Komt omdat het volk daar niks gewend is.quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:23 schreef Starhopper het volgende:
Niet over Noord-Holland. Stomme beslissing. Ik had ze ook graag een laatste keer willen zien
Vergeet niet dat ook Amsterdammers belasting betalen en recht hebben op een afscheid van de F16quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:29 schreef FvanS het volgende:
[..]
Komt omdat het volk daar niks gewend is.
https://nos.nl/artikel/22(...)de-boeing-met-f-16-s
Daar blijven ze wel weg
Daar was ik vorige week, voor het eerst. Eerste twee F-35's zagen we alleen de mist in duiken, recht boven ons zagen we ze al niet meerquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:28 schreef Stoorzendert het volgende:
Beetje jammer van het weer. Het regent pijpenstelen boven heel NL tussen 13.30 - 15.30. Op de spottersplek Volkel waai je waarschijnlijk ook nog eens weg
Dat is hier om de hoekquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:26 schreef Kanaroe het volgende:
Al ruim 40 jaar woonachtig in Gilze, ben opgegroeid met F16's en kwam regelmatig op de basis omdat mijn vader daar werkte.
Ik zal ze niet missen, die herriemachines, wapentuig en luchtvervuilers
(Hoewel de Apaches en Chinooks die hier nu rondvliegen nog een tikkie irritanter zijn met hun geluid)
Ondanks dat wens ik de liefhebbers hier een fijn uitzwaai-moment toe
Grappig, vind de chinooks en apaches helemaal geweldig als ze overvliegen. Altijd indrukwekkend.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:26 schreef Kanaroe het volgende:
Al ruim 40 jaar woonachtig in Gilze, ben opgegroeid met F16's en kwam regelmatig op de basis omdat mijn vader daar werkte.
Ik zal ze niet missen, die herriemachines, wapentuig en luchtvervuilers
(Hoewel de Apaches en Chinooks die hier nu rondvliegen nog een tikkie irritanter zijn met hun geluid)
Ondanks dat wens ik de liefhebbers hier een fijn uitzwaai-moment toe
6 tot 8 afhankelijk hoeveel er willen starten.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het zijn er maar 6?
De oorverdovende stilte na het verdwijnen van de F104 Starfighter was nog indrukwekkender.
Dat waren pas herriebakken.
Ik hoor de chinooks ook weleens vliegen. Heerlijk! Je hoort de broem al minuten voor hij komt overvliegenquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Grappig, vind de chinooks en apaches helemaal geweldig als ze overvliegen. Altijd indrukwekkend.
Dit jaar hebben ze volgens mij een andere route gekregen helaas.
En het is inderdaad wel een teringkabaal![]()
Maar dat heb ik ook bij mijn ouders een paar kilometer verderop, daar laten ze parachutisten los.
Daar heb ik hier dan weer geen last van.
Hopelijk niet, dan weten de Russen dat het de onze is.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:33 schreef Starhopper het volgende:
Wel mooie oranje F16! Hopelijk gaat hij straks in deze kleuren vliegen in Oekraine
Dat mogen ze best wetenquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hopelijk niet, dan weten de Russen dat het de onze is.
Ja, alsof ze er anders op geen enkele manier achter kunnen komen...quote:
Ja discussies over Chinooks en Apaches mogen elders.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:37 schreef FvanS het volgende:
Laten we het gewoon bij de F16's houden
quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:39 schreef heywoodu het volgende:
"De kromming van de aarde"
Moet hij het nou zo politiek maken?
quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik hoor de chinooks ook weleens vliegen. Heerlijk! Je hoort de broem al minuten voor hij komt overvliegen
Ik zie ze niet op de radar. Wel jammer dat ze niet in formatie gaan vliegenquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zover ik kan horen vliegen ze in 3 groepjes van 2 ongeveer een halve minuut uit elkaar
Zitten ze al in de lucht dan?quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik zie ze niet op de radar. Wel jammer dat ze niet in formatie gaan vliegen
Blijft jammer. Geen afscheid voor mijquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:40 schreef FvanS het volgende:
Over Amsterdam was het ook niet geworden met deze wind, ze gebruiken nu de Oostbaan om te landen, wat ook recht over het centrum van Amsterdam gaat
[ afbeelding ]
Jah!quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Het blijft indrukwekkend. Helemaal als ze in formatie vliegen.
Had er weinig mee want in de randstad kwamen ze nooit over.
Nu in west-Brabant ben ik fan.
Ook door het Oekraļne-topic, machtig mooie plaatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |