SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is patat!
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
@kree wil dit ook graag wetenquote:~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Sowieso als je op mijn leeftijd gaat daten is binnen 5 minuten de vraag 'hoe kijk je tegen kinderen aan?' al gesteld, door of iemand met rammelende eierstokken of door iemand die al 5 kinderen van 4 mannen heeft.![]()
We swipen links, we swipen rechts tralallalalalala... Kut snollebollekes... Kutmuziek in hoofd.quote:Lach met een schone bips![]()
Is hij eindelijk gaan slapen maak jij hem weer wakkerquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
@:kree wil dit ook graag weten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zou jij nog kinderen willen dan ?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sowieso als je op mijn leeftijd gaat daten is binnen 5 minuten de vraag 'hoe kijk je tegen kinderen aan?' al gesteld, door of iemand met rammelende eierstokken of door iemand die al 5 kinderen van 4 mannen heeft.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zoiets zou ik nooit vragenquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sowieso als je op mijn leeftijd gaat daten is binnen 5 minuten de vraag 'hoe kijk je tegen kinderen aan?' al gesteld, door of iemand met rammelende eierstokken of door iemand die al 5 kinderen van 4 mannen heeft.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
ook via Tinder dan nog?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel
Het gekke is
Ik heb ook vrienden![]()
![]()
![]()
Die single zijn
En wel eens daten
Sta open voor tips dan he die wel succes hebben? vraag het ze eens voor me?Do what you love, love what you do!![]()
Jij bent toch net zo oud als ik ongeveer als ik het me goed herinner?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sowieso als je op mijn leeftijd gaat daten is binnen 5 minuten de vraag 'hoe kijk je tegen kinderen aan?' al gesteld, door of iemand met rammelende eierstokken of door iemand die al 5 kinderen van 4 mannen heeft.Lach met een schone bips![]()
Gewoon de knip er in en zeggen ja ik wil kinderen, gratis neuken voor volk en vaderland zonder consequentiesquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sowieso als je op mijn leeftijd gaat daten is binnen 5 minuten de vraag 'hoe kijk je tegen kinderen aan?' al gesteld, door of iemand met rammelende eierstokken of door iemand die al 5 kinderen van 4 mannen heeft.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Deze manquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gewoon de knip er in en zeggen ja ik wil kinderen, gratis neuken voor volk en vaderland zonder consequenties
Lach met een schone bips![]()
O je bent er nog. Dacht die is wel slapen ondertussenquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:24 schreef kree het volgende:
[..]
ook via Tinder dan nog?
Sta open voor tips dan he die wel succes hebben? vraag het ze eens voor me?
Ik sluit het niet uit maar is geen doel opzichquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou jij nog kinderen willen dan ?![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij bent toch net zo oud als ik ongeveer als ik het me goed herinner?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gewoon de knip er in en zeggen ja ik wil kinderen, gratis neuken voor volk en vaderland zonder consequenties
[..]
Gewoon de knip er in en zeggen ja ik wil kinderen, gratis neuken voor volk en vaderland zonder consequenties![]()
![]()
nee tuurlijk niet, want weer nieuw topic en moest ff copy pasten enzoquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je bent er nog. Dacht die is wel slapen ondertussen
Do what you love, love what you do!![]()
Als je serieus wilt datenquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:24 schreef kree het volgende:
[..]
ook via Tinder dan nog?
Sta open voor tips dan he die wel succes hebben? vraag het ze eens voor me?
Zoek een betaald platform
Daarmee filter je al een deel
Plus
Wees tevreden met jezelf
Met alleen zijn
Een relatie is een toevoeging
Niet de heilige graalThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:20 schreef AardappelSchotel het volgende: [..] De rest heb je allemaal al naar links geswiped
ik was zo lang afwezig geweest dat ik weer vanaf 0 begon, zelfs al mn likes waren verdwenen
Valt me wel op dat de Duitse profielen vaak een stuk serieuzer lijken als de Nederlandse, krijg het idee dat het in Duitsland nog echt een relatie-datingapp is, terwijl het hier meer een hook-up app is geworden.
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
En dan geen betaald platform waar vrouwen wel gratis op mogen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je serieus wilt daten
Plus
Wees tevreden met jezelf
Met alleen zijn
Niet de heilige graal![]()
Tegenwoordig kun je "onbeperkt" kijken, vroeger moest je een week wachten tot de volgende aflevering.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
Eigenlijk als ik het bekijk tegenover mijn kindertijd, we worden wel doodgegooid met series en filmsJe weet gewoon niet meer wat te kijken.
![]()
Dan is het kut dat je niet steriel geboren bent zoals ikquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit maar is geen doel opzichIk heb geen kinderwens en mijn zwemmers zijn doder dan Adolf Hitler op zijn 100e geboortedag.
Lach met een schone bips![]()
Nouja daar maak je in ieder geval al een goed begin met betrekking tot zelfrespect.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:20 schreef kree het volgende:
[..]
nouja weet je wat het erge is....... Ik ga daar steeds meer aan denken het boeit me ook niet zoveel meer als vroeger.
Maarja andere kant van me zegt dan weer tis leuker met twee als alleen ofzo.
En dat het met zijn tweeën leuker is dan alleen kun alleen jij bepalen. Laat je niet leiden door wat anderen vinden wat moet.
En het gekke is, dat wanneer je je op jezelf focust en je niet meer wanhopig als deurmat laat gebruiken dat het dan stuk makkelijker gaat.![]()
![]()
iemand boven de 50 daten, klaar!quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sowieso als je op mijn leeftijd gaat daten is binnen 5 minuten de vraag 'hoe kijk je tegen kinderen aan?' al gesteld, door of iemand met rammelende eierstokken of door iemand die al 5 kinderen van 4 mannen heeft.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Moet wel zeggen dat langere tijd alleen zijn wel verslavend isquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Plus
Wees tevreden met jezelf
Met alleen zijn
Niet de heilige graal![]()
Dit is wel een goed advies!quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Plus
Wees tevreden met jezelf
Met alleen zijn
Niet de heilige graal
Als je tevreden bent met wat je hebt vind je ook het snelst iemand die je waardeert voor wie en wat je bent
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wat zeg u oma?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij bent toch jonger dan lyltLach met een schone bips![]()
[..]
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Heb je helemaal nog niet gslapen?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:26 schreef kree het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet, want weer nieuw topic en moest ff copy pasten enzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is een superlike!quote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Mailsyyyyyquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:27 schreef maily het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je "onbeperkt" kijken, vroeger moest je een week wachten tot de volgende aflevering.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gewoon het goede gat pakken anders wordt ze zwangerquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan is het kut dat je niet steriel geboren bent zoals ikIk heb geen kinderwens en mijn zwemmers zijn doder dan Adolf Hitler op zijn 100e geboortedag.
![]()
eens hiermee en is ook wat ik als tip kreeg hoor, zoek naar betaalde sites.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Plus
Wees tevreden met jezelf
Met alleen zijn
Niet de heilige graal
eerder al. maarja ik zit een beetje in een fase nu van wat wil ik wel en niet enzo ook in relatie. ik neig naar dat ik het wss leuker vind samen. maaaaaaarDo what you love, love what you do!![]()
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij bent toch jonger dan lylt![]()
Zou jij nog kinderen willen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je leven alleen niet leuk genoeg is moet je daar aan werkenquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:28 schreef kree het volgende:
[..]
eens hiermee en is ook wat ik als tip kreeg hoor, zoek naar betaalde sites.
eerder al. maarja ik zit een beetje in een fase nu van wat wil ik wel en niet enzo ook in relatie. ik neig naar dat ik het wss leuker vind samen. maaaaaaar
En niet op zoek naar iemand die dat voor je gaat doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik denk dat user @AardappelSchotel 43 is.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: