abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 september 2024 @ 11:03:15 #101
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_215134866
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 10:47 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Klopt. Vraag dat maar aan Polen
_O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_215135731
Het zeer "inclusieve" rus leger.

twitter

Wat dat betreft zijn ze best tof, ze discrimineren niet, iedereen mag sterven voor de tsaar.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_215136004
quote:
7s.gif Op maandag 30 september 2024 12:39 schreef ExTec het volgende:
Het zeer "inclusieve" rus leger.

[ x ]

Wat dat betreft zijn ze best tof, ze discrimineren niet, iedereen mag sterven voor de tsaar.
En die natuurlijke grondstoffen jatten doen wij als Westen zeker niet?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215136034
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 13:19 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
En die natuurlijke grondstoffen jatten doen wij als Westen zeker niet?
Nee, daar betalen we voor. Dat de lokale potentaat het in z'n zak steekt ipv er voor het volk mee te doen is een ander verhaal he.

Maar koste het je veel moeite, om de zeer voor de hand liggende takeaway, namelijk dat rus gewoon dat volk inzet als kanonnenvoer te negeren, en met een open-deur rant te komen over hoe "het foute westen natuurlijk alle grondstoffen steelt"?

Nee he? ;)
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_215136094
quote:
10s.gif Op maandag 30 september 2024 13:24 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee, daar betalen we voor. Dat de lokale potentaat het in z'n zak steekt ipv er voor het volk mee te doen is een ander verhaal he.

Maar koste het je veel moeite, om de zeer voor de hand liggende takeaway, namelijk dat rus gewoon dat volk inzet als kanonnenvoer te negeren, en met een open-deur rant te komen over hoe "het foute westen natuurlijk alle grondstoffen steelt"?

Nee he? ;)
Dat tweede ontken ik helemaal niet... Waarom moet iets wat overduidelijk is toch elke keer benadrukt worden. Ja, de Rus zet het volk in als kanonnenvoer, dat weten we al jaren. Dat is helemaal geen punt van discussie en ik ontken dat ook helemaal niet.

Wat is zei is dat wij evengoed Afrika exploiteren mbt grondstoffen.

Altijd dat gegeneraliseer, elke keer dat emotionele van jou, elke keer probeer je ergens weer een discussie van te maken over dingen die ik helemaal niet gezegd heb. Wordt je niet moe van jezelf?
pi_215136131
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 13:32 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is zei is dat wij evengoed Afrika exploiteren mbt grondstoffen.
En wat ik je hebt geantwoord: dat doen wij niet, wij betalen er voor.

quote:
Wordt je niet moe van jezelf?
_O-
pi_215137586
twitter

holy shit

extra foto van een ander acc

17 mtlbs met bemanning erop verwoest in vov..
pi_215137670
quote:
7s.gif Op maandag 30 september 2024 16:05 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]

holy shit

[ afbeelding ] extra foto van een ander acc

En voor wat?
De Oekraïners verdedigen hun eigen land en familie maar waarvoor sterven die Russen?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_215137688
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 16:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
En voor wat?
De Oekraïners verdedigen hun eigen land en familie maar waarvoor sterven die Russen?
Geld.

Was overigens een counteraanval op de fabriek die de oekraieners vorige week daar innamen, die nu verdedigd wordt door oekraiense special forces. Russen dachten doodleuk 17, 50 jaar oude amfibische voertuigen erop af te sturen en he terug inte nemen?
  Moderator maandag 30 september 2024 @ 16:15:42 #110
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_215137716
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 16:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
En voor wat?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215137802
quote:
7s.gif Op maandag 30 september 2024 16:12 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Geld.

Was overigens een counteraanval op de fabriek die de oekraieners vorige week daar innamen, die nu verdedigd wordt door oekraiense special forces. Russen dachten doodleuk 17, 50 jaar oude amfibische voertuigen erop af te sturen en he terug inte nemen?
Bij blackwater begreep ik dat nog want dat was voldoende om na een half jaar met pensioen te kunnen en de risico's waren behapbaar omdat de USAF als een guardian angel boven je hing.

Maar hier is de sterfte kans 80% omdat je met temu troep op pad gestuurd wordt.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_215137969
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 16:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Bij blackwater begreep ik dat nog want dat was voldoende om na een half jaar met pensioen te kunnen en de risico's waren behapbaar omdat de USAF als een guardian angel boven je hing.

Maar hier is de sterfte kans 80% omdat je met temu troep op pad gestuurd wordt.
Ze verdienen soms meer dan het gemiddeld jaarsalaris in bepaalde regios alleen al om te signen.
pi_215138667
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 20:44 schreef VEM2012 het volgende:
https://www.ed.nl/binnenl(...)n-verrader~abd57624/

Weer eens een wat ander geluid…
Hier nog een ander geluid over waarom vrede sluiten en Russen vertrouwen niet handig is.
https://www.ad.nl/buitenl(...)assagraven~a2709324/

Tommy Wieringa: ‘In elk stadje waar de Russen zijn verjaagd, vind je martelkamers en massagraven’
pi_215139076
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 13:32 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Altijd dat gegeneraliseer, elke keer dat emotionele van jou, elke keer probeer je ergens weer een discussie van te maken over dingen die ik helemaal niet gezegd heb. Wordt je niet moe van jezelf?
Ja hoor, daar is 'ie weer. _O-
pi_215139338
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2024 18:43 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Ja hoor, daar is 'ie weer. _O-
Het is wel zo omdat er telkens weer dingen bij gehaald worden die ik helemaal niet besproken heb.
pi_215139355
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 19:15 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Het is wel zo omdat er telkens weer dingen bij gehaald worden die ik helemaal niet besproken heb.
Ah, vandaar dat je een beetje hoog in je emoties zit.
  maandag 30 september 2024 @ 19:34:35 #117
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_215139477
quote:

[..]
Maak je niet druk.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_215139493
quote:

[..]
Je moet niet zo emotioneel reageren.
pi_215140342
quote:
[ x ]

holy shit

Dit moet wel de meest hersendode aanval van de oorlog zijn.

Ongelofelijk.
pi_215140465
Als die russen willen stoppen met doodgaan moeten ze eens ballen tonen en zich tegen putler keren ipv braaf ja en amen zeggen.

Maar ze zijn nog te lamlendig om voor den duvel te dansen, dus tot die tijd heb ik er 0,0 procent medelijden mee.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_215140494
https://www.youtube.com/@michaelshurkin613

Niet specifiek over Oekraïne maar naar mijn mening een goed algemeen defensie kanaal welke met name ook de zwakheden van moderne legers bespreekt.
pi_215141344
Budget van rusland voor 2025 is gepubliceerd.
135 miljard eurodollar voor het leger
35 miljard eurodollar voor "interne veiligheid"

Hoe dit gefinancieerd wordt als leningen onmogelijk zijn gemaakt, en zelfs ze 19%+ staatsobligaties n iet aan de straatstenen kwijt kunnen?
Nou, bijvoorbeeld omdat ze na de hervormingen ineens 2,5 keer meer persoonlijke inkomsten belasting innen. In zijn algemeenheid denkt rusland vanuit het niets 12% meer inkomsten te hebben. :')

[ Bericht 19% gewijzigd door oheng op 30-09-2024 22:59:35 ]
pi_215142113
quote:
[ x ]

holy shit

Maandag gehaktdag.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 03:07:11 #124
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_215142119
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_215142502
quote:
Ik kan het niet lezen. Paid wall wellicht leuk als je van zo’n artikel dan de samenvatting deelt. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')