abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215165415
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 18:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Terecht dat ze niet genoemd worden. Die rensters mogen we niets verwijten.

Ik denk inderdaad ook aan ontbreken van contact met Furrer of het niet zien van haar langs diverse posten en het ontbreken van doorkomsttijden signalen had kunnen of moeten zijn.
Ik denk dat het gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden is geweest. Je kunt wel iedereen met GPS-trackers willen opzadelen, maar ja. Het is gewoon een raar incident, waar je van te voren geen rekening mee houdt.
pi_215165537
Je kunt de dood van iemand wellicht voorkomen, maar ja, ongelukkig.
pi_215165965
Chris Horner rakelt op Youtube weer de onenigheden tussen Annemiek van Vleuten en Demi Vollering vorig jaar in de Vuelta en de WK Glasgow weer op .
Dat maakt wel duidelijk dat Annemiek van Vleuten geen bondscoach kan worden, zolang Demi Vollering nog op niveau fietst. En Annemiek had dit zelf ook wel door.
pi_215166135
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 12:17 schreef Idisrom het volgende:
Chris Horner rakelt op Youtube weer de onenigheden tussen Annemiek van Vleuten en Demi Vollering vorig jaar in de Vuelta en de WK Glasgow weer op .
Dat maakt wel duidelijk dat Annemiek van Vleuten geen bondscoach kan worden, zolang Demi Vollering nog op niveau fietst. En Annemiek had dit zelf ook wel door.
Dat lijkt me niet de reden dat ze nee heeft gezegd eigenlijk..

Snap ook niet waarom ze haar hebben gevraagd. Ze is net een jaar gestopt en heeft buiten Pieterse met iedereen gefietst in haar carrière. Dan kun je beter een paar jaar wachten (even los van de vraag of ze de kwaliteiten heeft)
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 10:01:49 #280
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215182545

Goede post!
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 14:28:51 #281
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_215184632
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 18:52 schreef franklop het volgende:
Het is toch ook vreemd dat niemand van de Zwitserse bond na het eerste rondje (waar ze niet over streep kwam), aan de bel trok?

Al weet ik niet hoe dat normaal gaat.
Kan me voorstellen dat bv een verzorger langs het parcours dit ook niet is opgevallen.
Als er grote groep 'in gruppetto' voorbij komt a 35/40km/u en verzorger staat rechts, kan hij vrijwel onmogelijk zien of er links een renner van zijn team zit.

Of oortjes haar hadden gered vraag ik me ook oprecht af.
In 1e instantie leek het erop dat niemand van de andere renners en volgkaravaan haar heeft zien vallen.
Wie had dan door de oortjes moeten roepen.
wellicht is ze meteen bewusteloos geraakt en had ze zelf ook niks kunnen oproepen.
Net efkes anges
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 14:41:58 #282
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_215184731
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 12:17 schreef Idisrom het volgende:
Ik zou Vollering en Wiebes een verplichte cursus koerstactiek geven voordat ze eventueel weer mee mogen. Er is teveel kapot
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')