Vorig jaarquote:De 97e editie van de wereldkampioenschappen wielrennen wordt tussen 22 en 29 september 2024 gehouden in het Zwitserse Zürich. Alle wedstrijden finishen in Zürich. De start daarentegen verschilt per race. We zoeken opvolgers voor Mathieu van der Poel en Remco Evenepoel en natuurlijk ook opvolgers in alle andere categorieën.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mannen elite
Televisie
Eurosport/HBO Max
Sporza
NOSIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Misschien kan ze gaan boksen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:09 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Heb je die handen van haar gezien?
Dikke handen met worstenvingers
Weinig vrouwelijks aan
Snap ook niet dat de NOS alles goed praatquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:10 schreef superniger het volgende:
Sven en Marijn slopen Nederland.
Alleen Rox toch?quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:11 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Snap ook niet dat de NOS alles goed praat
Vollering geeft eerder Gunnewijk een uitbrander, dat zijn de verhoudingen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Krijgt Vollering nu een uitbrander van de coach?
Ze zal waarschijnlijk vanavond vroeg onder de wol kruipen en zich
volledig afsluiten van het internet
Dat zou ook terecht zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vollering geeft eerder Gunnewijk een uitbrander, dat zijn de verhoudingen.
Dan moet je van Vleuten eens horenquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:11 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Snap ook niet dat de NOS alles goed praat
Deze tegendraadse act is niet leuk.quote:
Is dit het nieuwe account van @SCH?quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze tegendraadse act is niet leuk.
Misschien wil Stam wel een dubbelrol!quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:16 schreef Faraday01 het volgende:
Welke bondscoach kan hier nog iets van maken? Wat een bagger krijg je als erfenis
Ik zie wel een parallel met de ploegenachtervolging schaatsen. Jan Coopmans kreeg na de Spelen de volle laag en Ritsma zou het allemaal anders doen, maar 2 jaar later is het zo mogelijk nog erger geworden.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:16 schreef Faraday01 het volgende:
Welke bondscoach kan hier nog iets van maken? Wat een bagger krijg je als erfenis
Maar dat is geen sportquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik zie wel een parallel met de ploegenachtervolging schaatsen. Jan Coopmans kreeg na de Spelen de volle laag en Ritsma zou het allemaal anders doen, maar 2 jaar later is het zo mogelijk nog erger geworden.
Maar dat is toch ook zo? Wanneer plaatste Vollering haar eerste aanval? 19km voor de streep toen er voor het eerst geen Nederlandses meer voorop zaten?quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:14 schreef Faraday01 het volgende:
Oh volgens Demi lag het aan de anderen waardoor ze niet aan kon gaan
Echt ongelooflijk
Is er een mannelijk equivalent van Demi? Zo intens onsympathiek en egoistisch?quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De analyse van Demi bij Eurosport bevat ontzettend vaak het woord I. Misschien had ik eerder moeten gaan, ik kon het verschil niet maken op de laatste klim. Ze is daadwerkelijk alleen maar met zichzelf bezig geweest. Totaal vergeten dat er zoiets bestaat als landgenoten.
Wat een feeks.
Niki Terpstra lulquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Is er een mannelijk equivalent van Demi? Zo intens onsympathiek en egoistisch?
Ik zou als Nederlandse volgend jaar echt weigeren nog met haar als kopvrouw te starten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De analyse van Demi bij Eurosport bevat ontzettend vaak het woord I. Misschien had ik eerder moeten gaan, ik kon het verschil niet maken op de laatste klim. Ze is daadwerkelijk alleen maar met zichzelf bezig geweest. Totaal vergeten dat er zoiets bestaat als landgenoten.
Wat een feeks.
Roglic natuurlijkquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De enige Nederlandse renner die vandaag benen had om kampioen te worden maar die pas kon uitspelen toen haar terrein al praktisch voorbij was. Vos ging hier nooit winnen, Markus evenmin.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoeveel aandelen Vollering heb jij gekocht zeg, jeetje.
Arjan Stroetinga? (sorry Szura)quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die had net als van Vleuten ook wel de instelling dat het misschien een landenwedstrijd was, maar dat ze toch vooral zelf wilde winnenquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik zou als Nederlandse volgend jaar echt weigeren nog met haar als kopgroep te starten.
Alleen is volgend haar toevallig nog meer op haar lijf geschreven. Dan maar voor Christelijke Anna. Alles beter dan dit.
Zo'n Vollering zou je toch eigenlijk nooit meer moeten oproepen voor de Nederlandse ploeg?quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een feeks.
Zo'n beetje iedereen van Alpecin.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja het verbaast me altijd dat ie vrienden heeft. En dan ook nog eens mensen als Van Dam, die allesbehalve een killermentaliteit hebben.quote:
Ik krijg het ook bijna niet uit mijn mond maar uiteindelijk toch liever Anna dan deze ellende nog een keer.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die had net als van Vleuten ook wel de instelling dat het misschien een landenwedstrijd was, maar dat ze toch vooral zelf wilde winnen
Mensen die geen enkel respect hebben voor het vlaggetjequote:Op zaterdag 28 september 2024 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een feeks.
Dat kan toch volledig los van elkaar staan? Binnen de koers en buiten de koers dus..quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja het verbaast me altijd dat ie vrienden heeft. En dan ook nog eens mensen als Van Dam, die allesbehalve een killermentaliteit hebben.
Gianni Vermeersch die ziedend over de finish kwam nadat ploeggenoot Oscar Riesebeek won is wel een mooi voorbeeld. Of Fabio Jakobsen die Senechal bijna op z'n bek sloeg nadat Senechal won terwijl hij eigenlijk de sprint zou aantrekken voor Jakobsen. Maar goed, dat zijn krabbelaars.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf voor de gek houdt als je Vos hier had zien winnen. En met die gedachte is het dan vooral raar dat Nederland zolang de kaart van die kopgroep, die in no-time werd teruggehaald door de favorieten toen die daar zin in hadden, heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:21 schreef DiegoFuser het volgende:
Wel fijn dat de webcare van de bv Vollering aanwezig is in dit topic.
Vraag me ook wel af of Nederland met een andere tactiek had gewonnen, maar achter je eigen landgenoten aan rijden waardoor het gaat overbrugbaar blijft en daarna Vollering die puur voor zichzelf reed, was toch gewoon niet slim?quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf voor de gek houdt als je Vos hier had zien winnen. En met die gedachte is het dan vooral raar dat Nederland zolang de kaart van die kopgroep, die in no-time werd teruggehaald door de favorieten toen die daar zin in hadden, heeft gespeeld.
Zelfs als je dit al vindt, heeft Vollering tactisch alles fout gedaan in de vinalequote:Op zaterdag 28 september 2024 17:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf voor de gek houdt als je Vos hier had zien winnen. En met die gedachte is het dan vooral raar dat Nederland zolang de kaart van die kopgroep, die in no-time werd teruggehaald door de favorieten toen die daar zin in hadden, heeft gespeeld.
Ze kan beter gaan darten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zou ook zeggen dat je het dan beter met een onverwachte aanval van achteruit kan proberen dan gewoon vol op kop knallen en hopen dat iedereen lostquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Zelfs als je dit al vindt, heeft Vollering tactisch alles fout gedaan in de vinale
Tsja, eigenlijk hetzelfde als met Wiebes-Bredewold toch. Je zou toch denken dat taak #1 als bondscoach is om dit uit te leggen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:32 schreef TheArt het volgende:
Dat Vollering hier kopvrouw was, snapt iedereen. Maar kopvrouw zijn betekent niet dat van je eigen ploeg alleen jij mag winnen en dat lijkt Vollering gewoon niet te begrijpen. In haar wereld draait letterlijk alles altijd om haar, zeker op dit soort momenten.
Maar Bredewold won wel. Dat Wiebes dan persoonlijk teleurgesteld is, snap ik, maar ze heeft in ieder geval niet er zelf voor gezorgd dat Bredewold ook niet won.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Tsja, eigenlijk hetzelfde als met Wiebes-Bredewold toch. Je zou toch denken dat taak #1 als bondscoach is om dit uit te leggen.
Waarbij dan wel blijft staan dat je een bondscoach hebt die de koers vooraf heeft besproken en dit vast ook grotendeels voorbij is gekomen..quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:32 schreef TheArt het volgende:
Dat Vollering hier kopvrouw was, snapt iedereen. Maar kopvrouw zijn betekent niet dat van je eigen ploeg alleen jij mag winnen en dat lijkt Vollering gewoon niet te begrijpen. In haar wereld draait letterlijk alles altijd om haar, zeker op dit soort momenten.
Ik had ze onder elkaar staan. 'Vollering lost Kopecky'. 'Vollering naast podium'quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:38 schreef Pino112 het volgende:
Na de breaking van de NOS met 'Vollering lost Kopecky op laatste klim' is dit wel een bijzondere sprint met zes.
Zo maar eens een samenvatting kijken.
Gunnewijk valt echt wel iets te verwijten. Ze heeft onvoldoende duidelijk gemaakt aan Vollering dat het ook wel eens niet voor haar kon zijn. Denk dat plan A was om de koers zo hard mogelijk te maken voor Vollering. Maar dat bereik je niet door blind maar rensters op kop te zetten, zelfs op vlakke stukken. Eigenlijk hebben we bijna constant Nederlandse rensters op kop van het peloton zien rijden, terwijl er ook altijd wel meerdere Nederlandse rensters vooruit waren.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij dan wel blijft staan dat je een bondscoach hebt die de koers vooraf heeft besproken en dit vast ook grotendeels voorbij is gekomen..
Vollering rijdt alleen voor Vollering.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:32 schreef TheArt het volgende:
Volgend jaar dan maar meedoen als neutrale atleet.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vollering rijdt alleen voor Vollering.
Samen met Sierhuis voor Vaticaanstadquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgend jaar dan maar meedoen als neutrale atleet.
De organisatie acteert op het niveau van Vollering. Wat brengen ze Zwitserland mooi in beeld, he?quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:47 schreef Idisrom het volgende:
Wat ik wel een beetje jammer vond. De organisatie hadden een paar vaste camera's moeten hebben boven de Bergstrasse. Nu konden we niet zien hoe de achtervolgers zich losmaakten uit het peloton op de laatste passage.
Ze waren waarschijnlijk te druk bezig met het doormidden zagen van een boomstam.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:50 schreef franklop het volgende:
Vos reed dus voorop omdat ze de koers hard wilde maken ten gunste van Vollering
Vollering vond het ongunstig dat Vos voorop reed.
Je zou denken dat ze dit vooraf hebben besproken
Dat gat bleef toch wel overbrugbaar, want het was al gestabiliseerd op 1 minuut oid, en Vos was er wel afgereden bij eender welke versnelling in de laatste kilometers, zoals ook de bij de versnellingen in de kilometers daarvoor gebeurde.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vraag me ook wel af of Nederland met een andere tactiek had gewonnen, maar achter je eigen landgenoten aan rijden waardoor het gaat overbrugbaar blijft en daarna Vollering die puur voor zichzelf reed, was toch gewoon niet slim?
Als je met Vos iemand mee hebt die het af maken in de sprint, moet je als Vollering zeker weten dat je iedereen kan lossen als je het probeert ten kosten van Vos.
Zei Vos dat zelf? Zou zeggen dat ze aanviel om een overwicht te creëren, niet om het zwaarder te maken voor Vollering. Daardoor zat Vollering zelf juist gevangen..quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:50 schreef franklop het volgende:
Het idee is dan ook om een tactiek te verzinnen waarmee je kan winnen, niet eentje waarmee je sowieso verliest.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:22 schreef VoMy het volgende:
[..]
De enige Nederlandse renner die vandaag benen had om kampioen te worden maar die pas kon uitspelen toen haar terrein al praktisch voorbij was. Vos ging hier nooit winnen, Markus evenmin.
Zie liveblog nosquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zei Vos dat zelf? Zou zeggen dat ze aanviel om een overwicht te creëren, niet om het zwaarder te maken voor Vollering. Daardoor zat Vollering zelf juist gevangen..
Het heeft wel een wereldtitel opgeleverd vandaag!quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
https://nos.nl/video/2522(...)wielergoud-in-parijs
Dit is achteraf nog hilarischer dan het toen al was.
Dit is hogere Loeskunde.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:50 schreef franklop het volgende:
Oh, ik zie nu het interview ja. De tactiek van NL was dus “het zo zwaar mogelijk maken zodat Demi kan profiteren”quote:
Het is toch in geen enkele wereld logisch om zelf achter Vos aan te rijden? Je kan gratis knechten van concurrenten dan wel concurrenten zelf oproken. En dat moet bijna wel uit de koker Vollering komen, die bijna constant in het wiel van de dom op kop rijdende Nederlandse knecht zat.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:52 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat gat bleef toch wel overbrugbaar, want het was al gestabiliseerd op 1 minuut oid, en Vos was er wel afgereden bij eender welke versnelling in de laatste kilometers, zoals ook de bij de versnellingen in de kilometers daarvoor gebeurde.
Ieder zijn ideeen, maar ik denk niet dat de kaart Vos nog een sterke kaart was in de finale. Dan kun je daarop spelen en niet winnen, of je kunt iets anders proberen en niet winnen.
Dat klopt natuurlijk ook wel, het wordt zwaarder door aan te vallen. Alleen gaat Vos er vanuit dat anderen dan het gat dicht moeten rijden, niet Nederland zelf. Zelf aanvallen èn het gat naar die aanval dichtrijden / klein houden is totaal onlogisch.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, ik zie nu het interview ja. De tactiek van NL was dus “het zo zwaar mogelijk maken zodat Demi kan profiteren”
(Daf antwoordde ze wel op de vraag waarom erachter gereden werd, niet over haar eigen aanval)
De dames erachter zagen natuurlijk allang aankomen dat Dommi zelf erachter aan zou gaan springenquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijk ook wel, het wordt zwaarder door aan te vallen. Alleen gaat Vos er vanuit dat anderen dan het gat dicht moeten rijden, niet Nederland zelf. Zelf aanvallen èn het gat naar die aanval dichtrijden / klein houden is totaal onlogisch.
Wat staat hier?quote:'Weet je wat zo lastig is? Die meiden reageren ook niet meer op Riejanne en Marianne, want ze rijden wat dat betreft om mij te laten verliezen. Ze reageren alleen op mij, omdat dat onze tactiek zou zijn.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
SD in welke context mbt vandaag?quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:15 schreef Faraday01 het volgende:
Thijs maakt Vollering en SD Worx compleet af in de in het wiel podcast
Thijs is VIES MADquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:15 schreef Faraday01 het volgende:
Thijs maakt Vollering en SD Worx compleet af in de in het wiel podcast
Waarom is die eigenlijk gestopt? Niemand die het bij wilde houden zeker?quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:04 schreef franklop het volgende:
Stukje nostalgie; Top 5 voorspellen van het WK, wielerprono style.
Dat vollering en bredewold achter Visma aan rijden in de Nederlandse ploegquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
SD in welke context mbt vandaag?
Klopt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom is die eigenlijk gestopt? Niemand die het bij wilde houden zeker?
Je gaat bijna denken dat Vollering toch gewoon bij SD blijft.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat vollering en bredewold achter Visma aan rijden in de Nederlandse ploeg
Volgens Thijs haten Vollering en Kopecky elkaar dus dat zal nietquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je gaat bijna denken dat Vollering toch gewoon bij SD blijft.
https://www.wielerflits.n(...)-te-graag-winnen-ja/quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:33 schreef Faraday01 het volgende:
Om dit af te maken, zit ik nog te wachten op de reactie van Loes. Dat moet dystopisch worden.
Denk niet echt dat dat SD is maar meer dat bredewold bang precies doet wat baas Vollering haar opdraagt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als er een makkelijke manier van bijhouden is wel. Dat was vooral het gedoe altijdquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet ik dit ook automatiseren? Of haalt dat de charme er van af.
Ah, op die manier. Al geloof ik dat niet echt met Markus en Vollering die daar volgend jaar niet meer rijden. En die strijd is er gedurende het seizoen sowieso niet echt, geloof ik, daarvoor doet Visma te weinig meequote:Op zaterdag 28 september 2024 19:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk, Vollering heeft er alles aan gedaan vandaag om Nederland niet te laten winnen, enkel en alleen omdat het enige dat voor haar telt haar eigen winst is, dat ze daarmee ook zichzelf heeft uitgeschakeld heeft ze geeneens door.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Thijs is VIES MAD![]()
![]()
Episode · In Het Wiel · Vrijdag 27 september - Thijs Zonneveld en Hidde van Warmerdam Een korte maar duidelijke terugblik op de WK Wegwedstrijd van de vrouwen. Een wedstrijd waarin Nederland en dan met name Demi Vollering, zich van de tactisch slechts denkbare kant laat zien. Radio In Het Wiel - van Omloop tot Lombardije, elke dag een nieuwe podcast! Thijs Zonneveld - DNFHidde van Warmerdam - DNFSee omnystudio.com/listener for privacy information.
Dat deed Vollering niet zelf.. maar misschien wel op haar verzoekquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk, Vollering heeft er alles aan gedaan vandaag om Nederland niet te laten winnen, enkel en alleen omdat het enige dat voor haar telt haar eigen winst is, dat ze daarmee ook zichzelf heeft uitgeschakeld heeft ze geeneens door.
We zaten 2x in een fantastische positie met 2 mensen in de kopgroep en 2x heeft Demi zelf dat gat dichtgereden, dan spoor je gewoon niet.
Dat zou voor iedereen beter zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgend jaar dan maar meedoen als neutrale atleet.
quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:04 schreef franklop het volgende:
Voorspel je top 5 en win eeuwige roem!
Deadline; officiële start morgen
Puntentelling onder de spoiler1. Marc HirschiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2. Mads Pedersen
3. Mathieu van der Poel
4. Tadej Pogacar
5. Remco EvenepoelVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Wat is daarmee dan?quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:49 schreef heywoodu het volgende:
Wat is dit nou weer.
[ afbeelding ]
Nou ja, met Vinicius Rangel en Nicolas Sessler zijn er toch twee Brazilianen die redelijk ver boven de rest uit lijken te steken. Rangel is zo te zien vandaag druk met een of andere beurs en wat rond aan het rijden, ziet er niet geblesseerd uit, en Sessler is gewoon aan het koersen, in Japan.quote:
Sessler is wel echt een fenomeen, die had dit wel verdiend.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, met Vinicius Rangel en Nicolas Sessler zijn er toch twee Brazilianen die redelijk ver boven de rest uit lijken te steken. Rangel is zo te zien vandaag druk met een of andere beurs en wat rond aan het rijden, ziet er niet geblesseerd uit, en Sessler is gewoon aan het koersen, in Japan.
Maar dan komen ze met een 42-jarige, die slechts 8e werd op het NK (waar de twee toppers afwezig waren), en die sinds 2003 een keertje in Argentinië, ooit een keer in Venezuela en vorig jaar een keer in Chili heeft gereden en verder alleen binnenlandse koersjes zonder noemenswaardige resultaten.
Bijzonder.
De altijd sympathieke Sessler heeft nota bene gewonnen in Oman, ik bedoel maar! Nou ja, het is niet zo dat ze iemand anders hebben die daar echt iets beters tegenover kan zetten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sessler is wel echt een fenomeen, die had dit wel verdiend.
Henrique Bravo opstellen, gewoon.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De altijd sympathieke Sessler heeft nota bene gewonnen in Oman, ik bedoel maar! Nou ja, het is niet zo dat ze iemand anders hebben die daar echt iets beters tegenover kan zetten.
Ook helemaal prima, maar toch niet deze 42-jarige gozer joh.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Henrique Bravo opstellen, gewoon.
Dit zijn wel écht goede verhalen, dank daarvoor.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:13 schreef heywoodu het volgende:
En als Sessler niet meedoet en dus niet in de kansloze aanval gaat is er geen mogelijkheid om te vertellen dat hij zich bij een Pan-Amerikaans kampioenschap ooit dusdanig dronken heeft gezopen dat hij de taxi onderkotste en vervolgens zijn paspoort kwijt was en enkele dagen in Mexico vast zat. Dus ja, jammer man.
PuckGodin levert nagenoeg altijd welquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het heeft wel een wereldtitel opgeleverd vandaag!
Het is vooral duidelijk dat echt koersinzicht bij onze kopvrouwen ontbreekt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk, Vollering heeft er alles aan gedaan vandaag om Nederland niet te laten winnen, enkel en alleen omdat het enige dat voor haar telt haar eigen winst is, dat ze daarmee ook zichzelf heeft uitgeschakeld heeft ze geeneens door.
We zaten 2x in een fantastische positie met 2 mensen in de kopgroep en 2x heeft Demi zelf dat gat dichtgereden, dan spoor je gewoon niet.
Had de rest in het groepje wel door dat het voor een titel ging?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
PuckGodin levert nagenoeg altijd wel
Volgens mij speelt bij haar ook wel het trauma van de WK's waarin ze voor van Vleuten moest rijden (of daar iig door geremd werd) wel mee.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat Vollering voor zichzelf heeft gekozen snap ik overigens nog wel, na die 101 mogelijke manieren waarop ze dit jaar genaaid is bij SD ondanks dat ze zich andersom wel vaak weggecijferd heeft voor anderen. Danny Stam en zijn horrorhaarlijn hebben indirect dus ook dit wereldkampioenschap verpest.
Het is een beetje Sven Nys in Pijnacker.
Bij iemand die bij nederlaag én overwinning zo hoog in de emotie zit durf ik dat niet uit te sluiten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Volgens mij speelt bij haar ook wel het trauma van de WK's waarin ze voor van Vleuten moest rijden (of daar iig door geremd werd) wel mee.
Misschien, maar het was ook Vollering die in 2021 de sprint niet aan wilde trekken voor Vos, maar doodleuk haar eigen sprint ging rijden.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Volgens mij speelt bij haar ook wel het trauma van de WK's waarin ze voor van Vleuten moest rijden (of daar iig door geremd werd) wel mee.
Volgens mij probeerde ze het wel, lukte het niet en sprintte ze half mee. Ik denk soms dat Demi soms oom gewoon hele ongelukkige beslissingen maakt die niet bewust zijn slecht zijn als ze lijken. Ze is gewoon niet zo slim daarin.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Misschien, maar het was ook Vollering die in 2021 de sprint niet aan wilde trekken voor Vos, maar doodleuk haar eigen sprint ging rijden.
Vast wel, maar dan zit je al vrij snel aan het hebben van een account vast.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Als er een makkelijke manier van bijhouden is wel. Dat was vooral het gedoe altijd
Dat was inderdaad grootste klus toen ik het moest bijhouden. Van iedereen elke koers hun top-5 invoeren. Destijds was ik nog niet zo ver qua kennis van automatisering maar het kan zeker wel.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vast wel, maar dan zit je al vrij snel aan het hebben van een account vast.
Dan kan je het opslaan in een database en gewoon koppelen aan de uitslag die voor FPCL ook gebruikt wordt.
Dit inderdaad. Ook de reden dat ik het maar 1 seizoen heb gedaan.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat was inderdaad grootste klus toen ik het moest bijhouden. Van iedereen elke koers hun top-5 invoeren. Destijds was ik nog niet zo ver qua kennis van automatisering maar het kan zeker wel.
Heb je wat je al zegt een plek nodig waar men hun uitslagen invoert. Of de animo tegenwoordig nog zo groot is weet ik niet. Aan einde van seizoen heb je vaak toch nog maar 10 man over die serieus alles invult.
Het wordt de dag van Pello Bilbao.quote:
Het zou voor iedereen beter zijn als Vollering nooit meer een interview geeft.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Thijs hoeft geen interview met Vollering meer te verwachten
Er komt morgen nog een uitgebreide nabeschouwing, dit was slechts een eerste snelle reactie/rant direct na de finish.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:30 schreef opgebaarde het volgende:
Andere kant, het was maar een 15 minuten rant van Thijs. Dat had wel een stuk langer gekund
Toch even geluisterd, die is echt ziedend jaquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Thijs hoeft geen interview met Vollering meer te verwachten
Ik denk dat de tactiek was: koers zo hard maken dat Vollering overblijft met een groepje waarvan ze de snelste sprint heeft.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch even geluisterd, die is echt ziedend ja
Al was de wazige tactiek breder dan Vollering alleen
Rangel is onlangs (bij Movistar) gestopt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, met Vinicius Rangel en Nicolas Sessler zijn er toch twee Brazilianen die redelijk ver boven de rest uit lijken te steken. Rangel is zo te zien vandaag druk met een of andere beurs en wat rond aan het rijden, ziet er niet geblesseerd uit, en Sessler is gewoon aan het koersen, in Japan.
Maar dan komen ze met een 42-jarige, die slechts 8e werd op het NK (waar de twee toppers afwezig waren), en die sinds 2003 een keertje in Argentinië, ooit een keer in Venezuela en vorig jaar een keer in Chili heeft gereden en verder alleen binnenlandse koersjes zonder noemenswaardige resultaten.
Bijzonder.
Dat betekent eigenlijk dat Vollering solo moet aankomen want Lotte klimt als een van de besten tegenwoordig. Ik heb de wedstrijd niet gezien moet ik toegeven; wel op liveblog gezien dat Vos en Markus voorin was en Nederland daarachter ging rijden.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:51 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik denk dat de tactiek was: koers zo hard maken dat Vollering overblijft met een groepje waarvan ze de snelste sprint heeft.
En dat bijna de hele groep de tactiek heiliger heeft gemaakt dan het resultaat
Lotte werd wel een paar keer gelost vandaagquote:Op zaterdag 28 september 2024 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat betekent eigenlijk dat Vollering solo moet aankomen want Lotte klimt als een van de besten tegenwoordig. Ik heb de wedstrijd niet gezien moet ik toegeven; wel op liveblog gezien dat Vos en Markus voorin was en Nederland daarachter ging rijden.
Leek mij weer een Loes-disasterclass maar wellicht lag het anders.
Op zich is dat nog wel te verdedigen tot ver in de finale, al had je zo'n achtervolging natuurlijk aan andere landen over moeten laten. Alleen hoe verder we bij de streep kwamen hoe groter de fouten van Vollering werden. Als je met 3 op 9 zit met nog nauwelijks een hindernis waar je nog solo kunt gaan voor de boeg dan moet je om en om aanvallen als je niet zeker bent van een zege in de sprint en niet je ploeggenoten een tempo laten onderhouden en ze daarna zelf lossen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, ik zie nu het interview ja. De tactiek van NL was dus “het zo zwaar mogelijk maken zodat Demi kan profiteren”
(Daf antwoordde ze wel op de vraag waarom erachter gereden werd, niet over haar eigen aanval)
Ze is tenminste wel zo'n beetje de enige topper met koersinzicht en stalen zenuwen. De rest blinkt bijna zonder uitzondering uit in dom en paniekerig koersen en met de krachten woekeren.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg mooi dat Demi niet wint en Dijkert ook niet. Maar goed, Kopecky is nog steeds geen geweldige winnares op de weg.
Het ultieme zou zijn dat ieder zelf een top 5 (of 10 of wat dan ook) aan kan klikken, die dan ook pas na aanvang van de koers zichtbaar wordt. En verder gewoon automatisch verwerkt wordt in een uitslag en stand. Zeg maar op z'n firstcyclings.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat was inderdaad grootste klus toen ik het moest bijhouden. Van iedereen elke koers hun top-5 invoeren. Destijds was ik nog niet zo ver qua kennis van automatisering maar het kan zeker wel.
Heb je wat je al zegt een plek nodig waar men hun uitslagen invoert. Of de animo tegenwoordig nog zo groot is weet ik niet. Aan einde van seizoen heb je vaak toch nog maar 10 man over die serieus alles invult.
Ik neem aan dat die wel wat getest heeft, die zal niet zo'n comeback maken om als pelotonvulling rond te fietsen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:44 schreef Remco het volgende:
Het zou toch wat zijn als van der Breggen echt weer op niveau komt volgend jaar. Heb nu al medelijden met de opvolger van Gunnewijk.
Puntentelling onder de spoiler1. Remco EvenepoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2. Tadej Pogacar
3. Mathieu van der Poel
4. Primoz Roglic
5. Maxim van GilsIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
En ze weet als trainer van Vollering daarbij precies welke waardes er nu gereden worden.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die wel wat getest heeft, die zal niet zo'n comeback maken om als pelotonvulling rond te fietsen.
Puntentelling onder de spoilerTer herinneringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Vrouwen in koers zijn over het algemeen uiteindelijk gewoon honden. Ze zien een stok en rennen er achteraan. Maakt niet uit wie de stok gooit, maakt niet uit in welke richting hij gaat. Die stok moet ik hebben. En wel nu. Alleen gaat het hier niet om een stok, maar een achterwiel. Het stikt van de domme krachten die maar blijven rijden en Kopecky maakt er iedere keer weer handig gebruik van, het is allang geen geluk meer.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze is tenminste wel zo'n beetje de enige topper met koersinzicht en stalen zenuwen. De rest blinkt bijna zonder uitzondering uit in dom en paniekerig koersen en met de krachten woekeren.
Dit komt vaker terug, ik kan slecht tegen het gebrek aan logica aan die redenering. In de Tour als Pogacar of eender wie de koers hard wil maken, zetten ze de ploeg op kop en soupeer je de knechten een voor een op. Hij gaat niet in drie verschillende groepjes iemand op kop laten rijden. Het is een natuurkundige wetmatigheid dat in meerdere groepjes op kop rijden energieverspilling is.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:51 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik denk dat de tactiek was: koers zo hard maken dat Vollering overblijft met een groepje waarvan ze de snelste sprint heeft.
En dat bijna de hele groep de tactiek heiliger heeft gemaakt dan het resultaat
Ik kan me geen interview herinneren waarin Vollering niet verongelijkt was en jankte.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het zou voor iedereen beter zijn als Vollering nooit meer een interview geeft.
Als dit gebeurt neem ik voor altijd een Keldermerckx UI.quote:Op zondag 29 september 2024 08:31 schreef Steven184 het volgende:
1. Kelderman
2. van Gils
3. Pogacar
4. van der Poel
5. Evenepoel
Afgelopen weken heb ik wel de sterkste Kelderman in jaren gezienquote:Op zondag 29 september 2024 08:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als dit gebeurt neem ik voor altijd een Keldermerckx UI.
Dealquote:Op zondag 29 september 2024 08:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als dit gebeurt neem ik voor altijd een Keldermerckx UI.
Doe dit niet Loes. Verdwijn alsjeblieft uit wielerwereld.quote:Ondanks de teleurstelling in Zwitserland kijkt Gunnewijk vol trots terug op haar tijd als bondscoach. "We hebben zoveel bereikt met z'n allen. We zijn als team onwijs gegroeid."
En nu? "Eerst even bijkomen en op vakantie." Daarna ziet de 43-jarige oud-renster wel wat er op haar pad komt. "Ik vind coachen van talenten en topsporters heel erg mooi, daar zou ik wel verder in willen."
Nederland gaat nooit meer iets winnenquote:Op zondag 29 september 2024 09:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe dit niet Loes. Verdwijn alsjeblieft uit wielerwereld.
Kellerbier.quote:Op zondag 29 september 2024 09:06 schreef VoMy het volgende:
Westmalle, Lefort, Paix Dieu. Wat moet het wezen vandaag?
Ik committeer me hieraan.quote:Op zondag 29 september 2024 08:55 schreef Momo het volgende:
Als Kelderman ooit iets wint wil ik een zee van Wilco UI´s zien
We zouden denken dat je ziek was, als dat niet zo wasquote:Op zondag 29 september 2024 09:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb opeens zo'n gevoel dat het alweer de dag van de dubbele Olympisch kampioen wordt.
Gaan geruchten dat van Moorsel het gaat wordenquote:Op zondag 29 september 2024 08:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan Koos de vrouwen er niet bij doen? Of is er al een opvolger voor Loes?
Zelfs nog niet zo slecht geschreven eigenlijk.quote:Op zondag 29 september 2024 09:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)ille-voor-nederland/
Zelfs de ontdekker van Roglic sloopt Demi. Hoe komt ze dit ooit nog te boven?
Laat Tinus maar lekker bij Shownieuws. Dat is echt haar niveau.quote:Op zondag 29 september 2024 09:46 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Gaan geruchten dat van Moorsel het gaat worden
De vraag is wie gaat hier zijn of haar vingers nog aan branden? Een Michel Cornellise of zo? Die rijd je als het nodig is van je fiets af als je achter een teamgenoot aan rijdtquote:Op zondag 29 september 2024 09:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laat Tinus maar lekker bij Shownieuws. Dat is echt haar niveau.
Als Elisa Longo Borghini bovenop nog eens doortrekt, kraakt de Belgische. Vollering zit in haar wiel en dan dringt plots het besef binnen dat ze haar eigen kansen aan het kwijtraken is. Ze springt met Lippert achter Longo Borghini aan. Terwijl ze op dat moment altijd in het wiel moet blijven zitten van Kopecky, waarmee ze de Belgische dwingt om het gat dicht te rijden met Vollering in het wiel.quote:Op zondag 29 september 2024 09:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)ille-voor-nederland/
Zelfs de ontdekker van Roglic sloopt Demi. Hoe komt ze dit ooit nog te boven?
Die gaat naar de zandbak, hoewel dat nog niet officieel bekend is gemaaktquote:Op zondag 29 september 2024 10:08 schreef DiegoFuser het volgende:
Kampioenenmaker Sven2 is nog op de markt toch? Lijkt mij een prima match met de Nederlandse vrouwen.
Komt door het pausbezoek.quote:Op zondag 29 september 2024 10:11 schreef Faraday01 het volgende:
Sporza met slechts 20 minuten voorbeschouwing voor de start van de wedstrijd. De bezuinigingen slaan daar ook toe.
Dit dus, Demi heeft niet bepaald de sympathie aan haar kont hangen.quote:Op zondag 29 september 2024 08:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kan me geen interview herinneren waarin Vollering niet verongelijkt was en jankte.
Cherry-picking genotquote:Op zondag 29 september 2024 10:08 schreef VoMy het volgende:
[..]
Als Elisa Longo Borghini bovenop nog eens doortrekt, kraakt de Belgische. Vollering zit in haar wiel en dan dringt plots het besef binnen dat ze haar eigen kansen aan het kwijtraken is. Ze springt met Lippert achter Longo Borghini aan. Terwijl ze op dat moment altijd in het wiel moet blijven zitten van Kopecky, waarmee ze de Belgische dwingt om het gat dicht te rijden met Vollering in het wiel.
Prima dat Vollering in het wiel van Kopecky moet zitten, maar waarom zou Kopecky dat een probleem vinden - die ook nog een knecht ervoor had - en waarom zou Nederland winnen als ze Longo Borghini laten wegrijden?
Kopecky die Vollering mee moet nemen naar de streep is alsof Matthews Pozzovivo meeneemt naar een sprint-a-deux: niets mis mee. Er gaat geen controlerende werking uit van een wielzuigende Vollering, want ze heeft geen goede sprint.
In Puck we trustquote:Op zondag 29 september 2024 10:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, Demi heeft niet bepaald de sympathie aan haar kont hangen.
Hopelijk krijgt Puck Pieterse vanaf nu de leidersrol
Roglic voelt zich nooit super.quote:Op zondag 29 september 2024 10:26 schreef Abrikozentaart het volgende:
Roglic voelt zich niet super volgens verslaggevers bij de start.
Met de kennis van nu kunnen we stellen dat het boomstam zagen niet het gewenste effect heeft gehad.quote:Op zondag 29 september 2024 09:58 schreef Faraday01 het volgende:
Ik stel voor dat ze die marinier van de hockeydames in dienst nemen en de wielrensters in Alicante een lesje teambuilding voor gevorderden geven. Maar ja dan komt Demi natuurlijk ook niet opdagen
Voor de dagjesmensen die niet weten waar dit over gaat:
https://anderetijden.nl/p(...)wen-Goud-op-commando
Wij hebben ontzettend veel medelijden met de altijd sympathieke Skjelmose.quote:Op zondag 29 september 2024 10:27 schreef Koffieplanter het volgende:
https://sport.tv2.dk/cykl(...)rt-foer-start-paa-vm
Ach, ach, ach.
Niet iedereen kijkt van start tot finishquote:Op zondag 29 september 2024 10:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
We gaan het interview met Remco nog een paar keer herhalen vandaag
Dat komt omdat ze dat soort interviews willen vermijdenquote:Op zondag 29 september 2024 10:41 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Niet iedereen kijkt van start tot finish
Alle ballen op Mes aubquote:Op zondag 29 september 2024 10:27 schreef Koffieplanter het volgende:
https://sport.tv2.dk/cykl(...)rt-foer-start-paa-vm
Ach, ach, ach.
Na zijn tijdrit zou ik het een wonder vinden als hij hier wel top-10 rijdt.quote:Op zondag 29 september 2024 10:26 schreef Abrikozentaart het volgende:
Roglic voelt zich niet super volgens verslaggevers bij de start.
Ook @DeeBee haakt al af.quote:Op zondag 29 september 2024 10:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
De regenboogtrui gaat niet naar Thailand, ach.
Die wil ook blijven mountainbiken, dus afwachten hoeveel focus er op de weg ligt de komende jarenquote:Op zondag 29 september 2024 10:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, Demi heeft niet bepaald de sympathie aan haar kont hangen.
Hopelijk krijgt Puck Pieterse vanaf nu de leidersrol
Volgens Wim gaat Rogla winnenquote:Op zondag 29 september 2024 10:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Na zijn tijdrit zou ik het een wonder vinden als hij hier wel top-10 rijdt.
Felagundquote:
In elke Belg zit toch een kleine stukje Dutroux.quote:Op zondag 29 september 2024 10:50 schreef Szura het volgende:
De leider van een netwerk van kindermisbruikers voorrang geven boven het WK wielrennen, België is vandaag wel definitief door de mand gevallen
Voeckler als bondscoach is een waar genotquote:Op zondag 29 september 2024 11:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Fransen waren wel weer meteen met drie mee, we krijgen vandaag weer een nieuwe masterclass van Voeckler te zien. Are you wotching Loes?
volgens mij heeft er een stukje Dutroux in jouw gezetenquote:Op zondag 29 september 2024 11:36 schreef Steven184 het volgende:
[..]
In elke Belg zit toch een kleine stukje Dutroux.
Je voelt je aangesproken?quote:Op zondag 29 september 2024 11:41 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
volgens mij heeft er een stukje Dutroux in jouw gezeten
Tinus beukt Demi in elkaar als ze de ploegentactiek niet volgt, erg mooiquote:Op zondag 29 september 2024 09:46 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Gaan geruchten dat van Moorsel het gaat worden
Tactisch weer op AFSPRAAKquote:Op zondag 29 september 2024 12:00 schreef franklop het volgende:
Nederland dat meewerkt, dat is toch niet echt nodig denk ik dan
Zonder grappen, ik heb hier in Qatar voor hetzelfde team gereden als deze man.quote:Op zondag 29 september 2024 10:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ook @:deebee haakt al af.
Even wachten totdat we op 3 fronten rijden.quote:Op zondag 29 september 2024 12:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tactisch weer op AFSPRAAK
quote:Op zondag 29 september 2024 12:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ben je met Alaphilippe en Bilbao al meteen twee schaduwfavorieten kwijt.
Kapsalonnetje?quote:Op zondag 29 september 2024 12:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Michael Russell Woods, dames en heren.
quote:Op zondag 29 september 2024 12:02 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zonder grappen, ik heb hier in Qatar voor hetzelfde team gereden als deze man.
Gesponsorde outfits, korting bij de lokale fietsenwinkel, ploegenpresentatie in de tuin van de villa van de sheikh die de ploeg sponsort.En ondertussen een vrij lachwekkend niveau bij de lokale wedstrijdjes, lekker man, laat gaan.
Nee, dat is Vinequote:Op zondag 29 september 2024 12:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit heb ik nog nooit van m'n leven gezien.
Woods is ook echt de laatste die dit moet doen.
Homemade eten is altijd beterquote:Op zondag 29 september 2024 12:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Michael Russell Woods, dames en heren.
Geen haar op mijn hoofd dat ik vandaag 1 meter koers kijk op de Belg. Dat gefap op Kopecky is echt vreselijk.quote:
Maar die rijdt vandaag niet.quote:Op zondag 29 september 2024 12:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Geen haar op mijn hoofd dat ik vandaag 1 meter koers kijk op de Belg. Dat gefap op Kopecky is echt vreselijk.
Ik heb nog niets over Kopecky gehoord.quote:Op zondag 29 september 2024 12:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat maakt ze niet uit, vermoed ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |