Komt omdat het volk daar niks gewend is.quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:23 schreef Starhopper het volgende:
Niet over Noord-Holland. Stomme beslissing. Ik had ze ook graag een laatste keer willen zien
Vergeet niet dat ook Amsterdammers belasting betalen en recht hebben op een afscheid van de F16quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:29 schreef FvanS het volgende:
[..]
Komt omdat het volk daar niks gewend is.
https://nos.nl/artikel/22(...)de-boeing-met-f-16-s
Daar blijven ze wel weg
Daar was ik vorige week, voor het eerst. Eerste twee F-35's zagen we alleen de mist in duiken, recht boven ons zagen we ze al niet meerquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:28 schreef Stoorzendert het volgende:
Beetje jammer van het weer. Het regent pijpenstelen boven heel NL tussen 13.30 - 15.30. Op de spottersplek Volkel waai je waarschijnlijk ook nog eens weg
Dat is hier om de hoekquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:26 schreef Kanaroe het volgende:
Al ruim 40 jaar woonachtig in Gilze, ben opgegroeid met F16's en kwam regelmatig op de basis omdat mijn vader daar werkte.
Ik zal ze niet missen, die herriemachines, wapentuig en luchtvervuilers
(Hoewel de Apaches en Chinooks die hier nu rondvliegen nog een tikkie irritanter zijn met hun geluid)
Ondanks dat wens ik de liefhebbers hier een fijn uitzwaai-moment toe
Grappig, vind de chinooks en apaches helemaal geweldig als ze overvliegen. Altijd indrukwekkend.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:26 schreef Kanaroe het volgende:
Al ruim 40 jaar woonachtig in Gilze, ben opgegroeid met F16's en kwam regelmatig op de basis omdat mijn vader daar werkte.
(Hoewel de Apaches en Chinooks die hier nu rondvliegen nog een tikkie irritanter zijn met hun geluid)
6 tot 8 afhankelijk hoeveel er willen starten.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het zijn er maar 6?
De oorverdovende stilte na het verdwijnen van de F104 Starfighter was nog indrukwekkender.
Dat waren pas herriebakken.
Ik hoor de chinooks ook weleens vliegen. Heerlijk! Je hoort de broem al minuten voor hij komt overvliegenquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Grappig, vind de chinooks en apaches helemaal geweldig als ze overvliegen. Altijd indrukwekkend.
Dit jaar hebben ze volgens mij een andere route gekregen helaas.
En het is inderdaad wel een teringkabaal![]()
Maar dat heb ik ook bij mijn ouders een paar kilometer verderop, daar laten ze parachutisten los.
Daar heb ik hier dan weer geen last van.
Hopelijk niet, dan weten de Russen dat het de onze is.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:33 schreef Starhopper het volgende:
Wel mooie oranje F16! Hopelijk gaat hij straks in deze kleuren vliegen in Oekraine
Dat mogen ze best wetenquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hopelijk niet, dan weten de Russen dat het de onze is.
Ja, alsof ze er anders op geen enkele manier achter kunnen komen...quote:
Ja discussies over Chinooks en Apaches mogen elders.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:37 schreef FvanS het volgende:
Laten we het gewoon bij de F16's houden
quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:39 schreef heywoodu het volgende:
"De kromming van de aarde"
Moet hij het nou zo politiek maken?
quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik hoor de chinooks ook weleens vliegen. Heerlijk! Je hoort de broem al minuten voor hij komt overvliegen
Ik zie ze niet op de radar. Wel jammer dat ze niet in formatie gaan vliegenquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zover ik kan horen vliegen ze in 3 groepjes van 2 ongeveer een halve minuut uit elkaar
Zitten ze al in de lucht dan?quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik zie ze niet op de radar. Wel jammer dat ze niet in formatie gaan vliegen
Blijft jammer. Geen afscheid voor mijquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:40 schreef FvanS het volgende:
Over Amsterdam was het ook niet geworden met deze wind, ze gebruiken nu de Oostbaan om te landen, wat ook recht over het centrum van Amsterdam gaat
[ afbeelding ]
Jah!quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Het blijft indrukwekkend. Helemaal als ze in formatie vliegen.
Had er weinig mee want in de randstad kwamen ze nooit over.
Nu in west-Brabant ben ik fan.
Ook door het Oekraļne-topic, machtig mooie plaatjes.
Volgens mij gaan ze schuin onder Drenthe door.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Van Twente naar Leeuwarden vlieg je toch over Drenthe?
Heb niks gezien. kan ook een verdwaalde boing geweest zijnquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik zie ze niet op de radar. Wel jammer dat ze niet in formatie gaan vliegen
De F16 gaat weg en dan vallen de Belgen direct aanquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:44 schreef FvanS het volgende:
https://globe.adsbexchange.com/?icao=44f025
Wel een Belg, kssst ga eens weg, dit is ons feestje, jullie zien we voorlopig nog wel
Je kan ook naar het NMM in Soesterberg gaan, kan je het van heel dichtbij bekijken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:23 schreef Starhopper het volgende:
Niet over Noord-Holland. Stomme beslissing. Ik had ze ook graag een laatste keer willen zien
En 'VIPER' daarnaastquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:46 schreef FvanS het volgende:
https://globe.adsbexchange.com/?icao=48041b
Mooie callsign ''FINAL''
En FLIGHTquote:
Cool! En de volgende!quote:
Misschien wel te horenquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
Weinig te zien hier, schat ik zo in.
Onhandig om dat gelijk te timen inderdaad. Volledig logisch om die speech te laten zien, maar had dat dan even eerder gepland.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:52 schreef Starhopper het volgende:
Waarom nu pas beeld van het vliegveld?Beetje jammer dat we het opstijgen net niet hebben gezien door dat slappe gelul
Zou het? Of een herhaling zijn?quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:52 schreef heywoodu het volgende:
Oh er komen er nog een paar de lucht in zo
Oh ja? Waar zit jij dan???quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is hier om de hoek
Vooral de opgeschroefde frequentie aan avondvluchten is mega-irritantquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Grappig, vind de chinooks en apaches helemaal geweldig als ze overvliegen. Altijd indrukwekkend.
Dit jaar hebben ze volgens mij een andere route gekregen helaas.
En het is inderdaad wel een teringkabaal![]()
Maar dat heb ik ook bij mijn ouders een paar kilometer verderop, daar laten ze parachutisten los.
Daar heb ik hier dan weer geen last van.
Ja. Eerst lullen en als dat afgelopen is opstijgen met die dingen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Onhandig om dat gelijk te timen inderdaad. Volledig logisch om die speech te laten zien, maar had dat dan even eerder gepland.
Nou ja, hij zei dat er meerderen de lucht in waren gegaan en dat er nog een paar aan het taxiėn zijn.quote:
Ja. Ik hou van livestreamsquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:54 schreef mascara-klodder het volgende:
Dit is trouwens de tweede keer dat ik door @:starhopper een live-stream kijk.
Dankjewel!
Hopelijk gaat die 2e groep toch over N-H vliegen danquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, hij zei dat er meerderen de lucht in waren gegaan en dat er nog een paar aan het taxiėn zijn.
Hmm die anderen zijn al wel een stukje verderopquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, hij zei dat er meerderen de lucht in waren gegaan en dat er nog een paar aan het taxiėn zijn.
Schiphol is druk zat, denk ikquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:55 schreef Starhopper het volgende:
Ik vind het echt heel gek dat ze Den Helder en Schiphol overslaan.
Of is er niet genoeg benzine om de hele route te vliegen en doet de andere groep het 2e deel?quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:55 schreef FvanS het volgende:
[..]
Hmm die anderen zijn al wel een stukje verderop
Schiphol wel aandoen is echt veel te veel gedoe denk ik, logistiek gezien.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:55 schreef Starhopper het volgende:
Ik vind het echt heel gek dat ze Den Helder en Schiphol overslaan.
Dat zou niet best zijnquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Of is er niet genoeg benzine om de hele route te vliegen en doet de andere groep het 2e deel?
En Den Helder is een marinebasis, heeft de luchtmacht ook weinig mee te makenquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Schiphol wel aandoen is echt veel te veel gedoe denk ik, logistiek gezien.
Maar het zijn wel collega'squote:Op vrijdag 27 september 2024 13:57 schreef FvanS het volgende:
[..]
En Den Helder is een marinebasis, heeft de luchtmacht ook weinig mee te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Amerikaanse vliegers moeten verplicht een keer op JFK en LAX landen als training.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze zouden toen met die nieuwe F35's over Den Helder vliegen. Was allemaal gecommuniceerd dat ze over zouden komen. Stond samen met 500 man te wachten, kwamen ze niet, waren ze over Den Oever terug naar Leeuwarden gegaan ofzo.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:57 schreef FvanS het volgende:
[..]
En Den Helder is een marinebasis, heeft de luchtmacht ook weinig mee te maken
Ik heb er weleens een straaljager gezienquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hopelijk voor Den Helder doen de Russen dat dan ook met een bombardementquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze zouden toen met die nieuwe F35's over Den Helder vliegen. Was allemaal gecommuniceerd dat ze over zouden komen. Stond samen met 500 man te wachten, kwamen ze niet, waren ze over Den Oever terug naar Leeuwarden gegaan ofzo.
Gelukkig was het toen wel mooi weer.
Ja, maar nu met 5-8 van die dingen door het luchtruim daar is ook zo wat.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik heb er weleens een straaljager gezien
Ja dat was de kennismakingsvlucht toch?quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze zouden toen met die nieuwe F35's over Den Helder vliegen. Was allemaal gecommuniceerd dat ze over zouden komen. Stond samen met 500 man te wachten, kwamen ze niet, waren ze over Den Oever terug naar Leeuwarden gegaan ofzo.
Gelukkig was het toen wel mooi weer.
Bedank Poetin maarquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:02 schreef Nober het volgende:
Binnenkort dus de teringherrie van de F35. Bedankt Rutte en co!
Dat maakt niet per se veel meer herrie he. Zéker bij het op 'normale' snelheid overvliegen niet.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:02 schreef Nober het volgende:
Binnenkort dus de teringherrie van de F35. Bedankt Rutte en co!
Neuh, wij zijn als eerste of tweede aan de beurt, daar maakt niemand zich illusies over. Waren in de Tweede Wereldoorlog ook de vaakst gebombardeerde stad van Nederland.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hopelijk voor Den Helder doen de Russen dat dan ook met een bombardement
Nou, ze zijn al onderweg.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:04 schreef Paul het volgende:
is er al meer bekend over de geupdate tijden
https://globe.adsbexchange.com/quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:04 schreef Paul het volgende:
is er al meer bekend over de geupdate tijden
Blijkbaar in 2016 alweer, wat vliegt (quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja dat was de kennismakingsvlucht toch?Die heb ik ook door die domme actie niet mogen zien helaas
Krijgt Gilze ook de F35's? Ik weet dat die ontzettend herrie maken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:26 schreef Kanaroe het volgende:
Nee de standplaats is alleen Leeuwarden of Volkelquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Krijgt Gilze ook de F35's? Ik weet dat die ontzettend herrie maken.
Ik kan verschil qua geluid horen tussen een F16 en F3
hoe werkt datquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:05 schreef FvanS het volgende:
[..]
https://globe.adsbexchange.com/
Kijk gewoon hier, dan kun je het zelf wel bepalen
Daar ben ik niet met je eens. F35 maakt echt wel meer lawaai dan de F16.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat maakt niet per se veel meer herrie he. Zéker bij het op 'normale' snelheid overvliegen niet.
Neequote:Op vrijdag 27 september 2024 14:08 schreef Starhopper het volgende:
WOOW!!!!! OP DE RADAR GAAN ZE RICHTIGN NOORD HOLLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YESSSSSS GAAT HET DAN TOCH GEBEUREN?
Youtube afscheid f16quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kunnen we dit ergens live zien via een stream?
Waar gaan ze dan heen?quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kunnen we dit ergens live zien via een stream?
Jaquote:
Ook dat jaquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:15 schreef Starhopper het volgende:
Gadverdamme al die voetbal vergelijkingenDoe ff normaal
Dit is meer voor VIquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:15 schreef Starhopper het volgende:
Gadverdamme al die voetbal vergelijkingenDoe ff normaal
Kom in Leeuwarden wonen dan kan je ze horen en zien.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:16 schreef FvanS het volgende:
Jammere is wel dat je de F35 nooit ziet op de flightradar
huh ja ik snapte ook al niet waarom ze omlaag gaanquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Teveel wind op de Waddenzee?
Ze zullen sowieso eerst over Leeuwarden vliegenquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Teveel wind op de Waddenzee?
Maar ze hebben net een bocht gemaakt bij Groningen en lijken nu weer zuidelijk te gaan.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:17 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ze zullen sowieso eerst over Leeuwarden vliegen
JONGENS DIT GAAT FOUTquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar ze hebben net een bocht gemaakt bij Groningen en lijken nu weer zuidelijk te gaan.
Ik heb ze al zo vaak gehoord daar.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:18 schreef Starhopper het volgende:
Ze slaan Leeuwarden ook over? Wat is deze
We hebben een tijd terug de afscheid gehadquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:18 schreef Starhopper het volgende:
Ze slaan Leeuwarden ook over? Wat is deze
Ik hoop het, want vanaf hun huidige locatie naar NM komen ze hier niet overheenquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:18 schreef FvanS het volgende:
MIsschien wachten ze op die andere 2 tot ze Leeuwarden overvliegen?
quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoop het, want vanaf hun huidige locatie naar NM komen ze hier niet overheen
Volgen mij vlogen ze net ergens over Brabant aan de herrie te horen..quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Rondje Lutjegast gedaan. Maar nu?
Niet op die hoogtequote:Op vrijdag 27 september 2024 14:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Komt er een tankvliegtuig bij?
https://globe.adsbexchange.comquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Flight radar niets..waar kijk je..en nee dit is Belgisch toch
Op https://www.radarbox.com/ zijn ze wel te zien, maar trage kutsite.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Flight radar niets..waar kijk je..en nee dit is Belgisch toch
quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
Groepje van 2 buigt af richting de Oekraine
Vliegen nu naar de rest toe.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
Groepje van 2 buigt af richting de Oekraine
AANSTELLER!quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:20 schreef Paul het volgende:
ZIJN ZE MISSCHIEN OPGEROEPEN?????/
VALT RUSLAND ONS AAN?
Vliegen gewoon te snelquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op https://www.radarbox.com/ zijn ze wel te zien, maar trage kutsite.
Ik ook niet. Ze lijken Leeuwarden en Vlieland over te slaan.quote:
Daar woont toch niemand.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ze lijken Leeuwarden en Vlieland over te slaan.
Gaan gewoon terug naar Volkel lijkt het...quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Opzich kan dat ook best, de Belgen met de F16's zullen daar nog genoeg te zien zijn de komende jarenquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Weer te slecht?quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gaan gewoon terug naar Volkel lijkt het...
Maar dat is het punt natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:26 schreef FvanS het volgende:
[..]
Opzich kan dat ook best, de Belgen met de F16's zullen daar nog genoeg te zien zijn de komende jaren
kan een f16 niet tegen regenquote:
Ik mag al paar jaar genieten van de F35'squote:Op vrijdag 27 september 2024 14:26 schreef FvanS het volgende:
[..]
Opzich kan dat ook best, de Belgen met de F16's zullen daar nog genoeg te zien zijn de komende jaren
Gelukkig hebben we nu F35's dan.quote:
Wat een kutweer ookquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:28 schreef FvanS het volgende:
[..]
Daar vliegen ze nu juist door
[ afbeelding ]
Ze hadden best over NH kunnen vliegen. Daar is het nu goed weerquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:28 schreef FvanS het volgende:
[..]
Daar vliegen ze nu juist door
[ afbeelding ]
Denk dat Schiphol wel een beetje in de weg zatquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze hadden best over NH kunnen vliegen. Daar is het nu goed weer
Nee voor mij wel balen dit.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat is het punt natuurlijk niet.
Ja. Achterlijke debiel die ventquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:30 schreef heywoodu het volgende:
Het ophemelen van de inzet in Joegoslaviė met de clusterbommen op burgerdoelen en alles is ook wel een beetje dubieus.
https://globe.adsbexchange.com/quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.radarbox.com/data/airlines/NAF
4K TVquote:
ze slaan ook ons over lijkt hetquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:30 schreef MissHobje het volgende:
@:Paul let op bocht ingezet vrij snel bij ons gok ik
Dat is geen tanker, dus nee hahahaquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:34 schreef Starhopper het volgende:
NATO40 bij Tiel. Gaan ze daar bijtanken?
Dan moeten ze eerst flink klimmen, lijkt me sterk en ook niet nodig.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:34 schreef Starhopper het volgende:
Ohja en dat, het is een AWACSquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:35 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Dat is geen tanker, dus nee hahaha
Ooh jammerquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:35 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Dat is geen tanker, dus nee hahaha
Hadden ze ook bij vliegbasis Leeuwarden kunnen doen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:34 schreef Starhopper het volgende:
nee ze zijn al in brabantquote:
VECHTENquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:36 schreef Starhopper het volgende:
Er vliegt nu ook een formatie straaljagers boven Belgiė. Gaan die ook aansluiten straks?
En dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.quote:
Oh en buigen weer een andere richting op..quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:37 schreef The-BFG het volgende:
Ze lijken nu af te buigen en op weg naar hier te komen
Hij zei: FOK!kerquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
waarom doen ze zo raarquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:38 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Oh en buigen weer een andere richting op..
nvm schijnbewegingquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Die boven Belgiė vliegen nu NL binnen
Owh nee, ze buigen af naar het westenquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ze durven niet, het is ook 9 tegen 4 hequote:Op vrijdag 27 september 2024 14:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik woon half in Belgiė. Niks. Nada.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat zou wel erg matig zijn na nog geen uur op lage snelheid.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
Fuel moet toch onderhand Bingo zijn?
Inmiddels het oostenquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh nee, ze buigen af naar het westen
Nee?quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
Fuel moet toch onderhand Bingo zijn?
7 tochquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Poh, net alle 8 kunnen spotten
Ik weet in welke plaats je woont. Maar ik had het over die boven Belgiė. En die zaten veel oostelijker dan jij woontquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik woon half in Belgiė. Niks. Nada.
Ik dacht 9?quote:
Dus de helft van de route overgeslagenquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:41 schreef FvanS het volgende:
Ze gaan dus nu weer over Volkel zometeen, denk dat ze daarna ook wel landen
Zij zijn bij Gilze-Rijenquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:41 schreef FvanS het volgende:
Ze gaan dus nu weer over Volkel zometeen, denk dat ze daarna ook wel landen
Ohja, er is ook nog een ander deel van Brabantquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet in welke plaats je woont. Maar ik had het over die boven Belgiė. En die zaten veel oostelijker dan jij woont
Meer dan de helft. Ze hebben ook niet Leeuwarden en Vlieland gedaan.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus de helft van de route overgeslagen
Heb er echt 8 geteld en gehoord.quote:
Je kijkt bij de verkeerdequote:Op vrijdag 27 september 2024 14:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Rondje van de zaak bij Lommel gedaan.
Ze vliegen nu richting jouw woonplaatsquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohja, er is ook nog een ander deel van Brabant
Voor vliegtuigspotters in het Noorden en het Westen is het wel een domper.quote:
Dat is een F35. Die zijn zo goed als onzichtbaar zeggen zequote:Op vrijdag 27 september 2024 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb er echt 8 geteld en gehoord.
Ze waren net bij Gilze-Rijen joh. Jij kijkt naar de Belgischequote:Op vrijdag 27 september 2024 14:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Rondje van de zaak bij Lommel gedaan.
Radar laat er ook 8 zien.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb er echt 8 geteld en gehoord.
Kan ik nog plassen?quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze vliegen nu richting jouw woonplaats
I know, omdat ik me afvraag of en wanneer die aan gaan sluiten.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze waren net bij Gilze-Rijen joh. Jij kijkt naar de Belgische
Daar woon ik zo'n beetje.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lijken naar Essen (B) te vliegen
Vliegbasis Woensdrecht (daar worden ze onderhouden)quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lijken naar Essen (B) te vliegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |