En Den Helder is een marinebasis, heeft de luchtmacht ook weinig mee te makenquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Schiphol wel aandoen is echt veel te veel gedoe denk ik, logistiek gezien.
Maar het zijn wel collega'squote:Op vrijdag 27 september 2024 13:57 schreef FvanS het volgende:
[..]
En Den Helder is een marinebasis, heeft de luchtmacht ook weinig mee te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Amerikaanse vliegers moeten verplicht een keer op JFK en LAX landen als training.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze zouden toen met die nieuwe F35's over Den Helder vliegen. Was allemaal gecommuniceerd dat ze over zouden komen. Stond samen met 500 man te wachten, kwamen ze niet, waren ze over Den Oever terug naar Leeuwarden gegaan ofzo.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:57 schreef FvanS het volgende:
[..]
En Den Helder is een marinebasis, heeft de luchtmacht ook weinig mee te maken
Ik heb er weleens een straaljager gezienquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hopelijk voor Den Helder doen de Russen dat dan ook met een bombardementquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze zouden toen met die nieuwe F35's over Den Helder vliegen. Was allemaal gecommuniceerd dat ze over zouden komen. Stond samen met 500 man te wachten, kwamen ze niet, waren ze over Den Oever terug naar Leeuwarden gegaan ofzo.
Gelukkig was het toen wel mooi weer.
Ja, maar nu met 5-8 van die dingen door het luchtruim daar is ook zo wat.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik heb er weleens een straaljager gezien
Ja dat was de kennismakingsvlucht toch?quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze zouden toen met die nieuwe F35's over Den Helder vliegen. Was allemaal gecommuniceerd dat ze over zouden komen. Stond samen met 500 man te wachten, kwamen ze niet, waren ze over Den Oever terug naar Leeuwarden gegaan ofzo.
Gelukkig was het toen wel mooi weer.
Bedank Poetin maarquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:02 schreef Nober het volgende:
Binnenkort dus de teringherrie van de F35. Bedankt Rutte en co!
Dat maakt niet per se veel meer herrie he. Zéker bij het op 'normale' snelheid overvliegen niet.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:02 schreef Nober het volgende:
Binnenkort dus de teringherrie van de F35. Bedankt Rutte en co!
Neuh, wij zijn als eerste of tweede aan de beurt, daar maakt niemand zich illusies over. Waren in de Tweede Wereldoorlog ook de vaakst gebombardeerde stad van Nederland.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hopelijk voor Den Helder doen de Russen dat dan ook met een bombardement
Nou, ze zijn al onderweg.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:04 schreef Paul het volgende:
is er al meer bekend over de geupdate tijden
https://globe.adsbexchange.com/quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:04 schreef Paul het volgende:
is er al meer bekend over de geupdate tijden
Blijkbaar in 2016 alweer, wat vliegt (quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja dat was de kennismakingsvlucht toch?Die heb ik ook door die domme actie niet mogen zien helaas
Krijgt Gilze ook de F35's? Ik weet dat die ontzettend herrie maken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:26 schreef Kanaroe het volgende:
Al ruim 40 jaar woonachtig in Gilze, ben opgegroeid met F16's en kwam regelmatig op de basis omdat mijn vader daar werkte.
Ik zal ze niet missen, die herriemachines, wapentuig en luchtvervuilers
(Hoewel de Apaches en Chinooks die hier nu rondvliegen nog een tikkie irritanter zijn met hun geluid)
Ondanks dat wens ik de liefhebbers hier een fijn uitzwaai-moment toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |