SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is patat!![]()
![]()
Nee Henk niet. Die is daarin veel te hard. Fysio moet ik dinsdag naar toe,quote:Op zaterdag 28 september 2024 16:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan de fysio het niet loskneden? Of Henk?
Beterschap!dank je. Was heerlijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik ben al 2x bont en blauw geweest door de fysio, dus die kunnen er ook wat van.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee Henk niet. Die is daarin veel te hard. Fysio moet ik dinsdag naar toe,
[..]
dank je. Was heerlijk
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
O ja daar weet ik alles van. Heb ik in het verleden ook wel eens gehad. Maar nu moeten ze dat echt niet meer doen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben al 2x bont en blauw geweest door de fysio, dus die kunnen er ook wat van.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heeft ie van die enorme kolenschoppenquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee Henk niet. Die is daarin veel te hard. Fysio moet ik dinsdag naar toe,
[..]
dank je. Was heerlijk
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik geef hem nog 1 kans en anders kap ik ermee. Het helpt toch niet.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja daar weet ik alles van. Heb ik in het verleden ook wel eens gehad. Maar nu moeten ze dat echt niet meer doen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nee dat dan niet. Maar hij houdt zelf van een harde diepe massage. Kent zijn eigen kracht niet. Dus geen massage voor mij van hem.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heeft ie van die enorme kolenschoppenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er staat een kastje. Er ontbreekt nog een deur en een bodemplaat, want beschadigd.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat is nog steeds voor die zenuwontsteking?quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik geef hem nog 1 kans en anders kap ik ermee. Het helpt toch niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is geen zenuwontsteking en nooit geweest ook. Wat dan wel weten ze ook niet, maar niks wijst op een ontsteking en elk symptoom wordt vervolgens weerlegd door iets wat er juist weer niet bij past.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is nog steeds voor die zenuwontsteking?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik denk ineens: "lyme" ?quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is geen zenuwontsteking en nooit geweest ook. Wat dan wel weten ze ook niet, maar niks wijst op een ontsteking en elk symptoom wordt vervolgens weerlegd door iets wat er juist weer niet bij past.![]()
Ikea?quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Er staat een kastje. Er ontbreekt nog een deur en een bodemplaat, want beschadigd.![]()
O lekker dan. Ben je mooi klaar mee. Misschien eens naar een ander gaan?quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is geen zenuwontsteking en nooit geweest ook. Wat dan wel weten ze ook niet, maar niks wijst op een ontsteking en elk symptoom wordt vervolgens weerlegd door iets wat er juist weer niet bij past.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan zou ik inmiddels al veel meer klachten moeten hebben.quote:![]()
Maar nee nergens een plek oid.Of gewoon eens goed onderzocht worden. Ik ben totaal niet van het online opzoeken wat dat betreft omdat je dan 9 van de 10 keer een dodelijke ziekte hebt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker dan. Ben je mooi klaar mee. Misschien eens naar een ander gaan?Maar nu toch laatst even wat uitgebreider gedaan en dan komt je veelal uit met mijn klachten op een verstuiking, wat eigenlijk al niet meer aan de orde zou zijn gezien hoe lang het nu duurt of een hernia.
Maar dat wordt gewoon afgedaan als zijnde: nah dat zal het niet zijn. Maar goed onderzoek doen na 3 maanden pijn ho maar.
Das wel serieus kut manquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan zou ik inmiddels al veel meer klachten moeten hebben.![]()
Maar nee nergens een plek oid.
[..]
Of gewoon eens goed onderzocht worden. Ik ben totaal niet van het online opzoeken wat dat betreft omdat je dan 9 van de 10 keer een dodelijke ziekte hebt.Maar nu toch laatst even wat uitgebreider gedaan en dan komt je veelal uit met mijn klachten op een verstuiking, wat eigenlijk al niet meer aan de orde zou zijn gezien hoe lang het nu duurt of een hernia.
Maar dat wordt gewoon afgedaan als zijnde: nah dat zal het niet zijn. Maar goed onderzoek doen na 3 maanden pijn ho maar.Constante pijn is ook heel erg vermoeiend.
Lach met een schone bips![]()
Ik heb drugs.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Das wel serieus kut manConstante pijn is ook heel erg vermoeiend.
![]()
Ja maar dan nog, ik had schouderblad gescheurd en liep weken met pijn en Diclofenac rond... En toch voel je het.quote:Lach met een schone bips![]()
Oh maar diclo is maar zwakjes met wat ik nu gebruikt. Ik geloof dat alleen fentanyl en morfine nog sterker zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar dan nog, ik had schouderblad gescheurd en liep weken met pijn en Diclofenac rond... En toch voel je het.
Tramadol?quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh maar diclo is maar zwakjes met wat ik nu gebruikt. Ik geloof dat alleen fentanyl en morfine nog sterker zijn.
Yepquote:Nee alleen drugs.quote:
Daarom maakte ik hem, lekker makkelijkquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die was gewoon zo makkelijk dat ik hem niet eens maakte
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Die had mijn moeder een keer gekregen na ze van de trap was gevallen maar wilde ze niet nemen, ik keer door de rug en wel genomen. Dat was aardig spacen, maar ook geen pijn meerquote:Dat is wel serieus sterk spul.
Ik had diclofenac voor na de operatieZelfs Tramadol hielp niet, er moest grover geschut aan te pas komen om de pijn er onder te krijgen.
Mijn moeke heeft nu non stop fentanyl pleisters, iedere 3 dagen op de andere arm. Maar pijn heeft ze niet meer.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik had diclofenac voor na de operatieZelfs Tramadol hielp niet, er moest grover geschut aan te pas komen om de pijn er onder te krijgen.
Is sowieso geen goede combi.quote:Dat is pittig spul. Van die pleisters?quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn moeke heeft nu non stop fentanyl pleisters, iedere 3 dagen op de andere arm. Maar pijn heeft ze niet meer.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Werkt schijnbaar prima, maar is ook wel een laatste middel ter pijn vermijden voor haar.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:41 schreef Deisyy het volgende:
Dat is pittig spul. Van die pleisters?Lach met een schone bips![]()
Haha ik ken het, heb heel lang dit servies gehad:quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja die haal ik dan wel weer bij de kringloop![]()
Mijn servies is trouwens allemaal stokoud, vintage noemen ze het ook wel, ik hou ervan maar wil ook gewoon graag een chique servies![]()
Mijn gigantische servies uit de jaren '90 gaat naar de voedsel/kledingbank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hadden mn ouders over. Op een gegeven moment kon ik het niet meer aanzien en heb ik het allemaal vervangen voor wit servies.
Het oude staat nog op zolder te wachten op een tweede bestemming. Maar gooi het iig niet zo maar weg, zal wel kringloop worden. Wist niet dat de voedsel/kledingbank ook servies inneemt.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik ken het, heb heel lang dit servies gehad:Kon ook niet anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hadden mn ouders over. Op een gegeven moment kon ik het niet meer aanzien en heb ik het allemaal vervangen voor wit servies.
Het oude staat nog op zolder te wachten op een tweede bestemming. Maar gooi het iig niet zo maar weg, zal wel kringloop worden. Wist niet dat de voedsel/kledingbank ook servies inneemt.
Dat klinkt ernstig, sterkte voor jullie!quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Werkt schijnbaar prima, maar is ook wel een laatste middel ter pijn vermijden voor haar.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Dat is een tip waar ik straks iets mee kanquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Wist niet dat de voedsel/kledingbank ook servies inneemt.
quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik ken het, heb heel lang dit servies gehad:Ik moet ineens aan mijn schoonmoeder denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hadden mn ouders over. Op een gegeven moment kon ik het niet meer aanzien en heb ik het allemaal vervangen voor wit servies.
Het oude staat nog op zolder te wachten op een tweede bestemming. Maar gooi het iig niet zo maar weg, zal wel kringloop worden. Wist niet dat de voedsel/kledingbank ook servies inneemt.![]()
Ik heb hetzelfde servies als @LovelyIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:dezelfde print in rood, blauw of groen vind ik nog wel mooi, dus dat had ook gekund.
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Mannelijke hug voor deze baasquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Werkt schijnbaar prima, maar is ook wel een laatste middel ter pijn vermijden voor haar.![]()
Een kleurtje erin? Klinkt niet des Amy's.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dezelfde print in rood, blauw of groen vind ik nog wel mooi, dus dat had ook gekund.
Het valt allemaal wel mee hoor, het is iets waar we al rekening mee houden na zo lang ziek zijn. Ik hoef gelukkig niet meer steeds naar het verzorgingshuis toe vanwege die fentanyl. Ze ligt nu gewoon steeds verder af te glijden, maar is eigenwijs en dat heb ik dus ook niet van een vreemde. Klinkt op dit moment heel hard, maar op het moment dat je moeder zo veranderd is en er niks meer van snapt dan hou je vast aan het verleden hoe ze wel was als moeder. Nu ga je er nog heen voor haar, voor jezelf doe je het ook niet meer want het is je moeder niet meer zoals ze nu is.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt ernstig, sterkte voor jullie!Lach met een schone bips![]()
Ik heb geen idee welk servies Lovely heeft? Blont Amsterdam? Of boerenbont? Dat zijn de enige 2 die ik kenquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan mijn schoonmoeder denken![]()
Ik heb hetzelfde servies als @:lovely
AMIEquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welk servies Lovely heeft? Blont Amsterdam? Of boerenbont? Dat zijn de enige 2 die ik ken![]()
PATATTIEquote:
Baard weg![]()
Mijn ouders zijn betrekkelijk jong overleden, 68 en 73, dus ik heb werkelijk geen idee hoe het is om je vader/moeder steeds verder te zien afglijden, het lijkt me wel heel moeilijk.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee hoor, het is iets waar we al rekening mee houden na zo lang ziek zijn. Ik hoef gelukkig niet meer steeds naar het verzorgingshuis toe vanwege die fentanyl. Ze ligt nu gewoon steeds verder af te glijden, maar is eigenwijs en dat heb ik dus ook niet van een vreemde. Klinkt op dit moment heel hard, maar op het moment dat je moeder zo veranderd is en er niks meer van snapt dan hou je vast aan het verleden hoe ze wel was als moeder. Nu ga je er nog heen voor haar, voor jezelf doe je het ook niet meer want het is je moeder niet meer zoals ze nu is.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Mijn vader en moeder zijn beiden van 1952, mijn vader stierf in 2018. Mijn moeder is al sinds 2015 aan het wegzakken. Dus beide ook heel jong eigenlijk nog.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn betrekkelijk jong overleden, 68 en 73, dus ik heb werkelijk geen idee hoe het is om je vader/moeder steeds verder te zien afglijden, het lijkt me wel heel moeilijk.Lach met een schone bips![]()
Ikeaquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welk servies Lovely heeft? Blont Amsterdam? Of boerenbont? Dat zijn de enige 2 die ik ken
En beetje wel hoor, ik heb ook deze glazenquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Een kleurtje erin? Klinkt niet des Amy's..
En gekleurde wijn en borrelglaasjes
Koffiequote:Op zaterdag 28 september 2024 18:54 schreef maily het volgende:
[..]
Dat eerste betwist ik niet.![]()
Maar dat tweede?![]()
![]()
Jij hebt een verkeerd beeld van mij
Heb jij ook gekleurde lampjes in je kerstboom?quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En beetje wel hoor, ik heb ook deze glazen [ afbeelding ].
Dat is inderdaad heel jong zeg.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn vader en moeder zijn beiden van 1952, mijn vader stierf in 2018. Mijn moeder is al sinds 2015 aan het wegzakken. Dus beide ook heel jong eigenlijk nog.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Schijnbaarquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koffie![]()
Jij hebt een verkeerd beeld van mij![]()
![]()
Kleur!quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoe vaak trim jij je baard?quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een gedeelte van de baard is kwijtCause there is always a wrong to your right 🎶
Wel eens gedaan, maar toen had ik er alleen zilveren versiering in. Tegenwoordig toch meestal witte lampjes en wat kleur in de versieringquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb jij ook gekleurde lampjes in je kerstboom?
Een viking trimt zijn baard niet die laat hem groeien @AardappelSchotelquote:Lach met een schone bips![]()
Oh ja, dat soort servies vind ik ook wel mooi.quote:
Ik ben dan ook geen Vikingquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Een viking trimt zijn baard niet die laat hem groeien @:AardappelSchotel![]()
![]()
Kleur op tafel, het eten ziet er zoveel leuker op uit.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, dat soort servies vind ik ook wel mooi.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen Viking
Gast je weet niet wat je mist.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen VikingLach met een schone bips![]()
Toen ik nog deed mantelzorgen MOEST ik van moeke de kerstboom opzettenquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel eens gedaan, maar toen had ik er alleen zilveren versiering in. Tegenwoordig toch meestal witte lampjes en wat kleur in de versieringNu is ie weg
Nog steeds blij mee?quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan mijn schoonmoeder denken![]()
Ik heb hetzelfde servies als @:lovely
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh maar diclo is maar zwakjes met wat ik nu gebruikt. Ik geloof dat alleen fentanyl en morfine nog sterker zijn.erop...
duurt zo lang al?!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Op 10 uur garnaaltjes en op 2 uur surimi.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is best veel konijnenvoer, waar is het vlees?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ben je jarig?quote:
Poes!
Dat is geen vlees, garnalen zijn wel lekker om beetje weg te happen dat wel. Maar mis de ribeye of entrecote of de spareribquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op 10 uur garnaaltjes en op 2 uur surimi.Groente eet je als bijgerecht, vlees hoort het bord te vullen
Iets langer dan 24 uur. Heb hem gisteren ontvangen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Leuk wagentje![]()
Lang mee bezig geweest?
Maandag of dinsdag komt de set van 8500 stukjes. Dat wordt wel een stukje pittiger dan deze van 1250
Echt geweldig, ik heb er een hobby bij.![]()
Hier zat ik veel liefde in, dat maakte veel goedquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is geen vlees, garnalen zijn wel lekker om beetje weg te happen dat wel. Maar mis de ribeye of entrecote of de spareribGroente eet je als bijgerecht, vlees hoort het bord te vullen
Haha was het maar zo'n feest.quote:
Had me getrakteerd omdat ik zou stoppen met roken alleen had ik dat beter achteraf kunnen doen. Niet gelukt dus...![]()
Ziet er ook wel goed uitquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier zat ik veel liefde in, dat maakte veel goedAlleen weet ik dat ik na 2u weer honger zou hebben
Ah dat valt nog mee..quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Iets langer dan 24 uur. Heb hem gisteren ontvangen.
Maandag of dinsdag komt de set van 8500 stukjes. Dat wordt wel een stukje pittiger dan deze van 1250
Echt geweldig, ik heb er een hobby bij.
Nou elke dag wat uurtjes.. leuke bezigheid
Ik ga weer beginnen met puzzelen denk ik![]()
Er lagen ook nog noodles onder, voor de broodnodige koolhydraten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ziet er ook wel goed uitAlleen weet ik dat ik na 2u weer honger zou hebben
Action heeft Wasgij puzzels van 1000 stukjes voor 7,95.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat valt nog mee..
Ik ga weer beginnen met puzzelen denk ik
Ja zeker. Ben de afgelopen tijd mezelf behoorlijk voorbij gelopen met het ontwikkelen van onze app. Dus ik dacht van laat ik mezelf eens trakteren op iets gaafs zodat ik niet de hele tijd op de computer zit.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat valt nog mee..
Ik ga weer beginnen met puzzelen denk ik![]()
Heb een tafel op zolder neer gezet. Boxjes en geen laptop mee. Heerlijk, ben weer helemaal zen.
Puzzelen is ook leuk ja! Maar wel een mooie puzzel. Ik heb er een gekregen van iemand die me helemaal niet ligt. Dan vind ik het niet leuk.![]()
Dat is een koopjequote:Op zaterdag 28 september 2024 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Action heeft Wasgij puzzels van 1000 stukjes voor 7,95.![]()
Ik verbrand zo'n 4000 calorietjes per dag, mijn avondeten moet echt wel 3 van die borden zijn ben ik bangquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er lagen ook nog noodles onder, voor de broodnodige koolhydraten.
Klopt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:52 schreef maily het volgende:
[..]
Ja fijn.
Maar dat neemt de oorzaak van het ongemak niet weg ...
500 gram noodles eronder, klaar!quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik verbrand zo'n 4000 calorietjes per dag, mijn avondeten moet echt wel 3 van die borden zijn ben ik bangIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Wie ben jij en wat heb je met Amy gedaan.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Te weinig eiwitten, gooi er kipfilet onder en dan klaarquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
500 gram noodles eronder, klaar!
Ontspanning is ook belangrijkquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zeker. Ben de afgelopen tijd mezelf behoorlijk voorbij gelopen met het ontwikkelen van onze app. Dus ik dacht van laat ik mezelf eens trakteren op iets gaafs zodat ik niet de hele tijd op de computer zit.
Heb een tafel op zolder neer gezet. Boxjes en geen laptop mee. Heerlijk, ben weer helemaal zen.
Puzzelen is ook leuk ja! Maar wel een mooie puzzel. Ik heb er een gekregen van iemand die me helemaal niet ligt. Dan vind ik het niet leuk.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Te weinig eiwitten, gooi er kipfilet onder en dan klaarIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Zo herkenbaar die dislike van iemand koppelen aan iets wat je van diegene krijgt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:18 schreef KoningWouter het volgende:
Puzzelen is ook leuk ja! Maar wel een mooie puzzel. Ik heb er een gekregen van iemand die me helemaal niet ligt. Dan vind ik het niet leuk.
Maarrrr, wel tof dat je afstand kan/probeert te nemen en aan jezelf denkt.Lach met een schone bips![]()
Moe koud en hoofdpijn![]()
Zo mijn bedje lekker in en een serie kijkenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ach het was goed bedoeld. Maar ik ben er aan begonnen en vond het plaatje al niet mooi. Het liefst zou ik een puzzel dan ook in een lijst stoppen en ophangen als trots.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zo herkenbaar die dislike van iemand koppelen aan iets wat je van diegene krijgt.
Maarrrr, wel tof dat je afstand kan/probeert te nemen en aan jezelf denkt.
Ja afstand nemen lukt me dus ook echt helemaal niet. Maar hiermee dus wel dus dat is positief!![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:24 schreef Lovely het volgende:
Zo mijn bedje lekker in en een serie kijken
Beterschapquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:24 schreef Lovely het volgende:
Zo mijn bedje lekker in en een serie kijken![]()
Wel idee voor serie dan? Zoek ook inspiratie.Lach met een schone bips![]()
Thnxquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Beterschap![]()
Wel idee voor serie dan? Zoek ook inspiratie.![]()
Ik kijk zelf Nobody Want ThisMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Kan uit eigen ervaring vertellen dat je afstand nodig gaat hebben, het gat waar je in kan belanden is vele malen erger niet tofquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ach het was goed bedoeld. Maar ik ben er aan begonnen en vond het plaatje al niet mooi. Het liefst zou ik een puzzel dan ook in een lijst stoppen en ophangen als trots.
Ja afstand nemen lukt me dus ook echt helemaal niet. Maar hiermee dus wel dus dat is positief!![]()
Tijd voor jezelf is belangrijker dan velen denken.Lach met een schone bips![]()
Wil je dat?quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Thnx![]()
Ik kijk zelf Nobody Want This![]()
Denk niet helemaal mijn genrequote:Ben met de laatste afleveringen van lost in space bezif.
Mooie crosspost voor het FHF kerstpakkettopicquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Action heeft Wasgij puzzels van 1000 stukjes voor 7,95.![]()
![]()
#MeTooquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Thnx![]()
Ik kijk zelf Nobody Want This![]()
![]()
![]()
Zo heerlijk cringe![]()
![]()
Oh dan weet ik het ook nietquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk niet helemaal mijn genreBen met de laatste afleveringen van lost in space bezif.
Jak!quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:24 schreef Lovely het volgende:
Zo mijn bedje lekker in en een serie kijken
Lekker comfy doen![]()
![]()
![]()
Dankjewelquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zal even een kopje thee met honing voor je maken![]()
Nog steeds? Kon ze laatst niet vinden.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Action heeft Wasgij puzzels van 1000 stukjes voor 7,95.
Maar Kruidvat heeft ook regelmatig van Haasteren puzzels in de aanbieding.
Welke ellende?quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De ellende stapelt zich op
Die tekst heb je gejat!quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De ellende stapelt zich op![]()
Eigenlijk als ik het bekijk tegenover mijn kindertijd, we worden wel doodgegooid met series en filmsJe weet gewoon niet meer wat te kijken.
Ja zeker! Ik ben er helaas mee bekend maar nog steeds vind ik het lastig afstand te nemen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan uit eigen ervaring vertellen dat je afstand nodig gaat hebben, het gat waar je in kan belanden is vele malen erger niet tof![]()
Tijd voor jezelf is belangrijker dan velen denken.
Heb je een burnout gehad?![]()
Maar het is toch nooit nodig?quote:
Nou........ En geen kleine ook, Burnout en depressie... Door teveel hooi op de vork te nemen en denken ik kan het allemaal wel zelf.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zeker! Ik ben er helaas mee bekend maar nog steeds vind ik het lastig afstand te nemen.
Heb je een burnout gehad?
Dat wil je niet. Je wil niet 20u per dag in je bed liggen in je donkere kamer en niemand willen zien en spreken, dat een tripje naar de supermarkt al voelt als een berg beklimmen. Pas ervoor op maat, je wil dat niet.Lach met een schone bips![]()
Ben jij mij?quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou........ En geen kleine ook, Burnout en depressie... Door teveel hooi op de vork te nemen en denken ik kan het allemaal wel zelf.
Dat wil je niet. Je wil niet 20u per dag in je bed liggen in je donkere kamer en niemand willen zien en spreken, dat een tripje naar de supermarkt al voelt als een berg beklimmen. Pas ervoor op maat, je wil dat niet.![]()
Oei, ben je daar nu weer helemaal van hersteld?quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou........ En geen kleine ook, Burnout en depressie... Door teveel hooi op de vork te nemen en denken ik kan het allemaal wel zelf.
Dat wil je niet. Je wil niet 20u per dag in je bed liggen in je donkere kamer en niemand willen zien en spreken, dat een tripje naar de supermarkt al voelt als een berg beklimmen. Pas ervoor op maat, je wil dat niet.
Ik ken het helaas. Heb 2 psychoses gehad en dat is wat je zegt. 20 uur in bed liggen, constant angst. Denk dat het qua uitputting wel vergelijkbaar is aan een zware burnout.
Maar thanks dat je me weer even wakker schudt!![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar het is toch nooit nodig?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb de eerste 4 afleveringen gekeken, maar daarna toch afgezet, kon me er niet meer toe zettenquote:
quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Van wie? Als dan was het onbewust.
Ich bin ein Berliner.
Uw ADH vitamine Worst
Ik ben ziekquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met Amy gedaan.
Ja ik ben er al een hele poos weer bovenop, en weet nu ook mijn grenzen te trekken. Dat is heel belangrijk, weten waar je grenzen liggen. Moet jij ook doen, en ik kwam daar achter na heel veel gesprekken met een psychiater. Ik vond al die dingen vroeger Bullshit, en geloofde er niet in. Maar serieus, professionele hulp daarbij helpt echt. Al ga je alleen maar sparren met een psycholoog. Het geeft rust.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oei, ben je daar nu weer helemaal van hersteld?
Ik ken het helaas. Heb 2 psychoses gehad en dat is wat je zegt. 20 uur in bed liggen, constant angst. Denk dat het qua uitputting wel vergelijkbaar is aan een zware burnout.
Maar thanks dat je me weer even wakker schudt!Lach met een schone bips![]()
Je vindt vast wel watquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het nog niet weten van welke serie nextMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Misschien hield #2 niet van je baard?quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
Kat #2 komt net voor het eerst in 7 jaar bij me liggen
Kreeg net via DM al aangeraden dat University backdoors 1 tm 23 wel goed zijnquote:Lach met een schone bips![]()
Sowwwwwwwquote:Op zaterdag 28 september 2024 11:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
me laten klaarkomen natuurlijk , hard , lang en vaak daar zijn mannen toch voor?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb er afgelopen week nog 3 Wasgij's gekocht, ik kan voorlopig vooruit. Kruidvat heeft inderdaad ook leuke aanbiedingen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Nog steeds? Kon ze laatst niet vinden.
Maar Kruidvat heeft ook regelmatig van Haasteren puzzels in de aanbieding.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Wat fijn! Dat is erg belangrijk inderdaad.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja ik ben er al een hele poos weer bovenop, en weet nu ook mijn grenzen te trekken. Dat is heel belangrijk, weten waar je grenzen liggen. Moet jij ook doen, en ik kwam daar achter na heel veel gesprekken met een psychiater. Ik vond al die dingen vroeger Bullshit, en geloofde er niet in. Maar serieus, professionele hulp daarbij helpt echt. Al ga je alleen maar sparren met een psycholoog. Het geeft rust.
Ik ben nog steeds lerende. Ben op dit moment samen met mijn broertje aan een app bezig en leg onszelf veel te veel druk op. Even een paar dagen afstand heeft me echt heel goed gedaan. Achteraf gezien was dat ook heel erg nodig.![]()
Akkoordquote:Op zaterdag 28 september 2024 11:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
me laten klaarkomen natuurlijk , hard , lang en vaak daar zijn mannen toch voor?~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Wasgijquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er afgelopen week nog 3 Wasgij's gekocht, ik kan voorlopig vooruit. Kruidvat heeft inderdaad ook leuke aanbiedingen.
Ik ben gisteren begonnen aan die serie over de Menendez broers.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Schijnt redelijk ver van de waarheid te liggenquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben gisteren begonnen aan die serie over de Menendez broers.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als ik anderen er mee kan helpenquote:
~FEYENOORD~
Ik vond Twisted metal wel leuk.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het nog niet weten van welke serie next
En The tourist (de serie op hbo)
Of heb jij alleen Netflix?
Waar ik natuurlijk heel blij mee ben
Zeg dat nou nietquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schijnt redelijk ver van de waarheid te liggen
Heldquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als ik anderen er mee kan helpen
Ff een paar dagen weg van huis scheelt al veel vaak, weekendje center parcs bijvoorbeeld. Dan denk je er ook niet aan. En ben je even helemaal weg van alles. Dat kan echt als een bevrijding voelen soms maat.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat fijn! Dat is erg belangrijk inderdaad.
Ik ben nog steeds lerende. Ben op dit moment samen met mijn broertje aan een app bezig en leg onszelf veel te veel druk op. Even een paar dagen afstand heeft me echt heel goed gedaan. Achteraf gezien was dat ook heel erg nodig.Lach met een schone bips![]()
En flink ook zo te merken.quote:
Haha, geen gezeur meer gehad van NF? Ik iig ook niet en kijk er ook lekker door. En geen kostenverhogingquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vond Twisted metal wel leuk.
En The tourist (de serie op hbo)
Of heb jij alleen Netflix?
Waar ik natuurlijk heel blij mee benGeloof ook niet dat ze het kunnen controleren.
Twisted metal was wel tof, kende het nog als spelletje op de computer van vroegah.Lach met een schone bips![]()
Hm, volgende week toch nog maar een keer kijken. De 10 puzzels die ik nog moet maken kunnen wel wat aanvulling gebruiken.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er afgelopen week nog 3 Wasgij's gekocht, ik kan voorlopig vooruit. Kruidvat heeft inderdaad ook leuke aanbiedingen.
Dat was het!quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien hield #2 niet van je baard?![]()
Jij komt de winter wel doorquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Hm, volgende week toch nog maar een keer kijken. De 10 puzzels die ik nog moet maken kunnen wel wat aanvulling gebruiken.
Nou ja ik begin ze steeds sneller te maken. Dus misschien net tot januari.quote:
zo onmogelijk weer he, vertelde wel eens was in contact met meid.
O damn ineens een vriendje had ze en eruit moeten slepen om toe te geven.
Rara wie er nu weer wil praten.....?
Eigenlijk zou ik dr nu ook moeten negeren, maarja ben weer de stommerd die dan toch wel weer gaat praten.
niet duidelijk trouwens of vriendje weg is, maar trek die conclusie maar omdat anders was er ook niet echt reden om weer met mij te gaan appen.Do what you love, love what you do!![]()
Goede tip!quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ff een paar dagen weg van huis scheelt al veel vaak, weekendje center parcs bijvoorbeeld. Dan denk je er ook niet aan. En ben je even helemaal weg van alles. Dat kan echt als een bevrijding voelen soms maat.![]()
Je had ook ons relatie professionals hier eerst advies kunnen vragen voor je terug begon te appenquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:53 schreef kree het volgende:
zo onmogelijk weer he, vertelde wel eens was in contact met meid.
O damn ineens een vriendje had ze en eruit moeten slepen om toe te geven.
Rara wie er nu weer wil praten.....?
Eigenlijk zou ik dr nu ook moeten negeren, maarja ben weer de stommerd die dan toch wel weer gaat praten.
niet duidelijk trouwens of vriendje weg is, maar trek die conclusie maar omdat anders was er ook niet echt reden om weer met mij te gaan appen.
hahaha tis nou eenmaal een terugkerend probleem bij mij. kan daar ook niks aan doen he.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Geeft niet makker.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:55 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha tis nou eenmaal een terugkerend probleem bij mij. kan daar ook niks aan doen he.~FEYENOORD~
dat deed ik, en idd was hiervoor gewaarschuwd. LOLquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je had ook ons relatie professionals hier eerst advies kunnen vragen voor je terug begon te appenDo what you love, love what you do!![]()
Relaties & Psychologiequote:Op zaterdag 28 september 2024 19:55 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha tis nou eenmaal een terugkerend probleem bij mij. kan daar ook niks aan doen he.
Ja dan,... Eigen schuld dikke bultquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:55 schreef kree het volgende:
[..]
dat deed ik, en idd was hiervoor gewaarschuwd. LOL
Ja maar dan moet er wel eerst wat geld in de kas komen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Helpt echt man. Geen computer mee, gewoon ff tijd voor jezelf.
Maar goed daar zijn we ook hard mee bezig.![]()
jajaja weet ik, maar geen zin in een diepgaande analyse erover enzoquote:
Do what you love, love what you do!![]()
wat zou ik volgens jou nu tegen haar moeten zeggen?quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja dan,... Eigen schuld dikke bultDo what you love, love what you do!![]()
Wat heb je haar verteld toen ze ineens begon over een vriendje dan?quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:56 schreef kree het volgende:
[..]
jajaja weet ik, maar geen zin in een diepgaande analyse erover enzo![]()
Als je jezelf naar de klote werkt komt er helemaal geen geld in kasquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar dan moet er wel eerst wat geld in de kas komen.
Maar goed daar zijn we ook hard mee bezig.Een balans maken doet dat wel.
Of declareren bij zijn verzekering als hij ons als relatie psychologen gebruiktquote:
Uw ADH vitamine Worst
Maar wel hier weer lange verhalen er over vertellen?
Daar kijk ik wel eens als ik me echt verveelquote:~FEYENOORD~
Ja zeker, dat zegt iedereen. Ik ga er op letten. Thanks nogmaals.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je jezelf naar de klote werkt komt er helemaal geen geld in kasEen balans maken doet dat wel.
![]()
Neuken? Vanavond nog!!quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:57 schreef kree het volgende:
[..]
wat zou ik volgens jou nu tegen haar moeten zeggen?Lach met een schone bips![]()
nee kijk ze heeft me genegeerd aantal maanden. daarvoor dus vroeg ik waarom zo stil. Na hoop gevraag ja heb wel ander iemand waar ik mee klets zei ze.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat heb je haar verteld toen ze ineens begon over een vriendje dan?
Ik ok dan. nou veel plezier.
niks ook meer gehad geen appje of iets niks.
maar ze is ineens weer begonnen te kletsen? met mij. Ok ik trek conclusie dan toch (logisch of niet) dat het wss uit is.
Ging verder over koetjes en kalfjes en filmpje of series die we kijken. maarjaDo what you love, love what you do!![]()
Je hebt gelijk, excuusquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ga je nu op mijn stoel zitten~FEYENOORD~
Gewoon zeggen dat je geen afdankertje bent en alleen maar nodig bent als haar "vriend" weg is etcMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Je weet toch hopelijk wel dat je er wel wat aan kan doenquote:Op zaterdag 28 september 2024 19:55 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha tis nou eenmaal een terugkerend probleem bij mij. kan daar ook niks aan doen he.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar ben je dan niet gepikeerd omdat ze je al genegeerd heeft? Ik zou dat niet zomaar pikken hoor.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:59 schreef kree het volgende:
[..]
nee kijk ze heeft me genegeerd aantal maanden. daarvoor dus vroeg ik waarom zo stil. Na hoop gevraag ja heb wel ander iemand waar ik mee klets zei ze.
maar ze is ineens weer begonnen te kletsen? met mij. Ok ik trek conclusie dan toch (logisch of niet) dat het wss uit is.
Ging verder over koetjes en kalfjes en filmpje of series die we kijken. maarja![]()
Blokkeer die griet, tenzij je graag gecucked wordt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 19:59 schreef kree het volgende:
[..]
nee kijk ze heeft me genegeerd aantal maanden. daarvoor dus vroeg ik waarom zo stil. Na hoop gevraag ja heb wel ander iemand waar ik mee klets zei ze.
Ging verder over koetjes en kalfjes en filmpje of series die we kijken. maarja![]()
"I hope your pussy is as nice as your smile" dat was de vreemdste openingszin die ik gehad heb op Tinder.
Ik was te perplex om ook maar iets te antwoorden, anders had ik natuurlijk iets moeten zeggen in de trant van "yes it also has nice teeth"
Sorry voor deze informatie, het zien van Kree hier, deed me daar aan denken
Gewoon doen, ja heb je, nee kun je krijgen. En als wel lekker batsen, als nee was ze dat toch al niet van plan dus zonde tijd er verder aan te besteden.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:00 schreef kree het volgende:
[..]
zou doen, maarja als ik dat zo zeg...........Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
"I hope your pussy is as nice as your smile" dat was de vreemdste openingszin die ik gehad heb op Tinder.
Ik was te perplex om ook maar iets te antwoorden, anders had ik natuurlijk iets moeten zeggen in de trant van "yes it also has nice teeth"
Ik haal deze openingszin van de lijst afquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Sorry voor deze informatie, het zien van Kree hier, deed me daar aan denken![]()
hangt ervan af welke kant je bedoelt? van meer contact of minder?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet toch hopelijk wel dat je er wel wat aan kan doenDo what you love, love what you do!![]()
tuurlijk wel en vond ik niet leuk toen. Maargoed ik stap er ook heel snel wel overheen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar ben je dan niet gepikeerd omdat ze je al genegeerd heeft? Ik zou dat niet zomaar pikken hoor.Do what you love, love what you do!![]()
De keuzes die je maaktquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:02 schreef kree het volgende:
[..]
hangt ervan af welke kant je bedoelt? van meer contact of minder?
Kun je gewoon wat aan doen
Je zegt vaak kan ik niks aan doen
Zijn maar heel weinig zaken waar je niks aan kan doen
Doodgaan geboren worden zijn er 2 vanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Moet je zelf weten. Het lijkt me nou niet echt een goede basis voor een leuke vriendin als ze je even aan de kant zet voor een ander en jou weer opzoekt als ze zelf gedumpt oid is.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:02 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk wel en vond ik niet leuk toen. Maargoed ik stap er ook heel snel wel overheen.![]()
hahahaha opzich wel origineel dit. Die moet ik ff onthouden.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik snap dat echt niet. Ze heeft je maandelang genegeerd, dan moet je haar gewoon blocken en negeren.
Next!![]()
hmmmm ja ok enlighten me? dan ff in deze?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
De keuzes die je maakt
Kun je gewoon wat aan doen
Je zegt vaak kan ik niks aan doen
Zijn maar heel weinig zaken waar je niks aan kan doen
Doodgaan geboren worden zijn er 2 van
mss moet ik het wat meer forceren dan ofzo? in gesprek dus he bedoel ik?Do what you love, love what you do!![]()
Toch kun je lullen wat je wilt, scoort ie haar nu door een keer assertief te zijn en neukt ie haar de hersens uit haar oren waar heel Katwijk haar kan horen dan heeft ie het toch maar ff gefliktquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Moet je zelf weten. Het lijkt me nou niet echt een goede basis voor een leuke vriendin als ze je even aan de kant zet voor een ander en jou weer opzoekt als ze zelf gedumpt oid is.
Nee, gewoon blocken. Ze ziet jou als backup-cuck en zal je direct dumpen als er een andere gozer voorbij komt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:05 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmm ja ok enlighten me? dan ff in deze?
mss moet ik het wat meer forceren dan ofzo? in gesprek dus he bedoel ik?![]()
Je weet over wie we het hebben?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Toch kun je lullen wat je wilt, scoort ie haar nu door een keer assertief te zijn en neukt ie haar de hersens uit haar oren waar heel Katwijk haar kan horen dan heeft ie het toch maar ff geflikt![]()
als er heel veel next was dan iig?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik snap dat echt niet. Ze heeft je maandelang genegeerd, dan moet je haar gewoon blocken en negeren.
Next!
Maar ok vond dr wel leuk dus wil niet gelijk oopgeven.Do what you love, love what you do!![]()
Pffff Kreequote:Op zaterdag 28 september 2024 20:05 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmm ja ok enlighten me? dan ff in deze?
mss moet ik het wat meer forceren dan ofzo? in gesprek dus he bedoel ik?
Jij kiest ervoor om toch weer contact te hebben terwijl je weken niks hebt gehoord en je nu plots wat hoort omdat vriend er niet is
Waarom kies je ervoor om dit te doen
Waarom laat jij je als deurmat gebruiken
Geen enkele vrouw vind dat aantrekkelijk
Enkel makkelijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geen vrouw is beter dan een vrouw die jou alleen goed genoeg acht als backup-cuck.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:06 schreef kree het volgende:
[..]
als er heel veel next was dan iig?
Maar ok vond dr wel leuk dus wil niet gelijk oopgeven.![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je weet over wie we het hebben?The stallion from Katwijk.
beetje bang voor dat wel jaquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, gewoon blocken. Ze ziet jou als backup-cuck en zal je direct dumpen als er een andere gozer voorbij komt.Do what you love, love what you do!![]()
Verstandigquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik haal deze openingszin van de lijst af
Wat staat er nu bovenaan je lijst?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Deze vrouw weetquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pffff Kree
Jij kiest ervoor om toch weer contact te hebben terwijl je weken niks hebt gehoord en je nu plots wat hoort omdat vriend er niet is
Enkel makkelijk![]()
'Hey' is veruit de meest succesvollequote:Op zaterdag 28 september 2024 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Verstandig
Wat staat er nu bovenaan je lijst?![]()
![]()
Serieus lyltquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Toch kun je lullen wat je wilt, scoort ie haar nu door een keer assertief te zijn en neukt ie haar de hersens uit haar oren waar heel Katwijk haar kan horen dan heeft ie het toch maar ff geflikt
Jij denkt dat vrouwen die iemand gebruiken omdat ze zich waarschijnlijk verveelt zich plots even laat doen omdat Kree een keer assertief is![]()
Als dat is waar hij naar opzoek is dan moet hij dat vooral doen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Toch kun je lullen wat je wilt, scoort ie haar nu door een keer assertief te zijn en neukt ie haar de hersens uit haar oren waar heel Katwijk haar kan horen dan heeft ie het toch maar ff geflikt![]()
![]()
wacht ff we hebben het over twee trouwens in dit verhaal. Die met vriendje is het niet maar andere dusquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pffff Kree
Enkel makkelijkDo what you love, love what you do!![]()
Dan kan ie beter voor 150 euro een dame van kinky.nl bestellenquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als dat is waar hij naar opzoek is dan moet hij dat vooral doen.![]()
Jij lijkt wel een Fries Femke, kom gaan we ff lekker Fierljeppen. Jij hebt de sloot ik de stokquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Verstandig
Wat staat er nu bovenaan je lijst?
Die dus weken niks laat horenquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:08 schreef kree het volgende:
[..]
wacht ff we hebben het over twee trouwens in dit verhaal. Die met vriendje is het niet maar andere dus
Als een vrouw je leuk zou vinden
Blijft ze in contact
Doet ze dat niet ben je gewoon makkelijk voor als ze zich verveeld
Niet meer, niet minderThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja ho maar weerquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij lijkt wel een Fries Femke, kom gaan we ff lekker Fierljeppen. Jij hebt de sloot ik de stok~FEYENOORD~
Ik ben nou eenmaal een romanticusquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Serieus lylt
Jij denkt dat vrouwen die iemand gebruiken omdat ze zich waarschijnlijk verveelt zich plots even laat doen omdat Kree een keer assertief is![]()
LOL maw. speel hard to get? zo begrijp ik en dump en dat is aantrekkelijk?Do what you love, love what you do!![]()
Wat een kut wezens die vrouwenquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die dus weken niks laat horen
Blijft ze in contact
Niet meer, niet minder~FEYENOORD~
Nee, gewoon opdonderen met die vrouw, dat gaat echt niks worden.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:10 schreef kree het volgende:
LOL maw. speel hard to get? zo begrijp ik en dump en dat is aantrekkelijk?![]()
Nee mannen zijn een stuk leukerquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat een kut wezens die vrouwen
Die willen vooral noiken en dan niks meer laten horen
quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
Die prijs heb ik van horen zeggen he
Uw ADH vitamine Worst
Eens.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Geen vrouw is beter dan een vrouw die jou alleen goed genoeg acht als backup-cuck.
Het getuigt van zelfrespect als je je niet als deurmat laat behandelen
hmmm ik neig ernaar om het hier mee eens te zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die dus weken niks laat horen
Blijft ze in contact
Niet meer, niet minderDo what you love, love what you do!![]()
Ja, heb je een stuk minder gezeik van dusquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee mannen zijn een stuk leuker
Die willen vooral noiken en dan niks meer laten horen
~FEYENOORD~
Er is een hele bedrijfstak die deze behoefte vervultquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee mannen zijn een stuk leuker
Die willen vooral noiken en dan niks meer laten horenUw ADH vitamine Worst
We hebben geen vrouwelijke Kree hierquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, heb je een stuk minder gezeik van dus
Dus dat weten we niet
quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij lijkt wel een Fries Femke, kom gaan we ff lekker Fierljeppen. Jij hebt de sloot ik de stokdat kan echt niet lylt. Al helemaal niet met de types waar jij op valt
Gelukkig niet neequote:Op zaterdag 28 september 2024 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
We hebben geen vrouwelijke Kree hier
Dus dat weten we niet![]()
Ook een online platformquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Er is een hele bedrijfstak die deze behoefte vervult
Tinder bijvoorbeeld
FOK!quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook een online platform
Tinder bijvoorbeeld~FEYENOORD~
nu val ik meestal echt op vrouwen die totaal tegenpool zijn van mezelf ofzo. en bedoel niet uiterlijk. want ok ben geen Arnold swartsenigger. en wil ik ook niet zijn ofzo.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
We hebben geen vrouwelijke Kree hier
Dus dat weten we niet
Maar ok echt heel erg zie ik er denk ik niet uit.Do what you love, love what you do!![]()
Twee bedrijfstakken zelfsquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook een online platform
Tinder bijvoorbeeldUw ADH vitamine Worst
Tinder is verziekt door 3tjes die door cuckboys aanbeden wordenquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook een online platform
Tinder bijvoorbeeld![]()
* greysbones lylt is 1quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
I hate to say, maar ik heb wel een paar incels gespot hier
Kree zorgt vaak wel voor leven in de brouwerij, nooit saai.quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Op tinder zoeken wanhopige vrouwen naar een vaste relatie die ze niet aankunnen omdat ze eerst een rondje therapie zouden moeten doenquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tinder is verziekt door 3tjes die door cuckboys aanbeden worden
En de mannen ( meeste) zoeken vooral neuk materiaalThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Incel of niet het boeit mij echt geen donder. Ik ben het helemaal eens met AS zijn stelling: "Liever geen vrouw dan zo'n vrouw"![]()
Beter een verhaal van Kree dan al die kut smileys de hele tijdquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kree zorgt vaak wel voor leven in de brouwerij, nooit saai.
~FEYENOORD~
Heel wijs KWquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:15 schreef KoningWouter het volgende:
Incel of niet het boeit mij echt geen donder. Ik ben het helemaal eens met AS zijn stelling: "Liever geen vrouw dan zo'n vrouw"Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is er nooit 1quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Beter een verhaal van Kree dan al die kut smileys de hele tijd
Beter toch, zo blijven we aan de praatquote:~FEYENOORD~
nouja snap soms dat mensen me hier echt zat worden soms.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kree zorgt vaak wel voor leven in de brouwerij, nooit saai.
maarja aan de andere kant het zijn wel ware verhalen enzo en ok de ene vind dat leuk andere niet. Deal er maar mee. Want het maakt in feite in dit topic volgens de regels ook niet echt uit wat je post
Redelijk accuraat.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op tinder zoeken wanhopige vrouwen naar een vaste relatie die ze niet aankunnen omdat ze eerst een rondje therapie zouden moeten doen
En de mannen ( meeste) zoeken vooral neuk materiaal![]()
Dat lukt ook wel zonderquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Beter toch, zo blijven we aan de praatThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hmmmmm ben het wel eens met het eerste. dat laatste. tja denk je? Tuurlijk wss een groot aantal wel.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op tinder zoeken wanhopige vrouwen naar een vaste relatie die ze niet aankunnen omdat ze eerst een rondje therapie zouden moeten doen
En de mannen ( meeste) zoeken vooral neuk materiaal
Maar je weet niet hoe moeilijk Tinder bv is voor man
Kijk daar gaan we al, @kree tijd voor een verhaal.quote:~FEYENOORD~
Ja nee, dit is geen scquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Beter een verhaal van Kree dan al die kut smileys de hele tijd
Ik stel me graag aanquote:
Maar nu niet
Het is wat overtrokken om te stellen dat er enkel een gesprek is als Kree er is
Niks tegen Kree
Daar gaat het me ook niet omThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Verwarming hier nu ook aan...quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:18 schreef M_0_0_N het volgende:
Koud hier brrr. dekentje op de bankLach met een schone bips![]()
Niet moeilijk als je tenminste een beetje normale bio hebt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:18 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmm ben het wel eens met het eerste. dat laatste. tja denk je? Tuurlijk wss een groot aantal wel.
Maar je weet niet hoe moeilijk Tinder bv is voor man![]()
Lees het lekker toch nietquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kijk daar gaan we al, @:kree tijd voor een verhaal.
Oh wat doen we hier dan nog?quote:~FEYENOORD~
Dat zeg ik ook helemaal nietquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik stel me graag aan
Maar nu niet
Het is wat overtrokken om te stellen dat er enkel een gesprek is als Kree er is
Niks tegen Kree
Daar gaat het me ook niet om
~FEYENOORD~
Ik hou wel van Tinder!quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
En de mannen ( meeste) zoeken vooral neuk materiaal![]()
Zat er laatst nog even een avondje op, maar het mannenaanbod is echt heel anders dan een aantal jaren geleden, er zaten bijna geen normale mannen tussen, of van die sportschoolboys, of hele wanhopig uitziende mannen.dus ben er snel weer mee gestopt.
Ja dat weet ik welquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:18 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmm ben het wel eens met het eerste. dat laatste. tja denk je? Tuurlijk wss een groot aantal wel.
Maar je weet niet hoe moeilijk Tinder bv is voor man
Het gekke is
Ik heb ook vrienden![]()
![]()
![]()
Die single zijn
En wel eens datenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
2e scherm genotquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ga eens feyenoord kijken man~FEYENOORD~
Alles en iedereen kei en snoeihard de moeder, de vader, de dochter, de zoon, de hont, de kad, de tante, de oom, de nicht, de neef en de rest van de wijk bolken natuurlijk!quote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
De rest heb je allemaal al naar links geswipedquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hou wel van Tinder!![]()
Zat er laatst nog even een avondje op, maar het mannenaanbod is echt heel anders dan een aantal jaren geleden, er zaten bijna geen normale mannen tussen, of van die sportschoolboys, of hele wanhopig uitziende mannen.dus ben er snel weer mee gestopt.
![]()
nouja weet je wat het erge is....... Ik ga daar steeds meer aan denken het boeit me ook niet zoveel meer als vroeger.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:16 schreef Lovely het volgende:
Single for life geen gezeik of gedoe
Maarja andere kant van me zegt dan weer tis leuker met twee als alleen ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
Niet zo met die uitschuif teentjes woudquote:
Je bent beter dan datThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Serieus kree, niemand hoeft het met een ander eens te zijn, maar een beetje discussie mag hier best.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:16 schreef kree het volgende:
[..]
nouja snap soms dat mensen me hier echt zat worden soms.
maarja aan de andere kant het zijn wel ware verhalen enzo en ok de ene vind dat leuk andere niet. Deal er maar mee. Want het maakt in feite in dit topic volgens de regels ook niet echt uit wat je postIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ja, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet zo met die uitschuif teentjes woud
Je bent beter dan dat~FEYENOORD~
Ellende tegenwoordig met veel huisartsen. Ik zou er gewoon op staan dat er verder naar gekeken gaat worden.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan zou ik inmiddels al veel meer klachten moeten hebben.![]()
Maar nee nergens een plek oid.
[..]
Of gewoon eens goed onderzocht worden. Ik ben totaal niet van het online opzoeken wat dat betreft omdat je dan 9 van de 10 keer een dodelijke ziekte hebt.Maar nu toch laatst even wat uitgebreider gedaan en dan komt je veelal uit met mijn klachten op een verstuiking, wat eigenlijk al niet meer aan de orde zou zijn gezien hoe lang het nu duurt of een hernia.
Maar dat wordt gewoon afgedaan als zijnde: nah dat zal het niet zijn. Maar goed onderzoek doen na 3 maanden pijn ho maar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: