SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is patat!
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
nouja zeg maar he? Hahaha. maar ok als je het niet kunt vinden dan is het er niet.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nooit aangedacht kree in deze studentenstad om naar de kringloop te gaan. Echt nooit.
/sarcasmeDo what you love, love what you do!![]()
Duitsland is om de hoek hier.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
Meubleta maar die zit in BelgieAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Klinkt als een of andere vage festish.quote:
Kringloop is hier of niet betaalbaar, of slecht. Je moet echt de pareltjes vinden. En in het verleden wel leuke dingen gevonden hoor.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:31 schreef kree het volgende:
[..]
nouja zeg maar he? Hahaha. maar ok als je het niet kunt vinden dan is het er niet.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Goedkope benzine, vlees en bierquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Duitsland is om de hoek hier.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ik zou zeggen betaal meer voor kwaliteit als goedkoop wat uit elkaar valt. tis simpel. afschrijf prijs enzo en hoelang gaat t mee. Ok als je die uitrekent valt het meestal mee ook bij duurdere dingen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ben in ieder geval blij met mijn meubels, beter te duur dan niet te koopDo what you love, love what you do!![]()
Webbing is rotan verwerkingen. n00bquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Klinkt als een of andere vage festish.Trotste mama van Ambar
Ja. Benzine is de moeite, dat scheelt aanzienlijk op een tank.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goedkope benzine, vlees en bierAutocorrect
(zelfst. naamw.)
ja tuurlijk, je moet het ff treffen enzo, tis geen standaard assortiment ook. Maarja ben wel pro kringloop moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kringloop is hier of niet betaalbaar, of slecht. Je moet echt de pareltjes vinden. En in het verleden wel leuke dingen gevonden hoor.Do what you love, love what you do!![]()
Daarom. Meubels staan toch al gauw zo'n jaartje of 15, lekker boeiend dat je ze ergens 100 euro goedkoper kunt kopen, maar dat ze dan niet naar je zin zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:33 schreef kree het volgende:
[..]
ik zou zeggen betaal meer voor kwaliteit als goedkoop wat uit elkaar valt. tis simpel. afschrijf prijs enzo en hoelang gaat t mee. Ok als je die uitrekent valt het meestal mee ook bij duurdere dingen.![]()
Hoe kan ik dat nou niet weten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Webbing is rotan verwerkingen. n00b
Ik ook, maar ik ga niet jaren zoeken of er eindelijk een kast staat die uiteindelijk niet hier door het trappengat past.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:33 schreef kree het volgende:
[..]
ja tuurlijk, je moet het ff treffen enzo, tis geen standaard assortiment ook. Maarja ben wel pro kringloop moet ik zeggen.Trotste mama van Ambar
Prima toch? Niks mis mee.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:34 schreef hemarookworst het volgende:
Heb best veel van een budgetwinkelAutocorrect
(zelfst. naamw.)
En ik zeg het maar even: ik vind de meeste Ikea meubelen veel mooier dan al het dure
Trotste mama van Ambar
In de tijdperk van de guldens was het enige wat een beetje betaalbaar was een houten stoel met goudverf of zilververf en wat fluwelen bekleding voor fl.600,-quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoezo? Van de prijs van de meubels? Zo van: 2000 euro voor een eenvoudig nachtkastje?![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik zeg het maar even: ik vind de meeste Ikea meubelen veel mooier dan al het dure
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vind ikea meubelen niet mooi. Nooit mooi gevonden.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik zeg het maar even: ik vind de meeste Ikea meubelen veel mooier dan al het dureWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
eens hiermee hoor, dingen die echt zolang mee gaan en op bezuinigen is beetje zinloos meestal.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daarom. Meubels staan toch al gauw zo'n jaartje of 15, lekker boeiend dat je ze ergens 100 euro goedkoper kunt kopen, maar dat ze dan niet naar je zin zijn.
maar ok ik moest toen ff kopen met weinig budget en kan me voorstellen anderen ook. Dan is t optie. tis alleen ff meer moeite moet je erin stoppen enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Klopt, maar huis is ook heel eenvoudig en sober ingerichtquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Misschien zijn ze veranderd in de tussentijd en hebben ze ook dingen te koop in een ander segment.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
In de tijdperk van de guldens was het enige wat een beetje betaalbaar was een houten stoel met goudverf of zilververf en wat fluwelen bekleding voor fl.600,-Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou, dat maakt echt niet uit vind ik. Als je je er maar thuis voelt....quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klopt, maar huis is ook heel eenvoudig en sober ingerichtAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Waarom wordt jij eigenlijk geen dominatrix. Haat voor mannen heb je toch al maar dan kun je ze nog gebruiken als zijnde meubilair.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Is stiekem beetje overcompensatie, woonde eerst tussen veel rotzooiquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat maakt echt niet uit vind ik. Als je je er maar thuis voelt....Uw ADH vitamine Worst
En ik heb hier ook al een Ikea fauteuil staan die volgens mij al 20 jaar oud is ofzo en net vorig jaar toch maar van nieuwe bekleding voorzien. Ik gok dat het nog heel lang mee gaat.
En mijn eettafel van Ikea heb ik laatst zelf verneukt met water, maar het onderstel is 100% hout dus daar komt gewoon een nieuw tafelblad op. En ja het is ook nog lekker uitschuifbaar.Trotste mama van Ambar
LOL dit lijkt op verhaal toen ik hier ging wonen, ja bank wel van tante enzo die in dikke villa wonen, zag er daar klein uit.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ga niet jaren zoeken of er eindelijk een kast staat die uiteindelijk niet hier door het trappengat past.
Totdat het hier door de gang en deur moest. LOL. er doorheen getrapt gewoon woningbouw heeft erna stuck werk nog hersteld. maarja. hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Word jij klant?quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom wordt jij eigenlijk geen dominatrix. Haat voor mannen heb je toch al maar dan kun je ze nog gebruiken als zijnde meubilair.Uw ADH vitamine Worst
Hier in het topic krijg ik die indruk niet echt!quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien zijn ze veranderd in de tussentijd en hebben ze ook dingen te koop in een ander segment.![]()
![]()
Nah, ik ben geen slaaf.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik heb leukere dingen te doen dan mannen het na het zin makenquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom wordt jij eigenlijk geen dominatrix. Haat voor mannen heb je toch al maar dan kun je ze nog gebruiken als zijnde meubilair.Trotste mama van Ambar
Alleen een slaaf van de bolk.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wij vinden het leuk als het ons naar de zin gemaakt wordt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb leukere dingen te doen dan mannen het na het zin maken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Punt is juist dat zij het jou naar de zin maken en jij ze dan vervolgens vernedert.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beter dat nog dan de bord voor de kop van de zakenman.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
Beter dan slaaf van de nicotine![]()
Kan je goed mee verdienen heb ik gehoordquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
Mannen die daar geïnteresseerd zijn, vinden het lekker. Dus gaat helemaal voorbij het doel.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Punt is juist dat zij het jou naar de zin maken en jij ze dan vervolgens vernedert.
Als mannen het mij echt naar hun zin willen maken, houden ze gewoon hun mond.Trotste mama van Ambar
shots fired nuquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
Beter dan slaaf van de nicotine
Do what you love, love what you do!![]()
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter dat nog dan de bord voor de kop van de zakenman.Uw ADH vitamine Worst
Oh dan blijf ik vooral doorpraten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mannen die daar geïnteresseerd zijn, vinden het lekker. Dus gaat helemaal voorbij het doel.
Als mannen het mij echt naar hun zin willen maken, houden ze gewoon hun mond.
Doe dat.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh dan blijf ik vooral doorpraten.Trotste mama van Ambar
Ik vind het echt kut als vrouwen alles voor me doen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mannen die daar geïnteresseerd zijn, vinden het lekker. Dus gaat helemaal voorbij het doel.
Als mannen het mij echt naar hun zin willen maken, houden ze gewoon hun mond.![]()
Na een keertje Ikea voldoe ik ruimschoots aan aantal stappenUw ADH vitamine Worst
hoe kun je daar nou verdwalen, daar hebben ze die hele lijnen toch voor? Looproute, althans laatste keer dat ik er was in delft ofzo 20 jaar geleden. en naar de gehaktballetjes.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Al een tijd niet meer geweest, maar er staan toch pijlen op de grond?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
dacht zelfde dus, daar verdwalen moet toch lastig zijn. gewoon pijlen volgen en kom je vanzelf bij de kassa of gehaktballen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Al een tijd niet meer geweest, maar er staan toch pijlen op de grond?Do what you love, love what you do!![]()
Daar loopt ze met een boog omheen voor het geval er indianen zijn?quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Al een tijd niet meer geweest, maar er staan toch pijlen op de grond?![]()
![]()
Nee die schiet ze dan zelf af.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar loopt ze met een boog omheen voor het geval er indianen zijn?
Met heel strategisch her en der nog extra tassen zodat je spullen, waarvan je niet wist dat je die nodig had, alsnog kunt meenemen naar de kassaquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Dan mag JIJ op expeditie, zoals ze dat noemen!"
Jij, jou, jij, jou, jij, jeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ga je weg?quote:
Feestje?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Hier nietquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Bij Justin begreep ik vanmorgen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Hongerquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel trek in tijgernootjesLach met een schone bips![]()
Heb je nou al ibu genomen?quote:
Owquote:![]()
Dat ben ik niet gewend
Nee, straks als ik ga slapen!quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Neem jij de taken nu waar ja?quote:
Dan merk je er niks van, kun je beter nu doen dan heb je er nog wat profijt van.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, straks als ik ga slapen!
Maar om een antwoord op je vraag te geven, nee. Ben er alweer klaar mee. Is te vermoeiend dat vol te houden.quote:Lach met een schone bips![]()
Haha ja, als ik gewoon gelijk in slaap zou vallen, maar de ervaring leert dat ik nog wel een uurtje (of 2) wakker lig.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan merk je er niks van, kun je beter nu doen dan heb je er nog wat profijt van.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ik heb het warm!
En koud ook!
Ik bel je baas wel ff.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
Wil niet naar mijn werk maar moet over paar uur op![]()
Ik heb mezelf voorgenomen om nooit op zondag te gaan werken.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
Wil niet naar mijn werk maar moet over paar uur op~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar om een antwoord op je vraag te geven, nee. Ben er alweer klaar mee. Is te vermoeiend dat vol te houden.
Neem jij ook maar even vakantie dan.
Ik krabte net wel dus ik had jeuk.quote:
Luie flikker!quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf voorgenomen om nooit op zondag te gaan werken.
Lach met een schone bips![]()
Normaal moet er gesmeekt worden maar jij bied je gewoon aanquote:
Uw ADH vitamine Worst
Geen tijd voor, ben moe maar moet werken.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Neem jij ook maar even vakantie dan.Lach met een schone bips![]()
Waar jeuk?quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik krabte net wel dus ik had jeuk.Lach met een schone bips![]()
nou hoef ik me niet in te houdenquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Normaal moet er gesmeekt worden maar jij bied je gewoon aan![]()
![]()
`Ik neem ook geen pauzesquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:06 schreef maily het volgende:
[..]
zegt degene die op zijn gemak aan komt rijden en om 10 uur begint![]()
o ja vergetenquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
`Ik neem ook geen pauzes![]()
![]()
Doe ik in bed ook net zo, doorgaan zonder pauzes en dan eindelijk slapen.quote:Lach met een schone bips![]()
Achter mijn oor.quote:
Dikke soa denk ik.
TMIquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe ik in bed ook net zo, doorgaan zonder pauzes en dan eindelijk slapen.
en
GIYF![]()
Voortaan condoom om je oorquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Achter mijn oor.
Dikke soa denk ik.Uw ADH vitamine Worst
Verstandig wel
Prijzen zijn nu best redelijk zag ikquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
Mijn enige bestelling van dit jaar vanavond gedaan net voordat de prijzen omhoog gaan
@:stoorzendert“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Alles gaat omhoog qua prijzen binnenkort aangezien alles uit China komt en met een algehele oorlog in midden oosten niks meer door het Suez kanaal kan de container prijzen verder stijgen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Prijzen zijn nu best redelijk zag ikLach met een schone bips![]()
Hey Stoorquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Prijzen zijn nu best redelijk zag ik
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb alles bij 1 winkel nu, ik ben er wel klaar meequote:Op zaterdag 28 september 2024 22:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Prijzen zijn nu best redelijk zag ik
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Ow wel benieuwd naar, welk genre films en series kijk jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:17 schreef kree het volgende:
Euhm denk nog of ijk ff film afkijk ofzoLach met een schone bips![]()
owh afgezien van deze film ff. feel good hou ik van en humor.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow wel benieuwd naar, welk genre films en series kijk jij eigenlijk?
Maar ook wel horror enzo? Hoewel laatste tijd niet meer zo.
Serie
Blacklist
House of cards
Homeland
Black mirror
en nog een aantal.Do what you love, love what you do!![]()
Varkensdarm die je dan over je lul heen doet.quote:
quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Achter mijn oor.
Dikke soa denk ik.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voortaan condoom om je oor
Uw ADH vitamine Worst
Black mirror seizoen 1 vond ik wel geniaal, 2e nooit afgekeken. De andere van je series ook niet gezien. Ik hou wel beetje van fantasy en shit. Al ben ik nu weer bijna klaar met Lost in Space. En SciFi heb ik normaal ook niks mee.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:20 schreef kree het volgende:
[..]
owh afgezien van deze film ff. feel good hou ik van en humor.
Maar ook wel horror enzo? Hoewel laatste tijd niet meer zo.
Serie
Blacklist
House of cards
Homeland
Black mirror
en nog een aantal.
Maar ik fladder wel rond qua series en films daarom vraag ik ook vaak wat men kijkt, misschien kom ik dan ook weer wat leuks voor mij tegen.Lach met een schone bips![]()
Kende dan niet beter gewoon dat varken neuken, dan is het nog warm?quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Varkensdarm die je dan over je lul heen doet.
Ik kijk nu sex educationquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Black mirror seizoen 1 vond ik wel geniaal, 2e nooit afgekeken. De andere van je series ook niet gezien. Ik hou wel beetje van fantasy en shit. Al ben ik nu weer bijna klaar met Lost in Space. En SciFi heb ik normaal ook niks mee.
Maar ik fladder wel rond qua series en films daarom vraag ik ook vaak wat men kijkt, misschien kom ik dan ook weer wat leuks voor mij tegen.
Varkens neuken, nooit meer werken.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kende dan niet beter gewoon dat varken neuken, dan is het nog warm?
Owwww die heb ik wel gezien ja. Denk "the 100" zal jou ook wel bevallen als serie.quote:Lach met een schone bips![]()
Jouw schuldquote:
vergeet de beste nog SG-1 natuurlijk daar komt mijn username nog vandaan.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Black mirror seizoen 1 vond ik wel geniaal, 2e nooit afgekeken. De andere van je series ook niet gezien. Ik hou wel beetje van fantasy en shit. Al ben ik nu weer bijna klaar met Lost in Space. En SciFi heb ik normaal ook niks mee.
Maar ik fladder wel rond qua series en films daarom vraag ik ook vaak wat men kijkt, misschien kom ik dan ook weer wat leuks voor mij tegen.Do what you love, love what you do!![]()
qua films is er dan wel wat waarvan ik denk die je leuk zou vinden. maar beetje pace enzo ookquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar ik fladder wel rond qua series en films daarom vraag ik ook vaak wat men kijkt, misschien kom ik dan ook weer wat leuks voor mij tegen.Do what you love, love what you do!![]()
Nu is die serie voor mij verpestquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:28 schreef kree het volgende:
[..]
vergeet de beste nog SG-1 natuurlijk daar komt mijn username nog vandaan.![]()
Dat niet. Maar gaat ook vooral over tieners.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nog wat nieuws geleerd die je wil toepassen?
Die ene chick, Maeve uit die serie heeft wel wat weg van Margot Robbie BTW... En Margotquote:
ja mee begonnen enzo ook die. tijd gevolgd enzo nog.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Owwww die heb ik wel gezien ja. Denk "the 100" zal jou ook wel bevallen als serie.
ik hou wel van die mysterie shit enzo. of sci-fi maar dan meer stargate ofzo idee.Do what you love, love what you do!![]()
trouwens krijg er nog de rillingen over die trailer alleen al, die film is echt fucked op ofzo in alles.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Owwww die heb ik wel gezien ja. Denk "the 100" zal jou ook wel bevallen als serie.Do what you love, love what you do!![]()
Is it you FF?quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
lekker sliepe!
Truste PinnieLach met een schone bips![]()
Huh the 100? das geen film maar een seriequote:Op zaterdag 28 september 2024 22:31 schreef kree het volgende:
[..]
trouwens krijg er nog de rillingen over die trailer alleen al, die film is echt fucked op ofzo in alles.Lach met een schone bips![]()
Jah nu je het zegt!quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die ene chick, Maeve uit die serie heeft wel wat weg van Margot Robbie BTW... En Margot
Wie weet als ze een paar jaar ouder is
Ik denk iedereen wel?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Zal ze inmiddels wel zijn, maar ik dacht toen ik daar s1 van keek dat het Margotquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah nu je het zegt!
Wie weet als ze een paar jaar ouder iswas
En ik val totaal nog steeds niet op blanke vrouwen, maar Margot
Dat weet je niet, misschien vindt ze jou wel heel aantrekkelijkquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
Helaas werkt dat maar één kant opUw ADH vitamine Worst
Klopt ze moet gewoon haar bek houden als jij je gang gaat. De eer is voor haar.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
Helaas werkt dat maar één kant opLach met een schone bips![]()
Ik denk wel dat je hier een valide punt maakt in deze uitermate intelectuele discussiequote:
Als je nu yellow fever zegt, dan ga ik morgen kijken of jij niet mijn verloren gewaande tweelingbroer bentquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zal ze inmiddels wel zijn, maar ik dacht toen ik daar s1 van keek dat het Margotwas
En ik val totaal nog steeds niet op blanke vrouwen, maar Margot![]()
Haha ok, zo erg lijkt ze er ook niet op, had wel door dat het Margot niet was. Oh ja ze zal inderdaad wel wat ouder zijn, ik loop wat achter met de seriesquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zal ze inmiddels wel zijn, maar ik dacht toen ik daar s1 van keek dat het Margotwas
En ik val totaal nog steeds niet op blanke vrouwen, maar Margot
nee weet ik ik heb dat heel stuk gevolgd maar denk afghaakt toen het weer jaar duurde voor nieuw seizoen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Huh the 100? das geen film maar een serieDo what you love, love what you do!![]()
Asiansquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Als je nu yellow fever zegt, dan ga ik morgen kijken of jij niet mijn verloren gewaande tweelingbroer bent
Ja dat is logisch zonder NF, maar nu niet meer zeuren want Margotquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ok, zo erg lijkt ze er ook niet op, had wel door dat het Margot niet was. Oh ja ze zal inderdaad wel wat ouder zijn, ik loop wat achter met de series
Snap ik wel. Die zijn natuurlijk al kleiner gewend.quote:
Ohw shit dit had in het sneren topic gemoeten natuurlijk.
quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt ze moet gewoon haar bek houden als jij je gang gaat. De eer is voor haar.![]()
Lekker in stilte genieten
Doe mij maar 54 met sambal en extra kroepoekquote:
Lostquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:38 schreef kree het volgende:
hoe hete die op dat eiland enzo? serie dus?Lach met een schone bips![]()
Nee nee, die doen nog moeite om je groot te laten voelen. Spijtig dat jij die tekortkoming ook kent in de reactie van vrouwenquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Snap ik wel. Die zijn natuurlijk al kleiner gewend.
Ohw shit dit had in het sneren topic gemoeten natuurlijk.
Misfits vond ik ook leuk, had je die al gezien @loveyoulongtime?Cause there is always a wrong to your right 🎶
maar ff voor jullie en is mss leuke vraag.
Wat vond je de engste film die je ooit gekeken hebt?Do what you love, love what you do!![]()
Misfits is heerlijkquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Misfits vond ik ook leuk, had je die al gezien @:loveyoulongtime?
Ja, geloof nog niet alles gezien. Maar die dude ook na zijn dood in die bar. Weer compleet laveloos. En iedereen helpt hemquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Misfits vond ik ook leuk, had je die al gezien @:loveyoulongtime?Ik vond mooi
Gelukkig zegt Amy altijd dat het niet om de lengte gaat. Ze lachte wel toen ik een foto stuurde, maar goed.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee nee, die doen nog moeite om je groot te laten voelen. Spijtig dat jij die tekortkoming ook kent in de reactie van vrouwenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dit is een lastige, ff over nadenken. Kom ik op terug.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:40 schreef kree het volgende:
Wat vond je de engste film die je ooit gekeken hebt?Lach met een schone bips![]()
Bij mij liet ze de telefoon vallen van het schateren toen ik hem op video bellen liet zien. No biggie maatquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig zegt Amy altijd dat het niet om de lengte gaat. Ze lachte wel toen ik een foto stuurde, maar goed.Lach met een schone bips![]()
Recentelijk: 'Life'quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:40 schreef kree het volgende:
Wat vond je de engste film die je ooit gekeken hebt?
Dat einde![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee nee, die doen nog moeite om je groot te laten voelen. Spijtig dat jij die tekortkoming ook kent in de reactie van vrouwendat is toch iets wat je als vrouw vrij snel leert, vanaf mediumsize gewoon doen alsof het groot is. Kokhalsreflex faken
![]()
ik heb toch die decent wel hoog staan. Waren paar andere ofzo.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit is een lastige, ff over nadenken. Kom ik op terug.
maar die vond ik echt tucked up gewoon ofzo en eng. beetje veel bloed enzo net als saw doet me niet zoveel
hoewel final destination eerste deel was ook wel goed.Do what you love, love what you do!![]()
Geen dozen meer op de badkamer tenzij ik er ben
Trotste mama van Ambar
Ik moest soms echt hardop lachenquote:![]()
dat is toch in dat ruimte schip enzo met alien life? gezien was idd ook goeie.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Recentelijk: 'Life'
Dat eindeDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bij mij liet ze de telefoon vallen van het schateren toen ik hem op video bellen liet zien. No biggie maat
quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dat is toch iets wat je als vrouw vrij snel leert, vanaf mediumsize gewoon doen alsof het groot is. Kokhalsreflex faken
![]()
Gingen ze dood aan het eind?quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Recentelijk: 'Life'
Dat einde
Okokik weet het
quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:44 schreef kree het volgende:
[..]
dat is toch in dat ruimte schip enzo met alien life? gezien was idd ook goeie.![]()
![]()
ALLEMAALquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gingen ze dood aan het eind?
Okokik weet het
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2024 22:46:59 ]![]()
Tja, that's lifequote:
Wat wil jij?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ow als zeevisser betaal ik daar gewoon 500 baht extra voor, 1000 baht extra als ze doen alsof het pijn doet en ze traantje laten wanneer mijn schip de haven in vaartquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dat is toch iets wat je als vrouw vrij snel leert, vanaf mediumsize gewoon doen alsof het groot is. Kokhalsreflex faken
![]()
![]()
En zonder gekheid, ben ik nu echt door al mijn zeevis grappen heen. Ik ga namelijk niet naar Thailand om te betalen voor goedkope seks. En juist wel voor het vissen en al mijn vrienden die daar wonen. Ik moet nodig nieuwe antwoorden bedenken en Kree nog antwoorden....
Zoveel doen, ik heb nog zoveel te doen......Lach met een schone bips![]()
trouwens in dat genre en wat oudere dan vind je die ook wel okquote:
"sunhine"
quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik moest soms echt hardop lachen![]()
Ook duur. In Bali was het 30 euro voor een hele nacht.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow als zeevisser betaal ik daar gewoon 500 baht extra voor, 1000 baht extra als ze doen alsof het pijn doet en ze traantje laten wanneer mijn schip de haven in vaart![]()
En zonder gekheid, ben ik nu echt door al mijn zeevis grappen heen. Ik ga namelijk niet naar Thailand om te betalen voor goedkope seks. En juist wel voor het vissen en al mijn vrienden die daar wonen. Ik moet nodig nieuwe antwoorden bedenken en Kree nog antwoorden....
Zoveel doen, ik heb nog zoveel te doen......
Heb ik gehoord.![]()
Maar dat moest ik bij Peacemaker ook @aeque, wanneer kwam dat tweede seizoen?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Doe ook een oproep in FHF, daar is een topic volgens mij voor meer actiesquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En ik ben alleen dus dat red ik heul nooit niet.
Maar het was me met de glazen ook gelukt door FOK!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik moet je eerlijk zeggen, ik kan echt geen engere film bedenken dan de originele "The IT"... Maar dat kan er ook mee te maken hebben gehad dat ik toen een jaar of 12 was....Ik probeer echt andere films ook te bedenken maar in mijn herinnering blijft dat de engste.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb toch die decent wel hoog staan. Waren paar andere ofzo.
maar die vond ik echt tucked up gewoon ofzo en eng. beetje veel bloed enzo net als saw doet me niet zoveel
hoewel final destination eerste deel was ook wel goed.Lach met een schone bips![]()
Ja, maar clowns zijn sowieso engquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen, ik kan echt geen engere film bedenken dan de originele "The IT"... Maar dat kan er ook mee te maken hebben gehad dat ik toen een jaar of 12 was....Ik probeer echt andere films ook te bedenken maar in mijn herinnering blijft dat de engste.
Chuckie en the shining vond ik ook wel eng, maar kan inderdaad ook mn leeftijd geweest zijn.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Nooit in een Balinese.... Ehh nooit op Bali geweest dus geen idee.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ook duur. In Bali was het 30 euro voor een hele nacht.
Heb ik gehoord.Lach met een schone bips![]()
Shallow Grave vond ik wel eng, maar... The IT...quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen, ik kan echt geen engere film bedenken dan de originele "The IT"... Maar dat kan er ook mee te maken hebben gehad dat ik toen een jaar of 12 was....Ik probeer echt andere films ook te bedenken maar in mijn herinnering blijft dat de engste.
Idd ook als tiener gekeken![]()
![]()
Nóóóoóóóit moeten doen![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ergens in 2025. Nog geen exacte datum bekend.quote:
Hopelijk snel, dat is geweldige serie. Eindelijk geen woke/inlclusive gedoe in een seriequote:Op zaterdag 28 september 2024 22:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar dat moest ik bij Peacemaker ook @:Aeque, wanneer kwam dat tweede seizoen?
En The blair witch project
Ja, volgens mij was dat waarom veel mensen die eng vondenquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik dacht dat die echt wastig jaar geleden
Ze hadden toen een hele viral campagne gemaakt, inclusief nepsites met echt lijkende politierapporten![]()
@kreequote:Op zaterdag 28 september 2024 22:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Shallow Grave vond ik wel eng, maar... The IT...
Idd ook als tiener gekeken![]()
![]()
Nóóóoóóóit moeten doen![]()
Deze post deed me denken aan recentere films in de categorie die jij vroeg.
I spit on your grave 1 en 2. Ik denk die passen jou wel die films.
Danke SallyLach met een schone bips![]()
[quote][b]
trouwens in dat genre en wat oudere dan vind je die ook wel ok
"sunhine"
https://youtu.be/h9CgwOifQzo?si=xDROLAU2pot4-Mww[quote][b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2720710/3/100#p215122194]zaterdag 28 september 2024 22:51[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/381159]loveyoulongtime[/url] het volgende:[/b]
[..]
[/quote]
ja klopt nu denk ik heb die hele IT eigenlijk nooit gezien.
is altijd met die horror films. het gaat erom wat je niet ziet enzo meer als wel. waren die oude films goed in trouwens.
sowieso fan van blockbusters ook hoor, noem Martian etc.Do what you love, love what you do!![]()
Was dat niet ook ooit met het hoorspel van War of the Worlds op de radio? Dat er echt paniek uitbrak? Of is dat een broodje aap?
Google...Cause there is always a wrong to your right 🎶
Die is ook goed, ik hou daar wel van. Sunshine vond ik niet echt horror ofzo.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
trouwens in dat genre en wat oudere dan vind je die ook wel ok
"sunhine"
[..]
ja klopt nu denk ik heb die hele IT eigenlijk nooit gezien.
is altijd met die horror films. het gaat erom wat je niet ziet enzo meer als wel. waren die oude films goed in trouwens.
sowieso fan van blockbusters ook hoor, noem Martian etc.![]()
Een opgeruimd en schoon huis, geschilderde deuren en een vloer in de hobbykamerquote:Trotste mama van Ambar
Zeurquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een opgeruimd en schoon huis, geschilderde deuren en een vloer in de hobbykamer
Ah ja, daar kan ik je niet mee helpen! Zou ik ook wel willenquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een opgeruimd en schoon huis, geschilderde deuren en een vloer in de hobbykamer
serie vooral thriller denkquote:Op zaterdag 28 september 2024 22:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die is ook goed, ik hou daar wel van. Sunshine vond ik niet echt horror ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
omg ik krijg nog steeds kippenvel als ik die muziek hoor .... zo gaaf!!!!quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:58 schreef MizzezAmy het volgende:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/The_War_of_the_Worlds_(hoorspel)
Ja dus!![]()
Het licht gaat hier uit
Ik moet naar bedTrotste mama van Ambar
Geen fans van de "I spit on your grave" films?
Ik vond die dus echt wel serieus goed, 1 en 2 dan geen idee of er meer gemaakt zijn. De horror die de vrouwen de kerels aan doen GENIAAL! Ik zat af en toe echt met geknepen ballen te kijken.Lach met een schone bips![]()
Ik heb de timer van de verlichtingapp zo ingesteld dat het licht om 23 uur uit gaatTrotste mama van Ambar
ja das toch eigenlijk net ff te vroeg.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb de timer van de verlichtingapp zo ingesteld dat het licht om 23 uur uit gaat
Normaal gesproken prima op tijdquote:Op zaterdag 28 september 2024 23:02 schreef kree het volgende:
[..]
ja das toch eigenlijk net ff te vroeg.Trotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:59 schreef maily het volgende:
[..]
omg ik krijg nog steeds kippenvel als ik die muziek hoor .... zo gaaf!!!!
Deze?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Altijd pyjamatijd
Trusten!quote:
Een sexy flanellen pyjamaquote:Op zaterdag 28 september 2024 23:07 schreef kree het volgende:
[..]
moet zeggen vind dat altijd soort sexy enzo wel
(dit is inderdaad een man)Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een sexy flanellen pyjama
[ afbeelding ]
(dit is inderdaad een man)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VoetenLach met een schone bips![]()
Lekker uitslapen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Beet te vroeg, kwam er ook pas om 11u uit vandaag.![]()
M'n wekker stond wat vroeger, heb gesport, maar morgen lekker uitslapen.![]()
![]()
quote:
Ik keek vol verbazing naar de rotzooi op de grond.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Weekend is weekend, dan lekker sliepe zo lang ik wil. Sporten doe ik toch al iedere werkdag.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Lekker uitslapen.![]()
M'n wekker stond wat vroeger, heb gesport, maar morgen lekker uitslapen.Lach met een schone bips![]()
Ik keek vol afgunst naar blote potenquote:Op zaterdag 28 september 2024 23:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik keek vol verbazing naar de rotzooi op de grond.![]()
![]()
![]()
Afgunst? Jaloers ja?quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik keek vol afgunst naar blote poten![]()
![]()
![]()
Afkeer zal je wel bedoelenCause there is always a wrong to your right 🎶
nou in vrouw vorm dan, hahaha weet niet waarom want accentueert niet ofzo. maar toch trekt t me aan.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een sexy flanellen pyjama
[ afbeelding ]
(dit is inderdaad een man)Do what you love, love what you do!![]()
Iedere werkdag lukt me niet dus daarom op zaterdagochtend.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weekend is weekend, dan lekker sliepe zo lang ik wil. Sporten doe ik toch al iedere werkdag.![]()
ik typte af en spellding deed de rest. History was written.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Afgunst? Jaloers ja?
Afkeer zal je wel bedoelenLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik keek vol afgunst naar blote poten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
story of my life enzo. hahaha spelling.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ik typte af en spellding deed de rest. History was written.Do what you love, love what you do!![]()
Misschien is het de associatie met het slapen in bedquote:Op zaterdag 28 september 2024 23:15 schreef kree het volgende:
[..]
nou in vrouw vorm dan, hahaha weet niet waarom want accentueert niet ofzo. maar toch trekt t me aan.
Ik fiets iedere dag 22km naar werk en terug en sinds ik niet meer rook ga ik in de pauzes stuk lopen, of naar de winkel als ik honger hebquote:Op zaterdag 28 september 2024 23:15 schreef Shii het volgende:
[..]
Iedere werkdag lukt me niet dus daarom op zaterdagochtend.
ja zou best kunnen, tis niet eens seksueel ofzo denk. mss idd wat je zegt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien is het de associatie met het slapen in bedDo what you love, love what you do!![]()
Is een concert volgend jaar https://www.ticketmaster.(...)orlds-tickets/309303quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien is het de associatie met het slapen in bedIk snap hier echt geen ene flikker meer vanquote:Op zaterdag 28 september 2024 23:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja zou best kunnen, tis niet eens seksueel ofzo denk. mss idd wat je zegt.
Williams versie denk dat? ik kom namelijk oude tegen ook ofzoquote:Op zaterdag 28 september 2024 23:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is een concert volgend jaar https://www.ticketmaster.(...)orlds-tickets/309303Do what you love, love what you do!![]()
Huh? Dat ligt aan jou dan denk ikquote:Op zaterdag 28 september 2024 23:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Ik snap hier echt geen ene flikker meer van
Jeff Waynes versiequote:Op zaterdag 28 september 2024 23:24 schreef kree het volgende:
[..]
Williams versie denk dat? ik kom namelijk oude tegen ook ofzoCause there is always a wrong to your right 🎶
Die kans sluit ik ook niet uit hoorquote:Op zaterdag 28 september 2024 23:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh? Dat ligt aan jou dan denk ik
tis toch niet zo lastig, maar zal het uitleggen ofzo.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Ik snap hier echt geen ene flikker meer van
wat werd er nu gezegd ga even na.
Ik: vind wel soort van sexy pyjama.
Zei: mss omdat knus met elkaar ofzo.
Ik: ja er is niks seksueels aan
Hoe moeilijk is dat?Do what you love, love what you do!![]()
Lastig te accepteren wanneer er blote voeten in het spel zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:27 schreef kree het volgende:
[..]
tis toch niet zo lastig, maar zal het uitleggen ofzo.
wat werd er nu gezegd ga even na.
Ik: vind wel soort van sexy pyjama.
Zei: mss omdat knus met elkaar ofzo.
Ik: ja er is niks seksueels aan
Hoe moeilijk is dat?Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lastig te accepteren wanneer er blote voeten in het spel zijn.![]()
Er zijn ook echt wel sexy blote voeten hoor.![]()
hahaha ja dan ga je heel andere richting op he die ik nergens bedoelde. maar die is aan jou dan ff verderquote:Op zaterdag 28 september 2024 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lastig te accepteren wanneer er blote voeten in het spel zijn.
ff over movie soundtracks zou ik het nog wel willen hebben? heb wel aantal favorieten. jullie?Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon neequote:Op zaterdag 28 september 2024 23:29 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Er zijn ook echt wel sexy blote voeten hoor.
Niet van film maar wel van serie, paint it black van de rollende stenen tijdens het begin van iedere aflevering tour of dutyquote:Op zaterdag 28 september 2024 23:30 schreef kree het volgende:
ff over movie soundtracks zou ik het nog wel willen hebben? heb wel aantal favorieten. jullie?
doe is linkje?quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet van film maar wel van serie, paint it black van de rollende stenen tijdens het begin van iedere aflevering tour of dutyDo what you love, love what you do!![]()
ik ben wel fan van hans Zimmer trouwens in film muziek. maar wil er nog eentje noemen. ook. wacht.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh? Dat ligt aan jou dan denk ik
Jij bent gewoon raar dat je hem wel begrijpt.
jawel ik ken hem wel. maar ok dat is meer band nr natuurlijk als specifiek film gemaakt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast serieus??? Dat ken je niet?Do what you love, love what you do!![]()
ik vind het een ok nr daar niet van he. maar ok niet echt gecomponeerde voor film.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Het gekke is, dat ik het vaker en vaker met jou eens benquote:Op zaterdag 28 september 2024 23:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij bent gewoon raar dat je hem wel begrijpt.
Ow ik dacht dat het om de titelsong ging, in dat geval moment.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:38 schreef kree het volgende:
[..]
ik vind het een ok nr daar niet van he. maar ok niet echt gecomponeerde voor film.Lach met een schone bips![]()
dit dus en is onbekende film. maar vond de muziek ervan wel weer goed
is eentje maar blader door.
quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:38 schreef kree het volgende:
[..]
ik vind het een ok nr daar niet van he. maar ok niet echt gecomponeerde voor film.Lach met een schone bips![]()
ja nouja mag ook natuurlijk. maar doelde iets meer op film muziek in rest wel eigenlijkquote:Op zaterdag 28 september 2024 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat het om de titelsong ging, in dat geval moment.
Net nog 1 geplaatstquote:Op zaterdag 28 september 2024 23:40 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja mag ook natuurlijk. maar doelde iets meer op film muziek in rest wel eigenlijk
![]()
Goed toch is open lijst hoor. geen oordeel.
heb er nog eentje maar moet ik ff zoeken. van die onderzeeër hoe heet ie. Das boot trouwens ook mss moet ik die linken ook nog als iconisch
maar bedoel met die Russische.Do what you love, love what you do!![]()
Heel goed vandaag, gezellig met dochter de dag doorgebracht, gewinkeld, geborreld en daarna heerlijk uit eten geweest.quote:![]()
En met jou?![]()
Das bootquote:Op zaterdag 28 september 2024 23:43 schreef kree het volgende:
Goed toch is open lijst hoor. geen oordeel.
heb er nog eentje maar moet ik ff zoeken. van die onderzeeër hoe heet ie. Das boot trouwens ook mss moet ik die linken ook nog als iconisch
maar bedoel met die Russische.Lach met een schone bips![]()
Geborreld en gegeten met dochter?quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Heel goed vandaag, gezellig met dochter de dag doorgebracht, gewinkeld, geborreld en daarna heerlijk uit eten geweest.![]()
En met jou?![]()
Ok, wilde nog een versier move plaatsen maar nu.......
Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: