd?
Dit is niet leuk.quote:Op zondag 29 september 2024 13:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Pedersen schijnt ook geblesseerd te zijn, aan de schouder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |