Hallo collega Fles, bedankt voor je telefoontje en vraag vanochtend voor zonsopgang. Het antwoord is 47. Graag de analyse geheel opnieuw doen en voor 13u naar mij sturen. Dan kijk ik er z.s.m. naar. Gelieve een bericht op mijn voicemail in te spreken als ik toevallig nét even niet bereikbaar ben op deze zonnige vrijdagmiddag. Bedankt!quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
okeee lunchtijd.
Alle terugbellende voicemailers: Spreek nu de mijne maarin. De mazzel ermee
Ze komen er aan rennen als ze doorhebben dat het yoghurt isquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ze je niet met rust laten als je het aan het eten bent enzo?
Awwwwquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:21 schreef Crack_ het volgende:
Ze komen er aan rennen als ze doorhebben dat het yoghurt isen daarna staren 'is het al op? Ga je het neerzetten? Mogen wij dan?'
Ja of als een waterkant bent ja tochquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:00 schreef Ama het volgende:
Herfst is leuk als je binnen zit of niet hoeft te fietsen.
Ja, je gunt het @Haags ook niet natuurlijkquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begon er vanochtend eigenlijk net een heel klein beetje de charme van in te zien. Maar het is nog moeilijk.
Even op je eigen niveau meedenkende: Als het je belangrijk genoeg is bel je er voor november nog wel een keer achteraan. Tot die tijd ga ik sowieso niets doen of communiceren via welk kanaal dan ook. dan weet je dat vast daar kom je dan vanzelf wel achter.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hallo collega Fles, bedankt voor je telefoontje en vraag vanochtend voor zonsopgang. Het antwoord is 47. Graag de analyse geheel opnieuw doen en voor 13u naar mij sturen. Dan kijk ik er z.s.m. naar. Gelieve een bericht op mijn voicemail in te spreken als ik toevallig nét even niet bereikbaar ben op deze zonnige vrijdagmiddag. Bedankt!
jij bent eigendom van Krek?quote:
ze hebben voor jou lasergeleide waterballonnen meequote:Op vrijdag 27 september 2024 12:29 schreef Crack_ het volgende:
Hoe laag vliegen die f16's? Straks zien we ze niet
Zoveel vragen
en danquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ze hebben voor jou lasergeleide waterballonnen mee
die gooien ze op jequote:
nou dan merk je toch dat ze langs geweest zijnquote:
merk je wel aan het geluid hoorquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou dan merk je toch dat ze langs geweest zijn
ja moest gewoon ffquote:
Geen idee wat je nu weer zegt.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:27 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja of als een waterkant bent ja toch
HAHHAHAHA
heb gisteren spruiten gedopt... die eet ik vanavond... had ik gisteren toch geen zin anquote:
Eens zien wat de picnic brengtquote:
nee logisch. doorgedraaid varkensvoerquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb gisteren spruiten gedopt... die eet ik vanavond... had ik gisteren toch geen zin an
5 plastic tasjes zonder inhoudquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eens zien wat de picnic brengt![]()
Oh nee dat wordt soberzo na 20 uur pas.
Ik heb het beddengoed in de wasmachine zitten. Huilenquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:40 schreef Ama het volgende:
Mijn to do list:
- Zin maken om rattenkooi te doen
- Rattenkooi schoonmaken
- Zin maken om naar de Jumbo te gaan
- Nog wat boodschappen doen
Beddengoed ophangen is niet veel werk eigenlijk? Minder werk dan een volle wasmand aan was ophangen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het beddengoed in de wasmachine zitten. Huilen
Ja dat is hel.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
wat dacht je van beddegoed om het bed heen doen
Oh ja dat is wel even matig maar ik heb laatst een keer een timer gezet en het is eigenlijk zo gedaan.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
wat dacht je van beddegoed om het bed heen doen
Ho hee so woeiquote:
Ja het is weer lange mouwen weer. Truien kunnen weer gedragen worden.quote:
Precies alles kan weer uit de kast.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het is weer lange mouwen weer. Truien kunnen weer gedragen worden.
Oke ga maar weer naar KLB SC.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:48 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Precies alles kan weer uit de kast.
Lange truien
Lange broeken
Anne Frank
De temperatuur is gehalveerd sinds zaterdagquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja klopt. Zo misschien toch maar aan doen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Maandag gaat mijn nieuwe energiecontract in dus als ik het tot die tijd red zonder verwarming ben ik blij.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De temperatuur is gehalveerd sinds zaterdag
Dit doet een verder totaal nutteloze huisvrouw met 19 kinderen in een verloren kwartiertje tussendoor nog wel eventjes.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:40 schreef Ama het volgende:
Mijn to do list:
- Zin maken om rattenkooi te doen
- Rattenkooi schoonmaken
- Zin maken om naar de Jumbo te gaan
- Nog wat boodschappen doen
Moet zij weten.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit doet een verder totaal nutteloze huisvrouw met 19 kinderen in een verloren kwartiertje tussendoor nog wel eventjes.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is wel cutie
[..]
Zie je nu op mensen afrennen met yoghurt
Oe gaan we weer oudemuziekdingendiejijnietweetquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:49 schreef Crack_ het volgende:
Unaaa palomaa blancaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, im just a bird in the skyyyyy
Unaaa palomaa blancaaaa, over the mountains i fly, no one can take my freedom away
ik zou deze draaien als ik in een f16 zou vliegen en mensn zou neerknallen, leuk contrast![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
wabliefquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Oe gaan we weer oudemuziekdingendiejijnietweet
quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wablief
ken je una paloma blanca niet?!
400 meter. 400 keer 1 meter.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:51 schreef Crack_ het volgende:
Oh antwoord, ze vliegen op 400 meter hoogte waarschijnlijk. Geen idee hoe hoog dit is![]()
Was dat niet de ongewenste zoon van een foute Italiaanse drugsdealer?quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:52 schreef Crack_ het volgende:
Of ging dit er over dat ik niet wist dat meneertje baker uit Nederland kwam? Dat hebben we al gehad
when the sun shines on the mountaaaain, and the night is on the runquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:53 schreef Modus het volgende:
Ergens is het toch wel vreemd dat we in 2024 voor in de regen fietsen nog steeds geen betere oplossing hebben dan die uienregenpakken.
Jaweeeheelquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wablief
ken je una paloma blanca niet?!
kun je dit misschien aanwijzen, niet op schaal aubquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
400 meter. 400 keer 1 meter.
ja da week toch nog wel jongquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Jaweeeheel
Maar laatst hadden we het toch daarover toen gingen we uitzoeken hoe oud hij en dat nummer was en Earth&FireenEarthWind&fireenJerneyKaagmanenzo
Ja dat is ook wel zo. Maar het is wel kut.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel even matig maar ik heb laatst een keer een timer gezet en het is eigenlijk zo gedaan.
WE FLY UP TO THE SUUUNquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toch maar een trui aangetrokken.
Klinkt als een scene uit een film van Quentin Tarantino. Beetje zoals dit:quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:49 schreef Crack_ het volgende:
Unaaa palomaa blancaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, im just a bird in the skyyyyy
Unaaa palomaa blancaaaa, over the mountains i fly, no one can take my freedom away
ik zou deze draaien als ik in een f16 zou vliegen en mensn zou neerknallen, leuk contrast![]()
Zodra dekbed is gedaan valt de rest wel mee.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo. Maar het is wel kut.
Ja die doe ik ook altijd als laatste iddquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Zodra dekbed is gedaan valt de rest wel mee.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een scene uit een film van Quentin Tarantino. Beetje zoals dit:
quote:
Oh, nee, ik zal het niet zeggenquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je Reservoir Dogs nog nooit hebt gezien?
Jezelf?quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:01 schreef UitStraling het volgende:
Wie denken jullie dat ik de vrouwelijke variant van Kees Momma vind?
Laat mij erbuiten.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:01 schreef UitStraling het volgende:
Wie denken jullie dat ik de vrouwelijke variant van Kees Momma vind?
Nee dees danquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:58 schreef Crack_ het volgende:
IM JUST A BIRD IN THE SKYYYY![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het zo'n leuk nummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee dees danEven luisteren, al weet ik niet of de tijd al rijp is voor een nieuwe tijdelijke vrolijk-liedje-obsessieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ik nu juist als eerste want dan is het kutste gedaan.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die doe ik ook altijd als laatste idd
quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:02 schreef Crack_ het volgende:
Oh lol, twente vliegbasis schijnt ook echt druk te zijn
Met veteranendag vlogen er toch ook F16's? @:airwin
Thankmelaterquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Even luisteren, al weet ik niet of de tijd al rijp is voor een nieuwe tijdelijke vrolijk-liedje-obsessie
quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee dees danGeen Una Paloma Blanca vibes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
eerst moet het hoeslaken om het matras nog.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik nu juist als eerste want dan is het kutste gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |