WE FLY UP TO THE SUUUNquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toch maar een trui aangetrokken.
Klinkt als een scene uit een film van Quentin Tarantino. Beetje zoals dit:quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:49 schreef Crack_ het volgende:
Unaaa palomaa blancaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, im just a bird in the skyyyyy
Unaaa palomaa blancaaaa, over the mountains i fly, no one can take my freedom away
ik zou deze draaien als ik in een f16 zou vliegen en mensn zou neerknallen, leuk contrast![]()
Zodra dekbed is gedaan valt de rest wel mee.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo. Maar het is wel kut.
Ja die doe ik ook altijd als laatste iddquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Zodra dekbed is gedaan valt de rest wel mee.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een scene uit een film van Quentin Tarantino. Beetje zoals dit:
quote:
Oh, nee, ik zal het niet zeggenquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je Reservoir Dogs nog nooit hebt gezien?
Jezelf?quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:01 schreef UitStraling het volgende:
Wie denken jullie dat ik de vrouwelijke variant van Kees Momma vind?
Laat mij erbuiten.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:01 schreef UitStraling het volgende:
Wie denken jullie dat ik de vrouwelijke variant van Kees Momma vind?
Nee dees danquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:58 schreef Crack_ het volgende:
IM JUST A BIRD IN THE SKYYYY![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het zo'n leuk nummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee dees danEven luisteren, al weet ik niet of de tijd al rijp is voor een nieuwe tijdelijke vrolijk-liedje-obsessieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ik nu juist als eerste want dan is het kutste gedaan.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die doe ik ook altijd als laatste idd
quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:02 schreef Crack_ het volgende:
Oh lol, twente vliegbasis schijnt ook echt druk te zijn
Met veteranendag vlogen er toch ook F16's? @:airwin
Thankmelaterquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Even luisteren, al weet ik niet of de tijd al rijp is voor een nieuwe tijdelijke vrolijk-liedje-obsessie
quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee dees danGeen Una Paloma Blanca vibes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
eerst moet het hoeslaken om het matras nog.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik nu juist als eerste want dan is het kutste gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |