Volgens mij gaan ze schuin onder Drenthe door.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Van Twente naar Leeuwarden vlieg je toch over Drenthe?
Heb niks gezien. kan ook een verdwaalde boing geweest zijnquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik zie ze niet op de radar. Wel jammer dat ze niet in formatie gaan vliegen
De F16 gaat weg en dan vallen de Belgen direct aanquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:44 schreef FvanS het volgende:
https://globe.adsbexchange.com/?icao=44f025
Wel een Belg, kssst ga eens weg, dit is ons feestje, jullie zien we voorlopig nog wel
Je kan ook naar het NMM in Soesterberg gaan, kan je het van heel dichtbij bekijken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:23 schreef Starhopper het volgende:
Niet over Noord-Holland. Stomme beslissing. Ik had ze ook graag een laatste keer willen zien
En 'VIPER' daarnaastquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:46 schreef FvanS het volgende:
https://globe.adsbexchange.com/?icao=48041b
Mooie callsign ''FINAL''
En FLIGHTquote:
Cool! En de volgende!quote:
Misschien wel te horenquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
Weinig te zien hier, schat ik zo in.
Onhandig om dat gelijk te timen inderdaad. Volledig logisch om die speech te laten zien, maar had dat dan even eerder gepland.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:52 schreef Starhopper het volgende:
Waarom nu pas beeld van het vliegveld?Beetje jammer dat we het opstijgen net niet hebben gezien door dat slappe gelul
Zou het? Of een herhaling zijn?quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:52 schreef heywoodu het volgende:
Oh er komen er nog een paar de lucht in zo
Oh ja? Waar zit jij dan???quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is hier om de hoek
Vooral de opgeschroefde frequentie aan avondvluchten is mega-irritantquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Grappig, vind de chinooks en apaches helemaal geweldig als ze overvliegen. Altijd indrukwekkend.
Dit jaar hebben ze volgens mij een andere route gekregen helaas.
En het is inderdaad wel een teringkabaal![]()
Maar dat heb ik ook bij mijn ouders een paar kilometer verderop, daar laten ze parachutisten los.
Daar heb ik hier dan weer geen last van.
Ja. Eerst lullen en als dat afgelopen is opstijgen met die dingen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Onhandig om dat gelijk te timen inderdaad. Volledig logisch om die speech te laten zien, maar had dat dan even eerder gepland.
Nou ja, hij zei dat er meerderen de lucht in waren gegaan en dat er nog een paar aan het taxiën zijn.quote:
Ja. Ik hou van livestreamsquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:54 schreef mascara-klodder het volgende:
Dit is trouwens de tweede keer dat ik door @:starhopper een live-stream kijk.
Dankjewel!
Hopelijk gaat die 2e groep toch over N-H vliegen danquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, hij zei dat er meerderen de lucht in waren gegaan en dat er nog een paar aan het taxiën zijn.
Hmm die anderen zijn al wel een stukje verderopquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, hij zei dat er meerderen de lucht in waren gegaan en dat er nog een paar aan het taxiën zijn.
Schiphol is druk zat, denk ikquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:55 schreef Starhopper het volgende:
Ik vind het echt heel gek dat ze Den Helder en Schiphol overslaan.
Of is er niet genoeg benzine om de hele route te vliegen en doet de andere groep het 2e deel?quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:55 schreef FvanS het volgende:
[..]
Hmm die anderen zijn al wel een stukje verderop
Schiphol wel aandoen is echt veel te veel gedoe denk ik, logistiek gezien.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:55 schreef Starhopper het volgende:
Ik vind het echt heel gek dat ze Den Helder en Schiphol overslaan.
Dat zou niet best zijnquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Of is er niet genoeg benzine om de hele route te vliegen en doet de andere groep het 2e deel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |