SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is patat!![]()
![]()
Nee Henk niet. Die is daarin veel te hard. Fysio moet ik dinsdag naar toe,quote:Op zaterdag 28 september 2024 16:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan de fysio het niet loskneden? Of Henk?
Beterschap!dank je. Was heerlijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik ben al 2x bont en blauw geweest door de fysio, dus die kunnen er ook wat van.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee Henk niet. Die is daarin veel te hard. Fysio moet ik dinsdag naar toe,
[..]
dank je. Was heerlijk
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
O ja daar weet ik alles van. Heb ik in het verleden ook wel eens gehad. Maar nu moeten ze dat echt niet meer doen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben al 2x bont en blauw geweest door de fysio, dus die kunnen er ook wat van.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heeft ie van die enorme kolenschoppenquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee Henk niet. Die is daarin veel te hard. Fysio moet ik dinsdag naar toe,
[..]
dank je. Was heerlijk
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik geef hem nog 1 kans en anders kap ik ermee. Het helpt toch niet.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja daar weet ik alles van. Heb ik in het verleden ook wel eens gehad. Maar nu moeten ze dat echt niet meer doen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nee dat dan niet. Maar hij houdt zelf van een harde diepe massage. Kent zijn eigen kracht niet. Dus geen massage voor mij van hem.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heeft ie van die enorme kolenschoppenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er staat een kastje. Er ontbreekt nog een deur en een bodemplaat, want beschadigd.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dat is nog steeds voor die zenuwontsteking?quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik geef hem nog 1 kans en anders kap ik ermee. Het helpt toch niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is geen zenuwontsteking en nooit geweest ook. Wat dan wel weten ze ook niet, maar niks wijst op een ontsteking en elk symptoom wordt vervolgens weerlegd door iets wat er juist weer niet bij past.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is nog steeds voor die zenuwontsteking?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik denk ineens: "lyme" ?quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is geen zenuwontsteking en nooit geweest ook. Wat dan wel weten ze ook niet, maar niks wijst op een ontsteking en elk symptoom wordt vervolgens weerlegd door iets wat er juist weer niet bij past.![]()
Ikea?quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Er staat een kastje. Er ontbreekt nog een deur en een bodemplaat, want beschadigd.![]()
O lekker dan. Ben je mooi klaar mee. Misschien eens naar een ander gaan?quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is geen zenuwontsteking en nooit geweest ook. Wat dan wel weten ze ook niet, maar niks wijst op een ontsteking en elk symptoom wordt vervolgens weerlegd door iets wat er juist weer niet bij past.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan zou ik inmiddels al veel meer klachten moeten hebben.quote:![]()
Maar nee nergens een plek oid.Of gewoon eens goed onderzocht worden. Ik ben totaal niet van het online opzoeken wat dat betreft omdat je dan 9 van de 10 keer een dodelijke ziekte hebt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker dan. Ben je mooi klaar mee. Misschien eens naar een ander gaan?Maar nu toch laatst even wat uitgebreider gedaan en dan komt je veelal uit met mijn klachten op een verstuiking, wat eigenlijk al niet meer aan de orde zou zijn gezien hoe lang het nu duurt of een hernia.
Maar dat wordt gewoon afgedaan als zijnde: nah dat zal het niet zijn. Maar goed onderzoek doen na 3 maanden pijn ho maar.
Das wel serieus kut manquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan zou ik inmiddels al veel meer klachten moeten hebben.![]()
Maar nee nergens een plek oid.
[..]
Of gewoon eens goed onderzocht worden. Ik ben totaal niet van het online opzoeken wat dat betreft omdat je dan 9 van de 10 keer een dodelijke ziekte hebt.Maar nu toch laatst even wat uitgebreider gedaan en dan komt je veelal uit met mijn klachten op een verstuiking, wat eigenlijk al niet meer aan de orde zou zijn gezien hoe lang het nu duurt of een hernia.
Maar dat wordt gewoon afgedaan als zijnde: nah dat zal het niet zijn. Maar goed onderzoek doen na 3 maanden pijn ho maar.Constante pijn is ook heel erg vermoeiend.
Lach met een schone bips![]()
Ik heb drugs.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Das wel serieus kut manConstante pijn is ook heel erg vermoeiend.
![]()
Ja maar dan nog, ik had schouderblad gescheurd en liep weken met pijn en Diclofenac rond... En toch voel je het.quote:Lach met een schone bips![]()
Oh maar diclo is maar zwakjes met wat ik nu gebruikt. Ik geloof dat alleen fentanyl en morfine nog sterker zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar dan nog, ik had schouderblad gescheurd en liep weken met pijn en Diclofenac rond... En toch voel je het.
Tramadol?quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh maar diclo is maar zwakjes met wat ik nu gebruikt. Ik geloof dat alleen fentanyl en morfine nog sterker zijn.
Lach met een schone bips![]()
Yepquote:Nee alleen drugs.quote:
Daarom maakte ik hem, lekker makkelijkquote:Op zaterdag 28 september 2024 18:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die was gewoon zo makkelijk dat ik hem niet eens maakte
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: