Gaan gewoon terug naar Volkel lijkt het...quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ze lijken Leeuwarden en Vlieland over te slaan.
Opzich kan dat ook best, de Belgen met de F16's zullen daar nog genoeg te zien zijn de komende jarenquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ze lijken Leeuwarden en Vlieland over te slaan.
Weer te slecht?quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gaan gewoon terug naar Volkel lijkt het...
Maar dat is het punt natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:26 schreef FvanS het volgende:
[..]
Opzich kan dat ook best, de Belgen met de F16's zullen daar nog genoeg te zien zijn de komende jaren
Ik mag al paar jaar genieten van de F35'squote:Op vrijdag 27 september 2024 14:26 schreef FvanS het volgende:
[..]
Opzich kan dat ook best, de Belgen met de F16's zullen daar nog genoeg te zien zijn de komende jaren
Gelukkig hebben we nu F35's dan.quote:
Wat een kutweer ookquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:28 schreef FvanS het volgende:
[..]
Daar vliegen ze nu juist door
[ afbeelding ]
Ze hadden best over NH kunnen vliegen. Daar is het nu goed weerquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:28 schreef FvanS het volgende:
[..]
Daar vliegen ze nu juist door
[ afbeelding ]
Denk dat Schiphol wel een beetje in de weg zatquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze hadden best over NH kunnen vliegen. Daar is het nu goed weer
Nee voor mij wel balen dit.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat is het punt natuurlijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |