Ja je bent toch niet gehandicapt?quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:35 schreef mschol het volgende:
[..]
personal space enzo.. vond ik maar niks
[..]
ik had het over stevig vasthouden
geestelijkquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja je bent toch niet gehandicapt?
goeiemoggequote:
Ik heb juist een herfstoplevingquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:58 schreef Recce het volgende:
Jongens, hebben we al last van een herfstdip?
quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die heeft gewoon een leven, in tegenstelling tot de rest van ons
Er liggen al wat herfstblaadjes in het bos.quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb juist een herfstoplevingHerfst
Als ik een leven krijg dan zou ik hier ook nog wel mee postenquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ik heb aioliquote:Op vrijdag 27 september 2024 11:58 schreef Recce het volgende:
Jongens, hebben we al last van een herfstdip?
Dat zeg je nu. Wie weet hoe een leven je doet veranderenquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik een leven krijg dan zou ik hier ook nog wel mee posten
Ik dacht een eeee-nor-me kwekhekel aan mij?quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie heeft er nu een kwekhekel aan jou USquote:Op vrijdag 27 september 2024 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht een eeee-nor-me kwekhekel aan mij?
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht een eeee-nor-me kwekhekel aan mij?
Kan me er niet echt een voorstelling van maken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Wie weet hoe een leven je doet veranderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |