SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is patat!
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
nouja zeg maar he? Hahaha. maar ok als je het niet kunt vinden dan is het er niet.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nooit aangedacht kree in deze studentenstad om naar de kringloop te gaan. Echt nooit.
/sarcasmeDo what you love, love what you do!![]()
Duitsland is om de hoek hier.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
Meubleta maar die zit in BelgieAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Klinkt als een of andere vage festish.quote:
Kringloop is hier of niet betaalbaar, of slecht. Je moet echt de pareltjes vinden. En in het verleden wel leuke dingen gevonden hoor.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:31 schreef kree het volgende:
[..]
nouja zeg maar he? Hahaha. maar ok als je het niet kunt vinden dan is het er niet.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Goedkope benzine, vlees en bierquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Duitsland is om de hoek hier.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ik zou zeggen betaal meer voor kwaliteit als goedkoop wat uit elkaar valt. tis simpel. afschrijf prijs enzo en hoelang gaat t mee. Ok als je die uitrekent valt het meestal mee ook bij duurdere dingen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ben in ieder geval blij met mijn meubels, beter te duur dan niet te koopDo what you love, love what you do!![]()
Webbing is rotan verwerkingen. n00bquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Klinkt als een of andere vage festish.Trotste mama van Ambar
Ja. Benzine is de moeite, dat scheelt aanzienlijk op een tank.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goedkope benzine, vlees en bierAutocorrect
(zelfst. naamw.)
ja tuurlijk, je moet het ff treffen enzo, tis geen standaard assortiment ook. Maarja ben wel pro kringloop moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kringloop is hier of niet betaalbaar, of slecht. Je moet echt de pareltjes vinden. En in het verleden wel leuke dingen gevonden hoor.Do what you love, love what you do!![]()
Daarom. Meubels staan toch al gauw zo'n jaartje of 15, lekker boeiend dat je ze ergens 100 euro goedkoper kunt kopen, maar dat ze dan niet naar je zin zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:33 schreef kree het volgende:
[..]
ik zou zeggen betaal meer voor kwaliteit als goedkoop wat uit elkaar valt. tis simpel. afschrijf prijs enzo en hoelang gaat t mee. Ok als je die uitrekent valt het meestal mee ook bij duurdere dingen.![]()
Hoe kan ik dat nou niet weten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Webbing is rotan verwerkingen. n00b
Ik ook, maar ik ga niet jaren zoeken of er eindelijk een kast staat die uiteindelijk niet hier door het trappengat past.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:33 schreef kree het volgende:
[..]
ja tuurlijk, je moet het ff treffen enzo, tis geen standaard assortiment ook. Maarja ben wel pro kringloop moet ik zeggen.Trotste mama van Ambar
Prima toch? Niks mis mee.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:34 schreef hemarookworst het volgende:
Heb best veel van een budgetwinkelAutocorrect
(zelfst. naamw.)
En ik zeg het maar even: ik vind de meeste Ikea meubelen veel mooier dan al het dure
Trotste mama van Ambar
In de tijdperk van de guldens was het enige wat een beetje betaalbaar was een houten stoel met goudverf of zilververf en wat fluwelen bekleding voor fl.600,-quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoezo? Van de prijs van de meubels? Zo van: 2000 euro voor een eenvoudig nachtkastje?![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik zeg het maar even: ik vind de meeste Ikea meubelen veel mooier dan al het dure
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vind ikea meubelen niet mooi. Nooit mooi gevonden.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik zeg het maar even: ik vind de meeste Ikea meubelen veel mooier dan al het dureWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
eens hiermee hoor, dingen die echt zolang mee gaan en op bezuinigen is beetje zinloos meestal.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Daarom. Meubels staan toch al gauw zo'n jaartje of 15, lekker boeiend dat je ze ergens 100 euro goedkoper kunt kopen, maar dat ze dan niet naar je zin zijn.
maar ok ik moest toen ff kopen met weinig budget en kan me voorstellen anderen ook. Dan is t optie. tis alleen ff meer moeite moet je erin stoppen enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Klopt, maar huis is ook heel eenvoudig en sober ingerichtquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Misschien zijn ze veranderd in de tussentijd en hebben ze ook dingen te koop in een ander segment.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
In de tijdperk van de guldens was het enige wat een beetje betaalbaar was een houten stoel met goudverf of zilververf en wat fluwelen bekleding voor fl.600,-Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou, dat maakt echt niet uit vind ik. Als je je er maar thuis voelt....quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klopt, maar huis is ook heel eenvoudig en sober ingerichtAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Waarom wordt jij eigenlijk geen dominatrix. Haat voor mannen heb je toch al maar dan kun je ze nog gebruiken als zijnde meubilair.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Is stiekem beetje overcompensatie, woonde eerst tussen veel rotzooiquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat maakt echt niet uit vind ik. Als je je er maar thuis voelt....Uw ADH vitamine Worst
En ik heb hier ook al een Ikea fauteuil staan die volgens mij al 20 jaar oud is ofzo en net vorig jaar toch maar van nieuwe bekleding voorzien. Ik gok dat het nog heel lang mee gaat.
En mijn eettafel van Ikea heb ik laatst zelf verneukt met water, maar het onderstel is 100% hout dus daar komt gewoon een nieuw tafelblad op. En ja het is ook nog lekker uitschuifbaar.Trotste mama van Ambar
LOL dit lijkt op verhaal toen ik hier ging wonen, ja bank wel van tante enzo die in dikke villa wonen, zag er daar klein uit.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ga niet jaren zoeken of er eindelijk een kast staat die uiteindelijk niet hier door het trappengat past.
Totdat het hier door de gang en deur moest. LOL. er doorheen getrapt gewoon woningbouw heeft erna stuck werk nog hersteld. maarja. hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Word jij klant?quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom wordt jij eigenlijk geen dominatrix. Haat voor mannen heb je toch al maar dan kun je ze nog gebruiken als zijnde meubilair.Uw ADH vitamine Worst
Hier in het topic krijg ik die indruk niet echt!quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien zijn ze veranderd in de tussentijd en hebben ze ook dingen te koop in een ander segment.![]()
![]()
Nah, ik ben geen slaaf.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik heb leukere dingen te doen dan mannen het na het zin makenquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom wordt jij eigenlijk geen dominatrix. Haat voor mannen heb je toch al maar dan kun je ze nog gebruiken als zijnde meubilair.Trotste mama van Ambar
Alleen een slaaf van de bolk.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wij vinden het leuk als het ons naar de zin gemaakt wordt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb leukere dingen te doen dan mannen het na het zin maken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Punt is juist dat zij het jou naar de zin maken en jij ze dan vervolgens vernedert.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beter dat nog dan de bord voor de kop van de zakenman.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
Beter dan slaaf van de nicotine![]()
Kan je goed mee verdienen heb ik gehoordquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
Mannen die daar geïnteresseerd zijn, vinden het lekker. Dus gaat helemaal voorbij het doel.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Punt is juist dat zij het jou naar de zin maken en jij ze dan vervolgens vernedert.
Als mannen het mij echt naar hun zin willen maken, houden ze gewoon hun mond.Trotste mama van Ambar
shots fired nuquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
Beter dan slaaf van de nicotine
Do what you love, love what you do!![]()
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter dat nog dan de bord voor de kop van de zakenman.Uw ADH vitamine Worst
Oh dan blijf ik vooral doorpraten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mannen die daar geïnteresseerd zijn, vinden het lekker. Dus gaat helemaal voorbij het doel.
Als mannen het mij echt naar hun zin willen maken, houden ze gewoon hun mond.
Doe dat.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh dan blijf ik vooral doorpraten.Trotste mama van Ambar
Ik vind het echt kut als vrouwen alles voor me doen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mannen die daar geïnteresseerd zijn, vinden het lekker. Dus gaat helemaal voorbij het doel.
Als mannen het mij echt naar hun zin willen maken, houden ze gewoon hun mond.![]()
Na een keertje Ikea voldoe ik ruimschoots aan aantal stappenUw ADH vitamine Worst
hoe kun je daar nou verdwalen, daar hebben ze die hele lijnen toch voor? Looproute, althans laatste keer dat ik er was in delft ofzo 20 jaar geleden. en naar de gehaktballetjes.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Al een tijd niet meer geweest, maar er staan toch pijlen op de grond?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
dacht zelfde dus, daar verdwalen moet toch lastig zijn. gewoon pijlen volgen en kom je vanzelf bij de kassa of gehaktballen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Al een tijd niet meer geweest, maar er staan toch pijlen op de grond?Do what you love, love what you do!![]()
Daar loopt ze met een boog omheen voor het geval er indianen zijn?quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Al een tijd niet meer geweest, maar er staan toch pijlen op de grond?![]()
![]()
Nee die schiet ze dan zelf af.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar loopt ze met een boog omheen voor het geval er indianen zijn?
Met heel strategisch her en der nog extra tassen zodat je spullen, waarvan je niet wist dat je die nodig had, alsnog kunt meenemen naar de kassaquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Dan mag JIJ op expeditie, zoals ze dat noemen!"
Jij, jou, jij, jou, jij, jeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ga je weg?quote:
Feestje?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Hier nietquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Bij Justin begreep ik vanmorgen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Hongerquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel trek in tijgernootjesLach met een schone bips![]()
Heb je nou al ibu genomen?quote:
Owquote:![]()
Dat ben ik niet gewend
Nee, straks als ik ga slapen!quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Neem jij de taken nu waar ja?quote:
Dan merk je er niks van, kun je beter nu doen dan heb je er nog wat profijt van.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, straks als ik ga slapen!
Maar om een antwoord op je vraag te geven, nee. Ben er alweer klaar mee. Is te vermoeiend dat vol te houden.quote:Lach met een schone bips![]()
Haha ja, als ik gewoon gelijk in slaap zou vallen, maar de ervaring leert dat ik nog wel een uurtje (of 2) wakker lig.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan merk je er niks van, kun je beter nu doen dan heb je er nog wat profijt van.Cause there is always a wrong to your right 🎶
Ik heb het warm!
En koud ook!
Ik bel je baas wel ff.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
Wil niet naar mijn werk maar moet over paar uur op![]()
Ik heb mezelf voorgenomen om nooit op zondag te gaan werken.quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
Wil niet naar mijn werk maar moet over paar uur op~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar om een antwoord op je vraag te geven, nee. Ben er alweer klaar mee. Is te vermoeiend dat vol te houden.
Neem jij ook maar even vakantie dan.
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: