SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is patat!
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
@kree wil dit ook graag wetenquote:~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Sowieso als je op mijn leeftijd gaat daten is binnen 5 minuten de vraag 'hoe kijk je tegen kinderen aan?' al gesteld, door of iemand met rammelende eierstokken of door iemand die al 5 kinderen van 4 mannen heeft.![]()
We swipen links, we swipen rechts tralallalalalala... Kut snollebollekes... Kutmuziek in hoofd.quote:Lach met een schone bips![]()
Is hij eindelijk gaan slapen maak jij hem weer wakkerquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
@:kree wil dit ook graag weten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zou jij nog kinderen willen dan ?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sowieso als je op mijn leeftijd gaat daten is binnen 5 minuten de vraag 'hoe kijk je tegen kinderen aan?' al gesteld, door of iemand met rammelende eierstokken of door iemand die al 5 kinderen van 4 mannen heeft.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zoiets zou ik nooit vragenquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sowieso als je op mijn leeftijd gaat daten is binnen 5 minuten de vraag 'hoe kijk je tegen kinderen aan?' al gesteld, door of iemand met rammelende eierstokken of door iemand die al 5 kinderen van 4 mannen heeft.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
ook via Tinder dan nog?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel
Het gekke is
Ik heb ook vrienden![]()
![]()
![]()
Die single zijn
En wel eens daten
Sta open voor tips dan he die wel succes hebben? vraag het ze eens voor me?Do what you love, love what you do!![]()
Jij bent toch net zo oud als ik ongeveer als ik het me goed herinner?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sowieso als je op mijn leeftijd gaat daten is binnen 5 minuten de vraag 'hoe kijk je tegen kinderen aan?' al gesteld, door of iemand met rammelende eierstokken of door iemand die al 5 kinderen van 4 mannen heeft.Lach met een schone bips![]()
Gewoon de knip er in en zeggen ja ik wil kinderen, gratis neuken voor volk en vaderland zonder consequentiesquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sowieso als je op mijn leeftijd gaat daten is binnen 5 minuten de vraag 'hoe kijk je tegen kinderen aan?' al gesteld, door of iemand met rammelende eierstokken of door iemand die al 5 kinderen van 4 mannen heeft.~FEYENOORD~
Deze manquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gewoon de knip er in en zeggen ja ik wil kinderen, gratis neuken voor volk en vaderland zonder consequenties
Lach met een schone bips![]()
O je bent er nog. Dacht die is wel slapen ondertussenquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:24 schreef kree het volgende:
[..]
ook via Tinder dan nog?
Sta open voor tips dan he die wel succes hebben? vraag het ze eens voor me?
Ik sluit het niet uit maar is geen doel opzichquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou jij nog kinderen willen dan ?![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij bent toch net zo oud als ik ongeveer als ik het me goed herinner?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gewoon de knip er in en zeggen ja ik wil kinderen, gratis neuken voor volk en vaderland zonder consequenties
[..]
Gewoon de knip er in en zeggen ja ik wil kinderen, gratis neuken voor volk en vaderland zonder consequenties![]()
![]()
nee tuurlijk niet, want weer nieuw topic en moest ff copy pasten enzoquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je bent er nog. Dacht die is wel slapen ondertussen
Do what you love, love what you do!![]()
Als je serieus wilt datenquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:24 schreef kree het volgende:
[..]
ook via Tinder dan nog?
Sta open voor tips dan he die wel succes hebben? vraag het ze eens voor me?
Zoek een betaald platform
Daarmee filter je al een deel
Plus
Wees tevreden met jezelf
Met alleen zijn
Een relatie is een toevoeging
Niet de heilige graalThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:20 schreef AardappelSchotel het volgende: [..] De rest heb je allemaal al naar links geswiped
ik was zo lang afwezig geweest dat ik weer vanaf 0 begon, zelfs al mn likes waren verdwenen
Valt me wel op dat de Duitse profielen vaak een stuk serieuzer lijken als de Nederlandse, krijg het idee dat het in Duitsland nog echt een relatie-datingapp is, terwijl het hier meer een hook-up app is geworden.
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
En dan geen betaald platform waar vrouwen wel gratis op mogen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je serieus wilt daten
Plus
Wees tevreden met jezelf
Met alleen zijn
Niet de heilige graal![]()
Tegenwoordig kun je "onbeperkt" kijken, vroeger moest je een week wachten tot de volgende aflevering.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
Eigenlijk als ik het bekijk tegenover mijn kindertijd, we worden wel doodgegooid met series en filmsJe weet gewoon niet meer wat te kijken.
![]()
Dan is het kut dat je niet steriel geboren bent zoals ikquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit maar is geen doel opzichIk heb geen kinderwens en mijn zwemmers zijn doder dan Adolf Hitler op zijn 100e geboortedag.
Nouja daar maak je in ieder geval al een goed begin met betrekking tot zelfrespect.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:20 schreef kree het volgende:
[..]
nouja weet je wat het erge is....... Ik ga daar steeds meer aan denken het boeit me ook niet zoveel meer als vroeger.
Maarja andere kant van me zegt dan weer tis leuker met twee als alleen ofzo.
En dat het met zijn tweeën leuker is dan alleen kun alleen jij bepalen. Laat je niet leiden door wat anderen vinden wat moet.
En het gekke is, dat wanneer je je op jezelf focust en je niet meer wanhopig als deurmat laat gebruiken dat het dan stuk makkelijker gaat.![]()
![]()
iemand boven de 50 daten, klaar!quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sowieso als je op mijn leeftijd gaat daten is binnen 5 minuten de vraag 'hoe kijk je tegen kinderen aan?' al gesteld, door of iemand met rammelende eierstokken of door iemand die al 5 kinderen van 4 mannen heeft.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Moet wel zeggen dat langere tijd alleen zijn wel verslavend isquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Plus
Wees tevreden met jezelf
Met alleen zijn
Niet de heilige graal![]()
Dit is wel een goed advies!quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Plus
Wees tevreden met jezelf
Met alleen zijn
Niet de heilige graal
Als je tevreden bent met wat je hebt vind je ook het snelst iemand die je waardeert voor wie en wat je bent
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wat zeg u oma?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij bent toch jonger dan lyltLach met een schone bips![]()
[..]
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Heb je helemaal nog niet gslapen?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:26 schreef kree het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet, want weer nieuw topic en moest ff copy pasten enzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is een superlike!quote:
Mailsyyyyyquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:27 schreef maily het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je "onbeperkt" kijken, vroeger moest je een week wachten tot de volgende aflevering.![]()
![]()
Gewoon het goede gat pakken anders wordt ze zwangerquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan is het kut dat je niet steriel geboren bent zoals ikIk heb geen kinderwens en mijn zwemmers zijn doder dan Adolf Hitler op zijn 100e geboortedag.
![]()
eens hiermee en is ook wat ik als tip kreeg hoor, zoek naar betaalde sites.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Plus
Wees tevreden met jezelf
Met alleen zijn
Niet de heilige graal
eerder al. maarja ik zit een beetje in een fase nu van wat wil ik wel en niet enzo ook in relatie. ik neig naar dat ik het wss leuker vind samen. maaaaaaarDo what you love, love what you do!![]()
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij bent toch jonger dan lylt![]()
Zou jij nog kinderen willen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je leven alleen niet leuk genoeg is moet je daar aan werkenquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:28 schreef kree het volgende:
[..]
eens hiermee en is ook wat ik als tip kreeg hoor, zoek naar betaalde sites.
eerder al. maarja ik zit een beetje in een fase nu van wat wil ik wel en niet enzo ook in relatie. ik neig naar dat ik het wss leuker vind samen. maaaaaaar
En niet op zoek naar iemand die dat voor je gaat doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik denk dat user @AardappelSchotel 43 is.~FEYENOORD~
Hoe voel je je vandaag Amy?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik was zo lang afwezig geweest dat ik weer vanaf 0 begon, zelfs al mn likes waren verdwenen
Valt me wel op dat de Duitse profielen vaak een stuk serieuzer lijken als de Nederlandse, krijg het idee dat het in Duitsland nog echt een relatie-datingapp is, terwijl het hier meer een hook-up app is geworden.
Ik hoef echt geen kinderen
Heb nu meerdere vrienden met kinderen en als ik daar ben is het echt hel. Wat een ellende veroorzaken die monsters.![]()
Al dat gezwanger....quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon het goede gat pakken anders wordt ze zwangerLach met een schone bips![]()
ja nouja zo zie ik het wel de laatste tijd meer eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nouja daar maak je in ieder geval al een goed begin met betrekking tot zelfrespect.
En dat het met zijn tweeën leuker is dan alleen kun alleen jij bepalen. Laat je niet leiden door wat anderen vinden wat moet.
En het gekke is, dat wanneer je je op jezelf focust en je niet meer wanhopig als deurmat laat gebruiken dat het dan stuk makkelijker gaat.Do what you love, love what you do!![]()
Owquote:![]()
Ik ben alweer te lang van Tinder af om dat te snappen
Vrienden van me hebben nu kinderen van 7 - 11 jaar, dat is wel leukquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:29 schreef KoningWouter het volgende:
Heb nu meerdere vrienden met kinderen en als ik daar ben is het echt hel. Wat een ellende veroorzaken die monsters.![]()
middag dutje wel ffquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je helemaal nog niet gslapen?
Wattttt????quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat je je gehoorapparaat in moet doen opa
Snap ik wel, met die inkomsten die jij genereert met de gas export zou ik ook niet snel iets anders zoeken.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow![]()
Ik ben alweer te lang van Tinder af om dat te snappen
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Lees zequote:Op zaterdag 28 september 2024 20:30 schreef maily het volgende:
[..]
heej greys
finally zitten we weer eens tegelijk hier![]()
ff teruglezen nog
Ja ik weet niet hoor. Ze zijn ook als ze zo oud zijn zo ontzettend naïef en dom nog. Iedereen vind ze schattig en zo, ik vind ze alleen maar bloedirritant.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vrienden van me hebben nu kinderen van 7 - 11 jaar, dat is wel leuk![]()
![]()
Kom ff op me hyvesquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben 12 en wat is dit?
Eens. Ik vind de kinderen van mijn broer en ook die van mijn zus heel leuk maar hell noquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:29 schreef KoningWouter het volgende:
Daten?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:31 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Eens. Ik vind de kinderen van mijn broer en ook die van mijn zus heel leuk maar hell no![]()
Bagger, lig de halve dag al in bed en de paracetamol werkt maar half. 38,9 graden koorts helpt ook niet mee.quote:
Zo maar eens naar beneden de groente uit mn slowcooker halen.Cause there is always a wrong to your right 🎶
nee dat zoek ik dus ook niet. en alleen daarom maakt het zoeken lastiger. laat staan zoals eerder genoemd iemand. ja heb wel paar kinderen enzo etc blabla. Nu vind ik kids heel leuk wel. Maarja om ze van een ander te opvoeden? mss niet zo.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je leven alleen niet leuk genoeg is moet je daar aan werken
En niet op zoek naar iemand die dat voor je gaat doenDo what you love, love what you do!![]()
Zakelijk gezien kan uitbreiden van het potentiele aanbod natuurlijk nooit kwaadquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Snap ik wel, met die inkomsten die jij genereert met de gas export zou ik ook niet snel iets anders zoeken.
Nu niet meer.. maar ook meer omdat ik geen relatie wil etc..quote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Heb je geen ibu in huis?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bagger, lig de halve dag al in bed en de paracetamol werkt maar half. 38,9 graden koorts helpt ook niet mee.
Zo maar eens naar beneden de groente uit mn slowcooker halen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Slowcooker genotquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bagger, lig de halve dag al in bed en de paracetamol werkt maar half. 38,9 graden koorts helpt ook niet mee.
Zo maar eens naar beneden de groente uit mn slowcooker halen.![]()
![]()
Ook niet als je toevallig een echt leuk iemand tegenkomt?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu niet meer.. maar ook meer omdat ik geen relatie wil etc..~FEYENOORD~
Dat een vrouw kinderen heeftquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:32 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat zoek ik dus ook niet. en alleen daarom maakt het zoeken lastiger. laat staan zoals eerder genoemd iemand. ja heb wel paar kinderen enzo etc blabla. Nu vind ik kids heel leuk wel. Maarja om ze van een ander te opvoeden? mss niet zo.
Betekend niet dat jij ze moet opvoeden
Ze hebben een eigen vaderThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ditto, ik tolereer mijn oudste nichtje de rest is kut. Ik tolereer haar omdat ik haar lang in vuile luier liet rondlopen omdat ik geen luiers verwissel toen mijn zusje ff weg was. Zij is de uitzondering. Kinderen zijn kut.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:31 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Eens. Ik vind de kinderen van mijn broer en ook die van mijn zus heel leuk maar hell noLach met een schone bips![]()
Hey KW. Hoe is het met sstoppen met roken?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nouja daar maak je in ieder geval al een goed begin met betrekking tot zelfrespect.
En het gekke is, dat wanneer je je op jezelf focust en je niet meer wanhopig als deurmat laat gebruiken dat het dan stuk makkelijker gaat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er zijn weer vrij veel mensen ziek overal, viel me van de week al op.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo maar eens naar beneden de groente uit mn slowcooker halen.
Beterschap~FEYENOORD~
Dat is waar, maar er zijn er niet veel die zulke premium kwaliteit bieden hoor.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zakelijk gezien kan uitbreiden van het potentiele aanbod natuurlijk nooit kwaadOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Oww ik ga tsjecken.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee man, sugababes.nl was een veel beter jachtgebiedLach met een schone bips![]()
Eensquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ditto, ik tolereer mijn oudste nichtje de rest is kut. Ik tolereer haar omdat ik haar lang in vuile luier liet rondlopen omdat ik geen luiers verwissel toen mijn zusje ff weg was. Zij is de uitzondering. Kinderen zijn kut.!!!
![]()
![]()
Nou dan misschien wel..quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook niet als je toevallig een echt leuk iemand tegenkomt?
Maar ik ben geen leuk relatie materiaal
quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey KW. Hoe is het met sstoppen met roken?
Niet best, ben gezwicht. Toen ik op een gegeven moment peukjes aan het zoeken was in mijn vuilcontainer heb ik besloten dat ik nog niet stop.
Ik heb wel besloten dat ik maandag de huisarts bel voor een consult. Ik wil kijken of ik niet op een andere manier hulp kan krijgen met stoppen met roken. Wellicht door te switchen van antidepressiva of iets.
Want dit was niet te doen.![]()
Heus welquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dan misschien wel..
Maar ik ben geen leuk relatie materiaal![]()
Gelukkig hebben we Peach & Goma nog.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu niet meer.. maar ook meer omdat ik geen relatie wil etc..
O. Zal wel heel ff geweest zijn dan 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je lijkt mn schoonzus wel, die zegt precies hetzelfdequote:Op zaterdag 28 september 2024 20:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dan misschien wel..
Maar ik ben geen leuk relatie materiaal
~FEYENOORD~
Acupunctuur of hypnotherapie?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Niet best, ben gezwicht. Toen ik op een gegeven moment peukjes aan het zoeken was in mijn vuilcontainer heb ik besloten dat ik nog niet stop.
Ik heb wel besloten dat ik maandag de huisarts bel voor een consult. Ik wil kijken of ik niet op een andere manier hulp kan krijgen met stoppen met roken. Wellicht door te switchen van antidepressiva of iets.
Want dit was niet te doen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ligt dat niet in het midden?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat een vrouw kinderen heeft
Ze hebben een eigen vader
Natuurlijk hebben kinderen hun eigen vader, maar als je een relatie hebt met een een vrouw met kinderen uit een eerdere relatie krijg je er wel mee te maken.
Die kun je iets minder makkelijk weg swipen als je een langdurige relatie met hun moeder hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo maar eens naar beneden de groente uit mn slowcooker halen.A vervelend zeg. Hopelijk voel je je morgen beterquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaahaa..al vind ik die beertjes ook leukquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Peach & Goma nog.
[ afbeelding ]
Jawel, misschien dat voor vannacht even opzoeken, ik wil op zich wel graag goed slapen.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
O je wilt ook geen relatie. Dan zou ik ook geen kinderen willen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu niet meer.. maar ook meer omdat ik geen relatie wil etc..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welkom bij #teamnietgeschiktvooreenrelatiequote:
Nou zeg maar dat ze gelijk heeftquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je lijkt mn schoonzus wel, die zegt precies hetzelfde
Oh wacht nee dat is niet lief
Nee maar moest wel lachenquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou zeg maar dat ze gelijk heeft
Oh wacht nee dat is niet lief
~FEYENOORD~
Owww, er is een ding. Niet goedkoop maar schijnt dezelfde prikkel in de keel te geven als roken maar dan zonder rook en shit. Moet ik ff navragen bij collega.. zo is zij gestopt met roken.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Want dit was niet te doen.Lach met een schone bips![]()
Doe ik nietquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]Doe je zelf niet te kort
Werkte bij mij toen iets beter met corona.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel, misschien dat voor vannacht even opzoeken, ik wil op zich wel graag goed slapen.
Jammer, maar wel goed dat je er hulp bij zoekt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Want dit was niet te doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een lul?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Owww, er is een ding. Niet goedkoop maar schijnt dezelfde prikkel in de keel te geven als roken maar dan zonder rook en shit. Moet ik ff navragen bij collega.. zo is zij gestopt met roken.![]()
Ik denk dat je in eerste instantie je kinderen niet moet vermoeien met een relatiequote:Op zaterdag 28 september 2024 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt dat niet in het midden?
Natuurlijk hebben kinderen hun eigen vader, maar als je een relatie hebt met een een vrouw met kinderen uit een eerdere relatie krijg je er wel mee te maken.
Die kun je iets minder makkelijk weg swipen als je een langdurige relatie met hun moeder hebt.
En als het echt wat kan zijn dan na een half jaar ofzo een keer voorstellen
Dan is er natuurlijk de vraag
Hoevaak heeft iemand zijn of haar kind
En ik denk dat de basis echt bij de eigen ouder moet liggenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gelukkig hebben we twee handenquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Welkom bij #teamnietgeschiktvooreenrelatie![]()
Waarom dan geen leuk relatie materiaal?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dan misschien wel..
Maar ik ben geen leuk relatie materiaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik dacht dat het niet koortsverlagend is en slechter voor de maag, dus gebruik daarom meestal paracetamol.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Werkte bij mij toen iets beter met corona.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Is niet iets voor hierquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom dan geen leuk relatie materiaal?
niet liegen. dat is veel korter geleden dan een aantal maanden.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:59 schreef kree het volgende:
[..]
nee kijk ze heeft me genegeerd aantal maanden. daarvoor dus vroeg ik waarom zo stil. Na hoop gevraag ja heb wel ander iemand waar ik mee klets zei ze.
Ik ok dan. nou veel plezier.
niks ook meer gehad geen appje of iets niks.
maar ze is ineens weer begonnen te kletsen? met mij. Ok ik trek conclusie dan toch (logisch of niet) dat het wss uit is.
Ging verder over koetjes en kalfjes en filmpje of series die we kijken. maarja![]()
Jawel hoorquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet koortsverlagend is en slechter voor de maag, dus gebruik daarom meestal paracetamol.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goed punt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat je in eerste instantie je kinderen niet moet vermoeien met een relatie
En als het echt wat kan zijn dan na een half jaar ofzo een keer voorstellen
Dan is er natuurlijk de vraag
Hoevaak heeft iemand zijn of haar kind
En ik denk dat de basis echt bij de eigen ouder moet liggen
Op de 2e date meteen je kinderen meenemen moet je niet doen. Alleen als je weet dat het een goede relatie gaat worden.
En dan speelt de leeftijd en volwassenheid van de kinderen in kwestie ook een rol.
En hoe goed de andere partij is met kinderen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dan zou er veel meer mensen makkelijk kunnen stoppenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Is wel koortsverlagend.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet koortsverlagend is en slechter voor de maag, dus gebruik daarom meestal paracetamol.En weet niet of je ook spierpijn hebt, had ik toen wel. Daar helpt het ook bij.
Is inderdaad slechter voor de maag maar met kort gebruik zou dat niet zo heel snel moeten opspelen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja zoiets. Las ook al iets van lasertherapie. Maar ik laat me adviseren door de huisarts.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Acupunctuur of hypnotherapie?
Ik weet dat er een middel is dat helpt bij stoppen met roken. En aangezien ik al antidepressiva slik kan het switchen naar dat andere antidepressivum misschien wel een schot in de roos zijn.![]()
jajaquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:02 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk wel en vond ik niet leuk toen. Maargoed ik stap er ook heel snel wel overheen.
((ben bijna bijgelezen hoor ))![]()
Ik hoef ze niet te nemen gegarandeerd maag en darm klachtenquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Is wel koortsverlagend.En weet niet of je ook spierpijn hebt, had ik toen wel. Daar helpt het ook bij.
Is inderdaad slechter voor de maag maar met kort gebruik zou dat niet zo heel snel moeten opspelen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh zou fijn zijn!quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Owww, er is een ding. Niet goedkoop maar schijnt dezelfde prikkel in de keel te geven als roken maar dan zonder rook en shit. Moet ik ff navragen bij collega.. zo is zij gestopt met roken.Ik wil er echt graag vanaf, maar niet met deze ellende.
![]()
Dat medicijn schijnt wel pittig te zijnquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zoiets. Las ook al iets van lasertherapie. Maar ik laat me adviseren door de huisarts.
Ik weet dat er een middel is dat helpt bij stoppen met roken. En aangezien ik al antidepressiva slik kan het switchen naar dat andere antidepressivum misschien wel een schot in de roos zijn.
Lees je daarover goed in!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ga ik doen! Thanksquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat medicijn schijnt wel pittig te zijn
Lees je daarover goed in!![]()
Meh ze is niet zo van het pijpen..... Geen idee verder maar zo stopte ze.quote:
Eigenlijk terugdenkend wel kutwijf, geen piemol zuigen maar wel hele dagen aan sigaret zuigen..Lach met een schone bips![]()
klopt maar maakt het verhaal wat lastiger toch wel denk.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat een vrouw kinderen heeft
Ze hebben een eigen vaderDo what you love, love what you do!![]()
lees ff de topics en de honderdduizend adviezen terug.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:05 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmm ja ok enlighten me? dan ff in deze?
mss moet ik het wat meer forceren dan ofzo? in gesprek dus he bedoel ik?![]()
Ja, overal spierpijn, al sinds dinsdag, toen ik verder nog geen klachten hadquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Is wel koortsverlagend.En weet niet of je ook spierpijn hebt, had ik toen wel. Daar helpt het ook bij.
Is inderdaad slechter voor de maag maar met kort gebruik zou dat niet zo heel snel moeten opspelen.
Ja oke maar in het algemeen is het niet zo'n heul groot probleem.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet te nemen gegarandeerd maag en darm klachten
nou moet zeggen ik vond het ook niks toen neefjes en nichtje werden geboren. luiers enzo en kotsen ze je onder. maar ze zijn stuk leuker nu als ze wat ouder zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ditto, ik tolereer mijn oudste nichtje de rest is kut. Ik tolereer haar omdat ik haar lang in vuile luier liet rondlopen omdat ik geen luiers verwissel toen mijn zusje ff weg was. Zij is de uitzondering. Kinderen zijn kut.Do what you love, love what you do!![]()
Vrouwen hequote:Op zaterdag 28 september 2024 20:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meh ze is niet zo van het pijpen..... Geen idee verder maar zo stopte ze.
Eigenlijk terugdenkend wel kutwijf, geen piemol zuigen maar wel hele dagen aan sigaret zuigen..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meh ze is niet zo van het pijpen..... Geen idee verder maar zo stopte ze.
Eigenlijk terugdenkend wel kutwijf, geen piemol zuigen maar wel hele dagen aan sigaret zuigen..waarom weet jij dat van een collega?
Dan zuigt ze de hele dag, maar heeft ze nog niet leren pijpenquote:
mn ma kreeg anti deprsiva enzo. hahahahahaquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Want dit was niet te doen.Do what you love, love what you do!![]()
WAT ?!quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:08 schreef kree het volgende:
[..]
wacht ff we hebben het over twee trouwens in dit verhaal. Die met vriendje is het niet maar andere dus![]()
Grondig en diepgaand gesprek gehad wellichtquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]waarom weet jij dat van een collega?
![]()
Waarom is dat leuk?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:45 schreef kree het volgende:
[..]
mn ma kreeg anti deprsiva enzo. hahahahaha![]()
We zijn bestiesquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]waarom weet jij dat van een collega?
Is dat heel grappig?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:45 schreef kree het volgende:
[..]
mn ma kreeg anti deprsiva enzo. hahahahahaUw ADH vitamine Worst
Ik DM je straks wel met dat anti peuken ding, heb 'r net appje gestuurd hoe dat ding heet.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:45 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga even een potje diablo doen. Tot laterLach met een schone bips![]()
Top! Ben erg benieuwd. Thanks!quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik DM je straks wel met dat anti peuken ding, heb 'r net appje gestuurd hoe dat ding heet.![]()
Kump goe jungquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Top! Ben erg benieuwd. Thanks!
nee lieg niet, dat laatste waar ik over vertelde was iemand anders. deze is van ervoor nog.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:40 schreef maily het volgende:
[..]
niet liegen. dat is veel korter geleden dan een aantal maanden.Do what you love, love what you do!![]()
Het is weer eens wat anders dan bingoquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kree zorgt vaak wel voor leven in de brouwerij, nooit saai.![]()
![]()
ja hou het zelf amper bijquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:42 schreef maily het volgende:
[..]
jaja
((ben bijna bijgelezen hoor ))
Ik denk dat het grapje is bedoeld als dat ze depressief van hem werd?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Gast je achteringang open houden op publiek forum is geen goed idee.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:50 schreef kree het volgende:
[..]
ja net zoals meiden houdt kree ook opties open. LOLLach met een schone bips![]()
mwah mss niet nee. maargoed lokaal lezen ze het, is het nog mijn eerlijke mening wel. Dus tja.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast je achteringang open houden op publiek forum is geen goed idee.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:52 schreef kree het volgende:
[..]
mwah mss niet nee. maargoed lokaal lezen ze het, is het nog mijn eerlijke mening wel. Dus tja.![]()
![]()
![]()
Lees jij je eigen Posts wel eens naquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:51 schreef kree het volgende:
wat wss kut is want ok, maargoed weten jullie hun niet......
Je maakt zinnen
Daar kan een Nederlander niks meeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
stel he en ik vind een leuke vrouw zeg maar iemand waar ik mee samen wil zijn. Dan zou ik het toch wel vertellen.Do what you love, love what you do!![]()
beterschapquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
![]()
Aan wie?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:54 schreef kree het volgende:
stel he en ik vind een leuke vrouw zeg maar iemand waar ik mee samen wil zijn. Dan zou ik het toch wel vertellen.Lach met een schone bips![]()
Zolang jij je als deurmat laat gebruikenquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:54 schreef kree het volgende:
stel he en ik vind een leuke vrouw zeg maar iemand waar ik mee samen wil zijn. Dan zou ik het toch wel vertellen.
Vind je er geenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
niet echt eigenlijk, zodra ik op invoeren klik dan zie ik het wel in. quotes ofzo of reactie.......quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lees jij je eigen Posts wel eens na
Je maakt zinnen
Daar kan een Nederlander niks meeDo what you love, love what you do!![]()
En als je de Post leest die ik net quotequote:Op zaterdag 28 september 2024 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
niet echt eigenlijk, zodra ik op invoeren klik dan zie ik het wel in. quotes ofzo of reactie.......
Wat moet iemand daar van maken danThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ahhh, nu ikke snappeke doen. Maar praat dan ook in volle zinnen want ik kon er geen kut van maken wat je bedoelde.quote:Lach met een schone bips![]()
dat kan iedereen zelf bedenken?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
En als je de Post leest die ik net quote
Wat moet iemand daar van maken dan
Helft van reacties hier scroll ik toch nog over omdat ijk denk waar gaat het over. tenzij denk moet ff wat terug zoeken.Do what you love, love what you do!![]()
Ik wens de mod van dienst veel succes om hiermee te dealenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Toch gewoon dat hij weet dat het niet netjes is om meerdere opties open te houden, maar dat zij het niet weten en het daarom geen ramp is?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
En als je de Post leest die ik net quote
Wat moet iemand daar van maken dan
Giro blauw, past bij jou!quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
Ik wens de mod van dienst veel succes om hiermee te dealenLach met een schone bips![]()
Dus met andere woordenquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:57 schreef kree het volgende:
[..]
dat kan iedereen zelf bedenken?
Helft van reacties hier scroll ik toch nog over omdat ijk denk waar gaat het over. tenzij denk moet ff wat terug zoeken.
We reageren eigenlijk voor Jan lul op je PostsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nou die heeft het onwijs makkelijk, want dit mag gewoon ik heb geen policy van dit topic verbroken hoor?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
Ik wens de mod van dienst vee; succes om hiermee te dealenDo what you love, love what you do!![]()
nee dat zei ik niet met andere posts bedoel ik dus die niet gerelateerd zijn aan mijn verhaal.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus met andere woorden
We reageren eigenlijk voor Jan lul op je Posts
tuurlijk lees ik wel die erop reageren?Do what you love, love what you do!![]()
Shhhhtt dit was code taal, laat de AIVD dit niet op het spoor komen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik las een naam van een Noord Koreaanse leiderLach met een schone bips![]()
Ik van een chinees-indonesisch gerechtquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik las een naam van een Noord Koreaanse leider
Serieusquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Toch gewoon dat hij weet dat het niet netjes is om meerdere opties open te houden, maar dat zij het niet weten en het daarom geen ramp is?
Dat haal je uit die post![]()
![]()
![]()
Dat vind ik knap
niks nieuwsquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus met andere woorden
We reageren eigenlijk voor Jan lul op je Posts![]()
![]()
![]()
wel wat ik bedoelde dus idd.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Serieus
![]()
![]()
Dat vind ik knap
koorts doet gekke dingen met mensenquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Serieus
![]()
![]()
Dat vind ik knap![]()
![]()
echt hequote:Op zaterdag 28 september 2024 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus met andere woorden
We reageren eigenlijk voor Jan lul op je Posts![]()
Je doet lacherig over antidepressiva?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:58 schreef kree het volgende:
[..]
nou die heeft het onwijs makkelijk, want dit mag gewoon ik heb geen policy van dit topic verbroken hoor?
Enige idee wat mensen die dat soort medicatie nodig hebben doormaken![]()
Amie is dan ook de officiële Kree-vertalerquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Serieus
![]()
![]()
Dat vind ik knap![]()
Kree z'n schrijfsels naar het Engels vertaald:quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lees jij je eigen Posts wel eens na
Je maakt zinnen
Daar kan een Nederlander niks mee![]()
![]()
Zelfs Mario begrijp ik beterquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:00 schreef maily het volgende:
[..]
koorts doet gekke dingen met mensen
Je kan beter eens serieus met je zoektocht beginnen i.p.v. het er hier 100000000000000000000000000000x over te hebbenquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:59 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat zei ik niet met andere posts bedoel ik dus die niet gerelateerd zijn aan mijn verhaal.
tuurlijk lees ik wel die erop reageren?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kijk even vanuit mij, ik vertel wat. en goed ik ben in mijn eentje dan he om zeg maar 100 posts ofzo te beantwoorden. slipt er nog wel eens eentje doorheen dan he, zeker met nieuw deel.
Maar lees echt wel de reacties.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Kree z'n schrijfsels naar het Engels vertaald:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja, omdat hij ervoor iets zei dat hij ook opties open houdt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Serieus
![]()
![]()
Dat vind ik knap
Mja in hoeverre het opties openhouden betreft als je het hebt over vrouwen die al een relatie hebben, is een tweede.Cause there is always a wrong to your right 🎶
ToTinie mi amigo..quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Kree z'n schrijfsels naar het Engels vertaald:
[ afbeelding ]
Heb je al geslapen?quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:02 schreef kree het volgende:
kijk even vanuit mij, ik vertel wat. en goed ik ben in mijn eentje dan he om zeg maar 100 posts ofzo te beantwoorden. slipt er nog wel eens eentje doorheen dan he, zeker met nieuw deel.
Maar lees echt wel de reacties.Uw ADH vitamine Worst
Net als met alle andere onderwerpen van 'm.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan beter eens serieus met je zoektocht beginnen i.p.v. het er hier 100000000000000000000000000000x over te hebben![]()
Schrijf dan ook iets wat mensen kunnen ontcijferen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:02 schreef kree het volgende:
Maar lees echt wel de reacties.Lach met een schone bips![]()
nouja wil ik die zoektocht wel, daar kwamen we een beetje op uit.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan beter eens serieus met je zoektocht beginnen i.p.v. het er hier 100000000000000000000000000000x over te hebben
verder trouwens als jullie het niet onwijs te druk hebben met bolk posten of smileys dan maakt het geen reet uit ook dat ik het hierin gewoon zet? of wel?Do what you love, love what you do!![]()
Dit klinkt ietwat als grootheidswaanzinquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:02 schreef kree het volgende:
Maar lees echt wel de reacties.![]()
Kree is de bescheidenheid zelve!quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit klinkt ietwat als grootheidswaanzin![]()
![]()
Je moet opa lylt even zijn leesbril aangevenquote:
Kree heeft het wel heuuuuuul erg lastig allemaal met zijn date drama.quote:
De rest stelt zich maar aan en zulks
nee hoor? maar moet het nog soort snel typen allemaal en echt per minuut om te antwoorden.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit klinkt ietwat als grootheidswaanzin![]()
maar ok zal ff pauze houden enzo
Vandaag ff een kutdagje, maar verder wel okee hoor!quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gaat het beetje makker?
En daarzo?![]()
Oh?quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet opa lylt even zijn leesbril aangeven![]()
![]()
Er zit geen tijdslimiet op reageren hoor... Ik kan over een uur nog op deze zelfde post van je reagerenquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:05 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor? maar moet het nog soort snel typen allemaal en echt per minuut om te antwoorden.
maar ok zal ff pauze houden enzo
Ach hij slaat vast een mooie somalische dame aan de haak die naast hem komt wonen en terwijl hij hevig aan het bolken is gewillig bij hem aanbelt en vraagt of hij nog single is!quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kree heeft het wel heuuuuuul erg lastig allemaal met zijn date drama.
De rest stelt zich maar aan en zulks![]()
![]()
Er zijn ook geen 100 Posts waar hij op moet reagerenquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er zit geen tijdslimiet op reageren hoor... Ik kan over een uur nog op deze zelfde post van je reageren
ik weet ook niet maar als ik ff ga kakken nu dan zijn we mss 5 min verder en weer nieuw topic. tja ik lees niet alles terug dan hoor in xx topics ervoor. quotes of mention wil ik nog wel eens ff nagaan,. maar die zijn dan vaak ook alweer gelijk van 4 topics terug.Do what you love, love what you do!![]()
Hmm, kut dan. Hoop geen gezeik.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Vandaag ff een kutdagje, maar verder wel okee hoor!
En daarzo?
Hier alles lekker, zo lui vandaag. Uitgeslapen, opgestaan, winkel en that's it.Lach met een schone bips![]()
Wellewaar want de wereld draait om.......?quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn ook geen 100 Posts waar hij op moet reagerenLach met een schone bips![]()
maar ok denk weer genoeg over mij. haalde er toch wat advies uit van jullie allemaal.
Nu aan jullie danDo what you love, love what you do!![]()
Goffer ik dacht om mijquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wellewaar want de wereld draait om.......?
Lekker relaxed dus.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hmm, kut dan. Hoop geen gezeik.
Hier alles lekker, zo lui vandaag. Uitgeslapen, opgestaan, winkel en that's it.
Ja eenzaam gevoel hier en verveling, ook al is er nog genoeg te doen.
Heb vooral Amazon Prima zitten kijken vandaag.![]()
Of een prinses uit Congo die stervende is en in ruil voor 3 romantische maanden met hem haar hele vermogen van 450 miljoen in ruil daarvoor wil nalatenquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach hij slaat vast een mooie somalische dame aan de haak die naast hem komt wonen en terwijl hij hevig aan het bolken is gewillig bij hem aanbelt en vraagt of hij nog single is!
Nigeria toch?quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of een prinses uit Congo die stervende is en in ruil voor 3 romantische maanden met hem haar hele vermogen van 450 miljoen in ruil daarvoor wil nalaten![]()
![]()
Als je keer verveeld kom deze kant op, doen we verwarmd terrasje hier en wat eten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker relaxed dus.
Ja eenzaam gevoel hier en verveling, ook al is er nog genoeg te doen.
Heb vooral Amazon Prima zitten kijken vandaag.Lach met een schone bips![]()
* greysbones trekt handschoenen aan om geen bubbels te brekenquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is ook maar niet ieder anders bubbel breken shhht
quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je keer verveeld kom deze kant op, doen we verwarmd terrasje hier en wat eten.Kijk, beter!
![]()
We lopen op spijkers hierquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones trekt handschoenen aan om geen bubbels te brekenMoeten voorzichtig zijn niemand te kwetsen.
Al die tere zieltjes hierquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
We lopen op spijkers hierMoeten voorzichtig zijn niemand te kwetsen.
quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
We lopen op spijkers hierMoeten voorzichtig zijn niemand te kwetsen.
![]()
![]()
Kan gewoon maat, als je niks te doen hebt stuur ff berichtje en ik maak in weekend gewoon dag vrij en ben jij er ook even uit.quote:Lach met een schone bips![]()
Zeikweifquote:![]()
Ow sorry, wilde eigenlijk zeggen mevrouw die het niet eens is met een opmerking en wil daarvoor mijn welgemeende excuses aanbieden.Lach met een schone bips![]()
Mooi man, wordt gewaardeerd!quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan gewoon maat, als je niks te doen hebt stuur ff berichtje en ik maak in weekend gewoon dag vrij en ben jij er ook even uit.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zeikweif![]()
Ow sorry, wilde eigenlijk zeggen mevrouw die het niet eens is met een opmerking en wil daarvoor mijn welgemeende excuses aanbieden.![]()
![]()
Kijk je wel even uit dat je niemand die ooit werkte bij Spyker F1 op zijn spijker trapt nu?quote:
quote:![]()
Ik ga wel weer!
Gast de kleine kan ook mee, dan gaan we naar het kasteel. Vinden die blagen mooi.quote:Lach met een schone bips![]()
Jaquote:
Neem een ibu
Of een whiskey
En lekker naar bed![]()
het niet eens zijn met elkaar mag toch gewoon?
niks raars in dat, wat wel vervelend is dat ik dan gezeik krijg van gaat alleen over kree?
Maar het zijn jullie ook die met vervolg vragen komen die ik antwoord, daarom duurt dit altijd paar topics.
Maarja ok ik lees het en neem mee wat ik denk helpt ofzo, dus nee jullie commentaar of reactie is dus niet voor niks
quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:16 schreef maily het volgende:
[..]
het ene kind wordt in bed gestopt, het andere komt er weer uit![]()
Nee hoor, kree zit hier al de hele tijd.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:16 schreef maily het volgende:
[..]
het ene kind wordt in bed gestopt, het andere komt er weer uit
Dat zei ik laatst al maar toen wilde je niet luisteren.quote:
dat is weer een ander kindquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee hoor, kree zit hier al de hele tijd.![]()
![]()
Even gebruikmaken van de slingerservice van ToT?quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:16 schreef maily het volgende:
[..]
het ene kind wordt in bed gestopt, het andere komt er weer uitUw ADH vitamine Worst
Groter, vetter en dikker kun je de afrader niet krijgen neequote:
Heb wel een paar keer wat besteld daar. Op zich leuk spul maar je moet de meubels wel HEEL goed analyseren op de foto's voor je ze bestelt; vaak ziet het er op het eerste gezicht bijzonder mooi uit, maar als je even wat beter kijkt, is het toch duidelijk goedkope meuk in diverse gevallen.quote:![]()
@ToTquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even gebruikmaken van de slingerservice van ToT?![]()
toch is het beetje lullig denk ik om te zeggen he?quote:
`boeie dat niet iedereen mijn verhaal wat boeit. jullie Elle lange smiley bolk posts boeit mij ook niet.
Wees blij dat er wel iets verteld wordt ipv langs elkaar te lullen enzo.
maargoed ik weet is het topic en spel. Ok ik speel het spel zo. Dus zelfde spelregels enzo
Zolang we niet in afzeiken naar elkaar vervallen ofzo is het mij allemaal best.
Niet leveren terwijl zij zeggen van wel, geld terug krijgen ben je maanden mee bezig soms, slechte klantenservice en zo nog wel meer dingen. Die vallen bij mij in de categorie: jeukpartij.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb wel een paar keer wat besteld daar. Op zich leuk spul maar je moet de meubels wel HEEL goed analyseren op de foto's voor je ze bestelt; vaak ziet het er op het eerste gezicht bijzonder mooi uit, maar als je even wat beter kijkt, is het toch duidelijk goedkope meuk in diverse gevallen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Kwaliteit is wel oke, maar je hebt in een phd in meubels in elkaar zetten nodig en de helft is beschadigd of er ontbreekt watquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb wel een paar keer wat besteld daar. Op zich leuk spul maar je moet de meubels wel HEEL goed analyseren op de foto's voor je ze bestelt; vaak ziet het er op het eerste gezicht bijzonder mooi uit, maar als je even wat beter kijkt, is het toch duidelijk goedkope meuk in diverse gevallen.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik weet niet hoe het nu zit, maar paar jaar geleden was de klantenservice niet bereikbaar buiten een standaard mailtje.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb wel een paar keer wat besteld daar. Op zich leuk spul maar je moet de meubels wel HEEL goed analyseren op de foto's voor je ze bestelt; vaak ziet het er op het eerste gezicht bijzonder mooi uit, maar als je even wat beter kijkt, is het toch duidelijk goedkope meuk in diverse gevallen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En die van jou?quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Net als met alle andere onderwerpen van 'm.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Pro-tip: ga je meubels bij een gerenommeerde zaak bestellen!quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kwaliteit is wel oke, maar je hebt in een phd in meubels in elkaar zetten nodig en de helft is beschadigd of er ontbreekt watOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Klantenservice zijn duidelijk mensen die niet Nederlands zijn en eigenlijk alleen maar of reserve onderdelen fixen of je korting proberen te geven.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet leveren terwijl zij zeggen van wel, geld terug krijgen ben je maanden mee bezig soms, slechte klantenservice en zo nog wel meer dingen. Die vallen bij mij in de categorie: jeukpartij.
Of ik het missende onderdeel wilde of andere 20 euro terug? Wat heb ik aan het kastje als ik het onderdeel niet heb?Trotste mama van Ambar
Ze hebben een chatbotquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het nu zit, maar paar jaar geleden was de klantenservice niet bereikbaar buiten een standaard mailtje.
Trotste mama van Ambar
500 euro voor precies hetzelfde betalen? Hahahaquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pro-tip: ga je meubels bij een gerenommeerde zaak bestellen!Trotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet leveren terwijl zij zeggen van wel, geld terug krijgen ben je maanden mee bezig soms, slechte klantenservice en zo nog wel meer dingen. Die vallen bij mij in de categorie: jeukpartij.!
![]()
Maanden bezig zijn om je geld terug te krijgen voor een meubel dat incompleet is en het daarna toch ergens voor ¤499 moeten gaan halen? Hahahahaquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
500 euro voor precies hetzelfde betalen? HahahaOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zonder die phd stellen de meubels je teleur?quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kwaliteit is wel oke, maar je hebt in een phd in meubels in elkaar zetten nodig en de helft is beschadigd of er ontbreekt wat
![]()
500 voor kwalitatief goede meubels? Waar haal je dat zo goedkoop?quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
500 euro voor precies hetzelfde betalen? Hahaha![]()
Maar de recensies zijn een beetje van of hele tevreden mensen of mensen die het bedrijf nog net het fassillement in willen helpen.Trotste mama van Ambar
IKEAquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
500 voor kwalitatief goede meubels? Waar haal je dat zo goedkoop?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik heb wel een aantal vaste onderwerpen gezien mijn situatie, maar volgens mij lul ik verder best aardig mee en zit ik niet urenlang m'n zin door te drukken zoals hij.quote:![]()
ikeaquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
500 voor kwalitatief goede meubels? Waar haal je dat zo goedkoop?
Alle meubels zijn tegenwoordig precies hetzelfde. Of je nu naar Eijerkamp gaat of Ikea. Het is toch hetzelfde.Trotste mama van Ambar
Dat hoeft ook weer niet perse, ook daar kun je slecht behandeld worden. Dus dat zeg op zich niks. Maar die partij is gewoon kut met peren. Als je een webshop runt mag je toch verwachten dat alles digitaal gaat. Maar om je geld terug te krijgen moet je een formulier uitprinten, invullen, handtekening zetten en dan mag je hem nog net weer terugmailen. Klein detail misschien maar hoe moeilijk kan het zijn om dat digitaal te doen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pro-tip: ga je meubels bij een gerenommeerde zaak bestellen!Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Waarom ga je dan niet naar IKEA?quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Alle meubels zijn tegenwoordig precies hetzelfde. Of je nu naar Eijerkamp gaat of Ikea. Het is toch hetzelfde.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Je kunt bij een gerenommeerd meubelwinkel in de buurt net zulke problemen hebben. En dan is het nog moeilijker om geld terug te krijgen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maanden bezig zijn om je geld terug te krijgen voor een meubel dat incompleet is en het daarna toch ergens voor ¤499 moeten gaan halen? HahahahaTrotste mama van Ambar
de helft hier komt uit de kringloop voor paar tientjes. is het nieuw nee? kwaliteit, ja toch wel en beter als Ikea zooiDo what you love, love what you do!![]()
Omdat ze soms bij Ikea ook niet hebben wat ik wilquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet naar IKEA?
Trotste mama van Ambar
Heb je gelijk in. Maar bij VidaXL weet je dat als je een probleem hebt je heel lang bezig bent om het op te lossen als je het al opgelost krijgt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt bij een gerenommeerd meubelwinkel in de buurt net zulke problemen hebben. En dan is het nog moeilijker om geld terug te krijgen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hmja. ze hebben de wereld aan tafels van IKEA maar niets waarvan ik denk van: ja dat is 'm.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ze soms bij Ikea ook niet hebben wat ik wilAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Was 2x10 minquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Maar bij VidaXL weet je dat als je een probleem hebt je heel lang bezig bent om het op te lossen als je het al opgelost krijgt.
Trotste mama van Ambar
Hahaha jaquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:16 schreef maily het volgende:
[..]
het ene kind wordt in bed gestopt, het andere komt er weer uitWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
TR gezet, drank en drugs aanradenquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Neem een ibu
Of een whiskey
En lekker naar bed![]()
![]()
Nee ik stap juist net uit bed om te gaan eten
Of levertijden van maanden...quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt bij een gerenommeerd meubelwinkel in de buurt net zulke problemen hebben. En dan is het nog moeilijker om geld terug te krijgen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een dure woonwinkelquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:27 schreef hemarookworst het volgende:
Ik moest opzoeken wat Eijerkamp was
Daarom gewoon handgemaakte meubels kopen die al in elkaar gezet en wel bij je thuis op de goede plek worden afgeleverdquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt bij een gerenommeerd meubelwinkel in de buurt net zulke problemen hebben. En dan is het nog moeilijker om geld terug te krijgen.![]()
![]()
wel eens rondje door kringloop gelopen? je zou er versteld van staan, Ik durf te wedden he tafel die ik kreeg voor paar tientjes. Ok geverfd enzo jachtlakje erop etc. Zou kunnen verkopen nu denk voor 400. Het kost wat moeite enzo maarja okquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ze soms bij Ikea ook niet hebben wat ik wilDo what you love, love what you do!![]()
Maar als ik oud bollige meubels wil die niet mijn smaak zijn, zal ik bij de lokale meubelboer wat uitzoekenTrotste mama van Ambar
Nee nooit aangedacht kree in deze studentenstad om naar de kringloop te gaan. Echt nooit.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:28 schreef kree het volgende:
[..]
wel eens rondje door kringloop gelopen? je zou er versteld van staan, Ik durf te wedden he tafel die ik kreeg voor paar tientjes. Ok geverfd enzo jachtlakje erop etc. Zou kunnen verkopen nu denk voor 400. Het kost wat moeite enzo maarja ok
/sarcasmeTrotste mama van Ambar
Nou als de prijzen toen al schrikbarend waren, dan nu helemaalquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit ja, 25 jaar geleden een keer geweest, maar dat was schrikken zeg!Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-09-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3789 / +108 / +28 / 8780 / 10055
2. aeque / 2095 / +164 / +55 / 4094 / 4735
3. KillemWieft / 1165 / +19 / +14 / 484 / 781
4. Lovely / 1011 / +96 / +28 / 3798 / 4543
5. hemarookworst / 773 / +88 / +18 / 1704 / 2197
6. Dr.Mikey / 657 / +0 / +0 / 1082 / 1429
7. marc0871 / 554 / +12 / +3 / 317 / 483
8. loveyoulongtime / 535 / +13 / +38 / 2000 / 2299
9. mario390 / 530 / +12 / +3 / 285 / 446
10. MizzezAmy / 528 / +3 / +9 / 2416 / 2846
11. Sally / 518 / +59 / +13 / 607 / 800
12. AardappelSchotel / 504 / +19 / +13 / 2412 / 2795
13. HappyCharly / 454 / +10 / +3 / 1537 / 1765
14. gebrokenglas / 429 / +6 / +27 / 1538 / 1893
15. Pinnenmutske / 413 / +11 / +18 / 926 / 1193
16. Bally-b / 346 / +0 / +0 / 63 / 135
17. maily / 323 / +6 / +14 / 1407 / 1624
18. drakin / 322 / +0 / +0 / 741 / 941
19. devzero / 272 / +98 / +40 / 236 / 321
20. ieniminimuis / 266 / +12 / +4 / 1317 / 1549SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Nee die stoel was lekker modern.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar als ik oud bollige meubels wil die niet mijn smaak zijn, zal ik bij de lokale meubelboer wat uitzoeken
Hoezo? Van de prijs van de meubels? Zo van: 2000 euro voor een eenvoudig nachtkastje?quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit ja, 25 jaar geleden een keer geweest, maar dat was schrikken zeg!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: