Vorig jaarquote:De 97e editie van de wereldkampioenschappen wielrennen wordt tussen 22 en 29 september 2024 gehouden in het Zwitserse Zürich. Alle wedstrijden finishen in Zürich. De start daarentegen verschilt per race. We zoeken opvolgers voor Mathieu van der Poel en Remco Evenepoel en natuurlijk ook opvolgers in alle andere categorieën.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mannen elite
Televisie
Eurosport/HBO Max
Sporza
NOSIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Misschien kan ze gaan boksen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:09 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Heb je die handen van haar gezien?
Dikke handen met worstenvingers
Weinig vrouwelijks aan
Snap ook niet dat de NOS alles goed praatquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:10 schreef superniger het volgende:
Sven en Marijn slopen Nederland.
Alleen Rox toch?quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:11 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Snap ook niet dat de NOS alles goed praat
Vollering geeft eerder Gunnewijk een uitbrander, dat zijn de verhoudingen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Krijgt Vollering nu een uitbrander van de coach?
Ze zal waarschijnlijk vanavond vroeg onder de wol kruipen en zich
volledig afsluiten van het internet
Dat zou ook terecht zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vollering geeft eerder Gunnewijk een uitbrander, dat zijn de verhoudingen.
Dan moet je van Vleuten eens horenquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:11 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Snap ook niet dat de NOS alles goed praat
Deze tegendraadse act is niet leuk.quote:
Is dit het nieuwe account van @SCH?quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze tegendraadse act is niet leuk.
Misschien wil Stam wel een dubbelrol!quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:16 schreef Faraday01 het volgende:
Welke bondscoach kan hier nog iets van maken? Wat een bagger krijg je als erfenis
Ik zie wel een parallel met de ploegenachtervolging schaatsen. Jan Coopmans kreeg na de Spelen de volle laag en Ritsma zou het allemaal anders doen, maar 2 jaar later is het zo mogelijk nog erger geworden.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:16 schreef Faraday01 het volgende:
Welke bondscoach kan hier nog iets van maken? Wat een bagger krijg je als erfenis
Maar dat is geen sportquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik zie wel een parallel met de ploegenachtervolging schaatsen. Jan Coopmans kreeg na de Spelen de volle laag en Ritsma zou het allemaal anders doen, maar 2 jaar later is het zo mogelijk nog erger geworden.
Maar dat is toch ook zo? Wanneer plaatste Vollering haar eerste aanval? 19km voor de streep toen er voor het eerst geen Nederlandses meer voorop zaten?quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:14 schreef Faraday01 het volgende:
Oh volgens Demi lag het aan de anderen waardoor ze niet aan kon gaan
Echt ongelooflijk
Is er een mannelijk equivalent van Demi? Zo intens onsympathiek en egoistisch?quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De analyse van Demi bij Eurosport bevat ontzettend vaak het woord I. Misschien had ik eerder moeten gaan, ik kon het verschil niet maken op de laatste klim. Ze is daadwerkelijk alleen maar met zichzelf bezig geweest. Totaal vergeten dat er zoiets bestaat als landgenoten.
Wat een feeks.
Niki Terpstra lulquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Is er een mannelijk equivalent van Demi? Zo intens onsympathiek en egoistisch?
Ik zou als Nederlandse volgend jaar echt weigeren nog met haar als kopvrouw te starten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De analyse van Demi bij Eurosport bevat ontzettend vaak het woord I. Misschien had ik eerder moeten gaan, ik kon het verschil niet maken op de laatste klim. Ze is daadwerkelijk alleen maar met zichzelf bezig geweest. Totaal vergeten dat er zoiets bestaat als landgenoten.
Wat een feeks.
Roglic natuurlijkquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De enige Nederlandse renner die vandaag benen had om kampioen te worden maar die pas kon uitspelen toen haar terrein al praktisch voorbij was. Vos ging hier nooit winnen, Markus evenmin.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoeveel aandelen Vollering heb jij gekocht zeg, jeetje.
Arjan Stroetinga? (sorry Szura)quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die had net als van Vleuten ook wel de instelling dat het misschien een landenwedstrijd was, maar dat ze toch vooral zelf wilde winnenquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik zou als Nederlandse volgend jaar echt weigeren nog met haar als kopgroep te starten.
Alleen is volgend haar toevallig nog meer op haar lijf geschreven. Dan maar voor Christelijke Anna. Alles beter dan dit.
Zo'n Vollering zou je toch eigenlijk nooit meer moeten oproepen voor de Nederlandse ploeg?quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een feeks.
Zo'n beetje iedereen van Alpecin.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja het verbaast me altijd dat ie vrienden heeft. En dan ook nog eens mensen als Van Dam, die allesbehalve een killermentaliteit hebben.quote:
Ik krijg het ook bijna niet uit mijn mond maar uiteindelijk toch liever Anna dan deze ellende nog een keer.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die had net als van Vleuten ook wel de instelling dat het misschien een landenwedstrijd was, maar dat ze toch vooral zelf wilde winnen
Mensen die geen enkel respect hebben voor het vlaggetjequote:Op zaterdag 28 september 2024 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een feeks.
Dat kan toch volledig los van elkaar staan? Binnen de koers en buiten de koers dus..quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja het verbaast me altijd dat ie vrienden heeft. En dan ook nog eens mensen als Van Dam, die allesbehalve een killermentaliteit hebben.
Gianni Vermeersch die ziedend over de finish kwam nadat ploeggenoot Oscar Riesebeek won is wel een mooi voorbeeld. Of Fabio Jakobsen die Senechal bijna op z'n bek sloeg nadat Senechal won terwijl hij eigenlijk de sprint zou aantrekken voor Jakobsen. Maar goed, dat zijn krabbelaars.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf voor de gek houdt als je Vos hier had zien winnen. En met die gedachte is het dan vooral raar dat Nederland zolang de kaart van die kopgroep, die in no-time werd teruggehaald door de favorieten toen die daar zin in hadden, heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:21 schreef DiegoFuser het volgende:
Wel fijn dat de webcare van de bv Vollering aanwezig is in dit topic.
Vraag me ook wel af of Nederland met een andere tactiek had gewonnen, maar achter je eigen landgenoten aan rijden waardoor het gaat overbrugbaar blijft en daarna Vollering die puur voor zichzelf reed, was toch gewoon niet slim?quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf voor de gek houdt als je Vos hier had zien winnen. En met die gedachte is het dan vooral raar dat Nederland zolang de kaart van die kopgroep, die in no-time werd teruggehaald door de favorieten toen die daar zin in hadden, heeft gespeeld.
Zelfs als je dit al vindt, heeft Vollering tactisch alles fout gedaan in de vinalequote:Op zaterdag 28 september 2024 17:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf voor de gek houdt als je Vos hier had zien winnen. En met die gedachte is het dan vooral raar dat Nederland zolang de kaart van die kopgroep, die in no-time werd teruggehaald door de favorieten toen die daar zin in hadden, heeft gespeeld.
Ze kan beter gaan darten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zou ook zeggen dat je het dan beter met een onverwachte aanval van achteruit kan proberen dan gewoon vol op kop knallen en hopen dat iedereen lostquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Zelfs als je dit al vindt, heeft Vollering tactisch alles fout gedaan in de vinale
Tsja, eigenlijk hetzelfde als met Wiebes-Bredewold toch. Je zou toch denken dat taak #1 als bondscoach is om dit uit te leggen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:32 schreef TheArt het volgende:
Dat Vollering hier kopvrouw was, snapt iedereen. Maar kopvrouw zijn betekent niet dat van je eigen ploeg alleen jij mag winnen en dat lijkt Vollering gewoon niet te begrijpen. In haar wereld draait letterlijk alles altijd om haar, zeker op dit soort momenten.
Maar Bredewold won wel. Dat Wiebes dan persoonlijk teleurgesteld is, snap ik, maar ze heeft in ieder geval niet er zelf voor gezorgd dat Bredewold ook niet won.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Tsja, eigenlijk hetzelfde als met Wiebes-Bredewold toch. Je zou toch denken dat taak #1 als bondscoach is om dit uit te leggen.
Waarbij dan wel blijft staan dat je een bondscoach hebt die de koers vooraf heeft besproken en dit vast ook grotendeels voorbij is gekomen..quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:32 schreef TheArt het volgende:
Dat Vollering hier kopvrouw was, snapt iedereen. Maar kopvrouw zijn betekent niet dat van je eigen ploeg alleen jij mag winnen en dat lijkt Vollering gewoon niet te begrijpen. In haar wereld draait letterlijk alles altijd om haar, zeker op dit soort momenten.
Ik had ze onder elkaar staan. 'Vollering lost Kopecky'. 'Vollering naast podium'quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:38 schreef Pino112 het volgende:
Na de breaking van de NOS met 'Vollering lost Kopecky op laatste klim' is dit wel een bijzondere sprint met zes.
Zo maar eens een samenvatting kijken.
Gunnewijk valt echt wel iets te verwijten. Ze heeft onvoldoende duidelijk gemaakt aan Vollering dat het ook wel eens niet voor haar kon zijn. Denk dat plan A was om de koers zo hard mogelijk te maken voor Vollering. Maar dat bereik je niet door blind maar rensters op kop te zetten, zelfs op vlakke stukken. Eigenlijk hebben we bijna constant Nederlandse rensters op kop van het peloton zien rijden, terwijl er ook altijd wel meerdere Nederlandse rensters vooruit waren.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij dan wel blijft staan dat je een bondscoach hebt die de koers vooraf heeft besproken en dit vast ook grotendeels voorbij is gekomen..
Vollering rijdt alleen voor Vollering.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:32 schreef TheArt het volgende:
Volgend jaar dan maar meedoen als neutrale atleet.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vollering rijdt alleen voor Vollering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |