Hallo collega Fles, bedankt voor je telefoontje en vraag vanochtend voor zonsopgang. Het antwoord is 47. Graag de analyse geheel opnieuw doen en voor 13u naar mij sturen. Dan kijk ik er z.s.m. naar. Gelieve een bericht op mijn voicemail in te spreken als ik toevallig nét even niet bereikbaar ben op deze zonnige vrijdagmiddag. Bedankt!quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
okeee lunchtijd.
Alle terugbellende voicemailers: Spreek nu de mijne maarin. De mazzel ermee
Ze komen er aan rennen als ze doorhebben dat het yoghurt isquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ze je niet met rust laten als je het aan het eten bent enzo?
Awwwwquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:21 schreef Crack_ het volgende:
Ze komen er aan rennen als ze doorhebben dat het yoghurt isen daarna staren 'is het al op? Ga je het neerzetten? Mogen wij dan?'
Ja of als een waterkant bent ja tochquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:00 schreef Ama het volgende:
Herfst is leuk als je binnen zit of niet hoeft te fietsen.
Ja, je gunt het @Haags ook niet natuurlijkquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begon er vanochtend eigenlijk net een heel klein beetje de charme van in te zien. Maar het is nog moeilijk.
Even op je eigen niveau meedenkende: Als het je belangrijk genoeg is bel je er voor november nog wel een keer achteraan. Tot die tijd ga ik sowieso niets doen of communiceren via welk kanaal dan ook. dan weet je dat vast daar kom je dan vanzelf wel achter.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hallo collega Fles, bedankt voor je telefoontje en vraag vanochtend voor zonsopgang. Het antwoord is 47. Graag de analyse geheel opnieuw doen en voor 13u naar mij sturen. Dan kijk ik er z.s.m. naar. Gelieve een bericht op mijn voicemail in te spreken als ik toevallig nét even niet bereikbaar ben op deze zonnige vrijdagmiddag. Bedankt!
jij bent eigendom van Krek?quote:
ze hebben voor jou lasergeleide waterballonnen meequote:Op vrijdag 27 september 2024 12:29 schreef Crack_ het volgende:
Hoe laag vliegen die f16's? Straks zien we ze niet
Zoveel vragen
en danquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ze hebben voor jou lasergeleide waterballonnen mee
die gooien ze op jequote:
nou dan merk je toch dat ze langs geweest zijnquote:
merk je wel aan het geluid hoorquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou dan merk je toch dat ze langs geweest zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |