quote:Op maandag 30 september 2024 10:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Klopt. Vraag dat maar aan Polen
En die natuurlijke grondstoffen jatten doen wij als Westen zeker niet?quote:Op maandag 30 september 2024 12:39 schreef ExTec het volgende:
Het zeer "inclusieve" rus leger.
[ x ]
Wat dat betreft zijn ze best tof, ze discrimineren niet, iedereen mag sterven voor de tsaar.
Nee, daar betalen we voor. Dat de lokale potentaat het in z'n zak steekt ipv er voor het volk mee te doen is een ander verhaal he.quote:Op maandag 30 september 2024 13:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En die natuurlijke grondstoffen jatten doen wij als Westen zeker niet?
Dat tweede ontken ik helemaal niet... Waarom moet iets wat overduidelijk is toch elke keer benadrukt worden. Ja, de Rus zet het volk in als kanonnenvoer, dat weten we al jaren. Dat is helemaal geen punt van discussie en ik ontken dat ook helemaal niet.quote:Op maandag 30 september 2024 13:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, daar betalen we voor. Dat de lokale potentaat het in z'n zak steekt ipv er voor het volk mee te doen is een ander verhaal he.
Maar koste het je veel moeite, om de zeer voor de hand liggende takeaway, namelijk dat rus gewoon dat volk inzet als kanonnenvoer te negeren, en met een open-deur rant te komen over hoe "het foute westen natuurlijk alle grondstoffen steelt"?
Nee he?
En wat ik je hebt geantwoord: dat doen wij niet, wij betalen er voor.quote:Op maandag 30 september 2024 13:32 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is zei is dat wij evengoed Afrika exploiteren mbt grondstoffen.
quote:Wordt je niet moe van jezelf?
En voor wat?quote:Op maandag 30 september 2024 16:05 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
holy shit
[ afbeelding ] extra foto van een ander acc
17 mtlbs met bemanning erop verwoest in vov..
Geld.quote:Op maandag 30 september 2024 16:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En voor wat?
De Oekraners verdedigen hun eigen land en familie maar waarvoor sterven die Russen?
quote:Op maandag 30 september 2024 16:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En voor wat?
De Oekraners verdedigen hun eigen land en familie maar waarvoor sterven die Russen?
Bij blackwater begreep ik dat nog want dat was voldoende om na een half jaar met pensioen te kunnen en de risico's waren behapbaar omdat de USAF als een guardian angel boven je hing.quote:Op maandag 30 september 2024 16:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geld.
Was overigens een counteraanval op de fabriek die de oekraieners vorige week daar innamen, die nu verdedigd wordt door oekraiense special forces. Russen dachten doodleuk 17, 50 jaar oude amfibische voertuigen erop af te sturen en he terug inte nemen?
Ze verdienen soms meer dan het gemiddeld jaarsalaris in bepaalde regios alleen al om te signen.quote:Op maandag 30 september 2024 16:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Bij blackwater begreep ik dat nog want dat was voldoende om na een half jaar met pensioen te kunnen en de risico's waren behapbaar omdat de USAF als een guardian angel boven je hing.
Maar hier is de sterfte kans 80% omdat je met temu troep op pad gestuurd wordt.
Hier nog een ander geluid over waarom vrede sluiten en Russen vertrouwen niet handig is.quote:Op zondag 29 september 2024 20:44 schreef VEM2012 het volgende:
https://www.ed.nl/binnenl(...)n-verrader~abd57624/
Weer eens een wat ander geluid…
Ja hoor, daar is 'ie weer.quote:Op maandag 30 september 2024 13:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Altijd dat gegeneraliseer, elke keer dat emotionele van jou, elke keer probeer je ergens weer een discussie van te maken over dingen die ik helemaal niet gezegd heb. Wordt je niet moe van jezelf?
Het is wel zo omdat er telkens weer dingen bij gehaald worden die ik helemaal niet besproken heb.quote:Op maandag 30 september 2024 18:43 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Ja hoor, daar is 'ie weer.
Ah, vandaar dat je een beetje hoog in je emoties zit.quote:Op maandag 30 september 2024 19:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is wel zo omdat er telkens weer dingen bij gehaald worden die ik helemaal niet besproken heb.
Maak je niet druk.quote:Op maandag 30 september 2024 19:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is wel zo omdat er telkens weer dingen bij gehaald worden die ik helemaal niet besproken heb.
Je moet niet zo emotioneel reageren.quote:Op maandag 30 september 2024 19:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dit moet wel de meest hersendode aanval van de oorlog zijn.quote:Op maandag 30 september 2024 16:05 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
holy shit
Maandag gehaktdag.quote:Op maandag 30 september 2024 16:05 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
holy shit
Ik kan het niet lezen. Paid wall wellicht leuk als je van zo’n artikel dan de samenvatting deelt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 03:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Met tal van noodgrepen probeert het Kremlin genoeg mannen aan het front te houden
Een wat uitgebreider artikel van het NRC.
berhaupt vaag dat mensen vrijwillig het leger in gaan.. Maar als je vrijwillig het Russische leger in gaat ben je wel echt geschiftquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 03:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Met tal van noodgrepen probeert het Kremlin genoeg mannen aan het front te houden
Een wat uitgebreider artikel van het NRC.
Als je schulden hebt en niet al te snugger bent, en er een goudberg en "veilig plekje achterin de frontlinie" beloofd wordt, waarom niet? Je maten zijn er ook (gestorven).quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:57 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
berhaupt vaag dat mensen vrijwillig het leger in gaan.. Maar als je vrijwillig het Russische leger in gaat ben je wel echt geschift
(of bedoelen ze met vrijwillig 'niet gedwongen'?
Stukje natuurlijke selectie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:47 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Als je schulden hebt en niet al te snugger bent, en er een goudberg en "veilig plekje achterin de frontlinie" beloofd wordt, waarom niet? Je maten zijn er ook (gestorven).
Enorme schulden, algehele achterlijkheid, alcoholisme, religie, aangeleerde hulpeloosheid, propaganda, helpen allemaal mee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:57 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
berhaupt vaag dat mensen vrijwillig het leger in gaan.. Maar als je vrijwillig het Russische leger in gaat ben je wel echt geschift
(of bedoelen ze met vrijwillig 'niet gedwongen'?
Smerige actie weer. Las dat het rond de minuut stilte was die men in Oekraine hield voor Dag van de Verdedigers, de mensen die door de Russen zijn vermoord.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:39 schreef Ulx het volgende:
Rusland heeft weer wat burgers op een markt weten te denazificeren.
[ x ]
Het superioriteitsgevoel wat in hun aard zit. Als je dan al geen (goed) beeld hebt van hoe het er aan toe gaat in Oekraine heb je er blijkbaar wel vertrouwen in dat het goed zal verlopen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:09 schreef oheng het volgende:
[..]
Enorme schulden, algehele achterlijkheid, alcoholisme, religie, aangeleerde hulpeloosheid, propaganda, helpen allemaal mee.
De Russen hadden die munitie moeten opslaan in ondergrondse bunkers, zoals destijds met de Koude Oorlog..quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 11:45 schreef ExTec het volgende:
Dat er wat tekorten op zouden treden lag wel in de lijn der verwachting. Schatting zijn dat deze tekorten nog wel een maand of 4 aanhouden, sinds oekraine die depots heeft opgeblazen.
Voor de rest moet de orc niet zeuren. Je hebt toch meat? Nou dan? Gewoon je meat in de strijd gooien. De tsaar keek en zag dat het goed was.
[ x ]
Laatste filmpje van Perun gaat daar uitgebreid op in.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:45 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De Russen hadden die munitie moeten opslaan in ondergrondse bunkers, zoals destijds met de Koude Oorlog..
Ze zijn daar nu te gemakzuchtig in geworden.
Volgens mij is daar de debiele opvatting ook wel dat het stoer en mannelijk is om te vechten in het leger. Kansloos.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het superioriteitsgevoel wat in hun aard zit. Als je dan al geen (goed) beeld hebt van hoe het er aan toe gaat in Oekraine heb je er blijkbaar wel vertrouwen in dat het goed zal verlopen.
Waar ze dan bijna 3 jaar over gedaan hebbenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het is ook echt geen gezicht hoe die Russen hun overwinningen claimen. Een hoopje kapot beton met een vlaggetje ergens op een kapotgeschoten flat. Zelfs als propaganda lijkt dit toch nergens op.
[ afbeelding ]
Dit zijn nog zo beetje de enige flats die nog soort van overeind staan waarschijnlijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het is ook echt geen gezicht hoe die Russen hun overwinningen claimen. Een hoopje kapot beton met een vlaggetje ergens op een kapotgeschoten flat. Zelfs als propaganda lijkt dit toch nergens op.
[ afbeelding ]
Klopt. Dan zag het er bij onze gezellige Duitse vrienden allemaal visueel toch net wat indrukwekkender uit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dit zijn nog zo beetje de enige flats die nog soort van overeind staan waarschijnlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2024 19:38:41 ]
Wat dacht je van parijsquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klopt. Dan zag het er bij onze Duitse vrienden allemaal visueel toch net wat indrukwekkender uit.
[ afbeelding ]
Nouja het geeft gewoon te denken dat Rusland al 2 jaar vooral graflelijke puinhopen in zijn bezit heeft gekregen. Is er berhaupt al een mooi of bijzonder gebouw veroverd?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat dacht je van parijs(en ja ik weet dat de fransen parijs verlaten hebben omdat ze juist niet wilde dat er niks meer van de stad over was)
Ja dat is hoe rusland dat doet helaas.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nouja het geeft gewoon te denken dat Rusland al 2 jaar vooral graflelijke puinhopen in zijn bezit heeft gekregen. Is er berhaupt al een mooi of bijzonder gebouw veroverd?
Elke stad daar lijkt op deze bende.
Melitopol enzo hebben gewoon nette Westerse stadscentra hoor. Je vergist je dat alles in Oekraine oude sovjetbende is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nouja het geeft gewoon te denken dat Rusland al 2 jaar vooral graflelijke puinhopen in zijn bezit heeft gekregen. Is er berhaupt al een mooi of bijzonder gebouw veroverd?
Ja maar Melitopol is toch ook plat nu?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:59 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Melitopol enzo hebben gewoon nette Westerse stadscentra hoor. Je vergist je dat alles in Oekraine oude sovjetbende is.
Veel is kapot, maar het is zeker geen parkeerplaats.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja maar Melitopol is toch ook plat nu?
Nee erg makkelijk parkeren is het niet op kapotte huizenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Veel is kapot, maar het is zeker geen parkeerplaats.
Nee, Melitopol is vrij 'gemakkelijk' in het begin veroverd door de Russen. Het is vrijwel nog intact. Daar zitten wel de meeste Oekraense partisanen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja maar Melitopol is toch ook plat nu?
Novohrodivka, Ukrainsk, Prohres en Ocheretyne zijn allemaal nog vrij redelijk in tact gebleven.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zie weinig foto's van mooie Oost-Europese kerken of andere historische gebouwen met Russische soldaten erbij.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:15 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Novohrodivka, Ukrainsk, Prohres en Ocheretyne zijn allemaal nog vrij redelijk in tact gebleven.
Al die plaatsen zijn pas ontstaan toen er mijnbouw gepleegd werd aan het eind van de 19-e eeuw, en zijn pas gegroeid in de Sovjettijd. Toen werden er geen kerken meer gebouwd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zie weinig foto's van mooie Oost-Europese kerken of andere historische gebouwen met Russische soldaten erbij.
https://nos.nl/l/2539249quote:
Waar blijft die opstand?quote:Op maandag 30 september 2024 22:30 schreef oheng het volgende:
Budget van rusland voor 2025 is gepubliceerd.
135 miljard eurodollar voor het leger
35 miljard eurodollar voor "interne veiligheid"
Hoe dit gefinancieerd wordt als leningen onmogelijk zijn gemaakt, en zelfs ze 19%+ staatsobligaties n iet aan de straatstenen kwijt kunnen?
Nou, bijvoorbeeld omdat ze na de hervormingen ineens 2,5 keer meer persoonlijke inkomsten belasting innen. In zijn algemeenheid denkt rusland vanuit het niets 12% meer inkomsten te hebben.![]()
Een punt van kritiek van mij is dat hij op de thumbnail wat zielig loopt te kijken terwijl hij zou moeten lachen. Komt zijn geloofwaardigheid niet ten goede.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:06 schreef LethalNinja het volgende:
Filmpje van ongeveer 40 minuten over de slijtage slag. Worden verschillende dingen vergeleken. Van gedeeltelijke mobilisaties tot bonussen voor vrijwillige mee doen. Diverse bronnen worden aangehaald waaronder de Financial Times.
Punten van kritiek die ik dan wel op het filmpje heb is dat veel Russen ook tegen hun zin in dienst zijn gegaan of moesten gaan, andere onder valse voorwendselen. Het gaat verder ook over munitie maar geen vermelding van grote munitie depots van Rusland die zijn vernietigd en die ook een impact hebben. Verder veel interessante punten.
Eens, zo'n dramatische gezichtsuitdrukking is nergens voor nodig. Tijdens het filmpje kijkt hij normaal/ neutraal. Mja dat schaar ik onder het kopje van "en waarom titels voor filmpjes die niet nodig zijn"? Het is niet zo handig allemaal, mja daarom licht ik nog even toe waar het filmpje over gaat en dan kan je zelf bepalen of dat je dat bekijkt of niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:31 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Een punt van kritiek van mij is dat hij op de thumbnail wat zielig loopt te kijken terwijl hij zou moeten lachen. Komt zijn geloofwaardigheid niet ten goede.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:55 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)zich-terug~a95d2948/
Oef
Uit dat AD artikel, om te kotsen, hopelijk wordt dit later nog opgepakt en worden die soldaten hiervoor veroordeeld.quote:En Oekrane is een onderzoek gestart naar het doodschieten van zestien Oekraense krijgsgevangenen door Russische troepen
Aldus Oekrane. Het meest corrupte land ter wereld.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:29 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
[..]
Uit dat AD artikel, om te kotsen, hopelijk wordt dit later nog opgepakt en worden die soldaten hiervoor veroordeeld.
Gefeliciteerd met de 38e plekquote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus Oekrane. Het meest corrupte land ter wereld.
Snap niet zo goed waarom je dit er aan de haren bij wil slepen aangezien het gewoon gefilmd is dat Russen die krijgsgevangenen overhoop schieten.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus Oekrane. Het meest corrupte land ter wereld.
Ja, maar dat is allemaal in scene gezet!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waarom je dit er aan de haren bij wil slepen aangezien het gewoon gefilmd is dat Russen die krijgsgevangenen overhoop schieten.
Onder Niger en Kenia. Wees er maar trots op!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:44 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de 38e plek![]()
[ link | afbeelding ]
Bron:https://www.datapandas.org/ranking/most-corrupt-countries
Verder:
https://en.wikipedia.org/wiki/Corruption_Perceptions_Index
https://www.transparency.org/en/cpi/2023
https://worldpopulationre(...)st-corrupt-countries
Tot ziens.
Ik geloof die dingen pas als ik ze ze zie. En nee ik ga niet naar het frontquote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Snap niet zo goed waarom je dit er aan de haren bij wil slepen aangezien het gewoon gefilmd is dat Russen die krijgsgevangenen overhoop schieten.
De constante is overigens dat als het kremlin het door heeft, en het te veel in de gaten loopt, die eenheid expres ergens in een kansloos gevecht wordt gegooid, zodat ze het loodje leggen en ze er vanaf zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:29 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
[..]
Uit dat AD artikel, om te kotsen, hopelijk wordt dit later nog opgepakt en worden die soldaten hiervoor veroordeeld.
En je blijft vergeten dat je geliefde orcistan nog lager staat?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Onder Niger en Kenia. Wees er maar trots op!
Maar als die wat zeggen is het per definitie onwaar. Ukraine propaganda slikken jullie als zoete koek. Raar.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
En je blijft vergeten dat je geliefde orcistan nog lager staat?
Nee, we hadden het over corruptie nu? En noch oekraine, noch je favo haatdwerg in het kremlin hebben een rol in dat bepalen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar als die wat zeggen is het per definitie onwaar. Ukraine propaganda slikken jullie als zoete koek. Raar.
Maar beide zijn kut qua corruptie. Die nazi's zijn geen haar beter.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, we hadden het over corruptie nu? En noch oekraine, noch je favo haatdwerg in het kremlin hebben een rol in dat bepalen.
Hep op Twitter gestaan dan zal het wel waar zijn. Ook geen idee wat ik moet zien op die beelden, kan wel een echo zijn van je zusje.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:01 schreef xpompompomx het volgende:
Poeh, dat was moeilijk te vinden. Nu is het aan @:Elan om aan te tonen dat het geen Oekraense krijgsgevangenen zijn die door Russen worden omgelegd.
[ x ]
Toon maar aan dat het niet zo is dan. En dat dit aan corruptie in Oekrane zou liggen uiteraard.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Hep op Twitter gestaan dan zal het wel waar zijn.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toon maar aan dat het niet zo is dan. En dat dit aan corruptie in Oekrane zou liggen uiteraard.
Lafaard.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik geloof die dingen pas als ik ze ze zie. En nee ik ga niet naar het front
Je moet toch wat, veel meer moral high ground is er niet te vinden in heel Rusland en haar volgers. "Het waren vrouwen en kinderen, maar mogelijk wel vrouwen en kinderen van nazi's." Misschien dat dat toch net lekkerder slaapt ofzo.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:20 schreef Barbusse het volgende:
Oh god, het gaat weer over corruptie en nazis
De ontwikkelingen aan het front zorgen wel voor een goede nachtrust. De speciale operatie verloopt beter dan menig Rus had durven dromen na de moeizame start.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:30 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Je moet toch wat, veel meer moral high ground is er niet te vinden in heel Rusland en haar volgers. "Het waren vrouwen en kinderen, maar mogelijk wel vrouwen en kinderen van nazi's." Misschien dat dat toch net lekkerder slaapt ofzo.
Ja, nou, van 3 dagen naar bijna 3 jaar ofzo.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:41 schreef Elan het volgende:
[..]
De ontwikkelingen aan het front zorgen wel voor een goede nachtrust. De speciale operatie verloopt beter dan menig Rus had durven dromen na de moeizame start.
Elan slaapt prima, want die heeft er ook geen problemen mee dat scholen, supermarkten en ziekenhuizen gebombardeerd worden door Rusland. Nee, die slaapt prima hoor.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:30 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Je moet toch wat, veel meer moral high ground is er niet te vinden in heel Rusland en haar volgers. "Het waren vrouwen en kinderen, maar mogelijk wel vrouwen en kinderen van nazi's." Misschien dat dat toch net lekkerder slaapt ofzo.
Ja, maar er stonden wel super-mortieren op de daken van die gebouwen, zodat ze rus soldaten 100en KMs verderop onder vuur konden nemen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Elan slaapt prima, want die heeft er ook geen problemen mee dat scholen, supermarkten en ziekenhuizen gebombardeerd worden door Rusland. Nee, die slaapt prima hoor.
Dat zie je verkeerd. Die zieke kinderen werden in het ziekenhuis als menselijk schild gebruikt. Waarom zou je zieke kinderen anders in een ziekenhuis laten verblijven.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Elan slaapt prima, want die heeft er ook geen problemen mee dat scholen, supermarkten en ziekenhuizen gebombardeerd worden door Rusland. Nee, die slaapt prima hoor.
Als je ziet hoe Oekraiense pow's behandeld worden dan kan dit ook uit een soort medelijden zijn gedaan. Beetje lastig te beoordelen eigenlijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:01 schreef xpompompomx het volgende:
Poeh, dat was moeilijk te vinden. Nu is het aan @:Elan om aan te tonen dat het geen Oekraense krijgsgevangenen zijn die door Russen worden omgelegd.
[ x ]
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:53 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Als je ziet hoe Oekraiense pow's behandeld worden dan kan dit ook uit een soort medelijden zijn gedaan. Beetje lastig te beoordelen eigenlijk.
Ja en besef dat het twee kanten op werkt. Ukraine gaat maar wat prat op delen hoe killerdrones mensenlevens verwoesten.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:53 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Als je ziet hoe Oekraiense pow's behandeld worden dan kan dit ook uit een soort medelijden zijn gedaan. Beetje lastig te beoordelen eigenlijk.
Nee.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en besef dat het twee kanten op werkt. Ukraine gaat maar wat prat op delen hoe killerdrones mensenlevens verwoesten.
Ongetwijfeld. Alleen Rusland heeft geen belang bij kniesoren daarover dus je hoort er niks van.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee.
Brengt Oekrane krijgsgevangenen om het leven met drones dan?
Bron? Of praat je gewoon poep?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Alleen Rusland heeft geen belang bij kniesoren daarover dus je hoort er niks van.
Of de Westers georinteerde media filtert het.
Lees de Russische staatsmedia maar. Genoeg oorlogsmisdaden onder de Ukrainers, staan ze tenslotte bekend om.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bron? Of praat je gewoon poep?
Is goed Vlad.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Lees de Russische staatsmedia maar. Genoeg oorlogsmisdaden onder de Ukrainers, staan ze tenslotte bekend om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |