ja moest gewoon ffquote:
Geen idee wat je nu weer zegt.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:27 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja of als een waterkant bent ja toch
HAHHAHAHA
heb gisteren spruiten gedopt... die eet ik vanavond... had ik gisteren toch geen zin anquote:
Eens zien wat de picnic brengtquote:
nee logisch. doorgedraaid varkensvoerquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb gisteren spruiten gedopt... die eet ik vanavond... had ik gisteren toch geen zin an
5 plastic tasjes zonder inhoudquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eens zien wat de picnic brengt![]()
Oh nee dat wordt soberzo na 20 uur pas.
Ik heb het beddengoed in de wasmachine zitten. Huilenquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:40 schreef Ama het volgende:
Mijn to do list:
- Zin maken om rattenkooi te doen
- Rattenkooi schoonmaken
- Zin maken om naar de Jumbo te gaan
- Nog wat boodschappen doen
Beddengoed ophangen is niet veel werk eigenlijk? Minder werk dan een volle wasmand aan was ophangen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het beddengoed in de wasmachine zitten. Huilen
Ja dat is hel.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
wat dacht je van beddegoed om het bed heen doen
Oh ja dat is wel even matig maar ik heb laatst een keer een timer gezet en het is eigenlijk zo gedaan.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
wat dacht je van beddegoed om het bed heen doen
Ho hee so woeiquote:
Ja het is weer lange mouwen weer. Truien kunnen weer gedragen worden.quote:
Precies alles kan weer uit de kast.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het is weer lange mouwen weer. Truien kunnen weer gedragen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |